..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: diabloel
2016-11-30, 18:18
IDR PvM dyskusja
Autor Wiadomość
karaass 

Konto na BN: *
Konto na IDR: karas
Dołączył: 20 Mar 2016
Wysłany: 2017-01-06, 17:33   

Proponuję zmienić coś z cold mastery lub z immunem na zimno potworów na piekle, tak żeby chociaż z infi ściągało immuna większości potworow.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 22
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-06, 22:05   

Nie widzę sensu zmieniać ani cold masterki, ani immunów u potworów na zimno. Wyjaśnij bardziej, w jakim celu mielibyśmy to zmieniać.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
karaass 

Konto na BN: *
Konto na IDR: karas
Dołączył: 20 Mar 2016
Wysłany: 2017-01-06, 22:28   

Infi sciaga prawie wszystkie lajt immuny oraz wiekszosc fire, a cold chyba w ogóle. Taka sorc byłaby bardziej grywalna.
Albo wywalic wszyskie immuny ale dac potworkom spore ressy.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 22
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-06, 22:38   

Tyle że cold soso jest już i tak bardzo grywalna. Po co ma być jeszcze bardziej? Nie ma sensu robić z niej OP chara.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
karaass 

Konto na BN: *
Konto na IDR: karas
Dołączył: 20 Mar 2016
Wysłany: 2017-01-06, 22:47   

grywalna tam gdzie nie ma cold immune, czyli? trochę mało.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 22
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-06, 23:21   

Mauzoleum, Andariel, Krowy, Prastare Tunele, Demonolog + Duriel, Rada bez/z Toorcem, Mefisto, Rzeka Płomieni (bez Maszkaronów), Sanktuarium Chaosu, Pindel, Twierdza Kamienia Świata (bez immunów) + Tron Zniszczenia + Baal + eventy + wyzwania + Uberq.

Moje zdanie pozostaje to samo, czyli nie.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Hadess121 


Konto na IDR: Hadess121-2
Dołączył: 03 Gru 2014
Skąd: z kątowni
Wysłany: 2017-01-07, 21:37   

Dobrze ubrany merc + jeżeli ktoś lubi - ench i soso cold jest jak najbardziej grywalna, zważywszy, że oprócz immunów większość potworów ma na 1-2 blizze.

Wiadomo, taka soso nie będzie czyścić tempem takiego CE nekra, ale na pewno będzie dawać radę z większością eventów.

Też jestem na nie, absolutnie..
_________________

 
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 27
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2017-01-08, 15:08   

Chłopy, przestańcie w końcu poprawiać to co jest dobre. Wszelkie zmiany w grywalnych buildach to głupota. Trzeba wzmocnić te niegrywalne tak jak dotychczas to w miarę dobrze jest robione, i nic więcej. Nic.

tera pytanie: grywalny jest barb na zawołania bitewne? Te synergie poprawione o 2% to miernie wyglądają, poza tym synergie sa niepotrzebnie straconymi punktami - możnaby je przenieść na rozkazy, zawolanie bitewne itp.
drugie pytanie - przy okrzykach idzie o fcr czy ias?
 
 
     
Eczek 


Wiek: 27
Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 2017-01-08, 19:07   

do boo liczy sie fcr jesli jest zwiekszone tylko o 2% to rzeczywiscie slabo

proponuje dac po 10% chociaz i wtedy boo barb moze byc grywalny (z dobrym eq)
_________________
 
     
The Passenger 
MP4/4


Konto na BN: sajmon181
Konto na IDR: Nameless
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Koło
Wysłany: 2017-01-08, 19:10   

@Arakiel, Singer barb nie jest efektywny, to jednak jest phys dmg, a mane żre niemiłosiernie, testowałem i nie warto.
_________________
Because of split second, it's gone.
 
 
     
Biały8711 
o.O o.O O.o O.o


Konto na IDR: bialy8711
Wiek: 29
Dołączył: 20 Sie 2007
Skąd: Stąd
Wysłany: 2017-01-09, 18:30   

Mam taka jedna propozycję. O ile to jest technicznie możliwe. Jak wiadomo mamy powiększoną kostkę. Zapewne cześć graczy upycha tam swoje zdobycze. Czy jest możliwośc aby bezpośrednio sprzedawać z niej crapy u Akary? Bo przerzucanie tego między kostka i ziemią jest czasem irytujące, a kasa na naprawy czasem się kończy.
_________________
napisz coś człowieku,,, o.O ,,,
 
 
     
Mirinda 


Wiek: 22
Dołączył: 16 Gru 2016
Wysłany: 2017-01-11, 22:44   

macie jakiś changelog w jednym pliku? takie coś przyjemnie się czyta, a to nowych itemow nie ma gdzie czytać, a co zmiany w klasach porozrzucane, jakieś nowe rw, gdzie są?... dałoby radę?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo