..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 293
..:: Forum Imperium Diablo ::.. Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Wasz najlepszy dzisiejszy drop
mefitho

Odpowiedzi: 174
Wyświetleń: 55897

PostForum: Przedmioty   Wysłany: 2016-12-12, 11:57   Temat: Wasz najlepszy dzisiejszy drop
jak cos to moge pomoc w ut czy dc, posiadam jakies tam graty ofc za free pisac o ile bede dostepny
(dotyczy tylko osob z id)
  Temat: Kilka pytań - powrót
mefitho

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2218

PostForum: Postacie   Wysłany: 2016-11-21, 17:11   Temat: Kilka pytań - powrót
a grasz?
  Temat: Lista Graczy
mefitho

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1621

PostForum: Forum Ogólne   Wysłany: 2016-06-02, 05:57   Temat: Lista Graczy
mefitho
  Temat: Reset laddera 17 maja oraz patch 1.14c !
mefitho

Odpowiedzi: 52
Wyświetleń: 21103

PostForum: Forum Ogólne   Wysłany: 2016-05-19, 09:15   Temat: Reset laddera 17 maja oraz patch 1.14c !
wloz plyte dodatku uruchom gre polacz i powinno pobrac placza:)
  Temat: czy ktos mi wytlumaczy o co tutaj chodzi ?
mefitho

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1078

PostForum: Pomoc   Wysłany: 2015-01-08, 08:39   Temat: czy ktos mi wytlumaczy o co tutaj chodzi ?
2gi dzien wystepuja problemy na bn
, nietylko Ty tak masz.
  Temat: klejnoty - kupować czy nie?
mefitho

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3958

PostForum: Ogólne Rozmowy   Wysłany: 2014-02-01, 12:50   Temat: klejnoty - kupować czy nie?
xywa11 napisał/a:
Imo klejnoty w D3 sa nieprzydatne, tak samo jak w d2 (oprocz kilku modow, ktyrych nazw juz nie pamietam) w niemal kazdym buildzie mozna sie bez nich obejsc, bo nie daja zbyt wiele do atrybutow.

Niewiem jak bedzie mialo dokladnie to miejsce w D3 RoS, ale ja np. sie niepozbylem (teraz jest to nieplacalne), zas co do D2 to odpowiedz ta jest kompletna bzdura i chyba niemasz pojecia do czego byly czy sa uzywane.
  Temat: Pogrzeb na IDR i Ostatnie Pożegnanie
mefitho

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2371

PostForum: Offtopic   Wysłany: 2013-07-12, 07:44   Temat: Pogrzeb na IDR i Ostatnie Pożegnanie
Witam ja przyszedlem tu i odszedlem tak samo z dnia na dzien powod no coz moze niebede wdawal sie w szczegoly graja i czytaja tu dzieci, ale moze nie o tym.
Przygody z diablo ofc nie zakonczylem, przeszedlem tylko z hell na inferno:),wiec zapraszam
kilka znanych osob i Tobie tez tam gra.Dlatego nie zegnam:)pozdrawiam i do widzenia
ps.o ile komp pozwoli i czas z tego co pamietam
  Temat: Oficjalne głosowanie w kwestii resetu na Realmie
mefitho

Odpowiedzi: 135
Wyświetleń: 27421

PostForum: Ogłoszenia   Wysłany: 2013-07-03, 22:13   Temat: Oficjalne głosowanie w kwestii resetu na Realmie
zrobcie sobie(pozegnalem na rzecz d3) ld i nld i po sprawie
  Temat: Paladyn Smiter
mefitho

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1000

PostForum: Postacie   Wysłany: 2013-06-28, 20:25   Temat: Paladyn Smiter
http://diablo.phx.pl/czyt...er-power-by-rys
tu zas w slowniku sa niektore skruty komendy co gracze uzywaja
http://diablo.phx.pl/czytaj/battlenet/
  Temat: [sclod] lc, koronetka
mefitho

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2032

PostForum: Wycena   Wysłany: 2013-06-18, 08:55   Temat: [sclod] lc, koronetka
tak, dokladnie tylko ze wzgledu na tele, ale raczej uzytek wlasny i jak low lvl to napewno
przydatne, ale sadze ze kto dzis by biegal all, zapewne tax za tax dia runy a pozniej moze sie sam kto bawi
  Temat: Kilka pytań
mefitho

Odpowiedzi: 46
Wyświetleń: 4936

PostForum: Pomoc   Wysłany: 2013-05-30, 16:26   Temat: Kilka pytań
http://diablo.phx.pl/czytaj/slowa-runiczne/
  Temat: Sc lod tiara
mefitho

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 400

PostForum: Wycena   Wysłany: 2013-05-28, 09:51   Temat: Sc lod tiara
uzytek wlasny (carp)
  Temat: [sc lod] świeta rodela all res 44
mefitho

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 598

PostForum: Wycena   Wysłany: 2013-03-31, 14:11   Temat: [sc lod] świeta rodela all res 44
zapewne jakby zrobic jej 3sox, to moze niektorzy lubia sie pobawic w rw (dragon, dream),
ale czy na id tego niewiem
  Temat: Horkocrapy do wyceny
mefitho

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 451

PostForum: Wycena   Wysłany: 2013-03-10, 21:30   Temat: Horkocrapy do wyceny
Zastrzegam ze to proba (dlugo nie w temacie d2), ale wyglada na all karpiki,
assa fcr do tele tylko, a ias do rostawu pulapek,
dudu tutaj shape to fhr(zazwyczaj grzywka uzywana), ele bedzie fcr i przy takim ele to sa drogie nawet bardzo crafty amu powyzej 15fcr czy circle 20fcr ofc z milymi dodtkami typu str dex hp.
  Temat: Jak zwiększyć Furie u Barbarzyncy
mefitho

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 11851

PostForum: Bohaterowie   Wysłany: 2013-02-15, 16:12   Temat: Jak zwiększyć Furie u Barbarzyncy
Furii barb ma wlasnie 100, a zwiekszaja ja itemy jak pasy barba, bron specjalna dla barba,czy
kamien jordana, a np. caly set niesmiertelnego krola zwieksza i dodatkowo ja regeneruje.
 
Strona 1 z 20
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo