diablo 3

Wywiad z Crade'm - twórcą moda EnglishX

Ostatnia modyfikacja: 08.09.2007. Utworzono: 24.08.2007

Przemo - Co Cię skłoniło do rozpoczęcia prac na modem?

Crade - Sam się skloniłem ;p. Początkowo chciałem zrobić coś, żeby ułatwić gre samemu sobie, jednak z czasem przestałem grac w d2, a prace nad modem postanowiłem kontynuowac dla znajomych i, jak wyszło w praniu, dla innych ludzi grających w d2. :)

Przemo - Jak długo już pracujesz nad modyfikacją?

Crade - Oj, stosunkowo niedługo. Może od początku ubiegłego miesiąca :)

Przemo - Gdzie/od kogo, nauczyłeś się moddingu?

Crade - Od nikogo ;p. Z natury jestem (leniwym) samoukiem i także moddingiem zainteresowałem się samemu. :)

Przemo - Mod wprowadza kilka istotnych zmian, czemu akurat takie zmiany, jaka jest geneza tych zmian?

Crade - Według mnie żadnych istotnych zmian nie wnosi. Wprowadziłem takie modyfikacje jakie mi się podobały i uważałem za ciekawe czy przydatne. Nie konsultowałem tego z nikim, bo - jak wspominałem - robiłem "łatkę" dla samego siebie i dopiero z czasem postanowiłem pokazać ją szerszemu gronu osób, w związku z czym zacząłem dodawać różne rzeczy uprzymilające rozgrywkę (nowe efekty, potworki itp.) i staram się to ciągle rozwijać, by osiągnąć efekt zadowalający wszystkich. Teraz za to stawiam na pomysły. W następnej wersji planuję dodać jeden bajerek, który na pewno ucieszy graczy - jego przydatność jest znikoma, ale zabawa będzie przednia ;').

Przemo - Nie zdradzisz narazie żadnych szczegółów w związku z tym "bajerkiem"? ;)

Crade - Hmm... chcę, żeby to była niespodzianka. NIE! ;p

Przemo - He, he, ok ;) Planujesz wydawać kolejne wersje modyfikacji, czego gracze mogą się po nich spodziewać, nie licząć tego "bajerka"? ;p

Crade - Innych skórek przedmiotów, efektów rzucania czarów, czyli przede wszystkim zmian kosmetycznych. Ze środowkiskiem Battle.Net nie można za wiele kombinować, bo jasnym jest, że nie można wprowadzić nowego słowa runicznego, które zadziałałoby na serwerach Blizzarda. Chociaż jeśli znajdę jakiegoś ciekawego buga w grze nie omieszkam się nim podzielić z innymi :). Oczywiście nie mówię tutaj - broń Boże - o dupowaniu itemów. Co to to nie! Takie coś zostawiłbym dla samego siebie ;)

Przemo - Obecnie EnglishX korzysta z publicznie udostępnionego pluginu, wydanego przez RicFaith'a i SubSanity'ego (m.in. użytego w modzie Kingdom of Tenai), planujesz wprowadzić jakiś bardziej oryginalny?

Crade - Mi się ten z Kingdom of Tenai podoba, ale... chyba tylko mi, więc coś będzie trzeba z tym faktem zrobić. Na razie planuję w miejsce smoków oznaczających ilość HP i many przywrócić stare, dobre "kulki", zachowując przy tym resztę szczegółów tego panelu. Co będzie dalej, się zobaczy :)

Przemo - Kiedy możemy spodziewać się kolejnej wersji moda?

Crade - Powiem w taki sposób, w jaki powiedzieli to twórcy Duke Nukem Forever mówiąc o premierze tego tytułu: będzie kiedy będzie. Z tym, że tutaj mówiąc to nie mam na myśli tak odległej przyszłości jak 3DRealms ;)

Przemo - Na koniec pytanie z innej beczki, co sądzisz o serwisie Imperium Diablo?

Crade - Fajnie, że można z tej witryny mody ściągać. Imperium to kawał solidnie wykonanej, dobrej roboty ;p

Przemo - Ok, thx za wywiad :-)

Crade - Także dziękuję :)


Moda możecie pobrać z naszego działu Mody.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.