..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: doltnit
2014-06-10, 22:18
Patch ID
Autor Wiadomość
Gierwazy 
Admin Imperium Realm
Administrator IDR


Konto na IDR: Gierwazy
Wiek: 30
Dołączył: 10 Sty 2010
Wysłany: 2010-05-07, 12:00   Patch ID

W związku z ogromnym zamieszaniem i kontrowersjami towarzyszącymi wprowadzeniu moda została przygotowana nowa strategia. Mianowicie modowanie serwera zostanie rozłożone na dwie tury. Pierwsza wersja będzie zamieszczona dzisiaj w nocy (tj. z piątku na sobotę 07/08.05.2010) i będzie zawierać zmiany wybrane w dawnej ankiecie.

Po wprowadzeniu moda zostanie powołana komisja składająca się z aktywnych graczy, która będzie miała za zadanie przedyskutowanie, przeanalizowanie, przetestowanie i zatwierdzenie zmian dotyczących słów runicznych, balansu postaci itp. Te zmiany zostaną wprowadzone wraz z drugą edycją moda, której termin wydania na chwilę obecną jest nieznany.

Oto link do najnowszej wersji patcha, który będzie obowiązywał od północy: http://diablo.robal.cez.waw.pl/Patch_D2.mpq
Sugeruję posiadanie aktualnej wersji, aby uniknąć błędów w działaniu gry!

A poniżej lista zmian:

1.Runy - wszystkie runy można mutować w sztukach 2, zamiast 3. Runy od ela do lema włacznie nie wymagają kamieni. Runy powyżej lema wymagają perf gema dowolnego koloru.

2.Runy – By rozmienić runę należy do kostki wsadzić Runa + Zwój Portalu (Rozmieni to rune o 3 poziomy nizej np. z ZOD na BER, z CHAM na SUR, z JAH na LO itd.)

3.Skrzynka - zwiększona z 6x8 do 10x10

4. Krowy (special lvl) - zredukowano szanse na trash (strzały, potiony itd.), co jednocześnie zwiększyło na drop innych itemów.

5. Laski (broń) - poprawiona literówka, teraz dzialają affixy, dodano automagic (bazowe premie) +fcr (5-10, 11-20, 21-30 i +do drzewka umiejętności (+1-3).

6. Bosowie - odblokowano nieużywane głosy, poprawiono drop bossów aktowych, teraz będą dropić mniej zwojów tp, bełtów i innego syfu, jednocześnie zwiekszając drop innych itemów.

7. Nowe formuly na upgrade craftów:

    r15 + r15 + perfect ruby + basic crafted weapon -> exceptional craft weapon

    r16 + r16 + perfect sapphire + basic crafted armor -> exceptional craft armor

    r17 + r17 + perfect ruby + exceptional crafted weapon -> elite craft weapon

    r18 + r18 + perfect sapphire + exceptional crafted armor -> elite craft armor


Formuły na ulepszenie broni/zbroi o klasę wyżej wymagają teraz 2 takich samych run, nizszego poziomu (czyli np. jeśli ulepszenie broni wymagało ko pul, to teraz będzie wymagać 2x ko)

8. Poprawiono błędy językowe i literówki - koniec z "bojowy topów" itd.

9. Zwiększono maksymalną ilość strzał i bełtow o 100, kluczy zwiekszono do 36, księge portali i indetyfikacji do 50.

10. Poprawiono bug Hraltiego. Teraz zamiast sprzedawać poziomy o ilvl 1, sprzedaje je na odpowiednim poziomie, tak jak reszta kupców.
_________________
Masz pytania? Najpierw sprawdź FAQ
_________________
 
 
     
szaman1977 
dziadek na IDR

Dołączył: 29 Lip 2009
Wysłany: 2010-05-07, 12:06   

:564:

///Taki post nie wnosi nic do tematu! Słowne i cl za spam. - crunk_mp
Ostatnio zmieniony przez crunk_mp 2010-05-07, 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
nocdeus 


Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Wysłany: 2010-05-07, 13:59   

Jeszcze tylko możliwość zabijania cow king'a i cudo.
 
     
szaman1977 
dziadek na IDR

Dołączył: 29 Lip 2009
Wysłany: 2010-05-07, 15:56   

Nocdeus - zawsze mozesz wyexpic druga postac do otwierania lub poprosic kogos o otwieranie
 
     
nocdeus 


Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Wysłany: 2010-05-07, 20:55   

wiem. tak wlasnie robie, bo krol przez przypadek spadl :D . Chcialbym tez rozpocząc rozmowe na temat wprowadzenia odslonietej mapy w patchu, zadne MH tylko przez moda odsloniete, przyspieszylo by mf'y(i tak nic nie leci) i key runy i taxy.
 
     
kosik 


Dołączył: 15 Gru 2005
Wysłany: 2010-05-07, 21:46   

nocdeus, moze lepiej jak dodam ci pare itemkow na konto ;> :D zart oczywiscie ;) szczerze - pozwolenie na mh i edytowanie go na potrzeby serwera - to bylby lepszy pomysl gdybysmy chcieli cos takiego wprowadzic. Bo kazdy mial by wybor, gram tak albo tak. Napewno w tym ladderze nie bedzie opcji o ktora prosisz ;)
_________________

 
     
itemeczek 
Przywódca klanu PvMM
Członek PvMM


Konto na BN: itemeczek2/itemeczek4/itemeczek5/itemeczek6
Klan: PvMM
Konto na IDR: itemeczek
Wiek: 28
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: 2010-05-07, 21:53   

nocdeus napisał/a:
wiem. tak wlasnie robie, bo krol przez przypadek spadl :D . Chcialbym tez rozpocząc rozmowe na temat wprowadzenia odslonietej mapy w patchu, zadne MH tylko przez moda odsloniete, przyspieszylo by mf'y(i tak nic nie leci) i key runy i taxy.


Przy kluczach to zaoszczedzi moze z 30-45sec na runie - tyle ile szukanie demonologa, bo droga do nithla i hrabiny jest okreslona :f Generalnie jestem na nie z takim 'maphakiem', ale jakos by mi 'nie przeszkadzało', gdyby był :mrgreen:
 
 
     
YanPL 

Dołączył: 31 Mar 2010
Wysłany: 2010-05-08, 05:39   

Będę tutaj nudny, ale zapytam się "dla odmiany" o cow kinga xD.

Poprosiłbym także o prze[b]s[/bunięcie części rozkładu itemków w niektórych TC z trashu do no-dropa: Krowy, potwory na tronie, całe sanktuarium chaosu i tajemne sanktuarium. Bo trashu leci tam pomimo zmian piekielnie dużo, a powiększenie no-dropa kosztem trashu nie jest czymś bezpośrednio dla kogokolwiek tragicznym.

O moim stosunku do MH i do opcji oferowanych przezeń się już wypowiadałem nie raz. Nie oszukujmy się, wyświetlanie na automapie przedmiotów (np. hr i gemów), potworów z uzględnieniem na co są immuny, czy który to boss/minion czy champion znacznie upraszcza wiele rzeczy. Dla mnie było to znacznie istotniejszą kwestią niż poznanie mapy, bo do mefa trafić umiem względnie szybko, do hraby lecieć potrafię też dość dobrze, Nihaltaka samodzielnie przejrzałem, a pozostali bossi/potwory to problem drugorzędny.

EDIT: literówka mi się wkradła
_________________

Ostatnio zmieniony przez YanPL 2010-05-08, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
gogeta126 
über


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Z tąd
Wysłany: 2010-05-08, 11:31   

MH byłby przydatny, Nie jest fajnie co chwile na nowo odkrywać mapkę.
Chociaż mi MH i tak nie działa na win 7
Ale maybe wbudowany w patch?
_________________
I speak English
Mówię po Polsku
 
     
malymis 
Boo


Konto na BN: malymis#2763
Klan: Boo
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2006
Skąd: Boo
Wysłany: 2010-05-08, 16:12   

Gierwazy napisał/a:
5. Laski (broń) - poprawiona literówka, teraz dzialają affixy, dodano automagic (bazowe premie) +fcr (5-10, 11-20, 21-30 i +do drzewka umiejętności (+1-3).

Wbrew pozorom nie jest to kosmetyczna zmiana...

Rozumiem, że teraz:
Memory = 12es
CTA staves = 7es
Hoto staves = 9sk, 70fcr = 0 str soso
Leaf = 9ench > orb+spirit

Poza tym na razie jest w związku z tą zmianą mały bug polegający na lvl req. Magic itemki mają ilvl zależny od automoda natomiast białe/szare nie.
_________________
Boo
 
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Konto na BN: trang0ul
Wiek: 28
Dołączył: 17 Sie 2005
Wysłany: 2010-05-08, 18:10   

gogeta126 napisał/a:
MH byłby przydatny, Nie jest fajnie co chwile na nowo odkrywać mapkę.

Postaw sobie bota, zanim napiszesz, że niefajnie jest latać tą samą drogą i tylko tłuc bossa. Albo wróć do Tibii.

malymis napisał/a:
Hoto staves = 9sk, 70fcr = 0 str soso
Leaf = 9ench > orb+spirit

Owszem. Gierwazy, tu już przesadziłeś. Pierwotnie miało być +sk ALBO +fcr. I kto tu robi Mediana? :/ Tym bardziej, że tak to zrobiłeś, że +3 sk automatycznie ma najwyższy affix fcr (21-30)... Do tego 9 sk w HotO, w Medianie max to 10-12...
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.13
Ostatnio zmieniony przez Trang Oul 2010-05-09, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
vorador 


Dołączył: 26 Sty 2008
Skąd: z pieczary
Wysłany: 2010-05-08, 18:22   

Jest blad wysysanie many z trupów nie działa, wczesniej działało, strasznie to utrudnia zycie mojemu barbowi, proszę o poprawkę.
_________________
Tej w tytke srej
 
 
     
YanPL 

Dołączył: 31 Mar 2010
Wysłany: 2010-05-18, 18:00   

W najnowszej łatce nie działa mutowanie 6 pgemów -> fal. Nie wiem czy tak ma być, czy to pomyłka; bo nie ma tego na w/w liście zmian, ale taka modyfikacja była we wcześniejszych wydaniach ID patcha, stąd wnioskuje, że to pomyłka.
_________________

 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Konto na BN: trang0ul
Wiek: 28
Dołączył: 17 Sie 2005
Wysłany: 2010-05-18, 18:21   

Nie wiadomo dlaczego receptura zniknęła...

rafikozor napisał/a:
Jeśli chodzi o Hraltiego

On się nazywa HraTLi, na litość Diabła!
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.13
Ostatnio zmieniony przez Trang Oul 2010-05-18, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
JankO 


Dołączył: 28 Lut 2010
Wysłany: 2010-05-18, 18:32   

Jeśli chodzi o Hraltiego to być może sprzedawał by odpowiednie przedmioty gdyby jakiekolwiek miał w ofercie. Nie sprzedaje teraz nic. Czyżby kryzys trafił aż do Kurast :wink:
_________________
Jeśli się mylę proszę mnie poprawić :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo