Zmodyfikowany gameplay trailer Diablo 3 • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Zmodyfikowany gameplay trailer Diablo 3

Ostatnia modyfikacja: 19.09.2008. Utworzono: 18.09.2008

Powstało wiele screenów stworzonych przez graczy, ukazujących przerobioną szatę Diablo 3, tym razem możemy jednak dowiedzieć się jakby wyglądało Diablo 3 w starych, "mrocznych" klimatach, na filmie.



Sozou (twórca filmu) wypowiedział się na temat swojej pracy w ten sposób:

"Wierzę, że ekipa Diablo stworzy najlepszą grę roku pomimo dyskusji o kolorze od pierwszego pokazanego gameplay'a.
Ja tak jak inni chcę:
Mniej nasyconego otoczenia.
Kolorowych efektów czarów i umiejętności.
Brudny, grung'owy wygląd. Niekoniecznie perfekcyjnie wyrenderowany, trochę szorstki."


By zdobyć więcej jego przemyśleń, serwis Diii.net przeprowadził z nim krótką rozmowę:

Diii.net: Jak to zrobiłeś? (narzędzia graficzne, filtry, itd.)

Sozou: "Używałem After Effects. Wchodzenie w szczegóły i takie tam zajęłoby trochę czasu. Ogólnie rzecz biorąc zmniejszyłem nasycenie kanałów, dodałem ziarna i efekt winiety, która aplikuje więcej ciężkich i ciemniejszych kolorów po bokach niż na środku."

Diii.net: Czy spoglądałeś na komentarze Jaya Wilsona (link) i innych z ekipy, dlaczego zrezygnowali z ciemnej, ziarnistej grafiki? Zgadzasz się z nimi czy nie?

Sozou: "Jak zostało to powiedziane podczas dyskusji - by dostać coś przejrzystego, niezależnie od rezultatu, gameplay jest najważniejszy. Tak jak myślałem od początku, grupa pracująca nad Diablo 3 miała mieszane uczucia. Nie jestem w stanie powiedzieć co jest źle a co dobrze, mam ogromny respekt do ludzi odpowiedzialnych za D3. Jako fan świata Diablo czuję podobnie jak reszta, iż kolory użyte nie do końca nadają się do tego świata, szczególnie otoczenie w jaskiniach, obniżcie tony kolorów. Nie chodzi mi o to, by było to szare lub czarne, nie, ale trzymajcie kolory w interakcji z postacią, różne jaskinie powinny mieć przewagę jakiegoś koloru, np. Zimno = niebieski, Ciepło = czerwony, Kanały = zieleń."

Diii.net: Jednym z głównych argumentów było to, iż odróżnienie postaci od otoczenia stawało się trudne. Mam to samo uczucie na twoim filmie, szczególnie na początku, gdzie ghoule wydaję się być ruszającymi szarymi cegłami. Twoje zdanie?

Sozou: "Twoja postać jest światłem. Wierzę, że bohaterzy oddaleni bardziej od ekranu powinni być ciężsi do spostrzeżenia. Dodaje to mistycznego uczucia, dopóki ma się klasyczne efekty podświetlenia. Ghoule na początku są prawie tego samego koloru co jaskinia, potęguje to dramatyczność ich przybycia na specyficzny plan. Nie uważam, iż jest to konieczność, by robić potwory bardziej kolorowe niż okolica.
Inną sprawą jest fakt, iż znajdujemy się w erze gier HD, ja sam często widzę gry, które są perfekcyjnie wyrenderowane, a nie powinny. Dodajcie szumów artystycznych, “zbrudźcie” więcej szpiczastych krawędzi.
To wszystko, to nic, tak jak wypunktowanie tego, jakie Diablo było w poprzednich dwóch tytułach i jestem przekonany, że Blizz na pewno o tym wie, rozmawiali o tym i myśleli. Teraz jest czas, by zrobić krok do bardziej kolorowego świata Sanktuarium, nie zmienia to faktu, iż i tak jestem podekscytowany jak inni."


Diii.net: Czy próbowałeś tej techniki na drugiej części filmu, kiedy wychodzą oni na powierzchnię? Czy kolory na zewnątrz nie mają dla ciebie znaczenia?

Sozou: "Nie widziałem sensu w zmienianiu kolorów na powierzchni, sądzę, że działa to tak, jak powinno. Większość moich myśli skupiła się na podziemiach, jaskiniach, lochach czy jak chcecie to nazwać."

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.