..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
co zmienilibycie w postaciach w diablo na nowego patcha??
Autor Wiadomość
Xelok 


Wiek: 24
Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-07-31, 17:22   

Rogogon napisał/a:
Xelok napisał/a:
1.Blizz ma gdzies diablo i nie chce sie im ruszyc bo olbrzymia kase maja na WoW

Nie dokońca gdzieś, a te 35k zbanowanych kont i cd-keyów?? A może to Chuck Norris zbanował to wszystko a nie blizz ~~
Xelok napisał/a:
2.Gdzie oni zrobia nowy dodatek z tego co slyszalem to diablo 3 mialo byc juz rok temu w lutym

Wiem że raczej nic z tego nie będzie ale według MOJEJ opinii nowy dodatek by sie przydał.
Xelok napisał/a:
3.Wypada kazdy bedzie zabieral kase ale moglo by byc ze np kasa nie wypada i nie ma zadnej smierci ze jak umrzesz to ci kase zabiera.

Tak niestety jest tylko w Pvm

w ogóle wątpie że w nowym patchu zrobią cokolwiek z postaciami jeśli w ogóle ów patch wyquote="Xelok"]1.Blizz ma gdzies diablo i nie chce sie im ruszyc bo
quote="Xelok"]1.Nie dokońca gdzieś, a te 35k zbanowanych kont i cd-keyów?? A może to Chuck Norris zbanował to wszystko a nie blizz ~~


hehe oni banuja co roku konta a to ze banuja co roku to i tak najbardziej maja w w glowie wowa

[ Dodano: 2006-07-31, 17:27 ]
Rogogon napisał/a:
Nie dokońca gdzieś, a te 35k zbanowanych kont i cd-keyów?? A może to Chuck Norris zbanował to wszystko a nie blizz ~~


hehe to ze zbanowali to nie znaczy ze nie maja gdzies co roku banuja bo to ich firma a najwiecej mysla o WoW bo maja najwieksza kase

Ps.Pomieszalem w tamtym poscie :/ sry
_________________

 
 
     
Kapitan_Shinobi 

Dołączył: 06 Lip 2019
Wysłany: 2019-07-25, 00:05   

Ja zmieniłbym/dodał kilka rzeczy:

1) w paru zadaniach mamy bezwartościowe nagrody (np. Ormus daje pierścień, który jest zwykle słabszy niż żółte, które akurat mamy, Anka daje jakąś padlinę dedykowaną - mój nekro dostał tarczę tylko dla nekromanty, oraz personalizację). Zmieniłbym te itemki na coś, co można by w jakiś sposób wykorzystać, a nie jest oklepanym plusem do skila.
Np. nagroda - powiększenie skrzynki (choćby o jeden rząd, x3 za 3 poziomy trudności to już by coś było, ewentualnie po 2 rzędy)
Jak już upierać się przy itemach, to niech nagrodą będzie talizman (albo niebieski ale solidny, np. pal/barb dostawali by coś do obrażeń i wykradanie życia, magiki - coś do many i resów; albo żółty z losowym doborem cech). 3 poziomy - 3 talizmany (od małego, do wielkiego, oczywiście zaimplementować wzrost bonusów, żeby ten malutki nie wyszedł czasem lepszy niż duży).
Nagrodą za zadanie mogłaby być też możliwość kupowania gemsów/runów u np. Ormusa. Miałby dodatkową zakładkę (Klejnoty i Runy) i gra losowała by odpowiedni do poziomu zestaw. Na normalu mogłoby to być kilka kruszaków i parę początkowych runów typu El, Eld itp. Na koszu/piekle odpowiednio lepsze (mogły by też dojść czaszki). Trzeba by tylko ustalić które runo byłoby maksem na piekle, żeby nie dało się kupić tych najlepszych (np. maks na piekle u Ormusa to UM)
Mogło by też się pojawić szkolenie najemnika (np. za 2 quest w V akcie - do wyboru weź barbarzyńcę lub przeszkol obecnego najemnika). Szkolenie dawałoby mu np. trochę do obrażeń, życia, kilka pkt do resów.

2) mamy (przykładowo) u nekrosa drzewko klątw, składa się z x niepotrzebnych klątw i kilku, którymi grają wszyscy. Zastąpiłbym jedną z nich (dyskusyjna sprawa, bo pewnie każdy będzie miał swoje zdanie która klątwa jest najbardziej bezużyteczna) zdolnością typu "Mistrzostwo w Wyklinaniu", dającym (odpowiednio skalibrowane) bonusy do zasięgu, czasu działania i/lub zmniejszenia kosztu. Podobnież w drzewku Kości/Trucizn zlikwidowałbym któryś ze zbędnych czarów (np. Poison Wybuch - wtórny i słaby) na rzecz skilla typu "Mistrzostwo we władaniu Truciznami i Kośćmi" - dającym bonus do demejdżu, zasięgu oraz minus x do kosztu rzucenia (w przypadku Zbroi/ściany/więzienia zwiększenie "punktów życia" danej struktury).
Podobnież można by to rozwiązać u innych postaci - na pewno mają jakieś skille nie nadające się do użycia. Np. u druta zlikwidować rośliny (słabe) a dać Mistrzostwo w Przywołaniach z +x do życia/demejdżu/resów zwierzaków.
Z magii też wyciąć mu zbędny czar (np. szczeliny) a dodać Mistrzostwo W Żywiołach wzmacniające resztę czarów.
U barba zmieniłbym 6 podzielonych mistrzostw (różnych) broni, w jedno ogólne Mistrzostwo Broni (dawałoby podobny bonus do dmg, ale nie zależnie czym postać akurat walczy).
Ama/aska/czarka - nie grałem, nie znam się, nie będę się mądrzył na ich temat.
pal - grałem kiedyś palem na zemstę, ale nie mam pomysłu na niego ("Mistrzostwo W Aurach" brzmi wieśniacko).

3) wprowadziłbym żółte i złote (unikatowe) talizmany. Unikaty mogłyby być zrobione pod konkretne postaci, połączone ze skillem.
Np. Talizman Przywoływania. +1 do Przywołań (tylko dla Nekromanty), +2 do Przywołanie Odporności (tylko dla Nekromanty)
plus cokolwiek np zwiększenie many i resów.
I tym podobne dla każdej postaci (a nawet po kilka, dla różnych buildów).

4) Larzuk mógłby wykuwać gniazda w przedmiotach na życzenie, a nie 3 razy na całą grę. Oczywiście za srogą opłatą, a darmówka byłaby tylko pierwsza (czyli w sumie 3 przedmioty byłyby za darmo, za każdy poziom trudności). No i wykuwałby dokładnie tyle gniazd ile chcemy (byłoby menu wyboru ilości gniazd, od 1 do górnej granicy dla danego typu przedmiotu). Można by cenę uzależnić od ilości gniazd np. 250 000 złota/gniazdo.

5) Charsi mogłaby Młotkiem Horadrimów robić magiczne przedmioty analogicznie jak powyżej. Za X złota (w zależności od klasy przedmiotu - elitarny byłby znacznie droższy niż zwykły) jeden przedmiot na jedną grę. Wspomagało by to graczy singlowych, którzy (mimo wielu godzin spędzonych z grą) nie mają szans na top elitarniaki. Znajdujemy fajną elit zbroję - zbieramy kasę - i do Charsi, niech "młotkuje". W standardzie mamy tylko 3 szanse, co jest rozpaczliwie mało.

6) zawsze rozpaczliwie brakowało mi skillów/statów. Dodałbym nagrodę po każdym bossie:
I Andariel RIP - Akara daje ci +1 do umiejętności (jak mogła dać za byle Siedlisko, to i za wiedźmę się należy :wink: )
II Duriel RIP - Tyrael mówi coś w stylu "Dzięki za zwrócenie mi wolności, śmiertelniku, Niebiosa nagradzają cię potężną mocą" => +5 staty/+1 skill
III Mefisto RIP - Portalem do czwórki, a tam Tyrael na wejściu jak wyżej - za wygnanie Mefista do Piekła Niebiosa nagradzają cię =>+5 staty/+1 skill
IV Diablo RIP - jw, +5 staty/+1 skill
V Baal RIP - no za niego, to powinno być co najmniej dwa skille, czyli +5 staty/+2 skill lub nawet +10 staty/+2 skill.

7) w Hero Editorze jest na pewno taka zdolność "+x do zdobytego doświadczenia". W grze chyba w ogóle nie występują przedmioty z tym. Wprowadziłbym taizmany i inne przedmioty (w tym magiczne/unikaty) z bonusem tego typu.
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2019-07-25, 14:28   

Kapitan_Shinobi napisał/a:
7) w Hero Editorze jest na pewno taka zdolność "+x do zdobytego doświadczenia". W grze chyba w ogóle nie występują przedmioty z tym. Wprowadziłbym taizmany i inne przedmioty (w tym magiczne/unikaty) z bonusem tego typu.

Unikatowa laska: Mądrość Ondala oraz mały talizman: Annihilus dają powyższą zdolność.

Co do zmian. Dodałbym system gildyjny, którego nie ma.
  
 
     
Kapitan_Shinobi 

Dołączył: 06 Lip 2019
Wysłany: 2019-07-25, 21:50   

No, czyli aż 2 itemy. Brawo Blizzard 8)
A expienie postaci z levelem 90+ trwa tyle co obrót naszej galaktyki.
Celem testów zrobiłem se druta na Hero Editorze, tak że wszystko (na Baal runie) pada od Huraganu, nawet nie walczę. czasem Misiek lub merc kogoś drapną. Baal wytrzymuje Tornado więc biorę go na strzała (lub 2) toporem. W każdym (prawie) itemie dałem 461% do doświadczenia (tyle maks pozwalał Hero editor).
Dobiłem do 97 lvl., a idzie tak powoli że głowa boli. Nawet /players 8 niewiele zmienia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo