..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: endriuman
2007-03-23, 15:21
Wyniki ID Tour Ladder
Autor Wiadomość
$liwa 

Dragon


Wiek: 29
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Teresin
  Wysłany: 2005-12-09, 21:13   Wyniki ID Tour Ladder

Turniej zaczął się 09.12.05 o godz. 19:00, zakończył około 20.30.

Gracze:
*j.jerk / Druid
*michal0110 / Amazonka
*maki_sogt / Czarodziejka
*trdira_wote / Druid
*dan-kdj / Amazonka
*yammakassi / Czarodziejka
*paskalll / Zabójczyni
*vm_zonik / Paladyn
*sliwa_wote / Czarodziejka
*sadhu_pl / Czarodziejka
*mibac / Paladyn
*warmanth / Czarodziejka
*jacalec / Nekromanta
*sarevok_wote / Zabójczyni

Kwalfikacje:

*j.jerk 3:0 *michal0110
*maki_sogt 3:1 *trdira_wote
*dan-kdj 3:0 *yammakassi
*paskalll 0:3 *vm_zonik
*sliwa_wote 3:0 *sadhu_pl
*mibac 3:2 *warmanth
*jacalec 3:2 *sarevok_wote

Ćwierćfinały:

*j.jerk 1:3 *maki_sogt
*dan-kdj 3:0 *vm_zonik
*mibac 1:3 *jacalec

Półfinały:
*maki_sogt 3:2 *dan-kdj
*sliwa_wote 0:3 *jacalec

Mecz o 3 miejsce:
*dan-kdj 3:0 *sliwa_wote

Finał:
*maki-sogt 3:0 *jacalec

Wyniki:
1. *maki-sogt
2. *jacalec
3. *dan-kdj

Gratulujemy zwycięstwa:

*maki-sogt




Podziękowania za organizację Touru dla Obee'ego :)
_________________
Wróciłem:)
Niedługo będzie tutaj coś ambitniejszego:D
Ostatnio zmieniony przez $liwa 2005-12-11, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Danek 


Wiek: 29
Dołączył: 27 Lip 2005
Skąd: Sto(L)ica
Wysłany: 2005-12-09, 21:17   

gz maki :-)

ale obee na zlosc mi zrobil ze wpadlismy na siebie w 1/2 :PPPPP
:-) )))))))))))))))))))))))))

ale fajnie bylo :-)
_________________
 
 
     
MiBac 
Emerytowany Moderator
nie żałuje


Wiek: 29
Dołączył: 13 Sie 2005
Wysłany: 2005-12-09, 21:37   

Fajnie było dopóki na Jacka nietrafiłęm :) ale ogólnie spoko
_________________
 
     
jacalec 

Wiek: 29
Dołączył: 30 Sie 2005
Wysłany: 2005-12-09, 21:46   

ech... ku rwa tak wdupic..... a najtrudniej to w kwalifikacjach bylo no i w finale ;/

do zera wkopac ;//
ech
_________________
...
dostalem juz za to warna wiec nie wiem na dlaczego ktos to mi sciagnal
jak obiecalem jezeli nikt ten sprawy nie rozpatrzy pozytywnie to sie zegnamy
lapcie mnie na gg lub na /Cenzor/ - forum o hackach
a szkoda bo fajnie bylo
 
 
     
Maki 

Wiek: 28
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: STO(L)ICA
Wysłany: 2005-12-09, 22:12   

Thx thx no wsumie mogles Danek byc 2;] a tak w ogole jak ktos chce for fun duleka to pisac * Maki_SoGT
gz Danek za 3 miejsce;]

[ Dodano: 2005-12-09, 22:17 ]
a Tak w ogole skorzystam w okazji ze to min. forum klanu WoTE moze chcecie jakas klanowke ofc na zasadach pcl jak cos to moje acc wyzej
 
 
     
hudy2404 


Wiek: 26
Dołączył: 08 Kwi 2006
Wysłany: 2006-06-14, 20:36   

mam pytanko kiedy odbedzie sie nastepny taki turniej. Jesli ktos jest chetny na meczyk klan vs klan moje acc hudy2404
_________________
diablo.phx.pl
 
 
     
Celdrick 


Wiek: 25
Dołączył: 03 Lis 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2006-06-14, 20:44   

Ten tour odbył się na ld czy na nld? I czemu nic o nim nie słyszałem :/
_________________
Mów mi Bijak ;)
2790774 - Nowe gg ;)
 
 
     
żurekk 

Dołączył: 19 Mar 2006
Wysłany: 2006-06-14, 20:46   

Szkoda że te turnieje sa pod PCL :/ bo chetnie wziąłbym udział...
 
     
Celdrick 


Wiek: 25
Dołączył: 03 Lis 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2006-06-14, 20:48   

żurekk napisał/a:
Szkoda że te turnieje sa pod PCL :/ bo chetnie wziąłbym udział...

A jaki jest problem w zmianie kilku itemków i nauczeniu się zasad :-p ?
_________________
Mów mi Bijak ;)
2790774 - Nowe gg ;)
 
 
     
żurekk 

Dołączył: 19 Mar 2006
Wysłany: 2006-06-14, 20:53   

W sumie to żaden ale wiesz nie chce mi sie, chociaż....niech ktoś poda link gdzie są opisane zasady PCL bo zapomniałem, hm to było jakieś www.BLIZZ coś tam, jakby mi mógł ktoś linka zarzucic będe bardzo widzięczny.... :P
 
     
Obee 
Emerytowany Moderator
Obik :)


Dołączył: 23 Cze 2005
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-14, 22:28   

Cytat:
Ten tour odbył się na ld czy na nld?

Oczywiście turniej ID Ladder był Non-ladder, jak wskazuje sama nazwa
Cytat:
I czemu nic o nim nie słyszałem :/

Bo pisało o nim tylko na każdej polskiej stronie o D2 :C
Cytat:
Szkoda że te turnieje sa pod PCL :/ bo chetnie wziąłbym udział...

No nie? Lepsze open duels gdzie założysz absy i jesteś owner :'(

www.blizz.info.tm to jest mój poradnik dla początkujących graczy, ale jak tam wolisz ~~
http://www.war-masters.org/pub/
 
 
     
Danek 


Wiek: 29
Dołączył: 27 Lip 2005
Skąd: Sto(L)ica
Wysłany: 2006-06-17, 20:11   

hudy2404 napisał/a:
mam pytanko kiedy odbedzie sie nastepny taki turniej. Jesli ktos jest chetny na meczyk klan vs klan moje acc hudy2404


zapraszam na forum www.diablocentrum.pl do sekcji ladder albo non ladder zalezy gzie grasz :) i tam masz info o tourach etc. ~~

tu macie new pcl site gdzie sa uaktualnione zasady etc

www.pcl-pvp.org
_________________
 
 
     
Master2006 

Dołączył: 20 Mar 2007
Wysłany: 2007-03-23, 08:22   Szkoda:(

Szkoda ,że nie wiedzialem ze taki turniej byl to chetnie wzialbym udzial
_________________
Master
 
     
endriuman 

PHONSH


Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2005
Wysłany: 2007-03-23, 15:21   

to żeś sie obudzil...
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo