..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wykuwanie gniazd 5 akt
Autor Wiadomość
helluxzi 

Dołączył: 10 Cze 2017
Wysłany: 2017-06-10, 12:44   Wykuwanie gniazd 5 akt

Siemanko :)
Ile gniazd na danym poziomie na ladderze jest wstanie zrobic Larzuk w broniach typu korbacz i armorach ?
Bo na grze solo w broniach po 3 soxy a w armorach po 2...
jak moge sobie szybko zrobic 3 gniazda w klacie i 4 /5 w korbaczu ? :)
pozdrawiam :)
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 07:55   

Generalnie Larzuk w zwykłym przedmiocie zawsze robi maksymalną dostępną ilość gniazd (bez względu na poziom trudności) ALE trzeba brać pod uwagę poziom przedmiotu (ilvl). Korbacz znaleziony np w drugim akcie na normalu nie może mieć 4/5 gniazd. Z tego co pamiętam są 3 "progi" w poziomach przedmiotów które mają wpływ na maksymalną ilość dziur, bodajże 1lvl, 25 lvl oraz 40lvl. Jeśli poziom przedmiotu będzie zbyt niski (np jak wspomniany korbacz z normala) to nie dostaniesz maksymalnej możliwej liczby gniazd. Jeśli przedmiot będzie miał >40 ilvl to zawsze dostanie maksymalną dostępną ilość gniazd (np korbacz 5). Reasumując aby korbacz dostał 5 gniazd (max) trzeba go znaleźć nieco później w grze (prawdopodobnie końcówka 5act na normalu mogłaby już wystarczyć) a to na którym poziomie zrobisz w nim dziury nie ma już żadnego znaczenia.

Warto dodać, ze istnieje również receptura do kostki robiąca losową ilość gniazd ale limity samego przedmiotu jak i ilvl dalej obowiązują więc znowu bronie znalezione na początku normala nie otrzymają maksymalnej ilości gniazd.
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
Kapitan_Shinobi 

Dołączył: 06 Lip 2019
Wysłany: 2019-07-07, 23:38   

Bez względu na to jaki przedmiot daję Larzukowi, ZAWSZE, ale to ZAWSZE wykuwa jedno (słownie jedno) miejsce na klejnot. Czyżby jakiś bug gry?
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2019-07-08, 14:52   

Kapitan_Shinobi napisał/a:
Czyżby jakiś bug gry?

W tej grze nie ma takiego błędu.
W Artykule autorstwa: malymis -> http://diablo.phx.pl/foru...p=298646#298646
Poczytaj sobie rozdział: Larzuk i sox w celu uzupełnienia informacji.
 
     
Kapitan_Shinobi 

Dołączył: 06 Lip 2019
Wysłany: 2019-07-09, 21:09   

OK, dzięki.
Wyszło że z unikatów u Larzuka zawsze wychodzi tylko 1 socket.
Co za okropny fail. :(
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo