Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010 Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2012-08-20, 19:59
Ajantis napisał/a:
Trzeba będzie wymyślić nowe bugi na expowanie
Które znerfią po 2 dniach
Jeśli chodzi o pomysł:
Tonący brzytwy się chwyta. To jeszcze nie to coś, co przywróci im graczy. Osobiście jestem ciekaw czy w ogóle znajdą coś takiego.
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
Mnie się podoba, jest to fajny dodatek do gry.
Niby taka pierdołka a cieszy, mam poczucie że blizzard coś robi żeby odrobinkę polepszyć diablo 3 chociaż dla mnie i tak jest to świetna gra mimo wielu niedociągnięć.
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-20, 20:26
Cytat:
Gracze mogą teraz wyszukiwać statystyki przedmiotów legendarnych! Hurra!
Czy oni są niepoważni? Cieszą się, że naprawiają oczywistą rzecz, która powinna być w grze już od 15 maja?
W sumie z podobnym nastawieniem mógłbym się odnosić do wszystkich zapowiedzianych zmian 1.0.4. Ostatecznie nie jest tak źle, bo Blizz w końcu zrobił coś poważnego. Już się nie mogę doczekać nowego patcha.
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-20, 20:29
Sprzedam mamę, kupię Ondala i Anniego (przyjmę tylko xx/xx/10).
Coś czuję, że ten setny poziom i tak zostanie szybko osiągnięty, czy to przez jakiegoś Azjatę czy przez zapaleńca typu Athene. Mimo wszystko miły dodatek, bo w końcu dodatkowy mf chyba jeszcze nikomu nie zaszkodził, prawda ?
No pewno, że dobrze, że Blizz coś robi. Ale mimo wszystko to imho półśrodek. Jest masa lv do zdobycia i dobrze, bo sam to postulowałem, ale to summa summarum sprowadza się to do tego, że i tak będziemy farmić itemki i nic więcej... Bo przecież wyższy lv czy lepsze statsy do niczego innego nam się nie przydadzą, zwiększają tylko cechy postaci + mf/gf.
_________________ :: Karczma Ajantisa :: Pierwszy polski vlog o Diablo
Myślę, że te symboliczne punkty statystyk będą miały znaczenie gdy wejdzie system PvP (zależnie od tego jak będzie on skonstruowany). Przecież w Dwójce nie brakowało zapaleńców, którzy levelowali swoje postacie tylko po to, żeby mieć tych kilka punktów witalności więcej
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-21, 16:35 Diablo 3 - Patch 1.0.4
Patch 1.0.4 zbliża się dużymi krokami, więc twórcy opublikowali już pełną listę zmian. Jeśli chcecie dowiedzieć się co zmieni najnowsza łatka, to zapraszamy do rozwinięcia newsa tutaj oraz na stronie głównej.
***
Ważna uwaga: Prosimy pamiętać, że dopiero po tym, jak aktualizacja 1.0.4 zostanie wprowadzona w twoim regionie macierzystym, włączone zostanie jej pobieranie. Jeśli logujesz się z klienta europejskiego lub azjatyckiego, musisz poczekać z pobraniem, aż aktualizacja zostanie wprowadzona w tym regionie. Dodatkowo, jeśli twoim regionem ojczystym są obie Ameryki, zalogowanie się w regionie Europy lub Azji poprzez Globalną Grę będzie niemożliwe aż do wprowadzenia aktualizacji 1.0.4 również w tych regionach.
Diablo III: Aktualizacja 1.0.4 – v.1.0.4.11327
Ogólne
Dodano nowy system: poziomy mistrzowskie
Gdy gracz osiągnie poziom 60., za pokonywanie potworów i kombinacje w walce (zabójcze ciosy, masakrę, itd.) będzie teraz otrzymywać doświadczenie wymagane do awansowania na kolejne poziomy mistrzowskie
Do zdobycia jest 100 poziomów mistrzowskich
Każdy poziom nagradza graczy:
Statystykami podstawowymi takimi, jak: siła, zręczność, inteligencja i witalność w wysokości podobnej to tej, którą zdobywało się podczas awansowania na poprzednie poziomy
3% premią do znajdowania przedmiotów magicznych i złota
Poza tym, co 10 poziomów mistrzowskich, portret twojej postaci w ramce drużyny w grze będą otaczać kolejne dodatki graficzne oznaczające postępy w awansowaniu. Twój poziom mistrzowski również będzie widoczny dla innych graczy w każdym miejscu, gdzie pokazany jest poziom normalny
Towarzysze z pasywną regeneracją życia (dotyczy to głównie towarzyszy, psów zombie i monstrów) mają znacząco zwiększoną regenerację życia na poziomach 30-60
Męstwo nefalemów zapewnia teraz +15 % dodatkowego doświadczenia za każdy poziom, a także +15% do znajdowania magicznych przedmiotów i złota
Maksymalna wartość znajdowania magicznych przedmiotów wynosi teraz 300% (premie za męstwo nefalemów mogą ją dalej zwiększać)
Znajdowanie przedmiotów magicznych nie będzie już uśredniane pomiędzy wszystkimi uczestnikami rozgrywki wieloosobowej
Gracze mogą teraz włączyć lub wyłączyć muzykę w opcjach dźwiękowych
W grze znajdują się teraz dodatkowe opcje dźwiękowe: urządzenie dźwiękowe i ustawienia głośników
Gdy gracz po raz pierwszy rozpocznie grę na poziomie koszmarnym, piekielnym lub infernalnym poziomie trudności wyświetlone zostanie nowe szkolenie o „Trybie wyboru”
Osiągnięcia
Poprawki błędów
Można teraz zdobyć osiągnięcie „Szpiegostwo”, ponieważ w Akcie III można znaleźć „Raporty z pola bitwy”
Można teraz zdobyć osiągnięcie „Unikalna kolekcja” (więcej informacji w sekcji „Potwory”, w kategorii „Poprawki błędów”)
Z osiągnięcia „Śmierć z daleka” usunięto kryterium „Zabij Diablo”
Dom aukcyjny
Aukcje można teraz anulować w dowolnym momencie, o ile tylko nikt na nich jeszcze nie zalicytował
Liczba „Preferowanych statystyk” dozwolonych przy wyszukiwaniu została zwiększona z 3 do 6
Liczba cyfr dozwolonych w polu „Min. wartość” przy wyszukiwaniu sprzętu została zwiększona z 3 do 5
W polu wyszukiwania po statystykach „Minimalne obrażenia” zostały zastąpione „Średnimi obrażeniami”
Dodatkowe obrażenia są obliczane jako średnie obrażenia: (minimalne obrażenia + maksymalne obrażenia) / 2
Przykład: wyszukiwanie dodatkowych obrażeń o wartości 12 pozwala znaleźć przedmiot, który zadaje 10-14 punktów obrażeń, minimalne obrażenia równe 12 lub maksymalne równe 24.
Przyrosty statystyk wynikające z klejnotów umieszczonych w gniazdach przedmiotu nie są uwzględniane podczas wyszukiwania ekwipunku
Aukcje można teraz sortować w kolumnie wyszukiwania pod względem pancerza, ONS, ceny kup teraz i pozostałego czasu.
Wartość stosów złota została zwiększona ze 100 000 do 1 000 000
Ekran zakupu wyświetla teraz następujący komunikat: „Właściwości i wartości cech przedmiotu mogą ulec zmianie z powodu balansowania gry”.
W przypadku wielu komunikatów o błędach dodano lub poprawiono tekst opisu
Ulepszenia w obrębie IU
Dodano opisy dla przedmiotów w zakładce „Ukończone”
Dodano opisy dla towarów
Na stronie przedmiotów rekomendowanych dodano opisy porównawcze
W zakładce „Ukończone” będą wyświetlone ceny anulowanych i nie zakończonych sprzedażą aukcji
Zakładki „Aukcje” i „Ukończone” będą teraz odświeżane, gdy przedmiot wystawiony przez gracza zostanie kupiony
Poprawki błędów
Filtry wyszukiwania domu aukcyjnego nie rozróżniają już wielkości liter
Gracze mogą teraz wyszukiwać statystyki przedmiotów legendarnych
Można teraz wyszukiwać afiks „Szybkość ataku” dla kołczanów.
Można teraz wyszukiwać afiks „Szansa na oślepienie przy uderzeniu” dla amuletów.
Przedmioty posiadające cechę „Wymagany poziom zmniejszony” będą teraz wyświetlane poprawnie w wynikach wyszukiwania po określeniu zakresu poziomów.
Od teraz wyniki wyszukiwania będą poprawnie filtrowane według minimalnych i maksymalnych wartości „punktów życia za wydany punkt siły duchowej”.
Premia do trupich pająków szamana jest teraz wymieniona podczas wyszukiwania mojo.
Na stronie przedmiotów rekomendowanych dla łowców demonów będą teraz wyświetlane kołczany, nawet jeśli gracz będzie korzystać z broni dwuręcznej
Battle.net
Opcja „Zgłoś spam” znajduje się teraz w głównym menu, po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na imieniu gracza (nie jest już ukryta w podmenu „Zgłoś”)
Zaraportowanie innego gracza za spamowanie czatu przy pomocy opcji „Zgłoś spam” będzie teraz tymczasowo wyciszać danego gracza, aż się wylogujesz
Zaraportowanie przy pomocy opcji „Zgłoś spam” innego gracza za spamowanie prośbami o dodanie do listy znajomych oznacza teraz automatycznie odrzucenie takiej prośby
Okno szybkiego dołączania zostało ulepszone
W zakładce „Konto” dodano więcej informacji o rozgrywce globalnej (i związanych z nią ograniczeniach)
Gra będzie teraz wyświetlać informację regionu, do którego zalogowany jest gracz, zarówno na ekranie logowania jak i na ekranie wyboru postaci
Czat
Klikając na wyskakujące powiadomienie o zdobyciu osiągnięcia można teraz uzyskać dodatkowe informacje na ten temat
Menu czatu publicznego będzie teraz informować, do których kanałów dołączył gracz
Z komend /who (kto) i /invite (zaproś) można teraz korzystać na wszystkich kanałach
Do komunikatów o statusie „Zajęty” i „Niedostępny” dodano oznaczenia „Nie przeszkadzać” oraz „Zaraz wracam”
Gdy przytrzymasz shift i klikniesz lewym przyciskiem myszy imię gracza, wyświetlone zostaną następujące informacje: [Imię]: [Poziom][Tryb][Klasa] – [Akt (poziom trudności)] (np. [Pixie]: Poziom 45 hardkor barbarzyńca – Akt I (Koszmar))
Zmieniono formatowanie wiadomości na kanałach czatu i drużyny
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który powodował, że przedmioty z normalnego domu aukcyjnego za złoto były wyświetlane w hardkorowym domu aukcyjnym za złoto, gdy gracz przełączał postacie wtedy, gdy opóźnienie było bardzo duże
Komendy /p i /party działają teraz poprawnie po dołączeniu do gier publicznych
Naprawiono błąd powodujący zawieszenie gry po kliknięciu na odnośnik do fałszywego przedmiotu, który zawierał więcej gniazd niż to możliwe
Bossowie
Pomieszczenia z bossami zostały ujednolicone, dzięki czemu po zakończeniu starcia gracze będą mogli:
Skorzystać z portalu miejskiego, aby opuścić pomieszczenie
Wrócić ponownie do pomieszczenia za pośrednictwem portalu miejskiego lub przy pomocy portalu wejściowego
Mahda
Zdolności
Rój insektów
Można teraz spowolnić pociski
Ghom
Zdolności
Zionięcie
Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 10% obrażeń od zionięcia
Obłok gazu
Częstotliwość z jaką Ghom tworzy obłoki gazu została zmniejszona o około 20%
Czas odnowienia ataku obłokami gazowymi Ghoma został zwiększony z 6-10 sekund do 10-13 sekund
Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 5% obrażeń od obłoków gazu
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który powodował, że użycie niektórych umiejętności ruchu w obłoku gazowym Ghoma zapewniało odporność na powodowane przez obłok obrażenia (o ile gracz nie wyszedł poza obszar działania obłoku)
Cydea
Poprawki błędów
Gracze nie mogą już ominąć łańcuchów, które pojawiają się podczas wydarzenia „Serce grzechu: Zabij córy bólu”
Azmodan
Zdolności
Kula ognia
Można teraz spowolnić pociski
Izual
Poprawki błędów
Pominięcie przerywnika filmowego Izuala nie powinno już powodować, że gracze są uwięzieni za jego lodową barierą
Poprawiono błąd, który powodował, że szarża Izuala nie powodowała żadnych obrażeń
Poprawiono błąd, który powodował, że szarża Izuala zadawała graczom obrażenia dwa razy
Poprawiono błąd, który powodował, że w rzadkich przypadkach przy 30% punktów życia Izual stawał się czasem odporny na obrażenia
Rakanoth
Poprawki błędów
Rakanoth jest teraz odporny na efekty ograniczenia kontroli, gdy wpadnie w szał na infernalnym poziomie trudności
Diablo
Poprawki błędów
Kościana klatka Diablo będzie teraz znikać podczas zmiany fazy, gdy pominięty zostanie przerywnik filmowy
Poprawiono błąd, który polegał na tym, że zmiana fazy, gdy postać znajdowała się w uścisku Diablo, mogła powodować, że zarówno gracz jak i Diablo stawali się na pewien czas niewidzialni
Poprawiono błąd, który powodował, że Diablo nie przywoływał klonów cienia, jeżeli gracz w odpowiednim momencie użył siedmiostronnego uderzenia
Naprawiono błąd, który pozwalał graczom zdobywać liczne rzadkie przedmioty upuszczane przez pojedynczych czempionów lub grupy potworów rzadkich, gdy zabijało się pozostałe stwory z grupy z jednoczesnym wykorzystaniem eksplodującej dłoni
Zwiększono podstawową regenerację many z 20 punktów na sekundę do 45 na sekundę
Animacje rzucania wymienionych poniżej zaklęć zostały zmienione, aby efekty pojawiały się wcześniej, dzięki czemu postać może się ruszać szybciej: kwasowa chmura, trupie pająki, ognista bomba, rój szarańczy, zatruta strzałka, szarżujący zombie
Obrażenia zwiększono do 115% obrażeń od broni plus 150% obrażeń od broni przez 3 sekundy (ze 100% obrażeń od broni plus 75 obrażeń od broni przez 3 sekundy); teraz działa także na kwaśny deszcz
Runa – Kwasowy śluz
Teraz zwiększa podstawowe obrażenia kwasowej chmury do 115% obrażeń od broni
Obrażenia od śluzowej broni zwiększono z 25% do 50% na sekundę
Runa – Żrący kwas
Teraz zwiększa podstawowe obrażenia kwasowej chmury do 115% obrażeń od broni i zadaje dodatkowe 300% obrażeń od broni przez 6 sekund
Runa – Pocałunek śmierci
Obrażenia od broni kwasowej chmury zwiększono z 110% do 126%
Obrażenia od broni zadawane przeciwnikom, którzy pozostaną w obszarze działania, zostają zwiększone z 83% do 165% i są teraz zadawane przez 3 sekundy
Runa – Trupia bomba
Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 230%
Podczas rzucania kwasowej chmury szaman nie będzie już próbował podejść do celów, które znajdują się poza zasięgiem
Obrażenie zadawane przez nietoperze będą się teraz zwiększać o 20% (wcześniej było to 10%) co sekundę, aż do maksymalnej wartości 100% (wcześniej było to 50%)
Maksymalna liczba punktów życia zależy teraz od maksymalnej liczby punktów życia gracza
Na 60. poziomie monstrum otrzymuje dodatkowo 50% maksymalnej wartości punktów życia gracza
Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie monstrum może otrzymać w pojedynczym ataku. Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza
Obrażenia od broni zwiększono z 25% do 100%, ale ataki nie mogą już aktywować efektów
Teraz otrzymują również 35% maksymalnej liczby punktów życia gracza
Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie pies zombie może otrzymać w pojedynczym ataku. Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza
Czas odnowienia został skrócony z 60 do 45 sekund
Runa – Wściekłe psy
Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1,0 do 0,10
Runa – Płonące ogary
Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1,0 do 0,05
Czas działania krainy duchów skrócono z 3 sekund do 2 sekund
Efekt uzdrawiania został zwiększony z 10% do 15% maksymalnej wartości punktów życia
W krainie duchów gracze mogą przechodzić przez wrogów
Poszukiwanie wizji
Poszukiwanie wizji zostało zmienione i teraz zapewnia 30% zwiększonej regeneracji many przez 5 sekund po zadaniu obrażeń przez trupie pająki, ognistą bombę, plagę ropuch lub zatrutą strzałkę
Teraz spowalnia szybkość ruchu wrogów o 80% przez 1 sekundę (zamiast 5% szansy na odrzucenie i spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60% przez 1 sekundę)
Runa – Ogniskujące ostrza
Liczba punktów mocy tajemnej przywracana przy trafieniu została zwiększona z 1 do 3
Zaktualizowano opis, aby wszystkie obrażenia zadawane zamrożonym i wychłodzonym celom są zwiększone o 20%, a nie tylko obrażenia od zimna (działanie umiejętności nie zmieniło się)
Rzemiosło
U kowala dodano zakładkę naprawy
Poprawki błędów
Schematy łączenia ametystów i szmaragdów nie powinny już mieć literówek w wersji angielskiej
Towarzysze
Po opuszczeniu rozgrywki wieloosobowej automatycznie przywrócony zostanie towarzysz ostatnio używany podczas gry jednoosobowej
Dla wszystkich afiksów poziomów 60-62 zwiększono minimalne i maksymalne wartości maksymalnych obrażeń
Przedmioty poziomu 63 wciąż będą miały potencjalnie największe wartości zadawanych obrażeń w grze, ale różnica pomiędzy przedmiotami 60-62 i 63 nie będzie już tak duża, jak wcześniej
Ważne: To dotyczy tylko przedmiotów, które zostaną stworzone lub zdobyte po aktualizacji 1.0.4
Dwuręczna broń do walki wręcz będzie teraz bardziej użyteczna:
Dwuręczna broń do walki wręcz będzie teraz mogła mieć własne afiksy dla podstawowych statystyk, a także większe wartości obrażeń (w porównaniu do jednoręcznej broni do walki wręcz)
Wartości podstawowych statystyk została zwiększona o około 70%
Ważne: nie dotyczy to dwuręcznej broni dystansowej
Uwaga: ta zmiana dotyczy wyłącznie przedmiotów utworzonych lub znalezionych w grze po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4
Dodatkowe zmiany afiksów dla dwuręcznej broni do walki wręcz:
+ do obrażeń krytycznych, pkt. życia przy trafieniu, pkt. życia po zabiciu oraz kradzież życia mogą teraz osiągać 200%
Ważne: nie dotyczy to dwuręcznej broni dystansowej
Dodatkowe zmiany afiksów dla dwuręcznej broni do walki wręcz:
Wszystkie przedmioty do lewej ręki (mojo, kule, kołczany i tarcze) mogą teraz mieć siłę, zręczność, inteligencję oraz witalność w takim samym zakresie jak pancerze i broń.
Ważne: dotyczy to tylko przedmiotów do lewej ręki, które zostaną stworzone lub zdobyte po aktualizacji 1.0.4
Przedmioty do lewej ręki mogą teraz mieć zmniejszone wymagania co do poziomu
Szansa na wypadanie kołczanów została zmniejszona
+ do maksimum furii i + do maksimum siły duchowej nie mogą już zostać wylosowane dla broni dystansowej
Maksymalna wartość bloku na tarczach 59 poziomu i wyższych została zmieniona, aby wszystkie zapewniały taką samą maksymalną wartość bloku
Koszty naprawy zostały obniżone o wartość do 25% dla przedmiotów pomiędzy poziomem 53 i 63
Szansa na uzyskanie broni ze stojaka znowu wynosi 100%, ale najprawdopodobniej będzie to zwykły przedmiot (biały lub szary)
Z obiektów, które można zniszczyć znowu mogą wypadać przedmioty
Kolor tekstu dla klejnotów, mikstur, stron rzemieślniczych i ksiąg, które upuszczanych na ziemię został zmieniony z białego na jasnoniebieski
Maksymalna wielkość stosu klejnotów została zwiększona z 30 do 100
Odgłos wypadającego klejnotu będzie teraz wyraźniejszy
Przedmioty legendarne
Wprowadzono dość znaczne zmiany dotyczące przedmiotów legendarnych:
Dla ponad 50 przedmiotów legendarnych i z zestawów dodano niestandardowe efekty
Wszystkie przedmioty legendarne będą teraz miały przynajmniej jeden z wymienionych poniżej afiksów, co ma gwarantować odpowiednią wartość obrażeń: + do obrażeń od żywiołów, + do szybkości ataku, + do obrażeń krytycznych, +% do obrażeń, z gniazdem
Wartości afiksów dla przedmiotów legendarnych nie będą już zmniejszane i będą losowane z maksymalnym potencjałem
W przypadku wielu przedmiotów legendarnych zwiększono liczbę afiksów do 6
Przedmioty legendarne bazujące na przedmiotach unikalnych z poprzednich gier Diablo zostały zmodyfikowane, aby ich statystyki były bardziej zbliżone do oryginałów
Zwiększona została szansa wylosowania legendarnego przedmiotu o poziomie poniżej 50.
Do gry dodane zostały przedmioty legendarne poziomu 63.
Legendarne zestawy
Części zestawów poziomu 61. zostały zmienione na poziom 63. (za wyjątkiem pierścieni i amuletów), a ich podstawowe statystyki zmienione z późnego piekła/wczesnego inferno na późne inferno
Każdy przedmiot z zestawu przeznaczonego dla konkretnej klasy ma jej podstawową statystykę
Przywołane stworzenia
Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz podążać za graczem lub towarzyszem, który tego przedmiotu używa
Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz być podobny poziom świadomości, co towarzysze
Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz mieć poziom określony przez poziom przedmiotu legendarnego
Prosimy pamiętać, że te zmiany dotyczą tylko nowych przedmiotów legendarnych, które zostaną wylosowane lub stworzone po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4. Przedmioty legendarne, które wylosowano lub stworzono przed wprowadzeniem aktualizacji 1.0.4 pozostaną niezmienione (dotyczy to także przedmiotów, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane). Aby je wyróżnić, nowe przedmioty legendarne będą miały nieco inne nazwy i wygląd od tych, które wylosowano lub stworzono przed aktualizacją 1.0.4.
Handlarze
Squirt została przeniesiona z Bazaru w Kaldeum do Ukrytego Obozu, ponieważ usłyszała, że tam jest większy popyt na mikstury lecznicze
Poprawki błędów
Legendarne przedmioty (te sprzed, jak i po aktualizacji 1.0.4) z afiksem + do szybkości ataku powinny teraz działać poprawnie
Przedmioty z dodatkową szansą na ogłuszenie przy trafieniu będą teraz miały końcówkę „zamroczenia” zamiast „spustoszenia”
Przesunięto wiele skrzyń, z których mogły wypaść łupy w miejsca, skąd nie dało się ich podnieść, aby tak się nie działo
Naprawiono błąd, który powodował, że z normalnych skrzyń w Twierdzy Bastionu wypadały przedmioty o poziomach zbyt niskich dla kategorii skarbu (z tych skrzyń będą teraz wypadać przedmioty takie same jak z innych normalnych skrzyń w grze)
Naprawiono błąd, który pozwalał graczom widzieć właściwości niezidentyfikowanych przedmiotów
Potwory
Zmieniono różne potwory w grze, aby doświadczenie i nagrody przyznawane za ich zabicie proporcjonalne do wysiłku, jakiego to wymaga
Na przykład za pokonanie diablików i żądeł udręki przyznawane będzie mniej PD i będą one upuszczać mniej przedmiotów, podczas gdy za pokonanie wojowników lacuni gracze otrzymają więcej PD oraz przedmiotów
Liczba punktów doświadczenia za pokonanie potworów poziomów 61-63 została zwiększona o około 60%
Normalne potwory powinny teraz upuszczać przedmioty magiczne (niebieskie) i rzadkie (żółte) około 4 razy częściej, niż do tej pory
Liczba dodatkowych punktów życia przyznawanych potworom w rozgrywkach wieloosobowych została zmniejszona do 75% na każdego dodatkowego gracza dla wszystkich poziomów trudności
Normalny: (bez zmian)
Koszmar: z 85% do 75%
Piekło: z 95% do 75%
Inferno: z 105% do 75%
Obrażenia, wartości punktów życia oraz szanse na upuszczenie magicznych przedmiotów na poziomie infernalnym zostały zmienione w następujący sposób:
Normalne potwory mają teraz znacznie większą szansę na upuszczenie magicznych (niebieskich) i rzadkich (żółtych) przedmiotów
Akt I
Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 11%
Akt II
Liczba punktów życia potworów normalnych została zwiększona o 4%
Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 8%
Ogólne obrażenia zadawane przez wszystkie potwory zostały zmniejszone o 8%
Akt III i Akt IV
Liczba punktów życia potworów normalnych została zwiększona o 10%
Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 2,5%
Ogólne obrażenia zadawane przez wszystkie potwory zostały zmniejszone o 15%
Obrażenia zadawane przez kręgowija, zerwiłba oraz szybkiego zerwiłba zostały zmniejszone o około 37%
Zmieniono nieco liczbę punktów życia i jakość przedmiotów wypadających z Mięsnego Jeża
Kolcozwierze w Zawilgoconej piwnicy będą teraz upuszczać mniej dodatkowego złota (ale i tak będą upuszczać go więcej, niż inne kolcozwierze) i w konfrontacji z graczem powinny robić się wrogie
Dystansowe potwory z Klanu Krwi powinny teraz uciekać rzadziej i na mniejsze odległości
Dystansowe potwory z Klanu Księżyca powinny teraz uciekać na mniejsze odległości
Wężowi czarodzieje będą teraz mogli atakować wręcz
Wyładowanie elektryczne wężowych czarodziejów może teraz być maksymalnie aktywne przez 7 sekund
Skalne czerwie powinny się teraz zakopywać znaczniej rzadziej po tym, jak już pojawią się na powierzchni, a po zakopaniu się znacznie szybciej wychodzą na powierzchnię
Pociski sukkuba można teraz spowolnić
Opancerzone potwory (np. demoniczni trzęsiciele) powinni teraz rzadziej aktywować tarcze i wpadać w szał. Dodatkowo w szale nie będą zadawać zwiększonych obrażeń
Opętane potwory nie będą już mogły pojawiać z afiksem iluzjonisty
Szybkie mumie (zdradzeni, przeklęci i bluzgacze) nie będą już mogły pojawiać z afiksem iluzjonisty
Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 10% obrażeń od zatrutej chmury śmierci szybkich mumii
Heroldowie zarazy nie będą już atakować zwierzaków i towarzyszy
Na pierwszym i trzecim poziomie Podziemi Leoryka może się teraz pojawić w sumie pięć potworów unikalnych
Zmniejszono szansę na pojawienie się rzadkiej grupy szkieletów na Cmentarzu Porzuconych z 50% do 20%
Samotny szaman – czempion w demonicznym trebuszu nie jest już uznawany za czempiona
Goblin skarbnik nie będzie się już pojawiał na Drodze do Alkarnus
Czempioni i potwory rzadkie
Czempioni i potwory rzadkie nie będą już wpadać w szał po długiej walce i nie będą już leczyć się do pełnej wartości punktów życia po wyjściu z walki
Zniewalacz nie może się już pojawiać mając zdolności odrzucenie, koszmar czy przyciągnięcie
Nie ma już afiksu „nietykalne sługi”
Obrażenia od ognistych łańcuchów zostały zmniejszone o 20%
Potwory z afiksem „koszmar” będą sprawiały, że gracz stanie się odporny na strach przez 6 sekund po tym, jak zostanie na niego rzucony strach
Potwory z afiksami „zaraza”, „zamrażanie”, „moździerz” będą teraz zadawać tylko 10% obrażeń zwierzakom i towarzyszom
Potwory z afiksem „osłona” nie będą jej już aktywować, jeżeli zostaną same na danym obszarze, a ponadto w danym momencie tylko jeden potwór w grupie może się znajdować pod wpływem osłony
Miejsca pojawiania się tajemnych promieni zostały nieco zmienione, aby znajdowały się w większych odległościach od siebie, a zadawane przez nie obrażenia zostały zmniejszone o około 30%
Czempioni i rzadkie opętańce upadłych zostały usunięte z obu podziemi Zoltuna Kulla
Czempioni i rzadkie potwory z kategorii rój mają teraz bardziej charakterystyczny wygląd
Poprawki błędów
Pociski wystrzeliwane z moździerza nie powinny już lądować w obrębie martwej strefy wokół potwora
Potwory z afiksem mur nie powinny już tworzyć murów bezpośrednio na graczach
Potwory z afiksami zaraza, tajemne zaklęcie, elektryczność nie będą już dysponować odpornością (odpowiednio) na obrażenia od trucizny, mocy tajemnej i błyskawic
Afiksy czempionów i rzadkich szamanów Mrocznego Księżyca będą teraz poprawnie wyświetlane
Zdolność szamana mrocznego księżyca: „wzmocnienie”, będzie teraz poprawnie zmniejszać wszystkie rodzaje otrzymywanych obrażeń
Szarża opresora nie będzie już zadawać graczom obrażeń dwa razy
Berserkerzy mają teraz odpowiednią dla czempionów „niebieską poświatę”
Za pokonanie grupy czempionów pod koniec wydarzenia „Odzyskana reputacja” Kyra Zbrojmistrza gracze będą teraz otrzymywać łupy i doświadczenie
Za pokonanie szkieletów (zwykłych i czempionów), które pojawiają się ze skrzyni ze skarbami podczas zasadzki zombie, w trakcie wydarzenia w Akcie I, na 4. poziomie katedry będą teraz przyznawane łupy i punkty doświadczenia
W zasadzce kozłoludów na Polach Niedoli będzie się teraz pojawiać grupa czempionów (a nie tylko jeden)
Aspekt Grozy będzie upuszczał rzucał co najmniej jeden przedmiot magiczny (niebieski), a jego klony będą upuszczać tylko kule zdrowia
Skrzydlaty molok nie będzie już robił się niewidzialny i niemożliwy do wybrania na cel
Obrażenia zadawane przez wydętego malachora zostały znormalizowane i powinny być zbliżone do obrażeń zadawanych przez inne odmiany tego typu potworów
Zabicie iluzji Sardara nie będzie już wyzwalać zakończenia misji „Skarb Sardara: Zabij Sardara”; zadanie będzie teraz kończone po zabiciu Sardara (będzie się tak dziać, ponieważ Sardar nie jest już iluzjonistą i będzie się pojawiać z afiksami wampiryzm oraz koszmar)
Unikanie potężnych uderzeń berserkerów Trójcy powinno być znacznie łatwiejsze
Obrażenia zadawane wraz z upływem czasu nie będą już powodować, że określone potwory nie upuszczały kul zdrowia
Gracz zabity przez potwora z afiksem „odbicie obrażeń”, będzie mógł opuścić zwłoki i zostać wskrzeszony przez innych graczy
Poprawiono błąd, który powodował, że potwory dysponujące mocami kilku afiksów ignorowały czasy odnowień tych mocy
Poprawiono błąd, który powodował, że w Akcie II, na Płaskowyżu Skowytów nie mogło się pojawić wiele potworów unikalnych. (Dzięki temu
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-21, 16:45
Interfejs użytkownika
Umiejętności można przeciągać i upuszczać w trybie wyboru tylko wtedy, gdy otwarte jest okno umiejętności
Wartości odporności będą teraz brane pod uwagę podczas obliczania wartości „Obrony” przedmiotów
Gdy gracz anuluje okno handlu, będzie to także dotyczyć przedmiotów znajdujących się pod kursorem
Po kliknięciu „Akceptuj” w oknie handlu będą teraz dwie sekundy opóźnienia, jeżeli którykolwiek z graczy wprowadzi jakieś zmiany
Poprawki błędów
Przytrzymanie klawisza CTRL, gdy kursor myszy znajduje się nad przedmiotem leżącym na ziemi nie będzie już powodować, że przedmiot z klejnotami wyglądał, jak gdyby gniazda były puste
Gracze nie będą już rozłączani z grą, jeżeli do kółka myszki zostanie przypisana funkcja „Zamknij wszystkie aktywne okna”
Mac
Wyświetlacze Retina są teraz w pełni obsługiwane
W grze dostępne są teraz rozdzielczości dopasowane do proporcji ekranów Maców
Przełączanie pomiędzy oknem, a trybem pełnoekranowym odbywa się teraz szybciej
Dodano menu „Pomoc”, aby gracze mogli szybciej trafić na odpowiednią stronę pomocy technicznej
Dodano element menu, który graczom pozwala kopiować informacje systemowe do schowka
Dodano element menu, który ujawnia w wyszukiwarce różne pliki i foldery gry
Poprawki błędów
Wybranie domyślnej rozdzielczości w opcjach graficznych spowoduje teraz przywrócenie prawidłowej rozdzielczości
Po zmianie ustawienia rozdzielczości w trybie okna (pełnego ekranu) rozdzielczość będzie teraz zmieniana poprawnie
Usunięte błędy
Postacie poziomu 60. nie będą już otrzymywać komunikatu „+PD” po podniesieniu nowego wpisu do dziennika
Zmniejszono szansę na pojawienie się jednocześnie kilku kapliczek na drugim poziomie Ogrodów Nadziei
Naprawiono błąd, który powodował, że w Świętym Sanktuarium nie pojawiały się niektóre pola, przez co gracze nie byli w stanie dostać się do skrzyni ze skarbami
***
Co sądzicie o szczegółach patcha 1.0.4? Czy któraś zmiana szczególnie Wam się spodobała? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na portalu.
W związku z najnowszą łatką w internecie były ostatnio sporo zamieszania na temat wprowadzonych zmian. Gracze pytali np. co dokładnie pomaga w osiągnięciu kolejnego Poziomu Mistrzowskiego; ponadto wielu już zauważyło, że affiksy niektórych potworów elitarnych mają teraz inny wygląd. Po więcej informacji zapraszamy poniżej lub na stronę główną.
Wiemy już, że przedmioty z dodatkowym przyrostem doświadczenia pomagają osiągniecie kolejnych Poziomów Mistrzowskich. Lylirra pospieszył z wyjaśnieniami odnośnie pozostałych rzeczy:
Rzeczy, które gwarantują doświadczenie PM:
Zabijanie potworów,
Zdobywanie wyzwań walki takich jak np. "Masakra".
Rzeczy, które nie przyznają doświadczenia PM:
Zadania,
Dzienniki znalezione w świecie Sanktuarium.
Wielu fanów, oprócz oczywiście innych niż wcześniej statystyk, znalazło także kilka zmian wizualnych. Dotyczą one affiksów potworów elitarnych i są to:
Moździerz
Teraz wskazuje gdzie uderzą następne pociski.
Spopielenie
Przed eksplozją pokazuje jaki będzie obszar wybuchu.
Zamrażanie
Lodowe bomby pokazują teraz na jakim obszarze eksplodują.
Jak to skomentujecie? Czy Lylirra rozjaśnił Wasze wątpliwości, a nowy wygląd affiksów przypadł Wam do gustu? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na portalu.
Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010 Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2012-08-22, 15:36
E, omg. Uproszczenie z tymi skilami, chociaż zapewne konieczne. Główny amerykancki target nie może mieć zbyt trudno cuz dollars nie lecą jakby Blizz chciał.
Gozi podsumowanie z czego idzie exp paragonowy. Nie trzeba się przekopywać przez ten ogromny changelog. Chociaż i tak będzie trzeba niebawem
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-22, 15:50
Też mi to lekko "śmierdzi". Pewnie dodali to ułatwienie dla amerykańskich dzieci. Na forum płakali, że:
"Bo za trudno, cały czas ginę ot tych gópich elit!!11"
No i mamy tego konsekwencje. A i tak wiadomo, że to oni nie umieją grać lub zwyczajnie mają za słaby ekwipunek .
Ja cały czas sugeruję, że takie coś powinno być na pierwszych trzech poziomach trudności. Pamiętajmy, że ostatni (tj. Inferno) miał być najtrudniejszy i tylko dla najbardziej zapalonych graczy. Ale co ja tam mogę wiedzieć, przecież Blizzard wie lepiej od samych graczy ;<.
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-23, 09:26 Diablo 3 - Hotfix 22 sierpnia
Twórcy wydali wczoraj HotFixa, czyli mini-patch poprawiający drobne błędy gry. Jeżeli chcecie się dowiedzieć co się zmieniło, to zapraszamy poniżej lub na stronę główną.
22 sierpnia
Poprawki błędów
Wprowadzono kolejne ulepszenia, które powinny ograniczyć opóźnienia w grze (tzw. rubberbanding) i desynchronizację podczas korzystania z umiejętności opartych na ruchu, takich jak: dzika szarża, tornado, porywista szarża i odskok.
Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry podczas interakcji z gwardzistami lub walki z gwardzistami zamieniającymi się w potwory.
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-23, 16:13 Diablo 3 - Dalsze plany po Patchu 1.0.4
Premiera patcha'a 1.0.4 już za nami. Pomimo faktu, iż ta ogromna łatka znacznie poprawiła oblicze gry, Blizzard nie spoczywa na laurach i ma już kolejne plany. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ich temat, zapraszamy poniżej lub na stronę główną.
Oto pomysły, o których wspominali twórcy:
Możliwość wpływania na poziom trudności gry - pamiętacie komendę „players 8” z Diablo 2, za pomocą której zmienialiśmy poziom trudności rozgrywki? Niewykluczone, że właśnie coś takiego pojawi się najbliższym większym patch'u.
Problem z Domem Aukcyjnym – Blizzard zapewnia, że zdaje sobie sprawę z zaburzonego obiegu przedmiotów w grze. Przedmioty, które w normalnych warunkach byłyby zarezarwowane tylko dla najlepszych, tracą swoją "elitarność" poprzez możliwość odsprzedania ich w Domie Aukcyjnym. Chociaż w tej chwili ekipa jeszcze nie ma dokładnego pomysłu na naprawę problemu, to zapewnia że ciągle pracuje na znalezieniem rozwiązania.
Większa satysfakcja z gry - twórcy sądzą, iż zwiększenie szansy na zdobycie rzadkich przedmiotów i ulepszenie tych legendarnych było krokiem w dobrą stronę. Niemniej nie są do końca przekonani czy to wystarcza, aby zapewnić graczom odpowiednią frajdę płynącą z rozgrywki. Niestety tutaj też nie chcą się jeszcze wdawać w szczegóły.
End game – same Poziomy Mistrzowskie nie zapewnią grze długowieczności. Jak powiedział Jay Wilson:
W przyszłości planujemy dodać coś więcej niż 'tylko' PvP.
Mimo bardzo ogólnej wypowiedzi, miło usłyszeć że Zamieć nie próżnuje i zaraz po wydaniu większej łatki ma już jakieś pomysły. A według Was co należałoby jeszcze zmienić, aby gra stała się jeszcze lepsza? Zapraszamy do dyskusji tutaj lub na portalu.
Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-24, 09:45 Diablo 3 - Efekty pozostałych przedmiotów Legendarnych
Niedawno w sieci pojawił się interesujący filmik o przedmiotach Legendarnych - użytkownik Anuiran pokazuje efekty tych, których nie dane było nam obejrzeć wcześniej. Jeśli ciekawi Was jak wyglądają one w akcji, a nie chce ich kupować tylko z tego powodu, to zapraszamy poniżej lub na stronę główną.
Uwaga!
Włącz adnotacje ("dymek" u dołu filmu), aby wiedzieć jaki przedmiot jest właśnie prezentowany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum