Wczesne Wersje Diablo 1 • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Wczesne Wersje Diablo 1

Ostatnia modyfikacja: 27.04.2008. Utworzono: 26.04.2008

Beta

Właściwie były dwie wersje beta Diablo:
- Beta1: ta wersja jest technicznie równoważna beta2, z tym wyjątkiem że zawiera wszystkie 16 poziomów lochów i różne zestawy grafik dla Cain'a których nie można znaleźć w żadnej innej wersji gry.
Poza zmianami w zbalansowaniu postaci oraz poprawkami błędów ta wersja jest całkiem blisko wersji finalnej.
Mamy również wszystkie trzy klasy postaci z różnymi zestawami grafik (w końcu!)
- Beta2: Ta wersja była limitowana dla 1000 graczy, którzy mieli testować niezawodność Battle.net. Mieli do dyspozycji wszystkie trzy klasy postaci oraz mogli wyczyścić pierwsze pięć poziomów (4 kościoła, 1 katakumb). Interfejs był równy wersji finalnej z wyjątkiem księgi czarów posiadającej 6 stron zamiast 4. Niektóre opisy questów były inne, a niektóre nie działały.

Screeny

Poniżej znajdują się screeny, z różnych wersji Diablo, począwszy od wczesnych wersji Alpha, PR-Demo, aż do wersji Beta. Z łatwością można na nich zaobserwować zmieniający się interfejs gry.

 

Usunięte Czary

Sentinal

Efekt: Pojawia się bezpowiekie, zamglone oko, które strzela kulami ognia w przeciwników w określonej odległości.

   
Blood Boil

Efekt: Czar, który sprawia, że krew przeciwnika… niespodzianka… gotuje się ;)

Doom Serpents

Efekt: Miałeś kiedyś problem z poradzeniem sobie ze stworami, które są odporne na magię? Doom Serpents rozwiążą go.

Mindmace

Sądząc z wyglądu ikony czaru oraz z tego, że animacja czaru nie jest 8 stopniowa (po jednej w każdym kierunku plus być może animacją trafienia podobną do Fire Bolt czy Holy Bolt) uważam, że miał to być czar ofensywny. Umysłowa Maczuga przypomina mi swego rodzaju duchowy młot. Maczugę kontrolowaną przez umysł, np. czar tworzący pocisk-maczugę. Wszystko to, to tylko zwykłe przypuszczenia. Mogło być zupełnie inaczej. Myślę, że tylko twórcy wiedzą czym ten czar miał być. Oczywiście o ile sami o tym nie zapomnieli. (opisane w ten sposób przez Arthur Dent'a)

Etherealize
Przez określony czas wszystkie fizyczne obrażenia są absorbowane.
Blood Ritual
Uzupełnia Manę kosztem Życia
Invisibility
Dokładnie takie jakich spodziewalibyście się po czarze Niewidzialność :)



występują tylko jako ikony

Inne

Guardian

W PR-Demo Guardian miał bardziej adekwatną ikonę, ponieważ ikonę, którą używa Guardian w finalnej wersji Diablo, w PR-Demo używał Doom Serpents.


Więcej informacji o wersji Pr-Demo Diablo 1, znajdziecie w dziale Ciekawostki.
Zgłoś błąd. 


Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.