..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przyszłość IDR i nadciągające zmiany
Autor Wiadomość
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 23
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-03-15, 21:56   Przyszłość IDR i nadciągające zmiany

Witajcie wszyscy!

Od jakiegoś czasu na IDR panuje atmosfera, w której można wyczuć nadciągający reset. Odpowiem teraz publicznie - tak, reset będzie dość niedługo Nie od razu, gdyż mamy jeszcze do tego czasu kilka rzeczy do wprowadzenia na realm w celach testowych dla graczy, aby ci mogli się odnieść i ocenić, czy im się to podoba.

Przedstawię jednak trochę ważnych kwestii, które powinniście wiedzieć. Oto one:

1. Nowe forum IDR


Wraz z nadejściem nowego laddera, przenosimy się na poprzednie forum, które powstało za 2013 roku. Ma ono na celu lepszą komunikację forumową z mniejszą ilością zbędnego materiału i treści dookoła. Gracze będą mogli łatwiej się tam odnaleźć, szukać potrzebnych im informacji oraz pisać w przeznaczonych do tego działach.

Link do forum pojawi się w kwietniu.


2. Stan klas, buildów, balans potencjalny do czasu resetu


Od wrześniowej aktualizacji staramy się poprawiać ogólną sytuację klas pod względem PvM, zapewniając tym bardziej satysfakcjonującą rozgrywkę oraz więcej możliwości do grania mało popularnymi/niegrywalnymi strategiami. Na dzień dzisiejszy, większość wygląda w porządku lecz przed nami czekają jeszcze dwa reworki postaci (meleezonka oraz thrower) + do tego kilka zmian odnośnie pozostałych postaci. Jesteśmy ogółem zadowoleni sytuacją dotyczącą klas i nadciągające tygodnie pomogą się nam upewnić, czy wszystko do czasu resetu będzie skończone.


3. Nowe przedmioty unikatowe z klasy elitarnej (brakujące)


Jak zauważyliście, ostatnio na IDR weszła aktualizacja unikatów klasy elitarnej oraz do tego kilka nowych. Mają one na celu poprawić stan ogólny przedmiotów, ich wybór i możliwości oraz pomóc postaciom lepiej się ubrać, bez konieczności posiadania drogich przedmiotów do prawidłowego funkcjonowania. Na tym nie skończyliśmy, gdyż do czasu resetu niektóre z nich zostaną jeszcze poprawione, a oprócz tego, dojdą nowe, brakujące z elitarnej klasy (np. Mały Sierp, Hydrze Ostrze, Wirotarcza). Wkrótce powinny trafić na realm, gdzie gracze będą mogli je przetestować, ocenić i wydać na ich temat opinię.


4. Launcher IDR


Mimo iż od jakiegoś czasu wypuszczamy na realm patche balansujące, to dość irytujące dla graczy staje się ich regularne pobieranie. W tym celu stworzyliśmy launcher IDR, który ma poprawić tą sytuację i zapewnić graczom większy komfort. Pokażemy Wam wygląd tego launchera:



Jak widzicie, launcher posiada to, co jest mu potrzebne. Po lewej stronie macie funkcje -w, -skiptobnet, -ns, -3dfx, -nofixaspect oraz uruchom jako administrator. Do tego dochodzi automatyczne ustawienie bramki oraz hiperłącza do głównej strony IDR, forum, dokumentacji (zawiera wszystkie zmiany oraz opisy przedmiotów na IDR realm) oraz regulamin realmu. Po prawej stronie wyświetla się obecnie trwający event i jego zmiany.



5. Rotacja eventów i wyzwań, nowe pomysły i założenia


Eventy zna każdy, kto tutaj gra. Każdy typowy trwa tydzień, rozpoczynając się od piątku i trwając do następnego piątku na G2. Zdarzają się także wchodzić trudniejsze wersje eventów, które mają zapewnić większy poziom trudności dla graczy spragnionych wyzwań. Jeszcze trudniejszymi są wyzwania, które wchodzą raz na 1-2 miesiące.

Naszym zadaniem będzie stworzenie odpowiedniego grafiku eventowego, dzięki któremu gracze będą wiedzieć, co będzie ich czekać w następujących tygodniach. Plan miesiąca jest mniej więcej taki:
- 1 tydzień retro event,
- 2 tydzień nowy event wraz z lekko trudniejszą wersją
- 3 tydzień retro lub nowy event wraz z trudniejszą wersją
- 4 tydzień event z ankiety wybrany przez graczy oraz wyzwanie

Eventy zwykłe zawsze są wrzucane na G2, a trudniejsza i wyzwania na G1 (aby wybrać dany GS należy wpisać w opis gry g1 lub g2).

Będzie także przypięty temat na forum z rozpiskami tygodniowymi w miesiącu dla jasności.


6. Konkursy, zabawy i ankiety


Konkursów, zabaw i ankiet ostatnio mało u nas było, bądź prawie w ogóle. Chcemy więc nadrobić straty i dać dla graczy jak największą radość z rozgrywki u nas poprzez wszelaki możliwy sposób. Przynajmniej raz w miesiącu pojawią się osobne ankiety dotyczące eventów, konkursów i zabaw wszelakiego typu.


7. Potencjalny nowy Uber Quest w trakcie nowego laddera


Jest plan i pomysł na stworzenie nowego UQ opartego na paru aspektach - wprowadzenia nowego źródła dobrego lvlowania dla graczy z lepszym ekwipunkiem, nowych wyzwań z ciekawymi nagrodami oraz bardziej opłacalnej farmy. Najpierw jednak, priorytet ma obecny UQ i naprawienie wszelakich błędów związanych z nim. Będziemy Was informować na ten temat, gdy tylko będziemy mogli.


8. Kontakt z administracją w sprawie określonych potrzeb


Wiele osób często pisze do nas w sprawach określonych problemów lecz nie zawsze dany operator/administrator może pomóc. Dlatego, napiszę tutaj, do kogo należy się zwracać odnośnie wszelakich problemów:
a) Doltnit - Sprawy powiązane z kontem głównym i jego założeniem, informacje na temat GSów i ich stabilności, problemy z postaciami;
b) PSS - Sprawy powiązane z drugim kontem i jego założeniem, pilnowanie porządku na realmie i zgłaszanie nieodpowiednich zachowań ze strony innego gracza, prośby o reset GSa w celu odwieszenia postaci;
c) Freak_09 - Sprawy powiązane z forum, prośby o skasowanie danego tematu, bądź jego przeniesienie do innego działu;
d) Karti - Sprawy powiązane z realmem i jego organizacją, pytania dotyczące eventów i zmian w balansie postaci, pilnowanie porządku na realmie i zgłaszanie nieodpowiednich zachowań ze strony innego gracza, prośby o reset GSa w celu odwieszenia postaci;
e) Diabloel - Wszelakie problemy techniczne, zgłaszanie nie działających rzeczy, bądź wyłączających grę podczas robienia UQ lub eventu, balans postaci, pilnowanie porządku na realmie i zgłaszanie nieodpowiednich zachowań ze strony innego gracza.


9. Dokumentacja


Wszelakie opisy przedmiotów i zmian w klasach będą do obejrzenia w dokumentacji realmu.


10. Reset IDR


Oficjalna data resetu laddera zostanie podana 1 kwietnia. Do tego czasu, delektujcie się rozgrywką na obecnym.

Kolejne eventy do końca trwania obecnego laddera będą zawierać większe bonusy do dropu, expienia i farmienia dla lepszego i szybszego zbudowania postaci i przetestowaniu nowych/poprawionych unikatów na nich.


Podziękowania dla Jasona Murraya za bazę launchera IDR.
Podziękowania dla DG za stworzenie grafiki do launchera IDR.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
Ostatnio zmieniony przez diabloel 2017-03-22, 23:11, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Bybzi__Bybzi 
t๏ק кєк


Konto na IDR: Mexicanstandoff
Dołączył: 08 Cze 2014
Wysłany: 2017-03-16, 02:01   

Założenia wyglądają naprawdę solidnie.
Na chwilę obecną jedno pytanie - czy postacie z aktualnego, bądź kolejnego laddera będą przenoszone na nonladder? Planujecie coś takiego?
_________________
"Jest mi cie tylko żal. To takie ostatnie uczucie poniżej pogardy nawet." :567:

 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 19
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2017-03-16, 09:17   

Łapka w górę! Lubię, gdy w grze jest coraz więcej możliwości rozwoju postaci ;-)
 
     
woyciech 


Konto na IDR: woyciech
Dołączył: 11 Kwi 2016
Wysłany: 2017-03-16, 10:15   

Całość wygląda nieźle, miło czytać takie rzeczy :) . Widzę, że launcher nie ma opcji "-direct", więc czy kiedyś jeszcze wróci możliwość korzystania ze zmodyfikowanych plików .tbl?
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 23
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-03-16, 12:03   

@Bybzi__Bybzi
Nonladder nie jest przewidywany w naszych planach. Wszystkie postacie ulegną usunięciu w dniu resetu.

@woyciech
Opcja -direct będzie mieć trochę inną mechanikę w launcherze. Wszystko wyjaśnimy w trakcie premiery launchera g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
SzymonZ 
Poganiacz krów

Konto na IDR: Zoska
Dołączył: 24 Sie 2008
Skąd: Krowi poziom
Wysłany: 2017-03-16, 23:15   

Mam tylko obawę, żeby ekwipunek i lokacje do gry w nowych UQ nie stały się standardem wypierającym dotychczasowe rozwiązania. W takim sensie, że albo masz nowy zestaw i grasz na nowym UQ albo masz wrażenie, że jakaś najważniejsza część gry cie omija. To coś jak w D3 gdy ogłosili dodatek RoS, nowe przedmioty wyższego lvl itp. cały dotychczasowy loot poszedł w ch... To co było zostało za grubą krechą i macie nowe, cieszcie się.

Balans postaci, nowe unikaty mi się podobają i po tym co widziałem jest to robione z głową.

Nowe, dedykowane forum - super

Eventy i inne atrakcje - super

Launcher - nie wiem bo nie wiem co to będzie i do czego będę tego potrzebował :)

Dokumentacja - super, sam miałem coś takiego zaproponować bo mi brakowało.

Czy przewidujecie jakieś eventy w classic ? Czy baza graczy w tym trybie nie jest aż taka duża żeby to ruszać (przynajmniej teraz). Sam od nowego resetu planuje zagrać HC LOD i SC Classic.
 
     
Hudini 

Wiek: 27
Dołączył: 30 Wrz 2016
Wysłany: 2017-03-17, 07:55   

SzymonZ, UQ w tej formie co teraz jest jest fajnie zbalansowane, otworzone z "grzyba" da się w całości przejść postaciami nie ubranymi w żadną część z nowych setów i da się spokojnie ubić bosów, więc każdy ma szansę, a z jednej strony szkoda, żeby przelecieć UQ jak np csa czy brh bo tak naprawdę gra gdzie trzeba kombinować i trochę się natrudzić sprawia przyjemność. A kolejne częśći UQ wiadomo dalsza część powinna wymagać już lepszego ekwipunku żeby nie było za łatwo. Więc prośba do administracji zostawicie UQ w takiej formie jakiej jest :D
 
     
SzymonZ 
Poganiacz krów

Konto na IDR: Zoska
Dołączył: 24 Sie 2008
Skąd: Krowi poziom
Wysłany: 2017-03-17, 10:18   

@ Hudini - nie mam obaw co do samej rozgrywki w UQ a tylko o "nagrody". Sama rozgrywka dobrze jak jest wyzwaniem samym w sobie. Na przykład gdy wyszło D3 tryb inferno był genialny, absolutnie genialny. Pierwszy akt jako tako dało się zrobić a w drugim już pierwsze potworki miały mnie na strzała :) Trzeba było totalnie przemyśleć ekwipunek i trochę pochodzić po A1 za przedmiotami.

Potem był potężny nerf, coraz to lepsze przedmioty i tak w kółko.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 23
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-03-17, 13:04   

@Szymonz
Sety, runy i RW z UQ pozostaną w grze lecz ich zdobycie będzie trudniejsze w ciągu pierwszych kilku miesięcy. Z upływem czasu szansa będzie wzrastać lecz nie będą to duże ilości. Sety także zostaną teraz zreworkowane i zapewne pozmieniają się statystyki w nich. Priorytetem dalej będzie D2 LoD content wraz z nowymi uniq i paroma nowymi RW.

Na UQ parę zmian także zajdzie, głównie w samych potworach, aby nie powodowały crashy itp.

Dzisiaj wejdzie pierwszy event, który znacząco zwiększy dropy, lvlowanie itp, aby gracze mogli bardziej przetestować wszelakie nowości.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
pasieki 

Dołączył: 27 Sty 2016
Wysłany: 2017-03-17, 14:16   

Może dajcie do czasu resetu drop części i run z uq do normalnego d2, ogarnęłoby się te sety i buildy na poważnie;)
 
     
Mashala 


Konto na IDR: jezuscytrus
Dołączył: 24 Mar 2010
Wysłany: 2017-03-19, 19:52   

świetnie się patrzy na to, że są jeszcze ludzie którzy starają się z tej gry wykrzesać jak najwięcej dla tej garstki graczy
szkoda jedynie, że nie da rady utworzyć krainy bez eventów oraz modyfikacji (ale pewnie jestem jedyną osobą która za nimi nie przepada :> )

tak czy inaczej, wracam wraz z resetem, na cl :<
_________________
Usi napisał/a:
Jestem gipsterem.

g:)
 
     
diabloel 


Klan: SoV
Konto na IDR: diabloel
Wiek: 101
Dołączył: 20 Cze 2014
Skąd: Woodstock
Wysłany: 2017-03-22, 23:07   

Aktualizacja wyglądu launchera.
_________________
"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać."-Suzanne Collins
 
 
     
Mirinda 


Wiek: 22
Dołączył: 16 Gru 2016
Wysłany: 2017-03-23, 02:58   

przekombinowany lancher :)

Fajnie, że jest, ale przyciski są troszeczkę nieczytelne.
 
     
'DG 


Klan: Masters of Shadow
Konto na IDR: DG
Dołączył: 23 Mar 2017
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2017-03-23, 14:26   

Okno ktore jest zamieszczone w poście jest pomniejszone do jakiejś 1/4 rozmiaru. Liczę na to że gdy Laucher zostanie udostepniony spotka się z ciepłym przyjęciem. Myślę że aplikacja warta polecenia ;)
 
 
     
Mashala 


Konto na IDR: jezuscytrus
Dołączył: 24 Mar 2010
Wysłany: 2017-03-23, 19:21   

kruci, dajcie tak z tydzień wcześniej info nt resetu g:)
_________________
Usi napisał/a:
Jestem gipsterem.

g:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo