..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Szeranf
2012-10-17, 20:19
Diablo 3 - Patch 1.0.4 - Dyskusja Ogólna
Autor Wiadomość
Ajantis 
Emerytowany Moderator


Klan: War Masters
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-08-20, 19:32   

Trzeba będzie wymyślić nowe bugi na expowanie, żeby paragonów 100 zebrać ;)
_________________
:: Karczma Ajantisa :: Pierwszy polski vlog o Diablo
 
 
     
Azet 
Problematic


Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010
Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2012-08-20, 19:59   

Ajantis napisał/a:
Trzeba będzie wymyślić nowe bugi na expowanie
Które znerfią po 2 dniach :roll:
Jeśli chodzi o pomysł:
Tonący brzytwy się chwyta. To jeszcze nie to coś, co przywróci im graczy. Osobiście jestem ciekaw czy w ogóle znajdą coś takiego.
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
 
     
Slayer 
Emerytowany Moderator
Weteran


Konto na BN: Reyals#1122
Wiek: 28
Dołączył: 18 Cze 2005
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-08-20, 20:19   

Mnie się podoba, jest to fajny dodatek do gry.
Niby taka pierdołka a cieszy, mam poczucie że blizzard coś robi żeby odrobinkę polepszyć diablo 3 chociaż dla mnie i tak jest to świetna gra mimo wielu niedociągnięć.
_________________
http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Reyals-1122/
 
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-20, 20:26   

Cytat:
Gracze mogą teraz wyszukiwać statystyki przedmiotów legendarnych! Hurra!

Czy oni są niepoważni? Cieszą się, że naprawiają oczywistą rzecz, która powinna być w grze już od 15 maja?

W sumie z podobnym nastawieniem mógłbym się odnosić do wszystkich zapowiedzianych zmian 1.0.4. Ostatecznie nie jest tak źle, bo Blizz w końcu zrobił coś poważnego. Już się nie mogę doczekać nowego patcha.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-20, 20:29   

Sprzedam mamę, kupię Ondala i Anniego (przyjmę tylko xx/xx/10).

Coś czuję, że ten setny poziom i tak zostanie szybko osiągnięty, czy to przez jakiegoś Azjatę czy przez zapaleńca typu Athene. Mimo wszystko miły dodatek, bo w końcu dodatkowy mf chyba jeszcze nikomu nie zaszkodził, prawda :wink: ?
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Ajantis 
Emerytowany Moderator


Klan: War Masters
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-08-21, 12:10   

No pewno, że dobrze, że Blizz coś robi. Ale mimo wszystko to imho półśrodek. Jest masa lv do zdobycia i dobrze, bo sam to postulowałem, ale to summa summarum sprowadza się to do tego, że i tak będziemy farmić itemki i nic więcej... Bo przecież wyższy lv czy lepsze statsy do niczego innego nam się nie przydadzą, zwiększają tylko cechy postaci + mf/gf.
_________________
:: Karczma Ajantisa :: Pierwszy polski vlog o Diablo
 
 
     
Req-Nux 


Konto na IDR: reqnux
Dołączył: 02 Lut 2008
Wysłany: 2012-08-21, 12:34   

Myślę, że te symboliczne punkty statystyk będą miały znaczenie gdy wejdzie system PvP (zależnie od tego jak będzie on skonstruowany). Przecież w Dwójce nie brakowało zapaleńców, którzy levelowali swoje postacie tylko po to, żeby mieć tych kilka punktów witalności więcej :wink:
_________________

 
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-21, 16:35   Diablo 3 - Patch 1.0.4

Patch 1.0.4 zbliża się dużymi krokami, więc twórcy opublikowali już pełną listę zmian. Jeśli chcecie dowiedzieć się co zmieni najnowsza łatka, to zapraszamy do rozwinięcia newsa tutaj oraz na stronie głównej.

***



Ważna uwaga: Prosimy pamiętać, że dopiero po tym, jak aktualizacja 1.0.4 zostanie wprowadzona w twoim regionie macierzystym, włączone zostanie jej pobieranie. Jeśli logujesz się z klienta europejskiego lub azjatyckiego, musisz poczekać z pobraniem, aż aktualizacja zostanie wprowadzona w tym regionie. Dodatkowo, jeśli twoim regionem ojczystym są obie Ameryki, zalogowanie się w regionie Europy lub Azji poprzez Globalną Grę będzie niemożliwe aż do wprowadzenia aktualizacji 1.0.4 również w tych regionach.



Diablo III: Aktualizacja 1.0.4 – v.1.0.4.11327

Ogólne
  • Dodano nowy system: poziomy mistrzowskie
      Gdy gracz osiągnie poziom 60., za pokonywanie potworów i kombinacje w walce (zabójcze ciosy, masakrę, itd.) będzie teraz otrzymywać doświadczenie wymagane do awansowania na kolejne poziomy mistrzowskie
    • Do zdobycia jest 100 poziomów mistrzowskich
    • Każdy poziom nagradza graczy:
        Statystykami podstawowymi takimi, jak: siła, zręczność, inteligencja i witalność w wysokości podobnej to tej, którą zdobywało się podczas awansowania na poprzednie poziomy
      • 3% premią do znajdowania przedmiotów magicznych i złota
    • Poza tym, co 10 poziomów mistrzowskich, portret twojej postaci w ramce drużyny w grze będą otaczać kolejne dodatki graficzne oznaczające postępy w awansowaniu. Twój poziom mistrzowski również będzie widoczny dla innych graczy w każdym miejscu, gdzie pokazany jest poziom normalny
  • Towarzysze z pasywną regeneracją życia (dotyczy to głównie towarzyszy, psów zombie i monstrów) mają znacząco zwiększoną regenerację życia na poziomach 30-60
  • Męstwo nefalemów zapewnia teraz +15 % dodatkowego doświadczenia za każdy poziom, a także +15% do znajdowania magicznych przedmiotów i złota
  • Maksymalna wartość znajdowania magicznych przedmiotów wynosi teraz 300% (premie za męstwo nefalemów mogą ją dalej zwiększać)
  • Znajdowanie przedmiotów magicznych nie będzie już uśredniane pomiędzy wszystkimi uczestnikami rozgrywki wieloosobowej
  • Gracze mogą teraz włączyć lub wyłączyć muzykę w opcjach dźwiękowych
  • W grze znajdują się teraz dodatkowe opcje dźwiękowe: urządzenie dźwiękowe i ustawienia głośników
  • Gdy gracz po raz pierwszy rozpocznie grę na poziomie koszmarnym, piekielnym lub infernalnym poziomie trudności wyświetlone zostanie nowe szkolenie o „Trybie wyboru”



Osiągnięcia
  • Poprawki błędów
      Można teraz zdobyć osiągnięcie „Szpiegostwo”, ponieważ w Akcie III można znaleźć „Raporty z pola bitwy”
    • Można teraz zdobyć osiągnięcie „Unikalna kolekcja” (więcej informacji w sekcji „Potwory”, w kategorii „Poprawki błędów”)
    • Z osiągnięcia „Śmierć z daleka” usunięto kryterium „Zabij Diablo”



Dom aukcyjny
  • Aukcje można teraz anulować w dowolnym momencie, o ile tylko nikt na nich jeszcze nie zalicytował
  • Liczba „Preferowanych statystyk” dozwolonych przy wyszukiwaniu została zwiększona z 3 do 6
  • Liczba cyfr dozwolonych w polu „Min. wartość” przy wyszukiwaniu sprzętu została zwiększona z 3 do 5
  • W polu wyszukiwania po statystykach „Minimalne obrażenia” zostały zastąpione „Średnimi obrażeniami”
      Dodatkowe obrażenia są obliczane jako średnie obrażenia: (minimalne obrażenia + maksymalne obrażenia) / 2
    • Przykład: wyszukiwanie dodatkowych obrażeń o wartości 12 pozwala znaleźć przedmiot, który zadaje 10-14 punktów obrażeń, minimalne obrażenia równe 12 lub maksymalne równe 24.
  • Przyrosty statystyk wynikające z klejnotów umieszczonych w gniazdach przedmiotu nie są uwzględniane podczas wyszukiwania ekwipunku
  • Aukcje można teraz sortować w kolumnie wyszukiwania pod względem pancerza, ONS, ceny kup teraz i pozostałego czasu.
  • Wartość stosów złota została zwiększona ze 100 000 do 1 000 000
  • Ekran zakupu wyświetla teraz następujący komunikat: „Właściwości i wartości cech przedmiotu mogą ulec zmianie z powodu balansowania gry”.
  • W przypadku wielu komunikatów o błędach dodano lub poprawiono tekst opisu
  • Ulepszenia w obrębie IU
      Dodano opisy dla przedmiotów w zakładce „Ukończone”
    • Dodano opisy dla towarów
    • Na stronie przedmiotów rekomendowanych dodano opisy porównawcze
    • W zakładce „Ukończone” będą wyświetlone ceny anulowanych i nie zakończonych sprzedażą aukcji
    • Zakładki „Aukcje” i „Ukończone” będą teraz odświeżane, gdy przedmiot wystawiony przez gracza zostanie kupiony
  • Poprawki błędów
      Filtry wyszukiwania domu aukcyjnego nie rozróżniają już wielkości liter
    • Gracze mogą teraz wyszukiwać statystyki przedmiotów legendarnych
    • Można teraz wyszukiwać afiks „Szybkość ataku” dla kołczanów.
    • Można teraz wyszukiwać afiks „Szansa na oślepienie przy uderzeniu” dla amuletów.
    • Przedmioty posiadające cechę „Wymagany poziom zmniejszony” będą teraz wyświetlane poprawnie w wynikach wyszukiwania po określeniu zakresu poziomów.
    • Od teraz wyniki wyszukiwania będą poprawnie filtrowane według minimalnych i maksymalnych wartości „punktów życia za wydany punkt siły duchowej”.
    • Premia do trupich pająków szamana jest teraz wymieniona podczas wyszukiwania mojo.
    • Na stronie przedmiotów rekomendowanych dla łowców demonów będą teraz wyświetlane kołczany, nawet jeśli gracz będzie korzystać z broni dwuręcznej



Battle.net
  • Opcja „Zgłoś spam” znajduje się teraz w głównym menu, po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na imieniu gracza (nie jest już ukryta w podmenu „Zgłoś”)
  • Zaraportowanie innego gracza za spamowanie czatu przy pomocy opcji „Zgłoś spam” będzie teraz tymczasowo wyciszać danego gracza, aż się wylogujesz
  • Zaraportowanie przy pomocy opcji „Zgłoś spam” innego gracza za spamowanie prośbami o dodanie do listy znajomych oznacza teraz automatycznie odrzucenie takiej prośby
  • Okno szybkiego dołączania zostało ulepszone
  • W zakładce „Konto” dodano więcej informacji o rozgrywce globalnej (i związanych z nią ograniczeniach)
  • Gra będzie teraz wyświetlać informację regionu, do którego zalogowany jest gracz, zarówno na ekranie logowania jak i na ekranie wyboru postaci
  • Czat
      Klikając na wyskakujące powiadomienie o zdobyciu osiągnięcia można teraz uzyskać dodatkowe informacje na ten temat
    • Menu czatu publicznego będzie teraz informować, do których kanałów dołączył gracz
    • Z komend /who (kto) i /invite (zaproś) można teraz korzystać na wszystkich kanałach
    • Do komunikatów o statusie „Zajęty” i „Niedostępny” dodano oznaczenia „Nie przeszkadzać” oraz „Zaraz wracam”
    • Gdy przytrzymasz shift i klikniesz lewym przyciskiem myszy imię gracza, wyświetlone zostaną następujące informacje: [Imię]: [Poziom][Tryb][Klasa] – [Akt (poziom trudności)] (np. [Pixie]: Poziom 45 hardkor barbarzyńca – Akt I (Koszmar))
    • Zmieniono formatowanie wiadomości na kanałach czatu i drużyny
  • Poprawki błędów
      Poprawiono błąd, który powodował, że przedmioty z normalnego domu aukcyjnego za złoto były wyświetlane w hardkorowym domu aukcyjnym za złoto, gdy gracz przełączał postacie wtedy, gdy opóźnienie było bardzo duże
    • Komendy /p i /party działają teraz poprawnie po dołączeniu do gier publicznych
    • Naprawiono błąd powodujący zawieszenie gry po kliknięciu na odnośnik do fałszywego przedmiotu, który zawierał więcej gniazd niż to możliwe



Bossowie
  • Pomieszczenia z bossami zostały ujednolicone, dzięki czemu po zakończeniu starcia gracze będą mogli:
      Skorzystać z portalu miejskiego, aby opuścić pomieszczenie
    • Wrócić ponownie do pomieszczenia za pośrednictwem portalu miejskiego lub przy pomocy portalu wejściowego
  • Mahda
      Zdolności
        Rój insektów
          Można teraz spowolnić pociski
  • Ghom
      Zdolności
        Zionięcie
          Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 10% obrażeń od zionięcia
      • Obłok gazu
          Częstotliwość z jaką Ghom tworzy obłoki gazu została zmniejszona o około 20%
        • Czas odnowienia ataku obłokami gazowymi Ghoma został zwiększony z 6-10 sekund do 10-13 sekund
        • Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 5% obrażeń od obłoków gazu
    • Poprawki błędów
        Poprawiono błąd, który powodował, że użycie niektórych umiejętności ruchu w obłoku gazowym Ghoma zapewniało odporność na powodowane przez obłok obrażenia (o ile gracz nie wyszedł poza obszar działania obłoku)
  • Cydea
      Poprawki błędów
        Gracze nie mogą już ominąć łańcuchów, które pojawiają się podczas wydarzenia „Serce grzechu: Zabij córy bólu”
  • Azmodan
      Zdolności
        Kula ognia
          Można teraz spowolnić pociski
  • Izual
      Poprawki błędów
        Pominięcie przerywnika filmowego Izuala nie powinno już powodować, że gracze są uwięzieni za jego lodową barierą
      • Poprawiono błąd, który powodował, że szarża Izuala nie powodowała żadnych obrażeń
      • Poprawiono błąd, który powodował, że szarża Izuala zadawała graczom obrażenia dwa razy
      • Poprawiono błąd, który powodował, że w rzadkich przypadkach przy 30% punktów życia Izual stawał się czasem odporny na obrażenia
  • Rakanoth
      Poprawki błędów
        Rakanoth jest teraz odporny na efekty ograniczenia kontroli, gdy wpadnie w szał na infernalnym poziomie trudności
  • Diablo
      Poprawki błędów
        Kościana klatka Diablo będzie teraz znikać podczas zmiany fazy, gdy pominięty zostanie przerywnik filmowy
      • Poprawiono błąd, który polegał na tym, że zmiana fazy, gdy postać znajdowała się w uścisku Diablo, mogła powodować, że zarówno gracz jak i Diablo stawali się na pewien czas niewidzialni
      • Poprawiono błąd, który powodował, że Diablo nie przywoływał klonów cienia, jeżeli gracz w odpowiednim momencie użył siedmiostronnego uderzenia



Klasy
  • Barbarzyńca
      Umiejętności aktywne
        Starożytna włócznia
          Teraz dodatkowo unieruchamia cel na 1,5 sekundy
        • W przypadku oczekiwania na odnowienie umiejętności postać wykona podstawowy atak
      • Grzmotnięcie
          Liczba generowanych punktów furii została zwiększona z 6 do 8
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 150% do 165%
        • Runa – Łomot
            Obrażenia od broni zwiększono z 22% do 25% za każde uderzenie
        • Runa – Wycisk
            Dodatkowe obrażenia za każdy poziom zostały zwiększone z 6% do 8%
        • Runa – Rozróba
            Liczba generowanych dodatkowych punktów furii została zmniejszona z 6 do 4
      • Rozpłatanie
          Obrażenia od broni zwiększono ze 120% do 140%
        • Runa – Dożynki
            Współczynnik proceduralny został zwiększony z 0,667 do 0,8
        • Runa – Szeroki zamach
            Obrażenia od broni zwiększono z 156% do 175%
          • Współczynnik proceduralny został zwiększony z 0,5 do 0,8
        • Runa – Nadciągająca burza
            Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,5 do 0,8
      • Młot starożytnych
          Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 325%
        • Runa – Pomruk zagłady
            Obrażenia od broni zwiększono z 155% do 275%
        • Runa – Roztrzaskanie
            Obrażenia od broni zwiększono z 270% do 406%
        • Runa – Diabelskie kowadło
            Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1 do 0,08
      • Skok
          Umiejętności można teraz używać, gdy postać znajduje się pod wpływem efektów pacyfikujących (np. zniewalacza)
            Ważne: Skok nie przerywa działania efektów pacyfikujących, ale może być używany, gdy postać znajduje się pod ich wpływem
      • Przytłaczający atak
          Runa – Miażdżąca przewaga
            Nie może już aktywować efektów uruchamianych przy trafieniu
          • Ilość odbijanych obrażeń zwiększono z 30% do 35%
      • Rozprucie
          Obrażenia od broni zwiększono z 210% przez 3 sekundy do 700% przez 5 sekund
        • Runa – Rany szarpane
            Obrażenia od broni zwiększono z 271% przez 3 sekundy do 903% przez 5 sekund
        • Runa – Krwawa jatka
            Obrażenia od broni zwiększono z 60% przez 3 sekundy do 100% przez 5 sekund
      • Fala sejsmiczna
          Obrażenia od broni zwiększono ze 155% do 240%
        • Runa – Spękana ziemia
            Obrażenia od broni zwiększono z 202% do 288%
        • Runa – Rozpadlina
            Obrażenia od broni zwiększono z 255% do 340%
      • Rzut bronią
          Obrażenia od broni zwiększono ze 100% do 130%
        • W przypadku braku furii gracz wykona podstawowy atak
        • Runa – Potężny rzut
            Obrażenia od broni zwiększono ze 130% do 169%
      • Tornado
          Obrażenia od broni zwiększono ze 110% do 145%
        • Runa – Wirujący wulkan
            Obrażenia od broni zwiększono ze 143% do 188%
  • Łowca demonów
      Umiejętności aktywne
        Strzał bolasem
          Obrażenia od broni zadawane głównemu celowi zwiększono ze 130% do 160%
        • Runa – Kula gromu
            Obrażenia od broni zwiększono ze 130% do 160%
        • Runa – Kwasowa kula
            Obrażenia od broni zwiększono ze 130% do 160%
        • Runa – Nieuchronna zagłada
            Obrażenia od broni zadawane głównemu celowi zwiększono ze 182% do 216%
      • Kolczatka
          Runa – Postrzępione kolce
            Nie może już aktywować efektów
      • Czakram
          Obrażenia od broni zwiększono ze 150% do 170%
        • Runa – Bliźniacze czakramy
            Obrażenia od broni zwiększono ze 100% do 114%
        • Runa – Czakram węża
            Obrażenia od broni zwiększono ze 203% do 230%
        • Runa – Rozdzierający dysk
            Obrażenia od broni zwiększono ze 165% do 187%
        • Runa – Bumerang
            Obrażenia od broni zwiększono ze 188% do 230%
        • Runa – Chmura szurikenów
            Obrażenia od broni zwiększono z 30% do 34%
          • Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,333 do 0,125
      • Strzała odłamkowa
          Początkowe obrażenia od broni przy wybuchu zwiększono ze 200% do 225%
        • Runa – Wir cieni
            Obrażenia od broni zwiększono ze 145% do 165%
        • Runa – Na grubego zwierza
            Obrażenia od broni zwiększono z 290% do 304%
      • Pętający strzał
          Obrażenia od broni podstawowej umiejętności i wszystkich kombinacji ruch zwiększono z 75% do 90%
        • Runa – Łańcuch elektryczny
            Teraz zadaje dodatkowe 70% obrażeń od broni przez 2 sekundy
          • % obrażeń od broni nie jest już uzależniony od szybkości ataku
      • Ogień osłaniający
          Obrażenia od broni zwiększono ze 125% do 130%
        • Runa – Ostrzał zaporowy
            Obrażenia od broni zwiększono ze 125% do 130%
      • Granaty
          Runa – Granaty gazowe
            Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,5 do 0,165
      • Przebicie
          Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 265%
        • Runa – Ogniste jarzmo
            Obrażenia od broni zwiększono z 125% do 220%
      • Wielostrzał
          Zmniejszono koszt nienawiści z 40 do 30 punktów
        • Runa – Strzał błyskawiczny
            Teraz zmniejsza koszt nienawiści do 15 punktów
      • Deszcz zemsty
          Obrażenia zwiększono z 75% obrażeń od broni przez 5 sekund do 715% obrażeń od broni przez 5 sekund
        • Runa – Czarne chmury
            Obrażenia zwiększono z 34% obrażeń od broni przez 12 sekund do 792% obrażeń od broni przez 12 sekund
          • Umiejętność może teraz znajdować cele w większym promieniu wokół gracza
        • Runa – Bestialskie bomby
            Obrażenia od broni zwiększono z 125% do 245% na bombę
        • Runa – Skrzydła śmierci
            Obrażenia od broni zwiększono z 75% do 120% na uderzenie
        • Runa – Siła nieczysta
            Obrażenia zwiększono ze 115% obrażeń od broni przez 10 sekund do 3300% obrażeń od broni przez 15 sekund
        • Runa – Nalot cieni
            Obrażenia od broni zwiększono z 60% do 100%
      • Huragan ognia
          Obrażenia od broni zwiększono z 228% do 276%
        • Runa – Bombardowanie
            Obrażenia od broni zwiększono z 276% do 345%
      • Wartownik
          Obrażenia od broni zadawane przez wieżyczkę zwiększono z 20% do 55%
        • Runa – Łańcuch udręki
            Maksymalna długość łańcucha została zwiększona do 45 m
          • Obrażenia od broni zwiększono z 48% do 80%
      • Zasłona dymna
          Runa – Duszący gaz
            Teraz zadaje 700% obrażeń od broni przez 5 sekund
          • % obrażeń od broni nie jest już uzależniony od szybkości ataku
      • Ostrzał
          Obrażenia od broni zwiększono ze 120% do 156%
        • Runa – Demolka
            Obrażenia od broni zwiększono ze 144% do 187%
      • Odskok
          Runa – Tygrysi skok
            Teraz wystrzeliwane będą 4 strzały
        • Runa – Szlak popiołów
            Teraz pozostawia za postacią ślad ognia, który zadaje 1500% obrażeń od broni przez 3 sekundy
    • Umiejętności pasywne
        Skupienie
          Gracz nie musi już unikać obrażeń przez 3 sekundy, aby regenerować 1% maksymalnej wartości punktów życia co sekundę
    • Poprawki błędów
        Deszcz zemsty
          Runa – Siła nieczysta
            Bestie cienia będą teraz zrzucać poprawną liczbę granatów
  • Mnich
      Umiejętności aktywne
        Przełamująca fala
          Liczba generowanych punktów siły duchowej została zwiększona z 6 do 7
      • Uderzenie cyklonu
          Współczynnik proceduralny został zwiększony z 0 do 0,125
      • Śmiałe uderzenie
          Obrażenia od broni zwiększono ze 100% do 160%
      • Eksplodująca dłoń
          Obrażenia zwiększono z 220% obrażeń od broni przez 3 sekund do 745% obrażeń od broni przez 9 sekund
        • Runa – Nieuchronna zagłada
            Czas działania wydłużono z 6 do 15 sekund
      • Kopnięcie z półobrotu
          Obrażenia od broni zwiększono ze 200% do 235% (obejmuje to także zmiatające kopnięcie, żądło skorpiona, dłoń Ytara)
        • Runa – Sępi szpon
            Obrażenia od broni zwiększono z 220% do 258%
        • Runa – Ogniste kopnięcie z półobrotu
            Obrażenia od broni zwiększono ze 240% do 294%
      • Mistyczny sojusznik
          Nie może już aktywować efektów
      • Siedmiostronne uderzenie
          Obrażenia od broni zwiększono z 777% do 1777% przez 7 uderzeń
        • Runa – Nagłe uderzenie
            Obrażenia od broni zwiększono z 777% do 2309% przez 7 uderzeń
        • Runa – Wielostronne uderzenie
            2 dodatkowe uderzenia wydłużają całkowity czas działania zaklęcia (co wydłuża czas, podczas którego postać jest odporna na obrażenia)
        • Runa – Boski szturm
            Obrażenia od broni zwiększono ze 111% do 254%
      • Powalający podmuch
          Runa – Władca wichrów
            Wydłużono czas działania wiru z 10 do 20 sekund
      • Porywista szarża
          Obrażenia od broni zwiększono z 50% do 85%
      • Fala światła
          Obrażenia od broni zwiększono z 215% do 390%
        • Runa – Ściana światła
            Obrażenia od broni od pierwszego uderzenia zwiększono z 312% do 566%
        • Runa – Eksplozja światła
            Obrażenia od broni zwiększono z 285% do 430%
        • Runa – Filar starożytnych
            Obrażenia od broni zarówno od pierwszego uderzenia, jak i następującej z opóźnieniem eksplozji zwiększono z 210% do 280%
      • Droga stu pięści
          Liczba generowanych punktów siły duchowej została zwiększona z 6 do 8
        • Runa – Pięści furii
            Teraz zadaje 100% obrażeń od broni przez 5 sekund
    • Umiejętności pasywne
        Niezrównana dusza
          Teraz generuje 1 punkt siły duchowej na sekundę
      • Lekki krok
          Premia do szybkości ruchu nie wlicza się do 25% maksimum premii do szybkości ruchu
      • Droga strażnika
          Zwiększono premię do generowania siły duchowej przy korzystaniu z broni dwuręcznej z 25% do 35%
    • Poprawki błędów
        Eksplodująca dłoń
          Naprawiono błąd, który pozwalał graczom zdobywać liczne rzadkie przedmioty upuszczane przez pojedynczych czempionów lub grupy potworów rzadkich, gdy zabijało się pozostałe stwory z grupy z jednoczesnym wykorzystaniem eksplodującej dłoni
      • Mistyczny sojusznik
          Wszystkie odmiany mistycznego sojusznika są przywoływane z maksymalną liczbą punktów życia
      • Fala światła
          Poprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy pod wpływem fali światła nie zawsze otrzymywali pełne obrażenia
  • Szaman
      Ogólne
        Zwiększono podstawową regenerację many z 20 punktów na sekundę do 45 na sekundę
      • Animacje rzucania wymienionych poniżej zaklęć zostały zmienione, aby efekty pojawiały się wcześniej, dzięki czemu postać może się ruszać szybciej: kwasowa chmura, trupie pająki, ognista bomba, rój szarańczy, zatruta strzałka, szarżujący zombie
    • Umiejętności aktywne
        Kwasowa chmura
          Zwiększono zasięg z 45 metrów do 50 metrów
        • Obrażenia zwiększono do 115% obrażeń od broni plus 150% obrażeń od broni przez 3 sekundy (ze 100% obrażeń od broni plus 75 obrażeń od broni przez 3 sekundy); teraz działa także na kwaśny deszcz
        • Runa – Kwasowy śluz
            Teraz zwiększa podstawowe obrażenia kwasowej chmury do 115% obrażeń od broni
          • Obrażenia od śluzowej broni zwiększono z 25% do 50% na sekundę
        • Runa – Żrący kwas
            Teraz zwiększa podstawowe obrażenia kwasowej chmury do 115% obrażeń od broni i zadaje dodatkowe 300% obrażeń od broni przez 6 sekund
        • Runa – Pocałunek śmierci
            Obrażenia od broni kwasowej chmury zwiększono z 110% do 126%
          • Obrażenia od broni zadawane przeciwnikom, którzy pozostaną w obszarze działania, zostają zwiększone z 83% do 165% i są teraz zadawane przez 3 sekundy
        • Runa – Trupia bomba
            Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 230%
          • Podczas rzucania kwasowej chmury szaman nie będzie już próbował podejść do celów, które znajdują się poza zasięgiem
      • Trupie pająki
          Będą teraz korzystać z premii do obrażeń krytycznych uzyskiwanych od gracza
        • Mogą teraz aktywować dla gracza efekt punktów życia przy trafieniu
        • Zauważają teraz wrogów z większej odległości
        • Ścigając przeciwników mają zwiększoną szybkość
        • Runa – Pajęcza królowa
            Obrażenia zwiększono z 16% obrażeń od broni przez 15 sekund do 630% obrażeń od broni przez 15 sekund
          • Zaktualizowano opis, aby wyraźnie zaznaczyć, że w danym momencie można mieć tylko jedną pajęczą królową
      • Ogniste nietoperze
          Obrażenia od broni zwiększono z 150% do 180%
        • Runa – Zarażone nietoperze
            Obrażenia od broni zwiększono z 225% do 270%
        • Runa – Żarłoczne nietoperze
            Obrażenia od broni zwiększono z 280% do 350%
        • Runa – Chmara nietoperzy
            Obrażenie zadawane przez nietoperze będą się teraz zwiększać o 20% (wcześniej było to 10%) co sekundę, aż do maksymalnej wartości 100% (wcześniej było to 50%)
      • Ognista bomba
          Obrażenia od broni zwiększono z 85% do 110% ((dotyczy to wszystkich run poza słupem ognia))
        • Runa – Ognista jama
            Obrażenia zwiększono z 8% obrażeń od broni przez 3 sekund do 36% obrażeń od broni przez 3 sekundy
          • Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,67 do 0,067
        • Runa – Słup ognia
            Obrażenia zwiększono z 140% obrażeń od broni przez 3 sekundy do 640% obrażeń od broni przez 6 sekund
          • Zaktualizowano opis, aby wyraźnie zaznaczyć, że w danym momencie można mieć tylko jeden słup ognia
      • Monstrum
          Zwiększono szanse przetrwania monstrum:
            Maksymalna liczba punktów życia zależy teraz od maksymalnej liczby punktów życia gracza
              Na 60. poziomie monstrum otrzymuje dodatkowo 50% maksymalnej wartości punktów życia gracza
          • Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie monstrum może otrzymać w pojedynczym ataku. Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza
        • Obrażenia od broni zwiększono z 25% do 100%, ale ataki nie mogą już aktywować efektów
        • Runa – Dryblas
            Obrażenia od broni zwiększono z 32% do 130%
        • Runa – Gniewny obrońca
            Obrażenia od broni zwiększono z 55% do 110%
        • Runa – Mięśniak
            Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 200%
      • Objęcia umarłych
          Teraz zadają 320% obrażeń od broni przez 8 sekund
        • Runa – Śmierć znaczy życie
            Teraz ma 10% szansę na stworzenie kuli życia lub przywołanie psa zombie
      • Przerażenie
          Czas odnowienia skrócono z 20 do 16 sekund
      • Plaga ropuch
          Zmniejszono koszt many z 34 do 12 punktów
      • Zatruta strzałka
          Runa – Ciernista strzałka
            Zwiększono liczbę punktów many odzyskiwanych przy trafieniu z 24 do 29
        • Runa – Ognista strzałka
            Obrażenia od broni zwiększono z 160% do 180%
      • Duchowa nawałnica
          Obrażenia od broni zwiększono z 190% do 230%
        • Runa – Studnia dusz
            Obrażenia od broni zwiększono z 30% do 65% dla każdego dodatkowego pocisku
        • Runa – Manitu
            Obrażenia zwiększono z 28% obrażeń od broni przez 20 sekund (w sumie 560% obrażeń od broni) do 1667% obrażeń od broni przez 20 sekund
          • Zwiększono zasięg wyszukiwania z 20 do 30 metrów
          • Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,5 do 0,125
          • Nie wyświetla już ikony wzmocnienia
      • Duchowa wędrówka
          Runa – Ognisty wstrząs
            Obrażenia od broni od wybuchu zwiększono z 85% do 310%, ale nie są już zwiększane przez szybkość ataku
        • Runa – Rozdarcie
            Obrażenia zwiększono z 100% obrażeń od broni na sekundę do 450% obrażeń od broni przez 2 sekundy
      • Żniwa dusz
          Runa – Uwiąd
            Ograniczenie szybkość ruchu zwiększono z 60% do 80%
        • Runa – Mściwy duch
            Obrażenia od broni zwiększono z 70% do 230%
      • Psy zombie
          Zwiększono szanse przetrwania psów zombie:
            Teraz otrzymują również 35% maksymalnej liczby punktów życia gracza
          • Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie pies zombie może otrzymać w pojedynczym ataku. Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza
        • Czas odnowienia został skrócony z 60 do 45 sekund
        • Runa – Wściekłe psy
            Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1,0 do 0,10
        • Runa – Płonące ogary
            Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1,0 do 0,05
      • Ściana zombie
          Teraz zadaje 800% obrażeń od broni przez 5 sekund
      • Szarżujący zombie
          Runa – Trędowaty zombie
            Obrażenia zwiększono z 25% obrażeń od broni przez 3 sekundy do 240% obrażeń od broni przez 3 sekundy
        • Runa – Fala zombie
            Obrażenia od broni zwiększono z 72% do 115% na zombie
    • Umiejętności pasywne
        Krąg życia
          Szansa na przywołanie psa zombie, gdy ginie przeciwnik, została zwiększona z 5% do 30%
      • Prawo śmierci
          Zwiększono liczbę odzyskiwanych punktów many i życia z 1% do 2% maksymalnych wartości, za każdym razem, gdy w pobliżu zginie przeciwnik
      • Napływ esencji
          Teraz przywraca ustaloną wartość many przez 10 sekund (na 60. poziomie to 49 punktów many)
      • Medium
          Czas działania krainy duchów skrócono z 3 sekund do 2 sekund
        • Efekt uzdrawiania został zwiększony z 10% do 15% maksymalnej wartości punktów życia
        • W krainie duchów gracze mogą przechodzić przez wrogów
      • Poszukiwanie wizji
          Poszukiwanie wizji zostało zmienione i teraz zapewnia 30% zwiększonej regeneracji many przez 5 sekund po zadaniu obrażeń przez trupie pająki, ognistą bombę, plagę ropuch lub zatrutą strzałkę
      • Obrzędy plemienne
          Teraz działają także na monstrum, zbiorowy zamęt oraz psy zombie
    • Poprawki błędów
        Trupie pająki
          Runa – Skaczące pająki
            Pająki będą teraz skakać na wrogów, gdy tylko znajdą się w zasięgu
  • Czarownik
      Umiejętności aktywne
        Nawałnica mocy
          Zmniejszono koszt pkt. mocy tajemnej z 20 do 16 punktów
        • Obrażenia od broni zwiększono z 175% do 210%
        • Runa – Śmiertelny rozkwit
            Pociski są teraz mniej chaotyczne
        • Runa – Ładunki mocy
            Obrażenia od broni zwiększono z 150% do 180%
        • Runa – Kaskada
            Obrażenia od broni zwiększono z 175% do 210%
      • Archont
          Czas działania spowolnienia wydłużono z 8 do 15 sekund
        • Runa – Moc zniszczenia
            Obrażenia od broni zwiększono z 450% do 1600%
      • Diamentowa skóra
          Runa – Lustrzana skóra
            Zwiększono liczbę odbijanych obrażeń z 50% do 100%
        • Runa – Trwała skóra
            Premia do czasu działania została wydłużona z 8 do 9 sekund
        • Runa – Diamentowe odłamki
            Obrażenia od broni zwiększono z 155% do 210%
      • Porażenie
          Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 90%  (działa także na seryjne błyskawice, rozwidloną błyskawicę oraz sprzężenie mocy)
        • Runa – Rozwidlona błyskawica
            Obrażenia od broni zwiększono z 46% do 55% na każdą błyskawicę
        • Runa – Uderzenie błyskawicy
            Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 86%
        • Runa – Łuk elektryczny
            Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 115%
      • Tornado energii
          Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,25 do 0,125
      • Ognisty podmuch
          Runa – Opóźniony zapłon
            Obrażenia od broni zwiększono z 293%  do 315%
      • Hydra
          Runa – Tajemna hydra
            Obrażenia od broni zwiększono z 28% do 60% na każdą tajemną kulę
        • Runa – Elektryczna hydra
            Obrażenia od broni zwiększono z 34% do 64%
        • Runa – Lodowa hydra
            Obrażenia od broni zwiększono z 31% do 36%
          • Szerokość stożka zmieniono z 15 metrów i 60 stopni na 35 metrów i 30 stopni
        • Runa – Ognista hydra
            Obrażenia od broni zwiększono z 22%  do 67%
      • Pancerz lodu
          Zwiększa prawdopodobieństwo, że atakujący zostaną zamrożeni, a nie wyziębieni
        • Runa – Krystalizacja
            Premia do pancerza za każdy poziom zostaje zwiększona z 15% do 30%
        • Runa – Poszarpany lód
            Zwiększono obrażenia od zimna z 100% do 130% obrażeń od broni
      • Meteoryt
          Obrażenia od broni zwiększono z 200% +60% przez 3 sekundy do 260% + 60% przez 3 sekund
        • Runa – Płynny ogień
            Obrażenia od broni zwiększono z 260% +78% przez 3 sekundy do 390% + 90% przez 3 sekundy
        • Runa – Deszcz meteorytów
            Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 104%  na każdy mały meteoryt
        • Runa – Kometa
            Obrażenia od broni za pierwsze trafienie zwiększono z 240% do 312%
      • Porażający impuls
          Runa – Ogniste wiązki
            Obrażenia od broni zwiększono ze 136% do 152%
        • Runa – Błyskawiczne zespolenie
            Liczba punktów mocy tajemnej przywracana przez każdy impuls została zwiększona z 2 do 3
      • Widmowe ostrza
          Runa – Powalające ostrza
            Teraz spowalnia szybkość ruchu wrogów o 80% przez 1 sekundę (zamiast 5% szansy na odrzucenie i spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60% przez 1 sekundę)
        • Runa – Ogniskujące ostrza
            Liczba punktów mocy tajemnej przywracana przy trafieniu została zwiększona z 1 do 3
      • Teleportacja
          Runa – Zagłada
            Obrażenia od broni zwiększono z 75% do 265%
    • Poprawki błędów
        Zimna krew
          Zaktualizowano opis, aby wszystkie obrażenia zadawane zamrożonym i wychłodzonym celom są zwiększone o 20%, a nie tylko obrażenia od zimna (działanie umiejętności nie zmieniło się)



Rzemiosło
  • U kowala dodano zakładkę naprawy
  • Poprawki błędów
      Schematy łączenia ametystów i szmaragdów nie powinny już mieć literówek w wersji angielskiej



Towarzysze
  • Po opuszczeniu rozgrywki wieloosobowej automatycznie przywrócony zostanie towarzysz ostatnio używany podczas gry jednoosobowej
  • Zmniejszono częstotliwość odtwarzania opcji dialogowych towarzyszy



Przedmioty
  • Dla wszystkich afiksów poziomów 60-62 zwiększono minimalne i maksymalne wartości maksymalnych obrażeń
      Przedmioty poziomu 63 wciąż będą miały potencjalnie największe wartości zadawanych obrażeń w grze, ale różnica pomiędzy przedmiotami 60-62 i 63 nie będzie już tak duża, jak wcześniej
    • Ważne: To dotyczy tylko przedmiotów, które zostaną stworzone lub zdobyte po aktualizacji 1.0.4
  • Dwuręczna broń do walki wręcz będzie teraz bardziej użyteczna:
      Dwuręczna broń do walki wręcz będzie teraz mogła mieć własne afiksy dla podstawowych statystyk, a także większe wartości obrażeń (w porównaniu do jednoręcznej broni do walki wręcz)
        Wartości podstawowych statystyk została zwiększona o około 70%
      • Ważne: nie dotyczy to dwuręcznej broni dystansowej
    • Uwaga: ta zmiana dotyczy wyłącznie przedmiotów utworzonych lub znalezionych w grze po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4
    • Dodatkowe zmiany afiksów dla dwuręcznej broni do walki wręcz:
        + do obrażeń krytycznych, pkt. życia przy trafieniu, pkt. życia po zabiciu oraz kradzież życia mogą teraz osiągać 200% 
      • Ważne: nie dotyczy to dwuręcznej broni dystansowej
      • Dodatkowe zmiany afiksów dla dwuręcznej broni do walki wręcz:
  • Wszystkie przedmioty do lewej ręki (mojo, kule, kołczany i tarcze) mogą teraz mieć siłę, zręczność, inteligencję oraz witalność w takim samym zakresie jak pancerze i broń.
      Ważne: dotyczy to tylko przedmiotów do lewej ręki, które zostaną stworzone lub zdobyte po aktualizacji 1.0.4
  • Przedmioty do lewej ręki mogą teraz mieć zmniejszone wymagania co do poziomu
  • Szansa na wypadanie kołczanów została zmniejszona
  • + do maksimum furii i + do maksimum siły duchowej nie mogą już zostać wylosowane dla broni dystansowej
  • Maksymalna wartość bloku na tarczach 59 poziomu i wyższych została zmieniona, aby wszystkie zapewniały taką samą maksymalną wartość bloku
  • Koszty naprawy zostały obniżone o wartość do 25% dla przedmiotów pomiędzy poziomem 53 i 63
  • Szansa na uzyskanie broni ze stojaka znowu wynosi 100%, ale najprawdopodobniej będzie to zwykły przedmiot (biały lub szary)
  • Z obiektów, które można zniszczyć znowu mogą wypadać przedmioty
  • Kolor tekstu dla klejnotów, mikstur, stron rzemieślniczych i ksiąg, które upuszczanych na ziemię został zmieniony z białego na jasnoniebieski
  • Maksymalna wielkość stosu klejnotów została zwiększona z 30 do 100
  • Odgłos wypadającego klejnotu będzie teraz wyraźniejszy
  • Przedmioty legendarne
      Wprowadzono dość znaczne zmiany dotyczące przedmiotów legendarnych:
        Dla ponad 50 przedmiotów legendarnych i z zestawów dodano niestandardowe efekty
      • Wszystkie przedmioty legendarne będą teraz miały przynajmniej jeden z wymienionych poniżej afiksów, co ma gwarantować odpowiednią wartość obrażeń: + do obrażeń od żywiołów, + do szybkości ataku, + do obrażeń krytycznych, +% do obrażeń, z gniazdem
      • Wartości afiksów dla przedmiotów legendarnych nie będą już zmniejszane i będą losowane z maksymalnym potencjałem
      • W przypadku wielu przedmiotów legendarnych zwiększono liczbę afiksów do 6
      • Przedmioty legendarne bazujące na przedmiotach unikalnych z poprzednich gier Diablo zostały zmodyfikowane, aby ich statystyki były bardziej zbliżone do oryginałów
      • Zwiększona została szansa wylosowania legendarnego przedmiotu o poziomie poniżej 50.
      • Do gry dodane zostały przedmioty legendarne poziomu 63.
      • Legendarne zestawy
          Części zestawów poziomu 61. zostały zmienione na poziom 63. (za wyjątkiem pierścieni i amuletów), a ich podstawowe statystyki zmienione z późnego piekła/wczesnego inferno na późne inferno
        • Każdy przedmiot z zestawu przeznaczonego dla konkretnej klasy ma jej podstawową statystykę
      • Przywołane stworzenia
          Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz podążać za graczem lub towarzyszem, który tego przedmiotu używa
        • Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz być podobny poziom świadomości, co towarzysze
        • Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz mieć poziom określony przez poziom przedmiotu legendarnego
    • Prosimy pamiętać, że te zmiany dotyczą tylko nowych przedmiotów legendarnych, które zostaną wylosowane lub stworzone po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4. Przedmioty legendarne, które wylosowano lub stworzono przed wprowadzeniem aktualizacji 1.0.4 pozostaną niezmienione (dotyczy to także przedmiotów, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane). Aby je wyróżnić, nowe przedmioty legendarne będą miały nieco inne nazwy i wygląd od tych, które wylosowano lub stworzono przed aktualizacją 1.0.4. 
  • Handlarze
      Squirt została przeniesiona z Bazaru w Kaldeum do Ukrytego Obozu, ponieważ usłyszała, że tam jest większy popyt na mikstury lecznicze
  • Poprawki błędów
      Legendarne przedmioty (te sprzed, jak i po aktualizacji 1.0.4) z afiksem + do szybkości ataku powinny teraz działać poprawnie
    • Przedmioty z dodatkową szansą na ogłuszenie przy trafieniu będą teraz miały końcówkę „zamroczenia” zamiast „spustoszenia”
    • Przesunięto wiele skrzyń, z których mogły wypaść łupy w miejsca, skąd nie dało się ich podnieść, aby tak się nie działo
    • Naprawiono błąd, który powodował, że z normalnych skrzyń w Twierdzy Bastionu wypadały przedmioty o poziomach zbyt niskich dla kategorii skarbu (z tych skrzyń będą teraz wypadać przedmioty takie same jak z innych normalnych skrzyń w grze)
    • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom widzieć właściwości niezidentyfikowanych przedmiotów



Potwory
  • Zmieniono różne potwory w grze, aby doświadczenie i nagrody przyznawane za ich zabicie proporcjonalne do wysiłku, jakiego to wymaga
      Na przykład za pokonanie diablików i żądeł udręki przyznawane będzie mniej PD i będą one upuszczać mniej przedmiotów, podczas gdy za pokonanie wojowników lacuni gracze otrzymają więcej PD oraz przedmiotów
  • Liczba punktów doświadczenia za pokonanie potworów poziomów 61-63 została zwiększona o około 60%
  • Normalne potwory powinny teraz upuszczać przedmioty magiczne (niebieskie) i rzadkie (żółte) około 4 razy częściej, niż do tej pory
  • Liczba dodatkowych punktów życia przyznawanych potworom w rozgrywkach wieloosobowych została zmniejszona do 75% na każdego dodatkowego gracza dla wszystkich poziomów trudności
      Normalny: (bez zmian)
    • Koszmar: z 85% do 75%
    • Piekło: z 95% do 75%
    • Inferno: z 105% do 75%
  • Obrażenia, wartości punktów życia oraz szanse na upuszczenie magicznych przedmiotów na poziomie infernalnym zostały zmienione w następujący sposób:
      Normalne potwory mają teraz znacznie większą szansę na upuszczenie magicznych (niebieskich) i rzadkich (żółtych) przedmiotów
    • Akt I
        Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 11%
    • Akt II
        Liczba punktów życia potworów normalnych została zwiększona o 4%
      • Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 8%
      • Ogólne obrażenia zadawane przez wszystkie potwory zostały zmniejszone o 8%
    • Akt III i Akt IV
        Liczba punktów życia potworów normalnych została zwiększona o 10%
      • Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 2,5%
      • Ogólne obrażenia zadawane przez wszystkie potwory zostały zmniejszone o 15%
  • Obrażenia zadawane przez kręgowija, zerwiłba oraz szybkiego zerwiłba zostały zmniejszone o około 37%
  • Zmieniono nieco liczbę punktów życia i jakość przedmiotów wypadających z Mięsnego Jeża
  • Kolcozwierze w Zawilgoconej piwnicy będą teraz upuszczać mniej dodatkowego złota (ale i tak będą upuszczać go więcej, niż inne kolcozwierze) i w konfrontacji z graczem powinny robić się wrogie
  • Dystansowe potwory z Klanu Krwi powinny teraz uciekać rzadziej i na mniejsze odległości
  • Dystansowe potwory z Klanu Księżyca powinny teraz uciekać na mniejsze odległości
  • Wężowi czarodzieje będą teraz mogli atakować wręcz
  • Wyładowanie elektryczne wężowych czarodziejów może teraz być maksymalnie aktywne przez 7 sekund
  • Skalne czerwie powinny się teraz zakopywać znaczniej rzadziej po tym, jak już pojawią się na powierzchni, a po zakopaniu się znacznie szybciej wychodzą na powierzchnię
  • Pociski sukkuba można teraz spowolnić
  • Opancerzone potwory (np. demoniczni trzęsiciele) powinni teraz rzadziej aktywować tarcze i wpadać w szał. Dodatkowo w szale nie będą zadawać zwiększonych obrażeń
  • Opętane potwory nie będą już mogły pojawiać z afiksem iluzjonisty
  • Szybkie mumie (zdradzeni, przeklęci i bluzgacze) nie będą już mogły pojawiać z afiksem iluzjonisty
  • Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 10% obrażeń od zatrutej chmury śmierci szybkich mumii
  • Heroldowie zarazy nie będą już atakować zwierzaków i towarzyszy
  • Na pierwszym i trzecim poziomie Podziemi Leoryka może się teraz pojawić w sumie pięć potworów unikalnych
  • Zmniejszono szansę na pojawienie się rzadkiej grupy szkieletów na Cmentarzu Porzuconych z 50% do 20%
  • Samotny szaman – czempion w demonicznym trebuszu nie jest już uznawany za czempiona
  • Goblin skarbnik nie będzie się już pojawiał na Drodze do Alkarnus
  • Czempioni i potwory rzadkie
      Czempioni i potwory rzadkie nie będą już wpadać w szał po długiej walce i nie będą już leczyć się do pełnej wartości punktów życia po wyjściu z walki
    • Zniewalacz nie może się już pojawiać mając zdolności odrzucenie, koszmar czy przyciągnięcie
    • Nie ma już afiksu „nietykalne sługi”
    • Obrażenia od ognistych łańcuchów zostały zmniejszone o 20%
    • Potwory z afiksem „koszmar” będą sprawiały, że gracz stanie się odporny na strach przez 6 sekund po tym, jak zostanie na niego rzucony strach
    • Potwory z afiksami „zaraza”, „zamrażanie”, „moździerz” będą teraz zadawać tylko 10% obrażeń zwierzakom i towarzyszom
    • Potwory z afiksem „osłona” nie będą jej już aktywować, jeżeli zostaną same na danym obszarze, a ponadto w danym momencie tylko jeden potwór w grupie może się znajdować pod wpływem osłony
    • Miejsca pojawiania się tajemnych promieni zostały nieco zmienione, aby znajdowały się w większych odległościach od siebie, a zadawane przez nie obrażenia zostały zmniejszone o około 30%
    • Czempioni i rzadkie opętańce upadłych zostały usunięte z obu podziemi Zoltuna Kulla
    • Czempioni i rzadkie potwory z kategorii rój mają teraz bardziej charakterystyczny wygląd
  • Poprawki błędów
      Pociski wystrzeliwane z moździerza nie powinny już lądować w obrębie martwej strefy wokół potwora
    • Potwory z afiksem mur nie powinny już tworzyć murów bezpośrednio na graczach
    • Potwory z afiksami zaraza, tajemne zaklęcie, elektryczność nie będą już dysponować odpornością (odpowiednio) na obrażenia od trucizny, mocy tajemnej i błyskawic
    • Afiksy czempionów i rzadkich szamanów Mrocznego Księżyca będą teraz poprawnie wyświetlane
    • Zdolność szamana mrocznego księżyca: „wzmocnienie”, będzie teraz poprawnie zmniejszać wszystkie rodzaje otrzymywanych obrażeń
    • Szarża opresora nie będzie już zadawać graczom obrażeń dwa razy
    • Berserkerzy mają teraz odpowiednią dla czempionów „niebieską poświatę”
    • Za pokonanie grupy czempionów pod koniec wydarzenia „Odzyskana reputacja” Kyra Zbrojmistrza gracze będą teraz otrzymywać łupy i doświadczenie
    • Za pokonanie szkieletów (zwykłych i czempionów), które pojawiają się ze skrzyni ze skarbami podczas zasadzki zombie, w trakcie wydarzenia w Akcie I, na 4. poziomie katedry będą teraz przyznawane łupy i punkty doświadczenia
    • W zasadzce kozłoludów na Polach Niedoli będzie się teraz pojawiać grupa czempionów (a nie tylko jeden)
    • Aspekt Grozy będzie upuszczał rzucał co najmniej jeden przedmiot magiczny (niebieski), a jego klony będą upuszczać tylko kule zdrowia
    • Skrzydlaty molok nie będzie już robił się niewidzialny i niemożliwy do wybrania na cel
    • Obrażenia zadawane przez wydętego malachora zostały znormalizowane i powinny być zbliżone do obrażeń zadawanych przez inne odmiany tego typu potworów
    • Zabicie iluzji Sardara nie będzie już wyzwalać zakończenia misji „Skarb Sardara: Zabij Sardara”; zadanie będzie teraz kończone po zabiciu Sardara (będzie się tak dziać, ponieważ Sardar nie jest już iluzjonistą i będzie się pojawiać z afiksami wampiryzm oraz koszmar)
    • Unikanie potężnych uderzeń berserkerów Trójcy powinno być znacznie łatwiejsze
    • Obrażenia zadawane wraz z upływem czasu nie będą już powodować, że określone potwory nie upuszczały kul zdrowia
    • Gracz zabity przez potwora z afiksem „odbicie obrażeń”, będzie mógł opuścić zwłoki i zostać wskrzeszony przez innych graczy
    • Poprawiono błąd, który powodował, że potwory dysponujące mocami kilku afiksów ignorowały czasy odnowień tych mocy
    • Poprawiono błąd, który powodował, że w Akcie II, na Płaskowyżu Skowytów nie mogło się pojawić wiele potworów unikalnych. (Dzięki temu
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
Ostatnio zmieniony przez CoNaObiad 2012-08-21, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-21, 16:45   


Interfejs użytkownika
  • Umiejętności można przeciągać i upuszczać w trybie wyboru tylko wtedy, gdy otwarte jest okno umiejętności
  • Wartości odporności będą teraz brane pod uwagę podczas obliczania wartości „Obrony” przedmiotów
  • Gdy gracz anuluje okno handlu, będzie to także dotyczyć przedmiotów znajdujących się pod kursorem
  • Po kliknięciu „Akceptuj” w oknie handlu będą teraz dwie sekundy opóźnienia, jeżeli którykolwiek z graczy wprowadzi jakieś zmiany
  • Poprawki błędów
      Przytrzymanie klawisza CTRL, gdy kursor myszy znajduje się nad przedmiotem leżącym na ziemi nie będzie już powodować, że przedmiot z klejnotami wyglądał, jak gdyby gniazda były puste
    • Gracze nie będą już rozłączani z grą, jeżeli do kółka myszki zostanie przypisana funkcja „Zamknij wszystkie aktywne okna”



Mac
  • Wyświetlacze Retina są teraz w pełni obsługiwane
  • W grze dostępne są teraz rozdzielczości dopasowane do proporcji ekranów Maców
  • Przełączanie pomiędzy oknem, a trybem pełnoekranowym odbywa się teraz szybciej
  • Dodano menu „Pomoc”, aby gracze mogli szybciej trafić na odpowiednią stronę pomocy technicznej
  • Dodano element menu, który graczom pozwala kopiować informacje systemowe do schowka
  • Dodano element menu, który ujawnia w wyszukiwarce różne pliki i foldery gry
  • Poprawki błędów
      Wybranie domyślnej rozdzielczości w opcjach graficznych spowoduje teraz przywrócenie prawidłowej rozdzielczości
    • Po zmianie ustawienia rozdzielczości w trybie okna (pełnego ekranu) rozdzielczość będzie teraz zmieniana poprawnie



Usunięte błędy
  • Postacie poziomu 60. nie będą już otrzymywać komunikatu „+PD” po podniesieniu nowego wpisu do dziennika
  • Zmniejszono szansę na pojawienie się jednocześnie kilku kapliczek na drugim poziomie Ogrodów Nadziei
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w Świętym Sanktuarium nie pojawiały się niektóre pola, przez co gracze nie byli w stanie dostać się do skrzyni ze skarbami



***


Co sądzicie o szczegółach patcha 1.0.4? Czy któraś zmiana szczególnie Wam się spodobała? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na portalu.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-22, 10:20   Diablo 3 - Wyjaśnienie Poziomów Mistrzowskich

W związku z najnowszą łatką w internecie były ostatnio sporo zamieszania na temat wprowadzonych zmian. Gracze pytali np. co dokładnie pomaga w osiągnięciu kolejnego Poziomu Mistrzowskiego; ponadto wielu już zauważyło, że affiksy niektórych potworów elitarnych mają teraz inny wygląd. Po więcej informacji zapraszamy poniżej lub na stronę główną.


Wiemy już, że przedmioty z dodatkowym przyrostem doświadczenia pomagają osiągniecie kolejnych Poziomów Mistrzowskich. Lylirra pospieszył z wyjaśnieniami odnośnie pozostałych rzeczy:


Rzeczy, które gwarantują doświadczenie PM:
  • Zabijanie potworów,
  • Zdobywanie wyzwań walki takich jak np. "Masakra".

Rzeczy, które nie przyznają doświadczenia PM:
  • Zadania,
  • Dzienniki znalezione w świecie Sanktuarium.



Wielu fanów, oprócz oczywiście innych niż wcześniej statystyk, znalazło także kilka zmian wizualnych. Dotyczą one affiksów potworów elitarnych i są to:

Moździerz
Teraz wskazuje gdzie uderzą następne pociski.




Spopielenie
Przed eksplozją pokazuje jaki będzie obszar wybuchu.




Zamrażanie
Lodowe bomby pokazują teraz na jakim obszarze eksplodują.




Jak to skomentujecie? Czy Lylirra rozjaśnił Wasze wątpliwości, a nowy wygląd affiksów przypadł Wam do gustu? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na portalu.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Azet 
Problematic


Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010
Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2012-08-22, 15:36   

E, omg. Uproszczenie z tymi skilami, chociaż zapewne konieczne. Główny amerykancki target nie może mieć zbyt trudno cuz dollars nie lecą jakby Blizz chciał.
Gozi podsumowanie z czego idzie exp paragonowy. Nie trzeba się przekopywać przez ten ogromny changelog. Chociaż i tak będzie trzeba niebawem g:)
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-22, 15:50   

Też mi to lekko "śmierdzi". Pewnie dodali to ułatwienie dla amerykańskich dzieci. Na forum płakali, że:
"Bo za trudno, cały czas ginę ot tych gópich elit!!11"
No i mamy tego konsekwencje. A i tak wiadomo, że to oni nie umieją grać lub zwyczajnie mają za słaby ekwipunek g:) .

Ja cały czas sugeruję, że takie coś powinno być na pierwszych trzech poziomach trudności. Pamiętajmy, że ostatni (tj. Inferno) miał być najtrudniejszy i tylko dla najbardziej zapalonych graczy. Ale co ja tam mogę wiedzieć, przecież Blizzard wie lepiej od samych graczy ;<.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-23, 09:26   Diablo 3 - Hotfix 22 sierpnia

Twórcy wydali wczoraj HotFixa, czyli mini-patch poprawiający drobne błędy gry. Jeżeli chcecie się dowiedzieć co się zmieniło, to zapraszamy poniżej lub na stronę główną.


22 sierpnia

Poprawki błędów
  • Wprowadzono kolejne ulepszenia, które powinny ograniczyć opóźnienia w grze (tzw. rubberbanding) i desynchronizację podczas korzystania z umiejętności opartych na ruchu, takich jak: dzika szarża, tornado, porywista szarża i odskok.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry podczas interakcji z gwardzistami lub walki z gwardzistami zamieniającymi się w potwory.

_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-23, 16:13   Diablo 3 - Dalsze plany po Patchu 1.0.4

Premiera patcha'a 1.0.4 już za nami. Pomimo faktu, iż ta ogromna łatka znacznie poprawiła oblicze gry, Blizzard nie spoczywa na laurach i ma już kolejne plany. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ich temat, zapraszamy poniżej lub na stronę główną.

Oto pomysły, o których wspominali twórcy:

  • Możliwość wpływania na poziom trudności gry - pamiętacie komendę „players 8” z Diablo 2, za pomocą której zmienialiśmy poziom trudności rozgrywki? Niewykluczone, że właśnie coś takiego pojawi się najbliższym większym patch'u.
  • Problem z Domem Aukcyjnym – Blizzard zapewnia, że zdaje sobie sprawę z zaburzonego obiegu przedmiotów w grze. Przedmioty, które w normalnych warunkach byłyby zarezarwowane tylko dla najlepszych, tracą swoją "elitarność" poprzez możliwość odsprzedania ich w Domie Aukcyjnym. Chociaż w tej chwili ekipa jeszcze nie ma dokładnego pomysłu na naprawę problemu, to zapewnia że ciągle pracuje na znalezieniem rozwiązania.
  • Większa satysfakcja z gry - twórcy sądzą, iż zwiększenie szansy na zdobycie rzadkich przedmiotów i ulepszenie tych legendarnych było krokiem w dobrą stronę. Niemniej nie są do końca przekonani czy to wystarcza, aby zapewnić graczom odpowiednią frajdę płynącą z rozgrywki. Niestety tutaj też nie chcą się jeszcze wdawać w szczegóły.
  • End game – same Poziomy Mistrzowskie nie zapewnią grze długowieczności. Jak powiedział Jay Wilson:
    W przyszłości planujemy dodać coś więcej niż 'tylko' PvP.


Mimo bardzo ogólnej wypowiedzi, miło usłyszeć że Zamieć nie próżnuje i zaraz po wydaniu większej łatki ma już jakieś pomysły. A według Was co należałoby jeszcze zmienić, aby gra stała się jeszcze lepsza? Zapraszamy do dyskusji tutaj lub na portalu.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-24, 09:45   Diablo 3 - Efekty pozostałych przedmiotów Legendarnych

Niedawno w sieci pojawił się interesujący filmik o przedmiotach Legendarnych - użytkownik Anuiran pokazuje efekty tych, których nie dane było nam obejrzeć wcześniej. Jeśli ciekawi Was jak wyglądają one w akcji, a nie chce ich kupować tylko z tego powodu, to zapraszamy poniżej lub na stronę główną.

Uwaga!
Włącz adnotacje ("dymek" u dołu filmu), aby wiedzieć jaki przedmiot jest właśnie prezentowany.




Co sądzicie o efektach, które zawdzięczamy łatce 1.0.4? Czy podoba się Wam nowe oblicze przedmiotów? Zapraszamy do dyskusji, tutaj lub na portalu.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo