Skills:
20x3 w uniki
20 spowolnienie pocisków
20 walkiria
reszta w przynęte
Stats:
siła: pod itemy
dex: pod blok
vita: reszta
Items:
Zbroja: Anioł Stróż (lepszy blok, +15 do max resów) Socketowany umem
Hełm: CoA: dr, resy, fhr, def Socketowany 2xUm
Tarcza: SS elded (z CoA mamy i tak 45-50 dr) (blok, dr, resy)
Pas: TGV
Ręce: Drakule dla lt.
Buty: ww
Broń: Hoto/wizzy
Ringi: Raven + Dwarf/2x Raven/Raven+wisp (ABS!! )
Amu: Atma/rising sun
Switch jak zawsze.
Plecak: Anni i torch (najważniejsze resy), talizmany z life i resami, ewentualnie frw żeby unikać pocisków.
Osiągamy:
95 light res
95 fire res
90 psn res
90 cold res
50 dr
Max blok
Sporo life
Spory stacked res.
Wchodzimy na gre z duelami, dajemy bo, dajemy wrogość wychodzimy z miasta, rzucamy sm włączamy chodzenie i spamujemy jakies taksty typu: "OMFG YOU N000000B!!!111 U GER?!!@#>PK ME IF YOU CAN!!@#!@$ LOOOOOSER!@#!!!!!?!?!?! :*.!"
Konto na BN: Czik
Dołączył: 14 Lip 2010 Skąd: teh internets
Wysłany: 2010-07-27, 14:47
Cytat:
W Singlu jest łatwo zabić Orlicę takim sposobem.....
Wchodzimy na cmentarz zabijamy poocników Orlicy i jesteśmy sa na sam z orlicą.
Tworzymy około 2 szkielety i one lecą na nią.......
Kiedy ona zabija 1 szkieleta ja wskrzeszam tego jednego szkieleta i ruszamy z furią...
Orlica ginie....
Ten sposób zawsze działa,,,,
Konto na BN: ksyniupl
Wiek: 28 Dołączył: 03 Kwi 2010
Wysłany: 2010-10-28, 12:02
Jestescie all słabymi napersami i nie czujecie gdzie tkwi prawdziwa potęga (nie wiem czy ktoś już napisał podobną strategię, czytanie zakończyłem na 13. stronie. Wygodnie założyć, że jestem tu jedynym pro playah).
Mój necro już po zabiciu demonologa w drugim akcie mówi, że był to głupiec który znalazł się zbyt blisko prawdziwej potęgi. No ale do rzeczy
Ten necro zabije wszelkie potwory nieważne na jakim poziomie trudności tak samo szybko, ponadto nawet nie kiwa palcem a wszystko i tak się składa.
Atrybuty:
Siła pod itemy, ogólnie dużo jej nie trzeba bo nie będziemy się przemęczać
Dex pod blok, jakby przypadkiem nasza magia nie podziałała jak należy
Vita i Ene po połowie reszty - w świecie sanktuarium ważna jest równowaga dobra i zła - zatem aniołek i diabełek muszą trzymać po tyle samo
Skills:
Tu pojawia się prawdziwe objawienie: nie będziemy marnować statów na jakieś żalosne kości albo trutki, bo to wymaga synergii a na to za dużo pkt się traci, u nas każdy skill będzie dawał nową moc w naszym arsenale. Szkieli też nn, sługi będziemy produkować na bieżąco. A zatem:
1 w gliniaka, mistrzostwo i przywołanie odporności - przyda się dodatkowy przydupas do spowalniania bossów
- 1 w Amplify dmg - reszta z itansów - przyda się w niektórych sytuacjach
- 1 w Dim Vision - żeby przekraść się koło potworków na początku gry, gdy jeszcze nie rozwinęliśmy prawdziwie potężnych skillsów
- 20 w Confuse - oto prawdziwa potęga, po co przywoływać sługi i takie tam pierdoły skoro można napuścić wrogów na siebie? może to chwilę trwa, ale za to nie musimy sie gimnastykować!
- 20 w Attract - na co mocniejsze potworki coby najpierw je wykończyć. maxujemy bo czasem to trochę trwa, więc czas działania nie jest nieistotny!
- 20 w Life Tap - bardzo ważna klątwa wspomagająca naszego merca w nierównej walce z Diablo czy innymi Baalami. Uwaga! nie używać na zwykłch potworach bo się bedą leczyć same na sobie!
- 20 w Iron Maiden - i tu ukazuje się wyższość mojego necra nad chociażby takim crapnym palem masochistą z pierwszej strony on musiał przyjmować ciosy na siebie i tak zabijać potworki, a my nie dość, że skierujemy je przeciwko sobie to jeszcze nałożymy dziewicę i koniec, umrą w butach, czasem można użyć zamiast tego amplify dmg ale to lame style i w ogóle technika z poprzedniej epoki.
- 1 w Weaken - tylko na dojście! to nie ten build, nasze potwory muszą mocno atakować!
- 1 w Terror na dojście i wożenie się, że wszyscy przed nami uciekają
- 1 w Decrepify - dobra klątwa, można używać przeciw bossom ale my jesteśmy hardcorami i użyjemy life tapa - wszak najemnika za darmo nie wskrzesisz!
- 1 w bone armor - jakby któryś potworek przypadkiem nie ogarnął kogo ma atakować i rzucił się na nas
- 20 w bone wall - dobrze się osłonić przed ewentualną szarżą potworów krórym się coś pomyli ew. przed łucznikami, którzy nie chcą się nas słuchać
- 1 ostatni punkt w zęby. spytacie czemu? to proste, na początku gry, gdy nie będziemy jeszcze potęgą/mścicielami/niszczycielami/panami świata musimy z czegoś bić i doexpić, zęby się nadadzą, trochę wtedy popracujemy, ale potem to juz tylko wakacje i romantyczny spacerek z mercem do Diablo w świetle księżyca (jak ktoś jest niepolityczny i uważa, że spacerki necrem z innym facetem są fu to może zmienić merca na łuczniczkę, ale patrząc z praktycznego punktu widzenia nie będzie ona tak efektywna jak merc z drugiego aktu. Jako, że sam jestem niepolityczny to znalazłem rozwiązanie - specerujemy z panienką a na większe hardcory bierzemy naszego najlepszego kumpla z dzidą)
No to czas na sprzęt:
- Kask - niektóre napery mówią, żeby ubierać shako, ale nie tędy droga, drogie dzieci! ubieramy circ 3 curses 100 life. Socketujemy jakimiś runami typu Jah, Ber, Zod - jakieś drogie i lansiarskie. Ważne by nie skochetować runą "Cham", bo raz, że tania, dwa że to dla wieśniaków (chamów). Umy to kompletna ostateczność i wolałbym tego uniknąć no ale jak już musicie... Podobnie socketujemy broń i głowę.
- Klata - tu chodzi nam o kilka rzeczy. przede wszystkim skill, grono armorów z 2 do sk jest wąskie i spośród nich musimy coś wybrać. w zasadzie nn eni bo bedziemy się przechadzać a nie tpować albo biegać z dużą szybkością (w końcu nie zamieramy się przemęczać). Arkaine sugerowałaby, że jesteśmy zagrożeni (kop do life), dlatego wybierzemy CoH (resy trzeba mieć bo jak nie są na brązowo (same 75) to brzydko wygląda. Ale wiadomo, że tak naprawdę to ich nn bo nas potworki nie zaatakują).
- Głowa - nie żadna tarcza, tarczy to palki używają. Homunculus pod blok i resy - powiecie "jesteś niekonsekwentny - mówisz, że jesteśmy nieśmiertelni a tu jakiś blok? wtf? lol rotfl nap żal.pl ;S" otóż by spacerować ot tak sobie z panienką trzeba mieć klasę. No i wyobraźcie sobie, że bajerujemy ją, a tu nagle przepadkowa strzała w klatę. Ani to fajnie wygląda, ani przejemne to. A jak zbloczymy nawet nie patrząc w tamtą stronę, jedną ręką od niechcenia, to dopiero zrobimy wrażenie. To samo z kumplem, trzeba przypomnieć czasem, że nie jesteśmy byle lapsami i kto tu tu jest szefem.
- Łapa - klucz czarnorękiego. 2 do all skills 1 do klątw, jakiś tam fcr, dmg to mana i inne pierdoły. Pytacie - czemu nie hoto? otóż z trzech powodów - po pierwsze spójrzmy na korbacz a spójrzmy na taki kijaszek. Chciałoby Wam się nosić taki wielki kawał broni? mi też nie. Po drugie dmg to mana - ważne jakbyśmy jednak czasem czymś dostali. Wtedy powiemy - to było specjalnie, chciałem manę uzupełnić. Po trzecie ładunki ponurego totemu - w połączeniu z grozą i naszym sardonicznym śmiechem ew. pogróżkami typu num 6 da piorunujący efekt - nikt do nas nie podejdzie (to jakby już nam i towarzyszce/towarzyszowi znudziły się już walki gladiatorów). 3 skilla daje to i to a resów już nn bo mamy z innych itanów.
- Pas - Arach. Dla skilla rzecz jasna, a tylko ten pas daje + sk
- Rękawiczki - Trangi, w końcu mają +2 do klątw, tu raczej nikt nie powinien mieć wątpliwości.
- Adidasy - wszystkie unikaty są już oklepane i takie sobie, sporo osób nosi rary a my chcemy być jednak oryginalni - ubierzemy crafty (ważne, by mana i life się równoważyły, patrzcie na nie pod tym kątem. I żeby nie miały za dużo frw - mamy się spokojnie wozić)
- Łańcuch - amu +3 curses + 20 dex/str żeby więcej w life i ene móc dać. 100 life dyskryminuje manę, a starając się wyrównać to dając więcej w ene wizualnie dyskryminujemy vitę, więc odpada.
- ringi - bk i raven - raven daje mane, dexa i cbf, dla równowagi i skilla bierzemy bk z lifem.
W plecaku torch do odpalania szlugów naszej pannie jakby lubiła zapalić, annihilus dla skilla i 9 skillerów + do klątw. Ew. life w skillerach uzupełniamy sc z maną.
Merca jak ubrać?
Kumplowi dajemy obedience w eth ca - 40 cb. Do tego twarz wilhelma z 35 cb i 2x upped grzechocąca klatka z 25 cb, co razem daje 100% na cb. ll nn bo i tak na bossa rzucamy lt, w ten sposób kumpel zabije za nas bossa a my podłubiemy sobie kijkiem w zębach. Socketować shealami - kumpel to nie my i może już nosić crapne runy.
Panience dajemy jakiś ładny kapelutek, może być obręcz z life socketowana jahami, żeby nam nie wykopyrtnęła (nie jest aż tak gozu jak nasz nec). do tego jakąś bluzeczkę, może być forti w dusku. a do ręki jakiś wdzięczny i kobiecy łuk - botd w jakimś great bow albo wind forca, zresztą to nie takie ważne, ona dobije tylko ostatniego potwora z grupy, który nie zginie z rąk włąsnych ziomków.
Taki nec jest niesamowity, zresztą spróbujcie sami, jak nie dacie rady nim grać znaczy, że napziors jesteście bo to nie postać dla lam. Każdy build trzeba jakoś nazwać, np pal smiter, bowazon etc. więc myślę, że Nec the Incredible będzie na miejscu. Nie oceniajcie bo i tak same 10 będą więc po co klawisze ścierać na dodatkowe znaki. Pozdro
P.S.
Byłbym zapomniał - duele. to już izi wbijamy na free duelz na hellu, dajemy hosta i mówimy żebyśmy bili się w jakimś zasr*nym potworami miejscu, np. na zamarznietej rzece (tam też palowie będą mieli problemy z szarżą) albo w jakimś innym travi czy tronie zniszczenia. Wiadomo, postacie pvp nie dadzą sobie rady z potworami, zwłaszcza na dużej ilości playahs, także attract + amplify dmg/decrepify/iron maiden (jak próbuje walczyć) na pysk i obserwujemy jak rozjeżdzają ich członkowie rady, soule albo inne bestie. I jak zwykle - nie przemęczymy się przy tym. Jak ktoś się dziwi i nie chce walczyć gdzie indziej niż na krwawym wrzosowisku to olewamy bo z noobami nie warto gadać.
Konto na BN: żartujesz sobie?
Konto na IDR: Mati_a2
Wiek: 24 Dołączył: 04 Lip 2010
Wysłany: 2010-12-22, 00:43
Barb Bokser by mati_a2
statystyki:
-siła-200 bo trzeba być silnym żeby komuś zdrowo przypier**lić
-zręczność-0-nn bo po co nam??
-vita-reszta-trzeba być twardym i wytrzymałym
-energia-z 30 pkt bo trzeba mieć wigor i chęć do działania
Itemy
-broń-nn widział kto kiedyś boksera walczącego inaczej niż na pięści??
-tarcza-to samo
-zbroja-nn każdy bokser walczy z gołą klatą
-pas-a po co?
-rękawice-stalorwije nie dość,że fajna nazwa to jeszcze można komuś nimi mocno z*****ć
-buty-jeździec rzezi bo fajna nazwa i dzięki nim można robić wiele rodzajów ciosów(ds,cb,ow czego jeszcze taki bokser może chcieć?)
-hełm-nn
-amulet-jakiś może być polecam kratownice bo ma duży def dzięki czemu nasz bokser będzie jeszcze twardszy:D
-ringi-2x nagel bo będziemy mieli większe szczęście na pomyślne zakończenie walki:D
Skille:
mistrzostwa:
-skóra z żelaza-wiadomo po co
-wrodzona odporność-po to żeby jacyś grający nie fair goście używający innego ataku niż fizycznego tak bardzo nas nie zjechali:P
Zdolności bojowe:
-odrzucanie-potężny cios,podstawa w boksie 20 pkt
-ogłuszenie-też ważny cios ,również 20 pkt
-szał bitewny:jesteśmy w szale to naprawdę wtedy z******my wkurw**czowi,20 pkt
-Okrzyki:
-Drwina-najlepszy dla nas okrzyk,wołamy"DAWAJ NA RING!!!" do każdego bluzgając go przy tym100% gwarancji,że każdy się na nas wkurzy a dla nas git bo mu wtedy zajebi**y
Taktyka:
Najpierw dajemy drwinę na każdego,a potem lejemy wszystkich po kolei ,tylko pamiętajcie żeby używać samych pięści,bo w końcu jesteśmy bokserem nie?
Osiągi
OGROMNY DMG aż 10!!!!obrażen od fizycznego!!!!!
resy-zajebiste,jak damy wrodzoną odporność to mamy aż -88 all res na helu!!!!
Obrona-Super ,z żelazną mamy jest więcej niż 20!!!!!!
Ciepłe słowa:
-Na pewno wykonamy 1 zadania akt 1 na normalu sam sprawdzałem i mi się udało!!!!!
-nikt nam nie podskoczy zlejemy nawet upadłych !!!!
Tyle ,polecam takiego barba ,ŚWIETNIE SIĘ SPRAWDZA NAWET W OBOZIE ŁOTRZYC!!!!
// U siebie na podwórku możesz tak się wyrażać, nie tutaj!! +1
Ostatnio zmieniony przez T25 2010-12-22, 08:37, w całości zmieniany 1 raz
Szkoda troszkę, że te strategie są tak niegrywalne w Diablo. W grach, w których da się takie zabawne rzeczy robić nie tylko na papierze, to całkiem miła rozrywka. Sporo mam postaci-karateków w różnych rpgach
Konto na BN: żartujesz sobie?
Konto na IDR: Mati_a2
Wiek: 24 Dołączył: 04 Lip 2010
Wysłany: 2010-12-22, 22:43
Attyla79 napisał/a:
mati_a2 napisał/a:
pas-a po co?
IMO nie grałeś takim barbem (obstawiam że Cię nie stać ), bo widać że nie bardzo wiesz co z czym
Tego barba wymyśliłem na poczekaniu a tą strategię pisałem,żeby można było się trochę pośmiać, a nie żeby od razu sprawdzać jego skuteczność bo chyba nikt przecież nie zamierza grać na poważnie wg strategii z tego działu.O niedokładności czepiajcie się w strategiach na poważnie a nie tu.
Klan: AniMki
Dołączył: 12 Mar 2009 Skąd: z Matplanety
Wysłany: 2010-12-23, 10:59
Nie zacytowałeś całości...a zwróć uwagę że pas mistrzowski akurat doskonale wpasowuje się w humorystyczną stronę tej strategii, a moja uwaga o tym że Ciebie niestać chyba nie była odebrana przez Ciebie na serio, bo chyba każdego stać, na nieubranego barba....... widać że to Ty nie umiesz się śmiać.
Jak chcesz na poważnie to poczytaj sobie wszystkie strategie z tego topicu, rózne dreso, zbójo, napado-barby to pewnie ze 20% zawartości tematu...nie byłeś oryginalny.
Konto na BN: żartujesz sobie?
Konto na IDR: Mati_a2
Wiek: 24 Dołączył: 04 Lip 2010
Wysłany: 2010-12-23, 23:08
No przyznam że na boksie się mało znam bo jakbym się znał napisałbym o pasie mistrzowskim a to ,że strategia jest podobna do innych ma związek z tym ,że brakowało mi pomysłu
Konto na BN: wesolykubus
Klan: Brak
Wiek: 23 Dołączył: 12 Gru 2010
Wysłany: 2011-01-02, 19:53
Czyli strategie rozwoju postaci (decydujesz, czy chcesz być przypakowany dając w siłę, czy mieć szybki blok ładując w zręczność), są po to by pokazać nowicjuszom jak przejść grę na poziomie HELL, jak zabić jakiegoś frajera czy jak zabić innego frajera lub Boosssa.
Jeżeli już jakiś noob czy nowicjusz wpadnie na taką strategie z nadzieją na wartościowe wskazówki czy pokazanie mu drogi do rozwalenia BAALa na HELLu to przeważnie jest niezwykle zawiedziony, lub zdenerwowany po tym co ujrzy. Dlaczego?
* Przykładowa strategia dla Palladyna –
Witam w mojej zajebistej strategii na palla smithera-hammera-zmiennokształtnego-hybryde PvP-PvE-PvDiablo. Stosując sie do niej rozdupcysz każdego napotkanego spaczeńca!!!
* Słowniczek:
Hammer - młotek Zmiennokształtny - No, że kształty zmieniasz!! HELLOŁ Hybryda - Czyli, że możesz nadupczać z młotka, zamieci, klątwy, miecza, łuku i tarczy jednocześnie!! LL - Light Level - Promień światła (nasz główny skill) BallRun - Baal sobie biega a ty go bijesz z axa (proste..) FCR - Szybsze czarowanie FHR - Jeszcze nie wiem ale fajnie brzmi! CBF - Nie można zamrozić CBR - Taki motór
Ok, to jak już znasz nasz super tajny slang możesz kontynuować czytanie tej wyrąbanej strategii!!
* 1. Statystyki
Siła – 0 ponieważ będzie z super ultra magicznych przedmiotów Zręczność – 0 bo to crap, nie potrzebny nam blok ani skuteczność walimy z promienia światła i moby nawet nie podejdą do naszego herousa. Żywotność – wszystko bo nie ma gdzie tych punktów rozdzielić ;/ Energia – 0 z naszymi itemkami będziemy mieli i tak 20000 many i 500% regeneracji więc nie potrzebne
(W tym momencie niektórzy czytający nowicjusze zaczynają się zastanawiać skąd wytrzasną takie itemki, ale to nie jest ważne)
* 2. Skille
Umiejętności bojowe:
* Poświęcenie 1 pkt. - Beznadzieja! Syf! Uuuuuu... Buuuu...
* Pchnięcie 1 pkt. - Pchnięcie to podstawa!
* Święty pocisk 100 pkt. - Zajebisty skill!! Nikt nie będzie się spodziewał że zaatakujesz go właśnie tym skillem, ładujemy ile sie da.
* Zapał 1 pkt - Zapałki zawsze sie przydadzą
* Zemsta 0 pkt - nic, to jest po prostu syf śmierdzący
* Nawrócenie 0 pkt - nikt tu nie będzie nikogo nawracał
* Święta tarcza 0 pkt - Lipny skill, ewidentnie dla małych dziewczynek które są za słabe żeby walczyć bez niego
* Pięść niebios 0 - nie wiem co to jest ale pewnie kiszka totalna
Razem: 103 pkt.
Aury ofensywne: To drzewko pomijam bo wiecie co? Rzygać mi się chce jak widzę te nędzne umiejętności dla przeciętniaków.
Aury defensywne:
* Modlitwa 0.pkt - Nie ma boga jest diablo
* Odp na ogień 0 pkt. - Ja sie ognia nie boje
* Śmiałość 0 pkt - Śmiałość mamy wrodzoną, nie dajemy tu nic
* Odp na chłód 0 pkt - Bezużyteczne przecież wiadomo, że wystarczy założyć ciepły szalik.. Trzeba też pamiętać o tym, że będziemy mieli wyrąbane itemki na sobie, więc mrozy nam nie straszne.
* Oczyszczenie 25 pkt. - Żebyśmy nie biegali brudni
* Wigor 0 pkt. - W sumie można by wpakować punkcik aby szybciej biegać po mieście ale trzeba by zmarnować aż 4 pkt. na dojście. Poradzimy sobie bez tego
* Medytacja 0 pkt. - To dla shamanów
* Zbawienie 50 pkt. - max. ewidentnie, fajny skill
Razem: 75 pkt
No i mamy zajebiste skille, już prawie możemy ruszać na potwory i siać grozę wśród śmiertelników!! Do tego dojdzie pare skilli czarodziejki i druida żeby była fajna hybryda.
* 3. Przedmioty / EQ / Crap / Shit
Broń:
Enigma w mieczu Jah + Ith +Ber + można ewentualnie dodać z 5 diamentów żeby sie świeciło ładniej
* +2 do naszych zajebistych skilli!
* Siła +50
* Święty pocisk + 13
* Promień Światła +5
* Uniemozliwia leczenie sie potworów
Zalety: Posiada dodatki do naszych głównych umiejętności, to broń stworzona dla nas!
Zbroja: Zemsta Króla Jaszczurostonóg Bardzo rzadka zbroja, można ją zdobyć zabijając Deckarda Caina podczas próby ratunku w Tristram.
* Obrona: 12666
* Promień Światła +5
* Wszystkie odporności +50%
* 10% szansa puszczenia bąka podczas bloku
* 13% rzucenia 50-poziomowej aury modlitwa przy śmierci
* 9% wyrzucenia wszystkich przedmiotów na ziemię podczas ataku
Zalety: Duuużo def i LL!! To jest to! Wady: Eee...
Pierścionki: Obrączka Kałosa-Kabanosa -
* bardzo fajna, bierz nie zastanawiaj się!!
Północnozłotazylowy Wij Szatana -
* +3 do ognia
* +8 do przemiana w Grizzly
* -5 FcR
* + 90 % regeneracji many, życia,
* +18 FHr, FB,
* -50% do skuteczności ataku
* 50% szansa rzucenia kałczugu podczas nudy
Tarcza: Wezwanie do Heart of The Oak Prekambryjska smocza tarcza Hel + Jah + Ist + Ist + El + Mal + Thul + Ral + Fal + Us Tak, potrzeba 10 slotów na runy i da się zrobić takie słowo runiczne!
* Życie 500%
* Mana 150%
* Wszystkie skille + milion
* Wszystkie odporności + pięćset
* Odrzut + sto
* Szansa na druzgocące spojrzenie + dziewięćset
... Teraz jeszcze kupujemy merca (najemnika) z ósmego aktu, który daje nam aure nieśmiertelność oraz rzuca okrzyki bojowe i niszczy wszystko krwawym toporem lucyfera ha ha ha ha ha.
Teraz na pewno uda ci się przejść grę na poziomie Piekło, jeśli ci się spodobało wyślij zdjęcie swojej siostry na mój adres pocztowy.
Napiszę krótko, bo na tworzeniu strategii się nie znam: kiedyś, dawno temu, wpadłem na "genialny" pomysł, aby druidem ładować większość punktów w ten pierwszy rodzaj przywoływanego wilczka. Bo uznałem, że więcej summonów znaczy lepiej.
W trzecim akcie potwory rozkładały mnie na łopatki.
weronikaneska
Konto na BN: już nie gram
Konto na IDR: już nie gram
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Lis 2009
Wysłany: 2011-02-20, 00:56 wkurzający babik
Czy wkurzają was spam booty?
Oraz inne tam głupoty,
Które ludzie wymyślili
Byście się nie wynudzili?
A co stanie się milutki?
Gdy cs masz do robótki.
Jak drużyna Baala bije
Dla expienia przecież żyje!
I jak jakiś dupek wejdzie,
Babą , który drze się wszędzie
I odstrasza nam on mobka
Gdy go chcemy trafić z młotka
Więc panowie moi mili
Wymyśliłam taktę w chwili
Gdy się bardzo wynudziłam
Jak se modem uszkodziłam
Babik ,który tutaj stanie
Jest na skowyt ,mój ty panie
Skill jest myślę wymarzony
Dla nas został on stworzony
Więc jak skille rozdajemy?
Powiem szczerze tu bez ściemy
Skowyt max jest oczywisto
No i w okrzyk dać mu wszystko
Jeszcze inne wymyśliłam
W których myślę, że jest siła
Te co resy nam podnoszą
I w bieganiu tez są kosą
Dajmy jeszcze babie potem
Coś w ten skill ponury totem
Skille zatem już zostawmy
I ubraniem się pobawmy
Tutaj takie rozwiązanie ,
Że w enigmie Babik stanie
A na głowie arrach nosi
Skille wszak nam to podnosi
Jeszcze hoto w ręce damy
Okrzyk przez to większy mamy
Na pas siatkę proponuję
Bo się w miarę tu rymuje
Co do ringów jasna sprawa
Soj i Bk to podstawa
Amu jeszcze jakieś fajne
Trzy do boo jest tutaj ładne
Plecak wypchać talikami
Co do boo są z bajerami
jeszcze torcha , anni wsadzić
i już można babą łazić
jak grać? Sprawa jest już prosta
dawać skowyt koło gostka
co swe młotki porozkręcał
na potworkach się tak znęcał
Jak on skacze , to my za nim
Po to tele w eni mamy
Jak już facet się popluje
Wciśnie w nas złośliwie ch....
Można wtedy go przekonać,
Że ta takta jest stworzona
Właśnie na takowe granie
By se wziął coś na wstrzymanie
Bo nie wolno nam bezkarnie
Wciskać ch….. gdzie popadnie
Ban wszak za to przecież grozi
Co obraża pro graczowi
Proszę wszystkich o rozsądek
Kiedy dacie swój osądek
Jeśli tutaj doczytałeś
Dzięki za czas, który dałeś
_________________ Brzydzę się kłamstwem....więc często zmuszona jestem wymyślać nowe prawdy.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum