diablo 3

Zmiany 1.10

Ostatnia modyfikacja: 01.01.2011. Utworzono: 24.08.2007

| Co to jest patch? | Lista zmian i nowości | Nowe słowa runiczne | Nowe receptury Kostki | Zmiany w umiejętnościach postaci | Ciekawostki | Sekretny Quest World Event | Screeny |


1. Nowy Świat
Gracz może się spodziewać bardziej różnorodnego rozłożenie unikalnych potworów w każdej lokacji, a nawet kilku nowych bestii w miejscach gdzie gracz wcześniej nie mógł się ich spodziewać. Dodatkowo postacie powyżej 70 poziomu będą potrzebować więcej czasu aby uzyskać kolejne poziomy.

2. Zwiększona Grywalność
Gracze "Diablo2" którzy będą szukać przygód na poziomie Koszmar i Piekło doświadczą świata w którym potwory staną się potężniejsze i znacznie trudniejsze do pokonania. Gracze będą mogli potrzebować nowych taktyk lub pomocy ze strony innych by zmierzyć się twarzą w twarz ze sługami zła. Potworom poprawiono SI (nauczono część z nich nowych zachowań), posiadają więcej umiejętności, dodano większe obrażenia i wyższe odporności.

3. Ulepszone Przedmioty
* Ulepszone Zestawy Klasowe
Przedmioty z zestawów jednoklasowych zostały ulepszone.
* Nowe Unikalne Przedmioty
Dodano około 100 nowych unikatów do świata gry (wiele z nich to unikaty elitarne), niektóre z nich można znaleźć tylko w single, TCP/IP, otwartym BN i postacią ladderową.
* Nowe Unikalne Właściwości Przedmiotów
Kilka nowych unikalnych właściwości dla przedmiotów. Np. hełm, który przemienia Barbarzyńcę w Wilkołaka...
* Nowe Słowa Runiczne i Recepty do Kostki Horadrimów
W patchu dodane zostały nowe słowa runiczne (ponad 100) i recepty do Kostki Horadrimów. Niektóre recepty działają tylko w Single, otwartym BN, TCP/IP i w postaciach ladderowych.
* Podwyższona Jakość Dropu
Jakość przedmiotów wyrzucanych przez zwykłe potwory została znacznie podwyższona.
* Lepsze nagrody za Zadania
Kiedy gracz będzie zabijał bossa danego aktu (np. Andariel) po raz pierwszy, będą wypadały mu znacznie lepsze przedmioty niż, gdy będzie pokonywał potwora wtóry raz. Kilka innych nagród za wykonanie zadania zostało zmodyfikowanych na lepsze.
* Lepszy Hazard
Średnia jakość przedmiotów, które można wygrać w hazardzie została podwyższona.

4. Naprawione Błędy i Dodane Ulepszenia
Patch poprawia kilka błędów w grze i dodaje nowe możliwości.

5. Nowy Sekret
Gracz po zainstalowaniu v1.10 może wykonać nowe sekretne zadanie na poziomie trudności Hell. Zadanie jest dostępne dla wszystkich rodzajów gier.

6. Nowy System Anty-Cheatowy
Walka z cheaterami to jak walka z wiatrakami... Ale może Blizzard usunie ten problem chociaż w niewielkim stopniu, dzięki wykrywającemu oszustwa kodowi, który ma wprowadzić łatka...

7. Nowy Wygląd Potworów i Przedmiotów
U części potworów i starych przedmiotów został zmieniony lekko ich wygląd (niektóre przedmioty elitarne mają zmienione nazwy).

8. Mana do Kupienia
Została wprowadzona możliwość kupowania buteleczek many w sklepach u Npc-ów.

9. Nowy system w Drzewku Umiejętności
Teraz rozwijając jedną umiejętność będziemy jednocześnie premiowali jakąś inną umiejętność.

10. Sezonowe Postacie Ladderowe
Wprowadzony został nowy, sezonowy system ladderowy. Na początku każdego sezonu, świat "Diablo2" oparty na nowym ladderze będzie się odradzał i gracze będą mogli tworzyć nowe postacie, aby zacząć wspinać się po drabinie od początku. Postacie ladderowe będą istnieć w swoim osobnym świecie z nową ekonomią i będą oddzielone od postaci nie-ladderowych. Kiedy sezon się skończy, postacie ladderowe przejdą do krainy zwykłych postaci CBN.

11. I na koniec bardziej szczegółowe zmiany:

* Kazamaty Nienawiści na poziomie drugim są teraz o wiele większe i znalezienie zejścia do Mefista nie będzie teraz takie proste.
* Strzały kierowane i oszczepy mają u Amazonki większa szybkość.
* Nie trzeba samemu uzupełniać życia i many po użyciu Rozkazów.
* Mefisto atakuje Novą Zimna.
* Wykradanie many i życia nie działa na Mefista.
* Zmiany u sług Baala - jeden Szaman z I aktu ze swymi podopiecznymi.
* Święty Chłód Paladyna zadaje teraz obrażenia.
* Barbarzyńca noszący zestaw Nieśmiertelnego Króla świeci się, to samo Amazonka z zestawem M'aviny.
* Podana skuteczność ataku i obrona Szkieletów oraz Golemów u Nekromanty.
* Gdy zabijemy bossa przy jednym z więzieni Barbarzyńców, Imp też jest unikalny.
* Dużo trudniej gra się starymi postaciami na poziomie trudności Piekło.
* Najemny Barbarzyńca ma nowy portret.
* Sługi Baala z aktu 5 wczytują się dużo lepiej (został zlikwidowany lag w momencie pojawienia się ich).
* Pociski magiczne w tym u Amazonki Magic Arrow, zostają wzbogacone o efekt wizualny.
* Magic Arrow u Amazonki, otrzymała niezwykłe właściwości zamieniające część obrażeń na magiczne.
* Trąba powietrzna u Barbarzyńcy powoduje efekt zawirowań powietrza wokół niego.
* Czas pomiędzy wyczarowaniem Valkirii, Shadowa, czy Grizzliego został zwiększony, prawdopodobnie, aby utrudnić życie tzw. towncamperom.
* Wyżej wymienieni słudzy powstający z czaru, posiadają różne kolory, nie tylko standardowy żółty, ale także niebieski i czerwony.
* Pierwszy wp z aktu piątego schodząc do bossa, aby wykonać quest pierwszy, jest bardziej zastawiony (schody).
* Aby z poziomu 98 zrobić 99, zostało stworzone jeszcze większe utrudnienie, które pozwala zdobyć najwięcej 150 doświadczenia za każdego przeciętnego potwora z wyższych aktów.
* Slow, który posiadały przykładowo rękawice (cegły) został naprawiony.
* Rzadziej tworzą się na poziomie trudności Piekło u Baala potwory, które są niewrażliwe na ataki fizyczne.
* Obrażenia magiczne, ognia, zimna czy trucizny, są bardziej skuteczne niż zwykłe obrażenia.
* Baal na hellu wskrzesza dwóch magów z aktu IV przy sługach z aktu II.
* Przedmioty unikatowe czy z zestawu jeśli są niezidentyfikowane nie posiadają swoich "unikatowych" kształtów, dopiero po zidentyfikowaniu wyglądają jak mają wyglądać.
* Został naprawiony błąd, iż nie widać Seryjnych Błyskawic, które tworzą się wraz z bossem na poziomie hell (sługa Baala akt 3 boss), ale także inne potwory mają już ten błąd naprawiony.
* Baal gdy wchodzi już do swojej komnaty śmieje się jeszcze raz czyli o 1 raz więcej niż w 1.09D.
* Czary Baala wyglądają dużo potężniej.
* Kamienie po zabiciu Baala są mniejsze i rozbijają się o ziemię co nadaję miłe wrażenie dla naszego oka.
* Na żadnego bossa końcowego (Andariel, Duriel, Mephisto, Diablo, Baal) nie działa mana leech i life leech.
* Jeżeli poziom potwora jest o 10 poziomów większy niż twój to dostajesz tylko 5% punktów doświadczenia za jego zabicie.
* Zmiany w przyznawaniu doświadczenia od 70 poziomu wzwyż.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.