..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Explomancer by CoNaObiad

Jak oceniasz moją strategię w skali od jeden do dziesięciu? 10 - najlepsza, 1 - najgorsza.
10
55%
 55%  [ 11 ]
9
35%
 35%  [ 7 ]
8
0%
 0%  [ 0 ]
7
5%
 5%  [ 1 ]
6
0%
 0%  [ 0 ]
5
5%
 5%  [ 1 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 20
Wszystkich Głosów: 20

Autor Wiadomość
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-16, 19:05   

NikeSb, itemeczek, weronikaneska, dziękuję Wam za odpowiedzi i oceny.
Boneflame wstawiłem, dzięki za sugestię.
Chyba jeszcze zupdate'uje save'y postaci.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
dizelsky 



Dołączył: 14 Cze 2009
Wysłany: 2012-03-16, 19:29   

Nie mam zamiaru wgłębiać się w szczegóły typu "czako bered czy coa hel/jah", gdyż zrobili to już przedmówcy. Opiszę tylko po krótce to, co widać na pierwszy rzut oka - przyjemność i ogólne wrażenie z gry.

Po opanowaniu klawiszologii, czyli amp/shift+lpm/ce granie takim necem to zdecydowanie duża frajda. W cs spisuje sie lepiej niż dobrze, ale niestety gorzej niż świetnie. Dlaczego? Wszystko jest pięknie, dopóki mobów jest sporo w jednym miejscu/na ekranie. Przy pojedynczych monstrach lub małych grupkach trochę jest uciążliwe używanie 3 skilli. To samo tyczy się bossów, w tych wypadkach po prostu używałem b spear. Ale to chyba jedyny mankament w udanym dziele ;)

Dodam jeszcze, że CE jest nieocenione np. na brs, gdzie paroma wybuchami czyścimy pół tronu - szybko, skutecznie, bezpiecznie (co ważne, gdy są popy). Przy większej ilości graczy jest to świetny support, a to że nie radzi sobie sam przy >4ppl - od czego są hamzury i inne typki, w końcu sami nie jestęśmy.

Strategia na pewno godna polecenia, szczególnie dla tych, którzy szukają jakiejś odmiany i lubią grać egzotycznymi postaciami - ja się do takich zaliczam, także podpasował mi ten nec :) gz.

Na Obiad podałeś polędwiczki wołowe w sosie winno śliwkowym, zamiast kotleta i ziemniaków - brawo za inwencję i rzetelne wykonanie strategii ;)

9/10.
_________________
The 'Grail' Project
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-16, 20:18   

dizelsky napisał/a:

Po opanowaniu klawiszologii, czyli amp/shift+lpm/ce granie takim necem to zdecydowanie duża frajda.

A właśnie, klawiszologia. Chyba dodam jeszcze jeden podpunkt poświęcony tej kwestii.
dizelsky napisał/a:

W cs spisuje sie lepiej niż dobrze, ale niestety gorzej niż świetnie. Dlaczego? Wszystko jest pięknie, dopóki mobów jest sporo w jednym miejscu/na ekranie. Przy pojedynczych monstrach lub małych grupkach trochę jest uciążliwe używanie 3 skilli. To samo tyczy się bossów, w tych wypadkach po prostu używałem b spear. Ale to chyba jedyny mankament w udanym dziele ;)

Oj tam, oj tam, nie jest aż tak źle :]. Jeśli jest pojedynczy mob, to po prostu rzucamy AD i spamujemy włócznią. Na dodatek merc i golem zajmą się walką wręcz. Każdy zwykły przeciwnik ginie w mniej niż 3 sekundy. A co do bossów: przecież opisałem w punkcie "rozgrywka" jak sobie z nimi radzić. Na nich nie używa się po prostu Bone Spear. To po to w drzewku klątw doszliśmy do "Zniedołężenia", aby męczyć tym właśnie bossów. Ponadto można ich zamknąć w więzieniu z kości. Wtedy to już w ogóle będą bezbronni :].
dizelsky napisał/a:

Dodam jeszcze, że CE jest nieocenione np. na brs, gdzie paroma wybuchami czyścimy pół tronu - szybko, skutecznie, bezpiecznie (co ważne, gdy są popy). Przy większej ilości graczy jest to świetny support, a to że nie radzi sobie sam przy >4ppl - od czego są hamzury i inne typki, w końcu sami nie jestęśmy.

Racja.
dizelsky napisał/a:

Strategia na pewno godna polecenia, szczególnie dla tych, którzy szukają jakiejś odmiany i lubią grać egzotycznymi postaciami - ja się do takich zaliczam, także podpasował mi ten nec :) gz.

Taaa, ja też szukałem jakiejś odmiany po wielu latach tłuczenia tych samych build'ów. Niestety, jak gdzieś wcześniej wspominałem, w D2 nic nowego się już nie wymyśli. Co miało być "odkryte", zostało już odkryte. Z tego powodu nie mam dalszej motywacji do pisania kolejnej strategii. Na dodatek D3 tuż-tuż (taa, jeszcze i tak pewnie ze 3 razy przełożą :> ), więc Diablo2 niestety powoli będzie tracić zainteresowanie...

dizelsky napisał/a:

Na Obiad podałeś polędwiczki wołowe w sosie winno śliwkowym, zamiast kotleta i ziemniaków - brawo za inwencję i rzetelne wykonanie strategii ;)

weronikaneska napisał/a:

Miałam już przestać grać (obowiązki i takie tam) ale jeszcze jednak nie teraz..... (najwyżej obiad sobie sami będą robić)

Heeej, czy to jakaś aluzja do mojego nicku :wink: ?


PS Zapdejtowałem obydwa save'y postaci. W ekwipunku #1 dodałem kilka SC's z odpornością na ogień. Wcześniej nie była maksymalna (brak fire res w Spiricie).
W eq #2 dodałem Boneflame'a do skrzynki.
PS2 Dopisałem "Klawiszologię" w punkcie "Rozgrywka".
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
jerzyk7 


Konto na BN: Nie ma i nie będzie :<
Konto na IDR: broken_dreams
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Zadupie Dolne
Wysłany: 2012-03-16, 22:02   

No raczej do niczego nie da się przyczepić, wszystko już Ci podpowiedzieli i poprawiłeś. Jedyne co ja mogę dodać, to, że w broni dla buildu dla bogatszych, powinna się również pojawić biel, bo imo z dobrymi modami > hoto. Ładnie napisane, przyjemnie się czyta. Widywałem już dużo takich neciów, ale nie dokładną strategie. Z własnego doświadczenia wiem, że postacią można robić wszystko.
_________________
 
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-16, 22:18   

jerzyk7 napisał/a:
Jedyne co ja mogę dodać, to, że w broni dla buildu dla bogatszych, powinna się również pojawić biel, bo imo z dobrymi modami > hoto.

Zgadza się, pod względem +sk (a tym samym większych obrażeń) White jest o wiele lepsze. Biel nie ma jednak żadnych resów, na dodatek ma tylko 20 FCR (zamiast 40 tak jak Hoto). Z tego powodu musielibyśmy kombinować z wymianą Shako na circa 2/20.
Wg. lepiej zachować kompromis pomiędzy naszą przeżywalnością, a ofensywą. Dlatego w tym wypadku zostaję przy swoim i IMO hoto>biel.
Jeśli jednak ktoś chce pokombinować z Bielą, to w savie z ekwipunkiem #2 znajdziecie ładny egzemplarz w skrzynce.
Aha, dziękuję za ocenę :> .

-------------
Update: Dodany Duress i Obedience do ekwipunku merca (pozdrawiam Melćmę :]). CB znacznie przyspieszy zabijanie ich. Jak ja mogłem o tym wcześniej zapomnieć :572:
-------------
Update 2: Strategia przekroczyła dziś (17.03) tysiąc wyświetleń. Dzięki :wink: .
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
Ostatnio zmieniony przez CoNaObiad 2012-03-17, 19:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
jerzyk7 


Konto na BN: Nie ma i nie będzie :<
Konto na IDR: broken_dreams
Wiek: 31
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Zadupie Dolne
Wysłany: 2012-03-16, 22:21   

CoNaObiad napisał/a:
Z tego powodu musielibyśmy kombinować z wymianą Shako na circa 2/20.


Niekoniecznie, można soje wymienić na ringi fcr+res+mana. Tracimy wtedy tylko nieznacznie zasięg.
Ale oczywiście, każdy ma swoje zdanie i ja tylko mówię, co możnaby zmienić. Dałem 10 bo jest duzo informacji i bardzo przyjemnie się czyta.
_________________
 
 
     
Masyw 


Konto na IDR: masyw
Wiek: 20
Dołączył: 16 Maj 2010
Wysłany: 2012-03-18, 00:22   

siemka więc tak poprzednicy poprawili doradzili co mieli więc raczej tu nie mam zdania :P updaty dużo wniosły więc tu też się nie przyczepie strategia czytelna estetyczna postaci co prawda nie testowałem bo jakoś mnie na razie nie ciągnie do d2 a zwłaszcza necrem na ce którym nigdy mi dobrze nie szło :572: więc oznajmiam że strategia zasługuje moim zdaniem na bij 10/10 :D
 
     
matikej 
ZBP Member

Konto na BN: matikej
Dołączył: 09 Lut 2012
Wysłany: 2012-03-18, 10:26   

Ołkej, skomentuję to tak. Otóż, wersja z włócznią zamiast ducha było lepsza, włócznia ma prawie takie samo DMG, a jednak przechodzi przez wrogów. Itemsetup dla biedniejszych fajny, ale nie rozumiem Que-Hagena, ponieważ jest on niezbyt spotykany, często wywalany, a Viper choćby 30 dostaniemy za pul. Druga sprawa, Kościogień jest też zupełnie niepotrzebny, Homunkulus starczy. Co tam jeszcze, Czako dostaniemy również za pul, więc wieśniacza korona totalnie nie potrzebna. Rozumiem, biedny biednym, ale bez przesady :D Trzy, pas trang oula to kilka pgmów , a z rękawicami otrzymujemy regeneracje many. Od biedy lepsze niż magefisty i pułapka mroku. To wszystko, moja ocena to 10/10, widać, że to nie strategia na 5 minut. Pozdro.
Edit: Pancerna płytówka na savie ma 10 defa :D
_________________
[c][/c]
 
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-18, 11:26   

Masyw, matikej, dziękuję za opinie i oceny.

"Nie rozumiem Que-Hagena, ponieważ jest on niezbyt spotykany, często wywalany, a Viper choćby 30 dostaniemy za pul" - oczywiście, dlatego napisałem:
"Zakładamy go tylko wtedy, gdy naprawdę brakuje funduszy nawet na Vipera." Que-Hegan byłby taką 'ostateczną-ostatecznością' :]. Podobnie w wypadku Boneflame'a i Peasant Crown'a. To tylko alternatywy, w razie gdyby ktoś nie posiadał lepszych odpowiedników.

"Pas Trang-Oula to kilka pgmów , a z rękawicami otrzymujemy regeneracje many." - Zgadza się, dlatego pas i rękawice TO są na naszej postaci w zapisie #2. Magefisty i Gloom's Trap są w skrzynce tylko po to, by zobaczyć jak się z nimi gra.

"Pancerna płytówka na savie ma 10 defa" - woops, to moja wpadka. Gópi Hero Editor :> . Pewnie przeoczyłem przy wstawianiu do ekwipunku. No cóż, zawsze można dodać w HE ze dwa zera do tej obrony.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2012-03-18, 12:34   

Strategia dobrze napisana zarówno pod względem merytorycznym, jak i estetycznym i wizualnym. Nie można się do niczego przyczepić. Autor wziął pod uwagę szereg wskazówek podanych przez innych, a nie uparcie bronił swojego zdania, za co oczywiście duży plus ;) .
Głos oddany, ofc 10/10 :)
_________________

 
 
     
Szeranf 

Cult of Personality


Dołączył: 18 Mar 2012
Skąd: (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Wysłany: 2012-03-26, 16:13   

CoNaObiad napisał/a:
w D2 nic nowego się już nie wymyśli. Co miało być "odkryte", zostało już odkryte.


Akurat z tym się nie zgodzę, bo nieraz tak twierdziłem i zawsze mnie coś zaskakiwało. :p

CoNaObiad napisał/a:
Zbroja z kości. 1 punkt. Bardzo fajny czar. Odpowiednik ‘zbroi cyklonu’ Druida


Błąd - jako autor strategii na nekromantę to jego powinieneś bardziej faworyzować. Powinno się tutaj znaleźć stwierdzenie, że to zbroja cyklonu druida jest marną podróbką zbroi z kości Nekromanty. ;)

CoNaObiad napisał/a:
1i) Hełm:
Harlequin Crest (...) jedna z ‘ikon’ Diablo 2


Dokładnie, plus za sentyment! :)

CoNaObiad napisał/a:
1f) Zbroja:
Słowo runiczne Enigma – RW, które poniekąd wywróciło Diablo 2 do góry nogami.


Smutna prawda. Enigma i CTA to przedmioty, które zniszczyły trochę rozgrywkę. Osobiście po oryginalnych i niestandardowych strategiach oczekiwałbym właśnie zerwania z tymi przedmiotami na korzyść innych, mniej popularnych przedmiotów, nawet słów runicznych. Enigma może spowodować, że zrobi się z tego nekromanty postać robiąca tele tu i tam po czym rzucająca BS zamiast detonować zwłoki.

CoNaObiad napisał/a:
1j) Switch:
Tutaj standardowa kombinacja, nic nowego nie wymyślimy:


Czy ja wiem... W sumie można było by pokombinować. Switch służy dziś tylko do precastu BO, by po prostu mieć więcej życia i many - padło tutaj stwierdzenie, że potwory do nas nie podchodzą często, za to brakuje nam Niebieskiej Kuli - można wiec przemyśleć pewne rozwiązanie. Swego czasu miałem Nekromantę, bardziej nazwałbym go CorpseMancer, bo pomimo bycia jakby nie było ExplosionMancerem znalazł dla zwłok inne zastosowanie poza detonacją i bynajmniej nie podszywał się pod Summonera. Przy rozważnym detonowaniu zwłok możemy sobie je tak zagospodarować, by kilka zostało na polu bitwy i posłużyło w innym celu. Do czego zmierzam? Do umieszczenia na drugim zestawie Feniksów, dzięki którym zyskamy aurę Odkupienie.

Zastanawiałeś się nad Spokojem Natury, jednak to w moich oczach nie powinno iść nigdy (no może prawie nigdy) w parze z Nekromantą. Pierścień ten działa, że tak powiem "globalnie" - odkupienie natomiast ma zasięg 10,6 jarda i w tym obszarze działa lepiej niż wspomniany pierścień - nie dość, że niszczy zwłoki, które mogą nam zaszkodzić (np. wybuch zwłok Nihlathaka), to jeszcze przywraca nam z racji ich odkupienia życie i manę w dość dobrym stopniu.

Jeśli gramy używając Enigmy, to i tak będziemy się starać, by potwory były poza obszarem działania aury i by detonować je gdzieś na obrzeżach ekranu. Dzięki tele będziemy mogli dość dobrze kontrolować, po osiągnięciu wprawy oczywiście, zasięg aury. Nawet gdyby stało się tak, że będziemy musieli zdetonować zwłoki w obszarze działania odkupienia, to mamy chwilkę czasu na detonacje zanim zwłoki zużyje aura.

Jest to dość niekonwencjonalne rozwiązanie, bo mało jest zastosowań dla switcha poza CTA + Spirit, a szkoda. Można wypośrodkować oczywiście obie opcje, używając Feniksa tylko w tarczy zamiast Ducha i pozostawienie Wezwania do Broni. Kombinowałem kiedyś nawet z przeniesieniem feniksów na główny zestaw w Nekromancie używającym CE, jednak powoduje to obniżenie fcr i bonusów do umiejętności.

Skoro bawimy się w golemy, to jeśli mamy teleport to golem "podróżuje" razem z nami i możemy go w pełni kontrolować. Wybrałbym zamiast glinianego żelaznego - jeśli chcesz spowalniać wrogów golemem i tylko po to Ci gliniak, to równie dobre (a i nawet lepsze) było by robienie żelaznego golema z Sideł Kelpie spowalniającego wrogów o 75%, który miałby jeszcze kilka dodatkowych atrybutów poza tym, albo z innych przedmiotów z trochę mniejszym spowalnianiem, ale innymi ciekawymi modyfikatorami - Żelazny Obrońca Asterona (25% spowolnienie 33% Druzgocące Uderzenia), Rozpruwacz Ciała (20% spowolnienie, 25% Druzgocące Uderzenie, 33% Zabójcze Uderzenie, 50% Otwarcie rany). Świetnie by to współgrało ze Zniedołężnieniem, o którym wspomniałeś w swojej strategii. Jeśli poszukamy innych zastosowań dla żelaznego golema, to możemy dojść do wniosku, że bardziej się opłaci gdy to on, a nie najemnik da nam aurę z Olśnienia.

Nie wiem również dlaczego tak wielu Explosionmancerów olewa drugą cześć umiejętności której używają, mianowicie obrażenia od ognia, wspomagając CE jedynie zwiększeniem obrażeń. Tak jak pisałem, kombionowałem z Feniksami na głównym zestawie, bo one obniżały by odporność na ogień o 28 każdy, pomijając jednak takie rozwiązanie, to najemnik również mógłby używać Infinity, co również obniżyło by odporności wrogom. Nie zapominajmy że Zwiększenie Obrażeń paradoksalnie ich nie zwiększa, tylko zmniejsza fizyczne odporności przeciwnika. Ta umiejętność nie jest jedyną, która może zwiększyć obrażenia CE - mamy jeszcze pominiętą tutaj klątwę Zmniejszenie Odporności.

Na tym samym poziomie co AD daje nam co prawda mniejsze zmniejszenie odporność na ogień przeciwnika, w porównaniu z -100% fizycznych odporności z AD. LR możemy jednak wspomóc tak jak pisałem Infinity dającym nam 12 poziom Przekonania, a co za tym idzie kolejnym -85% odporność na ogień. Jeśli będziemy się bawić jeszcze w ekwipunek z Widokami tęczy, przedmiotami obniżającymi odporności itd., to w niektórych przypadkach LR>AD.

Tutaj w tabelce przybliżającej zasięg CE stwierdzono, że zasięg ognia jest taki jak wyświetlany w grze dla umiejętności, a zasięg fizycznych obrażeń jest o blisko połowę od niego mniejszy. Osobiście nie wierzę w to zbytnio, chociaż obrażenia fizyczne mogą mieć minimalnie mniejszy zasięg od tych od ognia (o 2/3 jarda z tego co wyczytałem w innym miejscu)

Jeśli chodzi o to czego brakuje mi w tej strategii, to z pewnością takiego działu w którym były by szczegółowo prześwietlone umiejętności których używa ta postać, czyli przede wszystkim Wybuch zwłok. Całość obrażeń, łącznie z wzięciem pod uwagę klątw i innych rzeczy działających na tą umiejętność powinien charakteryzować wzór:

(CBL*(RF/2))*((100+|-PR|-EPR)/100)+(CBS*(RF/2))*(((100+|-FR|)-EFR)/100)

Gdzie:
CBL - Corpse Base Life - bazowe życie potwora, którego zwłoki posłużyły do detonacji.
RF - Random Factor - losowa liczba z przedziału 70-120 (procent życia zwłok użyty do generowania obrażeń)
|-PR| - -Physical Resistance - dodatnia wartość obniżenia odporności fizycznych potworów, gdy potwór będzie pod wpływem Zwiększenia Obrażeń będzie to 100, a gdy nie to 0.
|-FR| - -Fire Resistance - dodatnia wartość obniżenia odporności na ogień potworów, suma wszystkiego co obniża takie odporności, czyli: Zmniejszenie Odporności, Przekonanie i bonus z przedmiotów.
EPR - Enemy's Physical Resistance - Odporność wroga na obrażenia fizyczne
EFR - Eneny's Fire Resistance - Odporność wroga na ogień

Ponadto, jeśli potwór przyjmujący obrażenia jest niewrażliwy albo na obrażenia fizyczne, albo na obrażenia od ognia, to dzięki Zwiększeniu Obrażeń i Infinity można ściągnąć te niewrażliwości, ale wtedy obniżenie tych odporności będzie osłabione do 20% swojej nominalnej siły.

Dodatkowo, jeśli wynik (100+|-PR|-EPR) albo (100+|-FR|)-EFR) w jakiś sposób jest mniejszy od zera, to traktowany jest jako zero.

Widziałem kilka wzorów na obrażenia od CE i od CE w połączeniu z AD albo LR. Najprawdopodobniej powinien przedstawiać się on po uogólnieniu, czyli wzięciu pod uwagę możliwości zmniejszenia odporności przeciwnika na oba typy obrażeń CE, tak jak przedstawiłem. Wzór ten najpierw dzieli nam obrażenia na dwa człony, które do siebie dodaje na samym końcu - obrażenia fizyczne i od ognia. Każdy z tych członów zawiera przemnożone punkty życia potwora przez połowę (bo 50% to obrażenia fizyczne a 50% ogień) procentu życia zwłok użytych do generowania obrażeń (określonych przez umiejętność) i zredukowany przez daną odporność potwora, który przyjmie obrażenia. Nie jestem pewien czy dokładnie tak będzie wyglądał, bo określiłem go teraz na poczekaniu i nie mam pewności czy wszystko wziąłem pod uwagę.

Spotkałem się jeszcze kiedyś z pewnym modyfikatorem dotyczącym Wybuchu Zwłok, ale nie jestem w 100% pewny czy ma on miejsce, mianowicie, jeśli poziom postaci (clvl) jest niższy od poziomu potwora (mlvl) to obrażenia od naszej umiejętności są przemnożone przez clvl/mlvl. Tak jak jednak napisałem, spotkałem się z tą opinią, nie wiem czy działa i nie chciałbym wprowadzić nikogo w błąd. Nie mniej jednak warto się nad tym zastanowić.

Jeśli już jesteśmy przy obrażeniach od ognia, to najprawdopodobniej wszystkie procentowe zwiększenia obrażeń od ognia (tak jak w Szacie Ormusa albo w Mistrzostwie we władaniu ogniem z Zestawu Trang'Oula) nie działają na Wybuch Zwłok, więc nie warto się tym przejmować - wspomniałem o tym tak na wszelki wypadek.

Ogólnie rzecz biorąc strategia bardzo dobra, tak jak już tutaj pisano jeśli masz tylko chęci to pisz takie dalej - jest jeszcze kilka niepospolitych buildów postaci, których nie było na tym forum. Pole do popisu jest jeszcze duże w tej dziedzinie pomimo, że gra ma już ponad 10 lat. :D
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-03-26, 16:47   

Szeranf... łał... po prostu łał. Szczena na podłodze.
I TO jest prawdziwa, znakomicie uzasadniona opinia o strategii. Szczególnie spodobał mi się wzór na obliczenie obrażeń. Niektórzy na studiach mają mniej skomplikowane zadania :wink: .
About LR. Też o tym myślałem i to wcale nie taka głupia opcja. Musielibyśmy wtedy odjąć kilka punktów z BS'a na koszt Zmniejszenia Odporności, ale to też działałoby bardzo dobrze. Wedułg mnie AD całkowicie wystarcza, LR w niektórych miejscach mogłoby minimalnie przyspieszyć czyszczenie lokacji. Dlatego nie dociągnąłem do tej klątwy. Jeśli jednak ktoś planuje zrobić taką postać i w dodatku zamierza grać w drużynie, a nie sam, to oczywistym wyborem będzie dojście do ww. curse'a. Szczególnie postacie typu czarodziejka pokochają nas za ten czar ;].
A co do Infinity, to oczywko też rozważałem taką możliwość. Niestety bez Olśnienia niebieska kula szybko się zmniejsza. Połączenie teleport+BS+CE szybko zżera manę. Można jednak nosić kilka mikstur many i uzupełniać ją co chwilę. Ja osobiście wręcz nienawidzę picia co chwilę mana pots'ów, dlatego postawiłem na Insight. Jednak wybór pomiędzy tymi dwoma RW pozostawiam Wam.

Dzięki za post i za czas poświęcony na jego napisanie. Pozdro :]
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
rafikozor 

Konto na IDR: rafikozor
Dołączył: 02 Sty 2008
Wysłany: 2012-03-26, 19:13   

CtA zwiększa nie tylko life/manę ale i wytrzymałość!
CtA nie nosi się dla większego llife/mana, ale po to by mieć +1 skill na głównym ekwipunku + zwiększa life merca, co czasem jest istotne.

A do IronGolema nie lepiej Insi włożyć niż jakieś sidła? Wtedy Infi na mercu jest naprawdę na miejscu... A jak potrzeba czegoś tańszego to Obedience np.
_________________
 
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-04-30, 16:25   

Dzisiaj miała miejsce finalna (mam nadzieję) aktualizacja strategii. Wszystkim, którzy wyrazili swoją opinię, a przede wszystkim pomogli w jej udoskonaleniu, dziękuję. To m.in. dzięki Wam znalazła się na stronie głównej ID.

Dla zainteresowanych: TUTAJ znajduje się czytelniejsza wersja.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo