..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Jak pachnie psn nova?
Autor Wiadomość
Asztat 
księżniczka


Konto na BN: chyba juz nie
Konto na IDR: Asztat
Wiek: 29
Dołączyła: 06 Wrz 2010
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-09-10, 01:08   Jak pachnie psn nova?

Bo to wcale nie jest tak, że necro się nie myje i śmierdzi... :roll:

http://th08.deviantart.ne...tat-d2ydva0.jpg
_________________
My byfriend is like trampoline...
...I don't have a trampoline.
 
     
Karol1987 
Uwaga. Były Nolife.


Konto na BN: Kaka_Zabijaka/Kaka_Mulki
Klan: Dębowa Akademia ;)
Konto na IDR: Kaka
Wiek: 33
Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2010-09-10, 01:35   

Ha Ha Ha :D Ale się uśmiałem. Gratuluję pomysłu. 10/10
_________________

 
 
     
Kalisz 
Prince of Retardia


Konto na BN: ---
Klan: ---
Konto na IDR: zapomniałem :/
Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2006
Skąd: Żyrardów/Warszawa
Wysłany: 2010-09-10, 12:10   

ja zawse mialem troszkę inną wizję psn novy... taką bardziej... tylną ; D ale bardzo fajny pomysl ;d jeszcze ta mina necro na koniec mnie rozwalila xD 10/10
_________________

 
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 34
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2010-09-10, 13:23   

Jak najem się grochówki to mam to samo. g:<
 
 
     
pvp333 

Dołączył: 11 Lut 2007
Wysłany: 2010-09-10, 16:20   

Asztat, narażę się na warna/-1/czycotam ale muszę przyznać, że masz zajebiste poczucie humoru :D

Czekam na więcej zaskakujących prac:)
 
     
Stawik_skc 
=StawiQ '05 user


Wiek: 32
Dołączył: 10 Gru 2007
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-09-10, 16:53   

Rozwaliłaś mnie kobieto :P GZ pomysłu no i wykonanie niczego sobie :D
_________________
New konto i heyah ;p
 
 
     
Kiria 
Elfka ;]


Konto na BN: ;( narazie uszkodziła mi się płyta )
Klan: nie należę
Wiek: 29
Dołączyła: 19 Sty 2011
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2011-01-20, 14:43   

super komix!!!!!
Sama bym na to nie wpadła :D
10/10 :D
_________________
Podróżowaliśmy Na Wschód... Zawsze Na Wschód
 
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-20, 15:00   

Najlepsze w tym są XX - oczy diablo, a necro jakie ma chudziutkie nogi, jak boczna część encyklopei pwn xD 9/10
 
     
Noob_Killer 
'06 user


Wiek: 28
Dołączył: 19 Sie 2006
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-01-20, 23:20   

Spoko komiks, choć troche krótki, jednak mnie rozbawił wiec 8/10
_________________
 
 
     
skullsk12 
Master of Disaster


Konto na BN: skullsk12
Wiek: 26
Dołączył: 18 Sty 2011
Skąd: Kurast
Wysłany: 2011-01-21, 08:10   

XD fajny komiks 10/10
_________________
Look at the sky... ...Just before you die!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo