..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Eps
2013-12-17, 20:29
Problem z klatwami
Autor Wiadomość
kolak 

Dołączył: 25 Maj 2013
Wysłany: 2013-07-16, 07:15   Problem z klatwami

Chcialem podrasowac troche skille necromanty, mianowicie podnioslem obrazenia szkieletow w Skeleton Mastery w pliku skills.txt. W kolumnie Param2 zmienilem wartosc z 2 na 4. Dzieki temu w grze szkielety dostawaly 4% do obrazen na lv, gdy pakowalem punt w Skeleton Mastery. Wszystko fajnie, ale przestaly dzialac prawidłowo niektóre klatwy, necro rzucal klatwe ale potwory nie przyjmowaly jej. M. in. zwiekszenie obrazen, oslabienie. prosze o pomoc.
 
     
fortywords 

Konto na IDR: 14words
Dołączył: 24 Maj 2011
Wysłany: 2013-07-16, 11:35   

może próbowałeś rzucić klątwy na Potwora Champion-Possesed , opętany czy jak mu tam :) nie da się ich PRZEKLNĄĆ



http://diablo2.diablowiki.net/Champion
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 31
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2013-07-16, 11:38   

Skeleton mastery ma z klątwami tyle wspólnego co skille barba ze skillami pala. Musiałeś coś jeszcze zmienić. Wyekstraktuj oryginalny skills.txt i zmień co chciałeś zmienić raz jeszcze.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
kolak 

Dołączył: 25 Maj 2013
Wysłany: 2013-07-16, 21:58   

Wyekstraktowalem plik skills.txt , zmienilem ponownie ten Param2, i dalej jest to samo. Dziwne jest to ze ZAMROCZENIE dziala a ZWIEKSZENIE OBRAZEN nie. Hmm... będe próbowac.

w zasadzie to nie działaja 2 klatwy:
-zwiekszenie obrazen
-oslabienie
-zmniejszenie odpornosci.

reszta normalnie trybi. Przejrze te klatwy w skills.txt.
 
     
kolak 

Dołączył: 25 Maj 2013
Wysłany: 2013-07-18, 10:55   

Błedy powdował MS Exel. Zastosowalem AFJ SHEET 0.61B i teraz działa wszystko prawidłowo. MS EXEl w kolumnie aurastatcalc1 odczytywał zle wartosci. Po zapisaniu modyfikacji, wszystkie skille w ktorych w tej kolumnie pojawila sie wartosc #NAME, przestały dzialac poprawnie. W tym m.in te klatwy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo