..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z Paladynem na singlu
Autor Wiadomość
Kotwiczel 
Wrocławski Mocarz


Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2018
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-07, 20:55   Problem z Paladynem na singlu

Cześć wszystkim.
Gram na singlu Paladynem zealot. Mam 73 lvl. Obecnie pokonałem Baala na koszu i mógłbym zacząć expić na piekle. Niestety mój problem polega na tym, że zadaje za mały dmg. Mimo że dużo biegałem po bossach nie udało mi się zdropić niczego lepszego niż Siarczysty Mróz i obecnie na zapale mam 501-852 obrażeń. O dropieniu czegoś lepszego tym nie ma mowy bo już bicie Baala na koszu z powodu dmg jest strasznie długie. Co prawda na obronę nie mogę narzekać ponieważ mam 3195 obrony i odporności po 75 wszystkie. I tutaj moje pytanie, czy radzilibyście zresetować umiejętności i zrobić z niego młociarza? Podobno jest bardzo duży dmg, może to rozwiązałoby moje problemy ponieważ na tym zealocie nie widzę zbytnio przyszłości, musiałbym robić jakąś postać magiczną do dropienia i od nowa wbijać lvl a to mi się nie widzi. Na koniec dodam, że gram CAŁKOWICIE uczciwie. Żadne hero editory czy mody nie wchodzą w grę. Jedynego czego używam to Go Mule bo bez tego gra jest absurdalna. Wszystko dropie i zdobywam sam, tylko tak ta gra ma sens na singlu. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź niecierpliwie.
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 23 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2018-02-07, 21:31   

To co napiszę Ciebie może zwalić z nóg. Gram teraz bez "Lord of Destruction", co za tym idzie nie ma możliwości robienia słów runicznych, nie mogę expić na akcie 5... Mam 47 level zealotem i jestem w 2 akcie na... Piekle. Dmg z zapału + fanatyzmu to 33-451 a obrona na Świętej tarczy 941... Więc porównaj sobie co ja muszę przeżywać... U Ciebie jest sprawa prosta - zrób sobie słowo runiczne w broni. Takie słowo, żeby ta broń miała szansę na druzgocące uderzenie.

A jak nie chcesz się męczyć to zrób tego Hammera. Nim przejście gry jest banalne.
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-07, 21:39   

Zealot (jak praktycznie każda postać w walce wręcz) jest bardzo "wrażliwa" na ekwipunek w związku z czym wymaga spoooro cierpliwości na singlu. Jest to do zrobienia i daje sporo satysfakcji (przynajmniej mi).

Tak czy inaczej reset na hammera da Ci dużo większe możliwości. Tak jak napisałeś dmg jest spory i nie powinieneś mieć większych problemów w przejściu hella. Do tego świetnie uzupełnia się z najemnikiem z 2 actu (potężny boost do dmg dla najemnika z koncentracji) i jest całkiem "grywalny" na hellu nawet ze średnimi przedmiotami.

Reasumując: przejście zealotem da Ci pewnie więcej satysfakcji na końcu ale będzie w dużej mierze opierało się na ciągłym farmieniu w poszukiwaniu przedmiotów i ostatecznie zajmie sporo czasu. Hammer będzie dużo przyjemniejszy i łatwiejszy do prowadzenia szczególnie jak nabierzesz wprawy w jego obsłudze.
_________________
Grail Project:
Uniques: 364/379
Sets: 126/127
Runes: 30/33
 
 
     
Kotwiczel 
Wrocławski Mocarz


Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2018
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-07, 21:59   

Dzięki chłopaki za wyczerpujące odpowiedzi. Chyba zrobię tego młotkowego bo dzięki niemu będę mógł nawet szybciej expic, a w zasadzie bardziej niż na przejściu gry zależy mi na wbiciu 99 lvl :) . Chociaż ta opcja ze słowem runicznym na druzgocące też jest ciekawa. Muszę się z tym przespać i przemyśleć to. Pozdrawiam :564:

[ Dodano: 2018-02-07, 22:24 ]
A co do tego druzgocącego, jeśli bym się przemęczył i zrobił

THUL + IO + NEF
+120% zwiększone obrażenia
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do skuteczności ataku
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+10 do żywotności
15% zwiększona szybkość ataku
Odrzut
Obrażenia od magii zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok [12 ładunków]

To rozwiązałoby to perspektywicznie moje problemy tym zealotem? Bo trochę dropienia jest, musiałbym jedną HEL złożyć od początku.
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-08, 09:47   

Raczej nie bardzo. Przede wszystkim broń będzie miała odrzut co jest wyjątkowo irytujące i mało optymalne dla zealota. 120% ed też czterech liter nie urywa więc nawet pomijając kwestię odrzutu to i tak nie będzie to cudowny lek na problemy zealota.

W twoim przypadku dość zasadne byłoby pytanie czy całkowicie odcinasz się od wszelkiego rodzaju modyfikacji? Bo jeśli byłbyś skłonny rozważyć instalację plugy to miałbyś dostęp do tego samego zestawu słów runicznych jakie są na bnecie a jest tego sporo więcej. Sam plugy nie ułatwia w żaden sposób samej gry pod kątem siły potworów etc. Ułatwia za to w pewnym aspekcie "technicznym": masz nielimitowaną skrzynkę gdzie możesz składować do woli swoje zdobycze + m.in to o czym wspomniałem - daje dostęp do wszystkich słów runicznych a nie tylko ograniczonej ilości z singla. Pytanie na jakim patchu grasz bo jeśli 1.14 to niestety plugy nie jest z nim kompatybilny, najnowsza wersja patcha która będzie współpracowała z plugy to 1.13d. Same zmiany z 1.13d na 1.14 są kosmetyczne i nie wnoszą praktycznie nic do rozgrywki więc gdybyś zdecydował się na 1.13d to nie poczujesz różnicy.

Gdybyś się zdecydował na plugy to można podyskutować o pewnych kombinacjach stosunkowo łatwych do znalezienia run co miałoby wpływe zarówno na zealota jak i hammera.
_________________
Grail Project:
Uniques: 364/379
Sets: 126/127
Runes: 30/33
  
 
 
     
Kotwiczel 
Wrocławski Mocarz


Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2018
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-09, 03:48   

Może mam głupie pytanie, ale za cholerę nie mogę znaleźć odpowiedzi w internecie. Chcę zrobić tego młotkowego ....ale jak będzie mi się zwracać mana za młotki jak mam jej obecnie 125 a żadnej umiejętności na regeneracje many nie każą w buildach robić? :D
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-09, 08:22   

Najprościej mówiąc - miksturki :) Poza tym z czasem będziesz mieć jej więcej jak dopadniesz kilka przedmiotów które siłą rzeczy dają bonus albo bezpośrednio do many albo jeszcze lepiej do energii.

Tutaj znowu wraca temat poruszany przeze mnie - słowa runiczne dostępne na bnecie. Single jest okrojony pod tym kątem (Bóg jeden wie skąd taki pomysł Blizzarda). Natomiast grając na bnet lub instalując plugy miałbyś dostęp do bardzo łatwych słów runicznych dla hammera jak:

RAL + TIR + TAL + SOL [4]
Insight/Olśnienie
Bronie Drzewcowe / Laski
Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Medytacja daje takiego kopa do regeneracji many, że hoho. Dajesz to coś najemnikowi z drugiego aktu i praktycnzie problem rozwiązany. Do tego dochodzi:

TAL + THUL + ORT + AMN [4]
Spirit/Duch
Tarcze
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów

+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14

"Normalna" postać ma problem z duchem bo musi czekać na znalezienie monarchy 4soc. Dla paladyna to jest pestka ze względu na sporą ilość dedykowanych dla niego tarcz które często mają 4soc. Dodatkowo to słowo runiczne ma bardzo podobną wersję w mieczach:

TAL + THUL + ORT + AMN [4]
Spirit/Duch
Miecze
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów

+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
1-50 obrażeń od błyskawić
3-14 obrażeń od zmina przez 3 sekundy
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
7% życia odzyskane za każde uderzenie
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
+3-8 absorbcja magii

Jak widać runy potrzebne do złożenia w/w słów są banalne (najwyższa to SOL) a statystyki mówią same za siebie. Nie są to żadne "cheaty" czy mody stworzone przez jakiegoś fana tylko normalne słowa runiczne które miałbyś dostępne gdybyś grał na bnet. Dlatego ja nie widzę nic złego w instalacji plugy i korzystaniu z nich.
_________________
Grail Project:
Uniques: 364/379
Sets: 126/127
Runes: 30/33
  
 
 
     
ASX76 

Konto na BN: Atlantyd
Dołączył: 12 Maj 2006
Wysłany: 2018-02-09, 15:24   

Finrod_mw napisał/a:


Tutaj znowu wraca temat poruszany przeze mnie - słowa runiczne dostępne na bnecie. Single jest okrojony pod tym kątem (Bóg jeden wie skąd taki pomysł Blizzarda).


Zachęcić do gry na BN? :wink:
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 23 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2018-02-09, 23:12   

Przejście Singla bez PlugY jest ciekawsze, ale jeśli istnieje takie rozwiązanie to owszem skorzystać można. Musisz teraz już sam zdecydować jak zagrać. Zealotem jest ciężko, ale się da. Hammerem będzie lajtowo.

Można poszukać dla Hammera u kupców berła co daje do wszystkich umiejętności i dodatkowo np. do koncentracji czy błogosławionego młota. Ja np. takie cudo kupiłem na singlu grając w classica (bez LoD-a) i dawałem sobie radę. Na brak many proponuję zostać manoholikiem. Niebieskie potiony załatwią sprawę.
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
Kotwiczel 
Wrocławski Mocarz


Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2018
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-11, 17:06   

Przy okazji żeby nie spamować nowym tematem zapytam: jaką broń zrobić dla najemnika z 2 aktu? Dobry byłby insight ale widzę, że oczywiście niedostępny na singlu. Bez plugy będę grał. Zrobiłem już nekromante i zrushowałem do koszmaru i to jest postać dla mnie. Paladyna wyexpie jak nadropie jakieś itemy nim na helu. Mam 3 doskonałe czaszki może wpakować je w jakąś włócznie? :D

[ Dodano: 2018-02-11, 18:11 ]
I czy warto dać 1 pkt w żelaznego golema?
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 23 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2018-02-11, 19:20   

Lepiej by było założyć nowy temat, gdyż pierwotny jest o paladynie a wskakujemy na dyskusję o nekromancie. No, ale nic. Do rzeczy. Co do białowłosego to przeszedłem singla bez jakichkolwiek trudności. Mam wciąż save - 74 lvl. Rozwijasz drzewko kości: Zęby - max, Włócznia z kości - max, Duch kości - max. Ja dałem po 1 punkcie w każdy rodzaj golema (nie wiem czemu, ale tak zrobiłem, najwięcej korzystałem z ognistego). 11 punktów dałem w Mistrzostwo władaniu Golemami. Resztę punktów dałem w więzienie z kości (7 pkt.) Jeden punkt oczywiście musimy dać w Wybuch zwłok, ale jest on po drodze więc nie ma wyjścia. Ten jeden punkt na Piekle robi cuda. Zabijamy potwory Duchem Kości a potem rzucamy właśnie wybuch. Zupełnie nam starcza na robienie masakry. Duch Kości jest atakiem magicznym, czyli taki samym jak młotki u paladyna. Problem może być jedynie z II grupą przed Baalem na Piekle. Jeśli nie jesteśmy w stanie ich zabić - wyprowadzamy z komnatki.
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-12, 12:43   

Kotwiczel napisał/a:
jaką broń zrobić dla najemnika z 2 aktu? Dobry byłby insight ale widzę, że oczywiście niedostępny na singlu. Bez plugy będę grał.


Pytanie jakie masz do dyspozycji runy? Generalnie bez plugy jest raczej mało "przystępnych" słów runicznych nie wymagających rzadkich run więc raczej skupiłbym się na unikatach ewentualnie przedmiotach rzadkich z b.dużych zwiększeniem obrażeń. Dla najemnika klucz to wykradanie życia - bez tego on nie ma w zasadzie racji bytu. Chyba, że jako nekromanta będzie rzucał life tap. Mile widziane również druzgocące uderzenie (ale to uzyskasz jedynie w unikatach/przedmiotach setowych). Z łatwo osiągalnych słów runicznych masz do dyspozycji w zasadzie tylko:

AMN + EL + ITH + TIR + SOL [5]
Honor
Bronie do walki wręcz

+160% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do skuteczności ataku
+1 do wszystkich umiejętności
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie życia +10
+10 do siły
+1 do promienia światła
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika

Z tym że tutaj najlepsza będzie jakaś broń elitarna (3 seria) aby z tym 160%ed osiągnęła jako takie statystyki. Plusem jest od razu na starcie 7% ll i zabójcze uderzenie. Inne słowa runiczne nadające się dla najemnika będą wymagały run 20+ (lub nawet 25+) czyli relatywnie niezbyt łatwych do zdobycia. Teoretycznie mając runę UM można by zrobić:

SHAEL + UM + TIR [3]
Crescent Moon/Sierp Księżyca
Topory / Miecze / Bronie Drzewcowe
10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w czasie zadawania ciosu
7% Szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu
+20% zwiększona szybkość ataku
+180-220% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
-35% do odporności na błyskawice przeciwnika
25% szansa Otwarcia Rany
+9-11 absorbcja magii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka [30 ładunków]

ale to nie jest jakoś mega mocniejsza broń od Honoru a runkę UM można wykorzystać np dla świetnej zbroi dla najemnika/postaci do walki wręcz:

SHAEL + UM + THUL [3]
Duress/Przymus
Zbroje
+40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+10-20% zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 obrażeń od zimna przez 2 sek.
15% szansa na Druzgocące Uderzenie
33% szansa na Otwarcie Ran
+150-200% poprawiona obrona
-20% wysysanie wytrzymałości
Odporność na zimno +45%
Odporność na błyskawice +15%
Odporność na ogień +15%
Odporność na trucizny +15%

Dlatego w początkowym stadium gry wg mnie:
1) jakiś fajny unikat z drugiej serii - jest sporo broni drzewcowych/włóczni z tej grupie i praktycznie każda ma przyzwoicie zwiększone obrazenia
2) słowo runiczne Honor
3) rare/magic z dużym współczynnikiem ED i najlepiej wykradaniem życia
_________________
Grail Project:
Uniques: 364/379
Sets: 126/127
Runes: 30/33
  
 
 
     
gomez898 


Dołączył: 13 Lis 2017
Wysłany: 2018-02-12, 12:55   

A ja podejdę do tematu z innej strony :)
Jeżeli nigdy nie grałeś na BN, to polecam spróbować :)
(jeżeli nie masz oryginalnego d2, to warto kupić ;p Obecnie chodzi razem z dodatkiem za 60zł)

No chyba że grałeś na BN i celowo grasz teraz na singlu,
w takim wypadku to inna sprawa ;)

Jeżeli chodzi o paladyna,
to potwierdzam że palem na młotki dużo łatwiej przejść piekło na singlu.
Palem zealotem nie wiem,
ale grałem na singlu barbarzyńcą, więc też postać w zwarciu ;)

Ciężko przejść barierę z 5 aktu koszmaru do 1 ktu piekła,
bo na koszmarze ciężko znaleźć jakąś sensowną broń.
Ale można próbować - zakłasz sprzęt do magic find i lats w kółko na mefista na koszu.

A druzgocące uderzenie można mieć z hełmu (twarz wilhelma), lub butów (palec giblina). Na piekle dużo daje.
 
     
Kotwiczel 
Wrocławski Mocarz


Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2018
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-13, 20:38   

W mojej opinii kwintesencją tej gry jest single player. Na BN czy otwartym czy zamkniętym ten lvl i większość itemków są w zasadzie nic nie warte. Co to za gra RPG jak można wbić 90+ lvl w zasadzie nie zabijając ani jednego potworka, podobnie z itemami. Także tylko single player :) . Obecnie paladyn idzie na urlop, tym nekromantą mi się fantastycznie gra więc jak kiedyś nadropie dobrych itemów na hellu to ruszę tego paladyna.
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 31
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-14, 08:35   

Kotwiczel napisał/a:
Na BN czy otwartym czy zamkniętym ten lvl i większość itemków są w zasadzie nic nie warte. Co to za gra RPG jak można wbić 90+ lvl w zasadzie nie zabijając ani jednego potworka, podobnie z itemami. Także tylko single player :)


Mi osobiście ciężko się z tym nie zgodzić. Dlatego ja jak już wracałem do BN to tylko i wyłącznie HC i najlepiej classic - zupełnie inny styl gry niż na normalnym SC Ladder które wygląda zawsze tak samo...
_________________
Grail Project:
Uniques: 364/379
Sets: 126/127
Runes: 30/33
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo