..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Strategia na wspólne granie.
Autor Wiadomość
shenzan995 

Dołączył: 29 Sty 2013
Wysłany: 2015-06-11, 20:34   Strategia na wspólne granie.

Razem z kolegą zamierzamy zagrać od poziomu normalnego aż do piekła oraż wbić maksymalny poziom. Problem w tym, że nie wiemy jak rozdawać pkt. umiejętności i atrybuty. Ja będę grał nekromantą, kolega paladynem. Proszę więc o dokładne wytłumaczenie jak rozdawać umki i atrybuty od 1 lvl na palku i nekromancie bez żadnych dobrych przedmiotów. Co prawda są jakieś poradniki na forum, jednak każdy z nich bierze pod uwagę unikalne przedmioty do których przez długi czas nie będziemy mieć dostępu.
 
     
marvillas 


Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2015-06-11, 20:50   

Dobry wybór postaci - obie są dość silne do takiego przechodzenia gry bez przedmiotów.
Umiejętności pozostają dokładnie takie jak opisane, czyli:
(napiszę w kolejności "maxowania", oczywiście najpierw trzeba dać po 1 punkcie we wszystkie poprzednie, wymagane skille)
Paladyn - najlepiej hammer:
- 20 błogosławiony młot
- 20 koncentracja
- 20 wigor
- 20 bł. celność
- reszta w św. tarczę
- dodatkowo 1 punkt można dać w medytację zanim złożycie sobie słowo runiczne olśnienie dla najemnika z drugiego aktu (odnawianie many, przyda się Wam obu)

Nekromanta:
- 20 przywołanie szkieletu i 20 mistrzostwo szkieletów (nie wiem jak dokładnie jest najefektywniej, można po równo, albo z małą przewagą przywołania)
- 5-10 zwiekszenie obrażeń
- 20 wybuch zwłok - genialna umiejętność
- resztę można w zwiększenie obrażeń dla większego zasięgu (wygoda), szkieletów magów (trochę dmgu)

Co do itemów - gracie na tcp/ip czy bn?
To tyle, w razie pytań - pisz śmiało :)
_________________
IDR: *marvillas
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2015-06-11, 21:02   

I dobij necro do ożywienia, tak z 1 punkt. Gliniak też się przyda, nawet na 1 lvlu ma mnóstwo życia. Marvillas, wydaje mi się, że na single nie można złożyć olśnienia :)
@Marvillas, twój nick został poprawiony, ciesz się ;)
Ostatnio zmieniony przez Shadow113 2015-06-11, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
marvillas 


Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2015-06-11, 21:11   

Pitek133 napisał/a:
I dobij necro do ożywienia, tak z 1 punkt. Gliniak też się przyda, nawet na 1 lvlu ma mnóstwo życia
Tak, oczywiście, do tego 1 punkt we wrodzoną odporność i mistrzostwo we władaniu golemami, zbroję z kości i klątwę zniedołężenienie (na bossów i niebezpieczne moby), zapomniałem dopisać :)
Cytat:
Marwillas, wydaje mi się, że na single nie można złożyć olśnienia

Marvillas*
Nie, nie można, nie można też grać z kolegą, dlatego zapytałem pod koniec czy grają tcp/ip czy bn.
_________________
IDR: *marvillas
 
     
Maciek89 
mgr inż.


Konto na BN: Maciek#2619
Konto na IDR: maciejZzadupia
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2010
Wysłany: 2015-06-11, 21:22   

Nekromanta i paladyn to bardzo dobra kombinacja. Wzajemnie się wspierają. Będzie łatwo. Podstawowe informacje na temat gry tymi postaciami znajdziesz w poniższych tematach:
http://diablo.phx.pl/foru...der=asc&start=0
http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=72859
http://diablo.phx.pl/foru...?p=396574#39657
http://diablo.phx.pl/foru...=67784&start=04
 
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-11, 21:48   

Grałem tak kiedyś z bracholem na tcp/ip. Necro to była miazga totalna. Szkielety na conc hammera + amp. dmg. szły jak w masło :)

Pitek133 napisał/a:
Marvillas, wydaje mi się, że na single nie można złożyć olśnienia


PlugY załatwia sprawę :)
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
shenzan995 

Dołączył: 29 Sty 2013
Wysłany: 2015-06-11, 23:26   

Będziemy grać na battle.net. Mam jeszcze jedno pytanie: Jak mamy rozdawać punkty statystyk?
 
     
marvillas 


Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2015-06-11, 23:30   

Siła - około 60-70 powinno wystarczyć, ew więcej jak znajdziecie dobre przedmioty które będą wymagać tyle siły (ale bez przesady, 200 siły to całkiem sporo life jak by się w witalność wrzuciło ;) )
Zręczność - necro - 0, paladyn może dać później tak, żeby ze świętą tarczą mieć dobry blok (>60%).
Żywotność - reszta
Energia - nic.
_________________
IDR: *marvillas
 
     
shenzan995 

Dołączył: 29 Sty 2013
Wysłany: 2015-06-17, 13:37   

Zaszły pewne zmiany, będziemy grać we 4: Druid, Barbarzyńca, Nekromanta i Paladyn. Proszę o napisanie w jaki sposób druid i barbarzyńca powinni rozdawać umiejętności i statystyki. Jeśli chodzi o druida to kolega bardziej preferuje drzewko przyzwania.
 
     
marvillas 


Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2015-06-17, 14:22   

W przypadku druida drzewko przyzwań jest jedynie drzewkiem wspomagającym, druid na przywołania jest po prostu beznadziejny. Niech wybierze między: fire druid, wind druid, wilkołak z obrażeniami fizycznymi, niedźwiedziołak z ognistymi szponami coś takiego to się wymyśli jakąś strategię.

Co do barbarzyńcy: tutaj też dwie drogi - albo trąba powietrzna albo szał bojowy.
Moim zdaniem lepsza jest trąba (trzeba znaleźć tylko jedną broń zamiast dwóch) i tak:
Siła: pod itemy
Zręczność: trochę trzeba wpakować, żeby trafiać przeciwników, tak ze 130-150 końcowo powinno wystarczyć (zakładając że znajdzie jakieś przedmioty z +do skuteczności ataku i/lub weźmie merca z błogosławioną celnością)
Żywotność: ile się da

Skille:
Mistrzostwo we władaniu - 20, buławy, miecze, topory, bronie drzewcowe, wszędzie są dobre bronie możliwe, ale ja bym się skłaniał ku buławom lub broniom drzewcowym
Trąba powietrzna - 20
Rozkazy - 20
po jednym punkcie w dowodzenie, okrzyk, skowyt, zw wytrzymałość, szybkość, odporności i skórę z żelaza, jeden punkt w berserkera (na niewrażliwych na obrażenia fizyczne), reszta punktów w okrzyk (daje więcej obrony niż skóra z żelaza i dodatkowo dają ją drużynie, zwiększa czas trwania rozkazów), ewentualnie w koncentrację.

Przedmioty: warto zadbać o obrażenia, skuteczność ataku, life, druzgocące uderzenie, zabójcze uderzenie, zw. szybkość ataku działa tylko jak jest na broni w przypadku trąby powietrznej, więc broń powinna być dość szybka (diablo.phx.pl->zakładka progi)
_________________
IDR: *marvillas
 
     
shenzan995 

Dołączył: 29 Sty 2013
Wysłany: 2015-06-18, 00:39   

Poproszę o strategie na Wilkołaka z obrażeniami fizycznymi.
 
     
marvillas 


Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2015-06-18, 01:33   

Siła: pod itemy
Zręczność: trochę trzeba wpakować, żeby trafiać przeciwników, tak ze 130-150 końcowo powinno wystarczyć (zakładając że znajdzie jakieś przedmioty z +do skuteczności ataku i/lub weźmie merca z błogosławioną celnością)
Żywotność: ile się da
20 likantropia
20 furia
20 wilkołak
po 1 w dębowego mędrca, kruki, wilki x2, grizzlyego (używasz mędrca+misia)
reszta w mędrca lub w serce rosomaka, ale ja bym postawił na mędrca.

Druga opcja jest taka:
20 likantropia
20 furia
20 wścieklizna
20 trujący pełzacz (synergia do wścieklizny)
pojedyncze punkty jak wyżej, reszta punktów może iść jednego z duszków

Jak grać: przywołujesz misia+ducha, zmiana w wilkołaka i jazda, warto używać dzikiego szału dla zwiększenia szybkości poruszania i wykradania życia. Pamiętaj, że do furii szybkość liczy się tylko z broni (rękawice zwiększające szybkość ataku nic nie dadzą).

Czego szukać w przedmiotach? Jak wyżej, u barba ;)
_________________
IDR: *marvillas
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo