..:: Forum Imperium Diablo ::..

Sprawy Ogólne - potrzeba troszke porad [SC LOD]

tomekelk23 - 2016-11-15, 13:53
: Temat postu: potrzeba troszke porad [SC LOD]
Witam mam pytanie mianowicie potrzebuje porad w kwestii nekromanty summonera ( to mój pierwszy nec odkąd gram w diablo ) więc moje pytanie jak to ugryźć żeby mieć najlepsze wyniki każda porada jest na wagę złota dla mnie mam już 77 lvl.
proxy - 2016-11-15, 14:06
:
Wszystkie klątwy po 1pkt, wybuch zwłok 16+, mistrzostwo szkieletów, szkielety, szkielety magowie po 20pkt 1 pkt w więzienie z kości,
bialasxd - 2016-11-15, 14:30
:
ja bym dal zamiast magow max krwawego i po punkcie w reszte golemow :)
tomekelk23 - 2016-11-15, 14:58
:
ale z tego co wiem magowie teraz są wzmocnione i zadają dużo lepszy dmg plus to ze z soski mogę wziac infi :D tak tylko pomyślałem 20 w szkielety 20 w magusy 20 w mistrzostwo 10 w odporność po 1 na każdego golema ktoś musi ubić pierwsze mobki 1 w zwiększenie obrażeń 1 w zbroja z kości i reszta w wybuch zwłok a to co się zostanie w przyzywanie innych istot.
Karti - 2016-11-15, 17:07
:
- 20 w szkieletów magów,
- 20 w mistrzostwo we władaniu szkieletami,
- 20 w ożywienie szkieletu,
- 15-20 w wybuch zwłok,
- po 1 w każdy inny skill w przywołaniach oraz klątwach,
- reszta wg uznania (polecane jest mistrzostwo we władaniu golemami lub zwiększenie obrażeń).

To jest imo najlepszy build pod easy farm eventy. Można to modyfikować pod trudniejsze eventy ofc. Szkielety magowie to podstawa, ich dmg jest masywny.
Stef - 2016-11-15, 18:19
:
Moim zdaniem są tu duże braki żeby "drużyna" ci ustała na poważnym evencie itp. 20 w magów to duża strata strata na wytrzymałości /przeżyciu/ naszych szkieletów i golemów.
Zapominacie Panowie o tak ważnej kwestii jak Przywołanie odporności ,
oraz za mało pkt. dajecie w zwiększenie obrażeń .[color=000000][/color]
Resztę co proponujecie można wytrzymać , na sc i tak to mało ważne . Pozdrawiam :)
Shadow113 - 2016-11-15, 19:08
:
http://www.diablo.phx.pl/...iciel-by-cykuta dziwię się, że tego linku jeszcze nikt tu nie dał.
Wszystko tak jak powyżej, tylko że:
*zwiększenie obrażeń dajesz tyle ile ci wygodnie. Jedni dają max, drudzy kilka pkt, a jeszcze inni 1 punkt a reszta, czyli 15 (full eq) jest dodatkowo dodawana do umiejętności.
*szkielety magowie a zwykłe, obecnie nie wiem które są lepsze po aktualizacji realmu :D cykuta napisał, że mogą zamrażać potencjalne ciała ale na to się nie patrz, będzie ich pod dostatkiem.
*wybuch zwłok max, kropka. to jest esencja tej postaci, dzięki temu gra się przyjemnie i szybko.
Merc ci zabija 1st moba, nosi insi w łapie w czymś co posiada jako takie obrażenia. Dopóki nie zdobędziesz odpowiedniego crapa pod to, idziesz do aktu V- stoi portal przy anyi (o ile nie wziąłeś wp z świątyni nihla!) i tam masz ciała. Alternatywa to w a5 za miastem leżą martwe moby, choć ich jest niewiele.
Przydatna jest enigma, by było szybciej i bezpieczniej. Najważniejsze są dla ciebie skill, fcr + resy, ew. mf.
Baw się dobrze.
Karti - 2016-11-15, 20:12
:
@Stef
http://diablo.gamepedia.c...ist_(Diablo_II)
Zakładając, że Nekromanta wyciąga na spokojnie te 10+ do skilli, maksowanie tejże umiejętności jest co najmniej głupotą. Chcesz zabrać 20 pkt z darmowych masywnych obrażeń na rzecz kilku % resa więcej u summonów, gdy w dodatku możesz tworzyć tankowatą zaporę w postaci ożywieńców? Bezsens.
Zwiększenie obrażeń to tylko zasięg, bez którego akurat można się obejść. Kwestia playstyle'u.

@Pitek133
Magowie obecnie biją na głowę szkieletów melee. Można też nie mieć szkieletów z zimnem, wystarczy ich odwołać i zrobić na nowo inny żywioł g:)
Ten poradnik na IDR jest obecnie troszkę outdated w kwestii umiejętności lecz reszta jak najbardziej będzie pomocna g:)
Kolega także pisał, że posiada już infi, więc niech je nosi. Po buffie magów to RW stało się jeszcze bardziej potrzebne.

Jako w sumie dodatek, klątwa Zmniejszenie Odporności także przybrała na wadze i dzięki niej, magowie zabijają bossów szybciutko. Dodać do tego infi i jest bajka g:) To był wcześniej spory problem dla tego buildu. Także używanie jej na potworach nie jest takie złe, choć nie wzmocni CE tak jak AMP. Aczkolwiek grając z kimś nastawionym pod ele dmg, ta klątwa stanie się lepsza.
wrona - 2016-11-15, 22:02
:
A tak z ciekawości - jak się ma teraz necro psn do summonera pod względem pvm?
Stef - 2016-11-16, 09:27
:
Na Lod /dzieki słowom runicznym i dużo lepszych itemkach / sprawa przedstawia się zupełnie inaczej , natomiast na cl bez włożenia paru pkt. w zwiększenie odporności diablo jednym pociągnięciem obalał 3/4 drużyny . Pozdrawiam :)
Karti - 2016-11-16, 11:18
:
@Stef
Przypomnę nazwę tematu: potrzeba troszke porad [SC LOD]
Jeżeli osoba proszącą o pomoc nie gra na trybie CL, to podawanie buildów pod ten tryb i argumentacja nie mają tutaj żadnego sensu.
Stef - 2016-11-16, 12:17
:
Racja Karti nie zwróciłem uwagi przy 1 poscie , że chodziło o sc lod :oops: . Oczywiście magów
zawsze mam, tylko parę pkt daje na hc cl w zwiekszenie odp. i więcej w zw. obr. . Pozdrawiam :D