..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
potrzeba troszke porad [SC LOD]
Autor Wiadomość
tomekelk23 

Konto na IDR: tomekelk23
Wiek: 29
Dołączył: 04 Wrz 2016
Wysłany: 2016-11-15, 13:53   potrzeba troszke porad [SC LOD]

Witam mam pytanie mianowicie potrzebuje porad w kwestii nekromanty summonera ( to mój pierwszy nec odkąd gram w diablo ) więc moje pytanie jak to ugryźć żeby mieć najlepsze wyniki każda porada jest na wagę złota dla mnie mam już 77 lvl.
 
     
proxy 

Konto na IDR: proxy
Wiek: 26
Dołączył: 07 Kwi 2015
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-11-15, 14:06   

Wszystkie klątwy po 1pkt, wybuch zwłok 16+, mistrzostwo szkieletów, szkielety, szkielety magowie po 20pkt 1 pkt w więzienie z kości,
 
     
bialasxd 

Konto na IDR: bialasxd
Wiek: 27
Dołączył: 12 Kwi 2015
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-15, 14:30   

ja bym dal zamiast magow max krwawego i po punkcie w reszte golemow :)
 
     
tomekelk23 

Konto na IDR: tomekelk23
Wiek: 29
Dołączył: 04 Wrz 2016
Wysłany: 2016-11-15, 14:58   

ale z tego co wiem magowie teraz są wzmocnione i zadają dużo lepszy dmg plus to ze z soski mogę wziac infi :D tak tylko pomyślałem 20 w szkielety 20 w magusy 20 w mistrzostwo 10 w odporność po 1 na każdego golema ktoś musi ubić pierwsze mobki 1 w zwiększenie obrażeń 1 w zbroja z kości i reszta w wybuch zwłok a to co się zostanie w przyzywanie innych istot.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-15, 17:07   

- 20 w szkieletów magów,
- 20 w mistrzostwo we władaniu szkieletami,
- 20 w ożywienie szkieletu,
- 15-20 w wybuch zwłok,
- po 1 w każdy inny skill w przywołaniach oraz klątwach,
- reszta wg uznania (polecane jest mistrzostwo we władaniu golemami lub zwiększenie obrażeń).

To jest imo najlepszy build pod easy farm eventy. Można to modyfikować pod trudniejsze eventy ofc. Szkielety magowie to podstawa, ich dmg jest masywny.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Stef 

Dołączył: 28 Paź 2011
Wysłany: 2016-11-15, 18:19   

Moim zdaniem są tu duże braki żeby "drużyna" ci ustała na poważnym evencie itp. 20 w magów to duża strata strata na wytrzymałości /przeżyciu/ naszych szkieletów i golemów.
Zapominacie Panowie o tak ważnej kwestii jak Przywołanie odporności ,
oraz za mało pkt. dajecie w zwiększenie obrażeń .[color=000000][/color]
Resztę co proponujecie można wytrzymać , na sc i tak to mało ważne . Pozdrawiam :)
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2016-11-15, 19:08   

http://www.diablo.phx.pl/...iciel-by-cykuta dziwię się, że tego linku jeszcze nikt tu nie dał.
Wszystko tak jak powyżej, tylko że:
*zwiększenie obrażeń dajesz tyle ile ci wygodnie. Jedni dają max, drudzy kilka pkt, a jeszcze inni 1 punkt a reszta, czyli 15 (full eq) jest dodatkowo dodawana do umiejętności.
*szkielety magowie a zwykłe, obecnie nie wiem które są lepsze po aktualizacji realmu :D cykuta napisał, że mogą zamrażać potencjalne ciała ale na to się nie patrz, będzie ich pod dostatkiem.
*wybuch zwłok max, kropka. to jest esencja tej postaci, dzięki temu gra się przyjemnie i szybko.
Merc ci zabija 1st moba, nosi insi w łapie w czymś co posiada jako takie obrażenia. Dopóki nie zdobędziesz odpowiedniego crapa pod to, idziesz do aktu V- stoi portal przy anyi (o ile nie wziąłeś wp z świątyni nihla!) i tam masz ciała. Alternatywa to w a5 za miastem leżą martwe moby, choć ich jest niewiele.
Przydatna jest enigma, by było szybciej i bezpieczniej. Najważniejsze są dla ciebie skill, fcr + resy, ew. mf.
Baw się dobrze.
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-15, 20:12   

@Stef
http://diablo.gamepedia.c...ist_(Diablo_II)
Zakładając, że Nekromanta wyciąga na spokojnie te 10+ do skilli, maksowanie tejże umiejętności jest co najmniej głupotą. Chcesz zabrać 20 pkt z darmowych masywnych obrażeń na rzecz kilku % resa więcej u summonów, gdy w dodatku możesz tworzyć tankowatą zaporę w postaci ożywieńców? Bezsens.
Zwiększenie obrażeń to tylko zasięg, bez którego akurat można się obejść. Kwestia playstyle'u.

@Pitek133
Magowie obecnie biją na głowę szkieletów melee. Można też nie mieć szkieletów z zimnem, wystarczy ich odwołać i zrobić na nowo inny żywioł g:)
Ten poradnik na IDR jest obecnie troszkę outdated w kwestii umiejętności lecz reszta jak najbardziej będzie pomocna g:)
Kolega także pisał, że posiada już infi, więc niech je nosi. Po buffie magów to RW stało się jeszcze bardziej potrzebne.

Jako w sumie dodatek, klątwa Zmniejszenie Odporności także przybrała na wadze i dzięki niej, magowie zabijają bossów szybciutko. Dodać do tego infi i jest bajka g:) To był wcześniej spory problem dla tego buildu. Także używanie jej na potworach nie jest takie złe, choć nie wzmocni CE tak jak AMP. Aczkolwiek grając z kimś nastawionym pod ele dmg, ta klątwa stanie się lepsza.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
wrona 

Konto na IDR: wrona
Dołączył: 26 Paź 2015
Wysłany: 2016-11-15, 22:02   

A tak z ciekawości - jak się ma teraz necro psn do summonera pod względem pvm?
 
     
Stef 

Dołączył: 28 Paź 2011
Wysłany: 2016-11-16, 09:27   

Na Lod /dzieki słowom runicznym i dużo lepszych itemkach / sprawa przedstawia się zupełnie inaczej , natomiast na cl bez włożenia paru pkt. w zwiększenie odporności diablo jednym pociągnięciem obalał 3/4 drużyny . Pozdrawiam :)
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-16, 11:18   

@Stef
Przypomnę nazwę tematu: potrzeba troszke porad [SC LOD]
Jeżeli osoba proszącą o pomoc nie gra na trybie CL, to podawanie buildów pod ten tryb i argumentacja nie mają tutaj żadnego sensu.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Stef 

Dołączył: 28 Paź 2011
Wysłany: 2016-11-16, 12:17   

Racja Karti nie zwróciłem uwagi przy 1 poscie , że chodziło o sc lod :oops: . Oczywiście magów
zawsze mam, tylko parę pkt daje na hc cl w zwiekszenie odp. i więcej w zw. obr. . Pozdrawiam :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo