..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Eps
2019-12-05, 05:27
dźwięk 3D
Autor Wiadomość
gucio321 

Wiek: 20
Dołączyła: 03 Gru 2019
Wysłany: 2019-12-03, 10:10   dźwięk 3D

Siema
mam d2 LoD i w opcjach dźwięku mam wyszarzony dźwięk 3D
ma ktoś pomysł z czego to wynika ?
w logach gry znalazłem taką linijkę:
........DirectSound progress: 0 buffers available is less than min needed 16 buffers for 3d sound
pozdro
 
     
gucio321 

Wiek: 20
Dołączyła: 03 Gru 2019
Wysłany: 2019-12-04, 16:41   

Dobra mam to:
na angielskim forum Blizzard'a, gdzie zamieściłęm podobną wiadomość otrzymałęm taką odpowiedź:
org:
"Felranys
16 postsCustomer Support
34m

Hello gucio321!

The 3D sound and environmental audio options are based on very old features, namely EAX and the old Microsoft DirectSound3D libraries.

EAX was once upon a time available for certain specific sound cards, but has been abandoned a loooong time ago - around 2005 if memory serves, but don’t quote me on that please :stuck_out_tongue: - by the company that was developing it, and since then is no longer used. A similar story applies to DirectSound3D, those libraries have been deprecated a long time ago.

Modern operating systems and sound card drivers no longer have any kind of support for EAX and DirectSound3D, reason why games that can avail of those options have them disabled.

There is no workaround we can offer for this sadly, but I hope the information above can be helpful or interesting for you!
"


w tłumaczeniu (https://translate.google.pl)
Felranys
16 postów Wsparcie klienta
34m

Witaj gucio321!

Opcje dźwięku 3D i dźwięku otoczenia oparte są na bardzo starych funkcjach, a mianowicie EAX i starych bibliotekach Microsoft DirectSound3D.

EAX był kiedyś dostępny dla niektórych określonych kart dźwiękowych, ale został porzucony już dawno temu - około 2005 roku, jeśli pamięć służy, ale nie cytuj mnie proszę: stuck_out_tongue: - przez firmę, która ją rozwijała, i od tego czasu nie jest już używany. Podobna historia dotyczy DirectSound3D, biblioteki te były już przestarzałe.

Nowoczesne systemy operacyjne i sterowniki kart dźwiękowych nie mają już żadnej obsługi EAX i DirectSound3D, dlatego gry, które mogą korzystać z tych opcji, wyłączają je.

Niestety nie możemy tego obejść, ale mam nadzieję, że powyższe informacje mogą być dla Ciebie pomocne lub interesujące!
"
Nie wiem, czy ten temat wgl kogoś interesuje, ale dadałem go aby to dokończyć
Pozdrawiam
gucio321
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2019-12-05, 05:27   

Temat wyjaśniony.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo