..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Haxite
2009-03-05, 09:18
------------------> PORADNIK HERO EDITOR <------------
Autor Wiadomość
jacek80 

Konto na BN: jacek80
Klan: diablo2
Wiek: 19
Dołączył: 22 Wrz 2010
Skąd: katowice
  Wysłany: 2010-09-23, 06:29   

Ech ciągle sciągam ;(

[ Dodano: 2010-09-23, 18:05 ]
I nic ;( :( :( :( :(

[ Dodano: 2010-09-23, 18:05 ]
I nic ;( :( :( :( :(

[ Dodano: 2010-09-25, 09:03 ]
Pomoze ktos prosze potrzebuje pare itemow a nie moge ich miec bo nie moge miec inventory sciogalem juz chyba z 20 razy i nic. Moze mam zle ustawienia obrazu czy cos... . Odpiszczcie na PW albo tu ;(
 
     
Mefisto_ 

Dołączył: 03 Paź 2010
Wysłany: 2010-10-09, 10:35   

Witam,

Mam 2 kłopoty:

Jak dodać do naszego przedmiotu tam : Odporności, Obronę, Życie żeby przedmiot dawał... Gdzie to trzeba kliknąć?

Jak zrobić 3 lub 4 miejsca na klejnoty w danym przedmiocie?
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-10-09, 11:04   

Cytat:
:idea: Gdzie jest opcja dodawania magicznych właściwości?
Klikamy na item PPM i szukamy Specific Editing Functions..., później MAGIC Attribute Editing i wybieramy wszystko co nas interesuje ( jeżeli przesadzimy to gra się nie wczyta wypisując nam komunikat " Niewłaściwy ekwipunek postaci " )


Trzeba trochę pogrzebać, ale jak znasz podstawy angielskiego diablowego, to powinieneś sobie poradzić
 
     
Mefisto_ 

Dołączył: 03 Paź 2010
Wysłany: 2010-10-09, 12:24   

Hm... A które to do "miejsc na klejnoty/runy" ? Już wiem jak podnosić odporność, jak dodawać różnie bajery do przedmiotu.

Które to do "miejsc na klejnoty/runy" ? :572:

I które to do zmieniania koloru, wyglądu przedmiotu. np chce z niebieskie, zielony i inny obrazek : D

I 3 problem się zawieruszył : Jak dodać różne itemy z poza programu, czyli z internetu ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
     
jerzyk7 


Konto na BN: Nie ma i nie będzie :<
Konto na IDR: broken_dreams
Wiek: 29
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Zadupie Dolne
Wysłany: 2010-10-09, 12:53   

Mefisto_ napisał/a:
Jak zrobić 3 lub 4 miejsca na klejnoty w danym przedmiocie?


Magic Attribute Editing -> Other -> 0,4 Number of Sockets
_________________
 
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2010-10-09, 13:51   

Mefisto_ napisał/a:
I które to do zmieniania koloru, wyglądu przedmiotu. np chce z niebieskie, zielony i inny obrazek

Masz na myśli zmianę koloru nazwy przedmiotu, czy samego przedmiotu?
Jak chcesz zmienić kolor nazwy, to musisz po prostu zmienić typ przedmiotu w Quality -> Change Item's Quality.
Zmianę koloru przedmiotu opisałem tutaj.
Obrazka przedmiotu nie zmienisz, chyba, że takim, które mają kilka alternatywnych grafik, np. talizmany, klejnoty. W Basic2 musisz zmienić Item's Picture.


Mefisto_ napisał/a:
I 3 problem się zawieruszył : Jak dodać różne itemy z poza programu, czyli z internetu ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Musisz mieć te przedmioty zapisane w formacie d2i na dysku.
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-10-09, 14:48   

Kilkasz prawym na wolne miejsce w ekwipunku > Import item from file, wskazujesz plik i gotowe.
 
     
BoguNS 

Dołączył: 28 Gru 2010
Wysłany: 2010-12-28, 09:29   

Witam! mam problem z uruchomieniem tego HeroEditor (mam windowsa7) wyskakuje błąd TABCTL32.OCX- plik wkleiłem do windows/system32 lecz po próbie wpisania go w URUCHOM wyskoczył mi taki błąd http://img704.imageshack.us/i/bladt.png/

Czy jest możliwe że te pliki ocx są inne dla windowsa7- jeśli tak to czy znacie stronkę gdzie mogę je ściągnąć ? ściągnąłem z tej biblioteki podanych w poradniku. Bardzo bym prosił o pomoc. Jeśli to ważne to używam Windows7 64 Ultimate
 
     
Haxite 



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2010-12-28, 09:50   

Nie mam Windowsa 7 więc nie jestem w stanie pomóc. Wpisz w google TABCTL32.OCX win7 i po prostu szukaj, kombinuj.
_________________
Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
 
     
lock 

Dołączył: 29 Gru 2010
Wysłany: 2011-01-27, 01:02   

Witam,
Mam HE v 1.04 wszystko działa jak trzeba jak należy.
Ostatnio grając sobie niechcący zabiłem :572: Kinga na Farmie MuMu, i tu pytanie jak edytować sejva żeby móc z powrotem otwierać portal do krówek, na koszmarze?
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2011-01-27, 02:16   

Pogrzeb w HERO EDITORZE. Zakładka Quests -> i albo quest z Tristram albo z Baalem, tam trzeba chyba odznaczyć 1 opcję dotyczącą Cow Kinga i powinno działać. Oczywiście odznaczasz dla poziomu trudności koszmar ;)
 
     
Eps 
JuniorAdmin



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-27, 04:33   

lock, jeżeli w jakiś sposób nie możesz sobie poradzić w HE, to możesz na czas gdy chcesz chodzić na krówki użyć PlugY The Survival Kit. Ona umożliwie nieskończoną ilość razy otwierać portal na Farmę MUU MUU. Znajdziesz go tu: http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=3785
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2011-01-27, 09:40   



Ta opcja, tylko że na koszmarze.
 
     
Lolinkstas 

Dołączył: 26 Kwi 2011
Wysłany: 2011-04-26, 20:41   

ja mam problem, próbuje właczyc to, to wyskakuje mi cos takiego:
Class not registred.
you need the following file to be installed on your machine. MSSTDFMT.DLL

Niby ten plik tam jest, ale i tak go "nie widzi".
Powie ktos o co może chodzic?
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2011-04-26, 21:45   

KLIK
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo