..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nowe klasy postaci w D3
Autor Wiadomość
klocusiek 
Up the Irons!


Wiek: 29
Dołączył: 01 Lut 2006
Wysłany: 2009-09-05, 10:51   

Kaka napisał/a:
To co jest słabe w D2, to w D3 wcale takie nie musi być.


ale bedzie, zobaczysz:) ( moj tata pracuje w blizzie i mi powiedzial ze robia monka po to tylko by zdenerwowac graczy kolejna slaba postacia ;>)
 
 
     
kosik 


Dołączył: 15 Gru 2005
Wysłany: 2009-09-05, 17:24   

emj10 napisał/a:
świata, w którym dobro (niebo) przeszło na stronę zła.


A co masz dokladnie na mysli? Chodzi ci o fabule Diablo III? Bo jesli tak to nie slyszalem potwierdzenia tej wersji.

edit :

klocusiek napisał/a:
ale bedzie, zobaczysz:) ( moj tata pracuje w blizzie i mi powiedzial ze robia monka po to tylko by zdenerwowac graczy kolejna slaba postacia ;>)


_________________

 
     
midzi 
midzi


Konto na BN: midzi/kwasiarnia
Konto na IDR: midzi
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2009-09-05, 18:14   

kosik napisał/a:
A co masz dokladnie na mysli? Chodzi ci o fabule Diablo III? Bo jesli tak to nie slyszalem potwierdzenia tej wersji.

Rzeczywiście nie zostało to jeszcze potwierdzone, ale można się domyślać że Archanioły odegrają w tej części ważną rolę. W którymś z wywiadów wspomniano że zostaną dogłębnie wyjaśnione powiązania między niebem a piekłem. Poza tym jest sporo smaczków, które to sugerują m.in. cytat z ogłoszenia D3: "And The Heavens Shall Tremble".
 
     
klocusiek 
Up the Irons!


Wiek: 29
Dołączył: 01 Lut 2006
Wysłany: 2009-09-07, 14:33   

Cytat:
klocusiek napisał/a:
ale bedzie, zobaczysz:) ( moj tata pracuje w blizzie i mi powiedzial ze robia monka po to tylko by zdenerwowac graczy kolejna slaba postacia ;>)




_________________


Macius to moj ziomek i fu od niego :)

tak powaznie to tak jakmowilem(pisalem?) wczesniej monk bedzie smierdziec bo jakbys nie sporzjal w kazdej grze blizza combosy nie wychodzily( w d2 sinka na martial artsy, a wowie rogal, u ktorego moze 2 opcje sa przydatne zwiazane wlasnie z combosami i finishing moves) ;> ale to jest w sumie tylko moje zdanie i nie musicie sie z nim zgadzac :)
 
 
     
kosik 


Dołączył: 15 Gru 2005
Wysłany: 2009-09-07, 22:47   

Dobrze, ale nie musiales pisac tak durnego komentarza :P
Wiadomo ze comba to jest nowa rzecz, ale w d3 bedzie ich pelno. Jesli jest 20x (albo 20%, juz nie pamietam) wiecej expa za zabicie okreslonej liczby mobkow na raz, to juz jest zmiana ktorej nie bylo w Diablo. Teraz ci ktorzy beda chcieli grac mnichem moga byc zly bo monk moze nie dac rady zabic 6 mobkow jedym skilem ze jednym uderzeniem. Jak myslisz?
Gra wprowadza duzo nowych rzeczy, lecz nie musza one byc gorsze. Wazne aby nie bylo to przesadzone i wszystko bylo zapiete na ostatni guzik, musi istniec rownowaga i inne takie pierdoly ogolnie :)
Pamietajmy ze ta gre robi inna ekipa wiec bedzie to inna gra.
_________________

 
     
myszoskoczek 

Dołączył: 13 Wrz 2009
Skąd: TBG
Wysłany: 2009-09-15, 22:01   

Jak dla mnie, 5 postacią mógłby być jakiś łowca/złodziej mogący się posługiwać sztyletami i łukami :P . Poza tym jak dla mnie te postacie w D3 są takie jakieś... Barb i Monk mi się podobają, Wizard jest taki sobie, ale Witch doctor to jakaś marna podróbka nekromanty... no ale pogramy zobaczymy. Twórcy mogli by postawić na nowe postacie. Wyobrażacie sobie tę niespodziankę, kiedy się okazuję, że w D3 nie ma ani jednej postaci z D2 :D ? Było by kim grać.
 
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 34
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2009-09-15, 22:11   

Również, uważam, że teraz pora na postać związaną z dexem :> Póki co na pewno nie ma co się spodziewać postaci paladynopodobnej. Myślę, że autorzy słusznie doszli do wniosku, że paladyn był zbyt mocny w D2 dlatego rozdzielili część jego umiejętności na inne postaci jak np. szarża u barba czy też te szybkie ciosy u monka (coś na wzór zeala). Liczę też po cichu na to, że darują już sobie wszelkie aury bo to dla mnie przegięcie po prostu.

E: Swoją drogą, skoro ostatnio ogłosili monka to może następną postacią będzie bard? :>
 
 
     
kosik 


Dołączył: 15 Gru 2005
Wysłany: 2009-09-20, 15:50   

Ulver napisał/a:
E: Swoją drogą, skoro ostatnio ogłosili monka to może następną postacią będzie bard?


Bard miał wygląd łuczniczki. . . to może byłby to wygląd amki :D

hehe ale pewnie nie będzie to bard :P
_________________

Ostatnio zmieniony przez kosik 2009-09-20, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Noktis 


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2009-09-20, 18:07   

Brdzie to Wampir wysysający Leukocyty w przebraniu Łuczniczki z D1.
_________________
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo - Awakening
526F6C736F6E2072756368612050727A656D61207720647570736B6F2E
 
     
Pandzior75 
Praworządny Zły


Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-09-20, 21:04   

Tak, Barda jeszcze nie było. Chociaż traktuję Hellfire jako oficjalny dodatek do Diablo to jednak wydała go Sierra.

Jednak jak bard może kojarzyć nam się z jakimś łucznikiem? Chyba każdy powinien znać pojęcie bard.

Piątą postacią będzie niewątpliwie ktoś z lasów.
 
 
     
Noktis 


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2009-09-21, 09:47   

Pandzior75 napisał/a:
Tak, Barda jeszcze nie było. Chociaż traktuję Hellfire jako oficjalny dodatek do Diablo to jednak wydała go Sierra.
No ale nie zapominaj że Sierra była wtedy częścią Blizzarda czy tez Blizzard był częścią sierry (o ile dobrze kojarzę :P ). Tak czy siak jest to oficjalny dodatek do d1 (tyko bez BN, który z niewiadomych powodów został usunięty)
Pandzior75 napisał/a:
Piątą postacią będzie niewątpliwie ktoś z lasów.
Niewątpliwie będzie to "Człowiek z Lasu". :wink:
_________________
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo - Awakening
526F6C736F6E2072756368612050727A656D61207720647570736B6F2E
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 34
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2009-09-21, 10:17   

Pandzior75 napisał/a:
Jednak jak bard może kojarzyć nam się z jakimś łucznikiem? Chyba każdy powinien znać pojęcie bard.


Termin "bard" w ogóle nie za wiele ma wspólnego z "wojaczką". Jednakże, w Hellfire jak i w wielu innych cRPG została ta postać potraktowana w sposób dosyć swobodny. Czemu więc się nie obruszasz na to jak został przedstawiony w Hellfire? Osobiście nie widzę najmniejszego problemu aby przerobić go na "łucznika" czy jakkolwiek tą klasę inaczej nazwać (chociaż oczywiście zdaję sobie sprawę, że taka postać w D3 by nie pasowała).

Pandzior75 napisał/a:
Piątą postacią będzie niewątpliwie ktoś z lasów.


Proponuję Buszmena xP

http://watersecretsblog.c...sh-picture.jpeg
 
 
     
Anubin 

Grafik 3D


Konto na BN: anubin#2524
Klan: Komturia Zachodniej Marchii
Konto na IDR: anubin
Wiek: 29
Dołączył: 11 Wrz 2006
Skąd: Wichrogród
Wysłany: 2009-09-21, 19:57   

imo musi być jakaś postać posługujaca się łukiem. bo mamy:
Barb-biegły w posługiwaniu się fizyczną, rozwalający wszystko na swojej drodze taran.
Doktorek-Mix Dru/Nec postać przybywająca z tajemniczych zakątków sanktuarium. Władająca i przywołujaca stworzenia.
Wizzard-Czyli wariacja na temat czarki, używa magii
MONKey :P -coś a'la zabójczyni na sztuki walki. Ziomek używający mistycznej siły własnego umysłu do opanowania nadludzkich mocy.
Brakuję tylko...łuka :D
_________________
 
     
Gosu_playa 

Wiek: 30
Dołączył: 02 Lis 2007
Wysłany: 2009-09-22, 01:54   

Uważam podobnie do was, że 5-tą postacią może być łucznik, łotrzyk lub... łowca.
[Archer, Marksman, Ranger, Bowman, Rouge, Assasin, Hunter] - to moje porpozycje.

Jak już blizzard ogłosił poza barbarzyńcą nie będzie innych herosów z poprzednich części.
Jednak blizzard nie wykluczył możliwości pojawienia się ich w dodatkach (to zostało podkreślone wyraźnie - czyli nie będzie on jeden :) ).

Nawiązując do tego co ktoś napisał o aurach pladyńskich, mysle jednak ze to powróci bo byl to dobry pomysl. Mozliwe ze nie w podstawce... ale moze w ktoryms dodatku?
 
     
Noktis 


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2009-09-22, 08:50   

Cytat:
Brakuję tylko...łuka
:arrow: No oczywiście... juz wiadomo... kolejna klasą postaci będzie Robin Hood... Na bank :mrgreen:
_________________
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo - Awakening
526F6C736F6E2072756368612050727A656D61207720647570736B6F2E
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo