..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Potwory specjalne
Autor Wiadomość
Nizari 
Beyonder


Wiek: 30
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-01-07, 22:45   Potwory specjalne

Potwory specjalne są to bardzo potężne kreatury przypominające potwory super unikatowe, stanowią jednak oddzielną klasę. Część z nich posiada rangę mini ubera. Spotkamy je wszystkie na swojej drodze przechodzenia gry. Wszystkie mają szansę na unikat niższą jedynie od bossów aktowych oraz uber bossów.

W ich opisach posłużę się rangą zagrożenia:
- przeciętne
- wysokie
- ekstremalne
- śmiertelne




Prastary Koz
Spotykamy go w akcie 1, strzegącego przejścia z klasztornej bramy do zewnętrznego monastyru. Stanowi dobre źródło wczesnych run oraz wyposażenia do przygotowania się na walkę z Andariel. Potrafi szybko rozprawić się z naszą postacią.

Zagrożenie: wysokie

Umiejętności specjalne:
- aura koncentracja
- błogosławiony młot

Drop normal:
- runy od El do Thul włącznie
- dobra szansa na przedmiot setowy





Vivian Vixen
Spotykamy ją w akcie 1 przy wyjściu z 3 poziomu więzienia w wewnętrznym monastyrze. Stanowi dobre źródło kamieni oraz wyposażenia do przygotowania się na walkę z Andariel. Sama w sobie nie jest szczególnie groźna, problem może zrodzić się gdy dusza ukaże swe prawdziwe oblicze...

Zagrożenie: przeciętne
Zagrożenie po rozpoczęciu walki: wysokie


Umiejętności specjalne:
- Vulpes Dolosus

Drop normal:
- kamienie zwykłej jakości (np "Szmaragd")
- dobra szansa na przedmiot setowy





Nostalgia
Spotykamy ją w akcie 2, w dolinie węży, strzegącą wejścia do świątyni żmijoszponów. Stanowi dobre źródło kamieni oraz unikatów. By przeżyć starcie, należy przygotować odpowiedni zapas odporności na trucizny.

Zagrożenie: wysokie

Umiejętności specjalne:
- klątwa obniżenie odporności
- aura 'chmury trucizny'

Drop normal:
- kamienie zwykłej jakości (np "Szmaragd")





Asztat
Jest to przeciwniczka stworzona na życzenie Asztat jako odwdzięczenie się za tło do głównego menu gry. Zgodnie z owym życzeniem atakuje magią i znajduje się w akcie 2 w tajemnym sanktuarium. Posiada również wybraną grafikę. Stanowi dobre źródło run oraz unikatów. Jest pierwszym potworem o randze mini uber z jakim będziemy mieli do czynienia. Bardzo trudnym jest zminimalizowanie uszkodzeń zadawanych nam przez jej główny atak, jako że są to obrażenia od magii - dlatego też stanowi zagrożenie nawet dla postaci z późniejszych aktów.

Zagrożenie: ekstremalne

Umiejętności specjalne:
- chmura magii (zawsze odpycha, zadając rosnące obrażenia od magii)
- aura odwetu (w chwili zadania obrażeń Asztat, aura ta może spowodować na naszym obszarze gigantyczną eksplozje zadającą obrażenia 75% od ognia oraz 25% od magii)
- wyjątkowo inteligentne używanie teleportu

Drop normal:
- runy od El do Sol włącznie
- dobra szansa na przedmiot setowy





Prawdziwy Prastary Koz
Spotykamy go w akcie 4, przed wp na rzece płomieni. Jest symbolem oddania postaci paladyna hammera pomniejszego twórcy moda KOZ'a84 (wyperswadował też powrót hammera w przyszłej wersji moda...). Stanowi dobre źródło run oraz unikatów. Podpowiedź: ułatwieniem w pokonaniu tego zalewającego nasz ekran odpychającymi (i nie tylko odpychającymi ) młotami przeciwnika może być wykorzystanie posągów przy wp jako barier.

Zagrożenie: ekstremalne

Umiejętności specjalne:
- aura koncentracja
- błogosławiony młot
- furia młotów
- nova młotów (powstrzymywalna poprzez blok, w przypadku nie zablokowania zawsze odpycha zadając rosnące obrażenia)

Drop normal:
- runy od El do Dol włącznie





Omen
Drugi z kolejności przeciwnik o randze mini uber. Spotykamy go w akcie 4 na rzece płomieni, strzegącego wejścia do sanktuarium chaosu. Stanowi dobre źródło unikatów. Jego atak zasypujący kamieniami, współdziałający ze spaleniem many może być prawdziwie druzgoczący dla postaci nie posiadających tarczy.

Zagrożenie: śmiertelne

Umiejętności specjalne:
- deszcz kamieni (blokowalne obrażenia fizyczne)

Drop normal:
- szansa na unikat minimalnie większa niż u reszty





Ignition
Trzeci z kolejności przeciwnik o randze mini uber. Spotykamy go w akcie 5 na zamarzniętej tundrze, strzegącego wejścia na drogę starożytnych. Stanowi dobre źródło kamieni oraz unikatów. Bez odpowiedniego przygotowania ekwipunku lub strategii potrafi błyskawicznie obrócić naszą postać w kupkę popiołu.

Zagrożenie: śmiertelne

Umiejętności specjalne:
- aura święty ogień
- ognista kolumna

Drop normal:
- kamienie zwykłej jakości (np "Szmaragd")

_________________
Nizari#2580
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo