..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 18:45
WDA MOD by DEF
Autor Wiadomość
Diablesse_PL 

Dołączyła: 14 Lut 2009
Wysłany: 2009-02-14, 18:53   

darnovc napisał/a:
Sluchajcie mam problem .

Doszlem do 4 aktu na normie . Zabilem diablo ide do tyraela on otwiera ten portal do Harrogath ja wchodze i ... Un.. exception access violation (c000005).

Co robic?


Mam dokładnie to samo.
Mod chodzi bez problemu tylko i wyłącznie do IV aktu norm. Dlaczego? :roll:
 
     
sienia 


Wiek: 33
Dołączył: 27 Wrz 2007
Wysłany: 2009-07-21, 21:42   

Nie mogę zrobić unikatu z dowolnego przedmiotu. Dziwne jest też jak włożę klejnot + ist to nic się nie dzieje, a jak dorzucę cokolwiek (item lub gem) to wtedy mam unikatowy klejnot.
W instrukcji jest napisane np. buty lub ręce + ist = uni. Czy może trzeba coś jeszcze dorzucić?
Gram na singlu z PlugY jakby co.

EDIT:
Już działa, PlugY w jakichś sposób zakłócało, dziwne, ponieważ dużo przepisów działa normalnie (wszystkich nie sprawdziłem).
 
     
radzior 


Klan: aK
Dołączył: 17 Mar 2008
Skąd: Sanktuarium Chaosu
Wysłany: 2009-12-12, 22:41   

Ja daje ocene 4/5 tego moda, dlaczego 4 a nie 5? No cóż miałem go na swoim serwerze i był zbyt duży exp rate - przy tak fajnie zrobionym modzie, na którym ludziom podoba się granie często jednak rezygnują oni z gry bo exp rate jest zbyt duży (po miesiącu od wprowadzenia moda wyparował cały realm :D )... Jakbym wiedział jak spakować pliki spowrotem do .mpq to bym to przerobił sam xd

Ogólnie fajna zabawa tylko ten exp, reszta obleci dobra robota
_________________
http://diablik.eu <- -- DiablikMod-1.13c
 
     
paweł_ 

Dołączył: 12 Maj 2012
Wysłany: 2012-05-12, 16:12   

Witam wszystkich miłośników Diablo. Dowolnej numeracji oraz modowalności. :wink:

Jeżeli chodzi o mod WDA, działa on nie tylko na Diablo II Lod, ale też na Diablo II classic. Moim zdaniem stanowi pierwszy sensowny mod dla D II C.
Ja go testowałem na wersji Diablo classic 1.13c. Jest kompatybilny na 95% procent. Jedyną różnicą jest wielkość skrzynki. Nie ulega powiększeniu tak jak na D II Lod, tylko jest klasyczną skrzynką z D II classic.

http://desmond.imageshack...jpg&res=landing

Jak widać Kostka Horadrimów pojawia się na starcie, pomimo braku zwiększenia objętości skrzynki. Ale to jedyna różnica. Drop jest ten sam, doświadczenie leci tak samo, parametry kamieni są identyczne.

http://desmond.imageshack...jpg&res=landing

http://desmond.imageshack...jpg&res=landing

Pozdrawiam :)
 
     
deraker 

Dołączył: 09 Cze 2011
Wysłany: 2012-05-18, 12:28   

niech ktoś ten mod na 1.13d przerobi jest z nim problem na akt 4 do 5 nie da się przejść
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2012-05-18, 12:43   

deraker napisał/a:
niech ktoś ten mod na 1.13d przerobi jest z nim problem na akt 4 do 5 nie da się przejść

Nikt Ci tej modyfikacji nie przerobi na v1.13d. Zwróć się do autora z prośbą o przerobienie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo