..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Amazonka Bow PvM

Jak Oceniasz strategie?
6
0%
 0%  [ 0 ]
5
20%
 20%  [ 1 ]
4
60%
 60%  [ 3 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
20%
 20%  [ 1 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
Feniks-Ognia 


Dołączył: 14 Wrz 2007
Wysłany: 2008-02-22, 11:58   Amazonka Bow PvM

Witam
To moja taktyka wariacji amazonki na PvM, po części inspiracją była Amazonka Mizak (świetna taktyka).

Na początek.
1. Wstęp
2. Staty
3. Skille
4. Ekwipunek
5 .Merc
6. Jak grać?

1) Wstęp
Amazonka to przyjemna postać (choć nie tania) i można mieć dużo zabawy. Mam nadzieję że się komuś taktyka przyda i spodoba :D

2) Statystyki

Siła: Pod nasza broń WindForce (Siła Wiatru), teraz wszystko się rozbija o to czy planujemy chodzić na Baal? Jeśli tak i będziemy chcieli strzelać to musimy zdjąć torcha a wtedy nie uniesiemy WF. I albo strzelamy innym łukiem albo dajemy extra punkty w siłe do 124 by zrobić bug z WF (daje 10 siły) i móc go unieść. Jeśli nie planujemy to ze wszystkimi itemami jakie będziemy nosić siła ma być na 124 i do tego pierscien 10 do siły minimum by zrobić bug z WF.

Zręczność: Ponad 300 najlepiej by koło 90 lvl mieć jej kolo 330-350 wraz z itemami.

Życie: 200 około, czemu tak? Bo jak się stoi styłu to nikt w nas niczym nie uderzy. W ogóle to nikt nie ma prawa do nas podejść więc życie w sumie na poziomie 1000 jest w 100% wystarczające.

Mana: nic nie potrzebna i mamy boski WF

Resy: Tu będzie marnie, najlepiej mieć sc +11 do jakiejś odporności lub takie +5@res. Przy sc można wyciągnąć kolo 0 res lub niewielki plus. Nie należy się tym przejmować z takiego samego powodu co ilości życia. Nikt niczym w nas nie będzie ciupał bo będziemy stać na skraju mapy i młócić wszystkich.

3) Skille:

Um bierne:
Wszystko po 1 punkcie, niżej opisałem to w co dajemy więcej punktów.

Uderzenie Krytyczne - +10 ogólnie mamy dobić do 65% szansy. Czemu nie więcej? Bo za 10 punktów posiadanie 6% więcej mija się z celem. To jest taktyka na PvM a my będziemy strzelać taką ilością strzał że te 6% całkowicie jest niezauważalne w tym przypadku.

Penetracja - 20 bo używamy WF więc musimy tu dać maks.

Walkiria - nie więcej niż 15 w sumie na 10 można i skończyć tak by walkiria miała 2k życia. Czemu? Bo rusza się jak mucha w smole, a jak już do kogoś dojdzie to jest bezużyteczna bo my w 90% przypadków to coś zabijemy :) A rzucać non stop lepiej przynęte na 1 poziomie bo walkiria nawet jak się ją gdzieś żuci to ucieka do nas :(

Łuk i kusze:

Magiczna i Zimna strzała - 1 na dojście

Wymiatanie - 20

Strzały seryjne - 10 z skilami z przedmiotów będzie 20 a to 20-21 strzał więcej nam nie trzeba.

Strzała kierowana - tu można dać całą resztę lecz to tylko na bosów się przydaje. No chyba że będziemy chcieli pobawić się w duela.

Jakby nam coś zostało to walkiria lub uderzenie krytyczne.

4) Ekwipunek

Głowa:

PRAWDZIWY WZROK M'AVINY
M'avina's True Sight
(Diadem)

Diadem Maviny robimy sock i jevel 40/15 jak jesteśmy bogaci lub 15ias jak nie jesteśmy. Ja mam to drugie.

PRZYODZIEWEK ARLEKINA/Harlequin Crest
Czako/Shako

SPOJRZENIE WAMPIRA/Vampire Gaze
Złowrogi Hełm/Grim Helm

Tu są 2 alternatywy. Żeby ich używać trzeba KONIECZNIE do łuku WF włożyć sheal a do hełmu klejnot z 15 ias. Tylko po włożeniu sheala i klejnotu uzyskamy max ias a to jest nam niezbędne. Może nie niezbędne ale na tym się opiera przyjemność grania taką postacią. Gdy widzi się te salwy strzał seryjnych.

A osobiście polecam bardziej Czako bo Wampir strasznie brzydko wygląda jak dla mnie.

Łuk:

SIŁA WIATRU/Windforce
Hydrzy Łuk/Hydra Bow

WindForce (Siła Wiatru) sock i jevel 40/15 jak jesteśmy bogaci lub 15ias jak nie jesteśmy. Ja mam to drugie. Dla biednych można zamiast jevel 15 ias dać sheal i będziemy mieć 20ias ale zdecydowanie polecam jevel 15ias/x czyli klejnot z ias i jakimś dodatkiem jak dmg czy res. Warte tyle samo a sądzę że znacznie przydatniejsze.

Uwaga przy innym hełmie niż diadem maviny musimy dać sheal.

Zbroja:

Fortitude / Hart (EL + SOL + DOL + LO)

Fortitude czyli Hart - Słowo runiczne w zbroi, mamy do wyboru AP lub Dusk ale zważywszy że i tak siły mniej niż 124 nie będziemy mieć to lepiej AP ładniej wygląda na nas :) Daje niesamowity dmg.


Rękawice:

Craft tylko i wyłoncznie:

1) Tanie z 20ias, 10cb plus dodatki powinny za kilka pgm być do kupienia.

2) Średnie +2skl luku 20ias 10cb +x życia wykradanie + coś tam - nie wiem ile kosztują bo sam se zrobiłem (nawet nie takie trudne)

3) Jakieś Gozu +2skl luku 20ias 10cb +x życia +dex/str i co tam jeszcze się da


Pas:

SZNUR VERDUNGO/Verdungo's Hearty Cord
Mithrilowa Kolczuga/Mithril Coil

Najlepsze

Buty:

WODOŁAZ/Waterwalk
Wykonane z Rekiniej Skóry Buty/Sharkskin Boots

Chyba najlepsze lecz tu wyjątkowo napisze alternatywę:

SZPIKOCZŁAP/Marrowwalk
Wykonane z Kości Buty/Boneweave Boots

Dlaczego?? Bo ma siłę i oszczędzamy punkty, ma zręczność kochaną i fajne dodatki jak więzienie czy wysysanie życia. Więc po mimo że docelowo dla necro to fajne choć nie używam.

JEŹDZIEC RZEZI/Gore Rider
Bojowe Buty/War Boots

Choć uważam że 1 lub 2 znacznie lepsze.

Amulety:

OKO KOTA/The Cat's Eye
Amulet

Pierścienie:

KRUCZY LÓD/Raven Frost
Pierścień/Ring

To 2 razy w sumie niema alternatywy poza jakimiś rare ale to drogie jak diabli.

Łuk na zastępstwo:

Harmony / Harmonia (TIR + ITH + SOL + KO)

Wigor + ożywieńcy fajna rzecz + dmg na imuny.

Talizmany:

Teraz jak ktoś jest gozu bogaty to small charmy +300 dmg od błyskawic lub trucizny boskie są te talizmanki im więcej tym lepiej. Dla biedniejszych proponuje +100 dmg od błyskawic lub trucizny nie są tak fajne ale tanie i robią swoje. Bardziej porządane są te z dmg od błyskawic.

2-3 skillery do luku i 2 skillery do biernych reszta co się ma i chce.

Progi:
Z Przedmiotów powinniśmy uzyskać 120ias jak nałoży się nam na to fanatyzm od merca. To mamy niesamowicie szybkie strzelanie strzałami seryjnymi. Gdyż osiągamy max ias w przypadku innego wyboru niż didem pamiętajcie że musicie mieć 95 ias by z fanatyzmem osiągnąć max ias.

5) Merc:
Łuczniczka z 1 akt.

Broń:

Faith / Wiara (OHM + JAH + LEM + ELD)

Zbroja:

Fortitude / Hart (EL + SOL + DOL + LO)

Głowa:

SPOJRZENIE WAMPIRA/Vampire Gaze
Złowrogi Hełm/Grim Helm

lub

OBLICZE ANDARIEL/Andariel's Visage
Demoniczna Głowa/Demonhead

6) Jak Grać?

Żucamy Walkirie i idziemy. Główny atak to strzały seryjne a że mamy WF więc many nam nie zabraknie. Mamy niesamowitą szybkość strzelania i jeśli jesteśmy sami w grze to wymiatamy niesamowicie. Do tego WF daje nam odrzut więc nic do nas nie podchodzi. Jeśli potwory są w wąskim korytarzu to strzelamy Wymiataniem jeśli rozległy teren to Strzały seryjne a jak zostaną 2-3 to Wymiatanie. Szybko sprawnie.

Sądzę że dość ciekawa postać taka niecodzienna a różnica między merc z pridem nie jest taka duża i można chodzić na dia runy bo nam merc nie ginie jak ten z pridem.

Miłej gry

Edit:
Statystyki itemów skasowane.
Dodane rzeczy wymienione przez osoby niżej.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Feniks-Ognia 2008-02-24, 13:56, w całości zmieniany 7 razy  
 
     
KrykieT 
Jestem zbujem k


Wiek: 21
Dołączył: 03 Sie 2005
Skąd: Jedrzejów
Wysłany: 2008-02-22, 14:00   

No dobra

- minus za kopiowanie statystyk itemów, można wytłumaczyć dlaczego właśnie ten item i przytoczyc najważniejsze statystyki a nie kopiować całych statystyk co sprawia sztuczne złudzenie obszerności strategii
- skille są dobrze rozdane na PvM
- staty: imho dawanie tyle w dex na pvm to mijanie się z celem, i tak większość potworków będziemy trafiać a na bossów mamy ga która zawsze trafia
Ogólnie za całą taktyke 7/10
_________________
 
 
     
lestat 
memento mori...


Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2006
Skąd: Strzałkowo
Wysłany: 2008-02-22, 14:31   

Taktyka nawet ciekawa, ale nasuwa mi się parę uwag:
- dex na PvM nieco przesadzony,
- na głowę lepsze było by Skrzydło Walkirii, gdyż diadem od maviny solo nic ciekawego nie reprezentuje, zresztą nie wiem czy jest ci potrzebny do jakiegoś progu IAS, bo nic o tym nie wspomniałeś,
- nie wspomniałeś nic o resach,
- brak opisu osiągniętych progów, co zdecydowanie jest największym minusem jak dla mnie.
Ogólnie to trochę skrótowo napisałeś to wszystko, poza tym parę błędów ortograficznych, ale to już mniej istotne. I postawiłbyś parę przecinków ;p

Ogólna ocena: 3+/6
_________________
Shit happens every day...
 
 
     
Kalisz 
Prince of Retardia


Konto na BN: ---
Klan: ---
Konto na IDR: zapomniałem :/
Wiek: 22
Dołączył: 30 Cze 2006
Skąd: Żyrardów/Warszawa
Wysłany: 2008-02-22, 14:38   

popracuj nad ortografią bo błędy są dość widoczne i bolą np.:

Feniks-Ognia napisał/a:
Żucamy


Feniks-Ognia napisał/a:
W ogóle


dexa za dużo więcej w vita

KrykieT napisał/a:
- minus za kopiowanie statystyk itemów, można wytłumaczyć dlaczego właśnie ten item i przytoczyc najważniejsze statystyki


to też

Feniks-Ognia napisał/a:
Bo rusza się jak mucha w smole, a jak już do kogoś dojdzie to jest bezużyteczna bo my w 90% przypadków to coś zabijemy :) A rzucać non stop lepiej przynęte na 1 poziomie bo walkiria nawet jak się ją gdzieś żuci to ucieka do nas :(


ja jakoś nie widziałem żeby uciekała... z takim lifem jaki ona ma to raczej służy do zwabiania przeciwników na siebie i przyjmuje grad ciosów jak "umrzy" to bierzemy nową, a przynęta przetrzyma 1 hita na 1lv więc imo walkiria>przynęta btw po co ma dochodzić tam jak można tam ją rzucić od razu ? xD

Cytat:
Jakby nam coś zostało to walkiria lub uderzenie krytyczne.


ja bym rozdał w uniki jakby jakiś pajac podszedł lub z daleka by jakiś baran strzelał xD

jakieś "części zamienne"

jak coś to jeszcze dopisze... narazie 6/10
_________________

 
 
     
DeadMan 
Powrót do nałogu :C


Konto na BN: Kiedyś było...
Konto na IDR: DeadMan
Wiek: 22
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: wiesz?
Wysłany: 2008-02-22, 15:30   

Feniks-Ognia napisał/a:
2) Statystyki

300 dex na pvm? dużo za dużo lepiej dodac więcej w vita
Feniks-Ognia napisał/a:
3) Skille:

k
Feniks-Ognia napisał/a:
4) Ekwipunek

zamiast maviny juz lepiej jakieś czako/walkiria dla biednych
do wf dla biednych zamiast jula 15 ias lepiej shael 5%iasu wiecej
Rekawice 2passive>2 łuki :F
Reszta niech ci będzie
Feniks-Ognia napisał/a:
Sądzę że dość ciekawa postać taka niecodzienna a różnica między merc z pridem nie jest taka duża i można chodzić na dia runy bo nam merc nie ginie jak ten z pridem.

Jesli pride będzie w crap voulge to merc nie bedzie miał problemów z przezyciem bo pride sam w sobie nie ma physic dmg

Dam 6/10 troche błędów jest, podobnie jak wyżej wymieniono nie podoba mi sie kopiowanie statów itemów.
_________________
 
 
     
Feniks-Ognia 


Dołączył: 14 Wrz 2007
Wysłany: 2008-02-22, 17:18   

lestat napisał/a:
Taktyka nawet ciekawa, ale nasuwa mi się parę uwag:
- dex na PvM nieco przesadzony,

DeadMan napisał/a:
300 dex na pvm? dużo za dużo lepiej dodac więcej w vita


Uno, stoimy styłu i nic do nas nie podchodzi, życie na poziomie 1k to aż nadto. A przy rękawicach przywracających życie, regeneracja jest tak szybka że fiolek nie trzeba używać.

Dex musi być na poziomie 300 i to jest mało, nasza skuteczność ataku powinna być minimum 90%, choć nie wiem czy taką uda się osiągnąć ale bez niej to niema sensu bo wystrzeliwanie strzał po to by w nic nie trafiały to bezsens.

lestat napisał/a:
- na głowę lepsze było by Skrzydło Walkirii, gdyż diadem od maviny solo nic ciekawego nie reprezentuje, zresztą nie wiem czy jest ci potrzebny do jakiegoś progu IAS, bo nic o tym nie wspomniałeś,
- brak opisu osiągniętych progów, co zdecydowanie jest największym minusem jak dla mnie.

DeadMan napisał/a:
zamiast maviny juz lepiej jakieś czako/walkiria dla biednych
do wf dla biednych zamiast jula 15 ias lepiej shael 5%iasu wiecej


Diadem nosimy z jednego powodu ias który gdy zadziała faith od merca robi swoje i bez niego niema sensu. Co prawda można ubrać czako czy walkirie ale stracimy szybkość ataku. Cała taktyka opiera się o niesamowicie szybkie strzelanie strzałami seryjnymi a dzięki WF cały czas mamy manę :)

Hmm popatrze na te progi ogólnie z itemami jak liczyłem wyciąga 120ias + Fanatyzm z merc i daje to niesamowity kop do szybkości strzelania strzałami seryjnymi.

Dopisze ale na progach się za dobrze nie znam lecz wspomnę.

Hm dopisze Sheal jako alternatywę choć nie sądzę by to ekstra +5 coś nam dało lepiej już chyba +15/x plus jakiś bonus, dopisze.


lestat napisał/a:
- nie wspomniałeś nic o resach,


Dopisze.


DeadMan napisał/a:
Jesli pride będzie w crap voulge to merc nie bedzie miał problemów z przezyciem bo pride sam w sobie nie ma physic dmg


Ja niezrobiłem tego w crapie poza tym jak jest w crapie to będzie mało użyteczny na wszystko inne a jak w CV to plus aura i ginie.

DeadMan napisał/a:
Rekawice 2passive>2 łuki :F


Hmm niewiem czy to ma znaczenie, równie dobrze można nosić passiv skillerów więcej zamiast tych do łuku i wyjdzie na to samo wielkiej różnicy niema chyba.
_________________

 
     
Mizak 

Wiek: 32
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2008-02-22, 21:33   

Jako, że bowka to moja ulubiona postać to nie mogłem ominąć tej strategii. Za samą innowacyjność już jest plus. Zajmijmy się resztą

1. Skille

Tak i tylko tak.

lestat napisał/a:

- dex na PvM nieco przesadzony


DeadMan napisał/a:
300 dex na pvm? dużo za dużo lepiej dodac więcej w vita


300 to jest absolutne minimum. A 1000 hp (bo tyle mieć będziemy) jest całkowicie wystarczające.

2. Skille

I tu niestety parę uwag mam

Feniks-Ognia napisał/a:
Walkiria - nie więcej niż 15 w sumie na 10 można i skończyć tak by walkiria miała 2k życia. Czemu? Bo rusza się jak mucha w smole, a jak już do kogoś dojdzie to jest bezużyteczna bo my w 90% przypadków to coś zabijemy :) A rzucać non stop lepiej przynęte na 1 poziomie bo walkiria nawet jak się ją gdzieś żuci to ucieka do nas


Walkirię stawia się zawsze do przodu, ona nie powinna zostawać z tyłu. Wymaxowana walkiria przetrzyma naprawdę dużo i powinieneś ją wymaxować chociażby dlatego, że twój merc nie walczy w zwarciu. I nieważne, że jest powolna i wraca, bo jak ją rzucisz w sam środek monsterów to na pewno nie wróci.

Kalisz napisał/a:
ja jakoś nie widziałem żeby uciekała... z takim lifem jaki ona ma to raczej służy do zwabiania przeciwników na siebie i przyjmuje grad ciosów jak "umrzy" to bierzemy nową, a przynęta przetrzyma 1 hita na 1lv więc imo walkiria>przynęta btw po co ma dochodzić tam jak można tam ją rzucić od razu?


vouch

Feniks-Ognia napisał/a:
Wymiatanie - 20
Strzały seryjne - 10 z skilami z przedmiotów będzie 20 a to 20-21 strzał więcej nam nie trzeba.


Nn wymiatania i seryjnego. To jest strata punktów. Zainwestuj albo w to, albo w to.

3. Ekwipunek

Ogólnie dobrze, ale jest trochę ale.

lestat napisał/a:
na głowę lepsze było by Skrzydło Walkirii, gdyż diadem od maviny solo nic ciekawego nie reprezentuje


a ja bym ubrał gazę bo: ma dr, ll, ml i dodatkowo zamraża cel a jedynym jej minusem jest lipny wygląd :P

Feniks-Ognia napisał/a:
:SZPIKOCZŁAP/Marrowwalk
Wykonane z Kości Buty/Boneweave Boots

Dlaczego?? Bo ma siłę i oszczędzamy punkty, ma zręczność kochaną i fajne dodatki jak więzienie czy wysysanie życia. Więc po mimo że docelowo dla necro to fajne choć nie używam.


To już lepiej skombinować sobie nawet taliki dające do str niż używać tych butów. One poza tym str nic nam praktycznie nie dają. Mówisz, że oszczędzasz siłę i dasz ją w dex. A co mają wodołazy. Popatrzmy.... dex ;)

4.Merc

No i tu mi się podoba. Taki (taka?) merc da radę, ale musisz właśnie jak napisałem wcześniej podpakować walkirię ;)

5. Zakończenie

Całkiem niezła strategia, jest rozwojowa, więc na razie nie dam oceny.

Edit: Jeżeli posłuchałeś niektórych userów i usunąłeś statystyki przedmiotów to podaj chociaż ich najważniejsze cechy ;)
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Feniks-Ognia 


Dołączył: 14 Wrz 2007
Wysłany: 2008-02-24, 01:09   

Mizak napisał/a:
Walkirię stawia się zawsze do przodu, ona nie powinna zostawać z tyłu. Wymaxowana walkiria przetrzyma naprawdę dużo i powinieneś ją wymaxować chociażby dlatego, że twój merc nie walczy w zwarciu. I nieważne, że jest powolna i wraca, bo jak ją rzucisz w sam środek monsterów to na pewno nie wróci.


Ogólnie zapominacie panowie że macie WF (Odrzut) a jak macie mało wrogów lub są w wąskim korytarzu, to używamy wymiatania. Efekt? Wróg wylatuje za pole widzenia więc walkiria nam plus minus nie potrzebna aż tak bardzo. Kolejna wada to rzucanie jej przy opóźnieniu jakie posiada i jak nie trafi na wroga, to wróci do nas, to kolejne rzucenie trochę trwa. A ja jak zaczne strzelać to ona jak pisałem w 90% nie ma co robić :)

Mizak napisał/a:
Nn wymiatania i seryjnego. To jest strata punktów. Zainwestuj albo w to, albo w to.

Oto chodzi że jest potrzeba w wąskim korytarzu fakt wymiatanie robi swoje nawet dobrze. Lecz cow lvl czy otwarte przestrzenie w diarunie to porażka dla wymiatania. Podczas gdy ktoś wymiataniem uderzy 10 potworów i niewiele im zrobi, ja swoimi strzałami seryjnymi uderzę 20 potworów 5 razy. Czyli na twoje 10 strzał ja wypuszczam 100 a to robi różnicę :)

Mizak napisał/a:
lestat napisał/a:
na głowę lepsze było by Skrzydło Walkirii, gdyż diadem od maviny solo nic ciekawego nie reprezentuje


a ja bym ubrał gazę bo: ma dr, ll, ml i dodatkowo zamraża cel a jedynym jej minusem jest lipny wygląd :P


Hmm nie wyrobimy się na ostatni ias bez didemu maviny a to się mija z celem wtedy. Poza tym ta taktyka została napisana właśnie z powodu brzydkiego wyglądu gazy :) Zrobiłem sobie amę według strategii Mizaka. Lecz ama nie wyglądała ładnie (przez gazę) a na dodatek nie osiągała maksymalnego progu co najlepiej było widać na strzałach seryjnych lub strzale kierowanej.

Mizak napisał/a:
To już lepiej skombinować sobie nawet taliki dające do str niż używać tych butów. One poza tym str nic nam praktycznie nie dają. Mówisz, że oszczędzasz siłę i dasz ją w dex. A co mają wodołazy. Popatrzmy.... dex ;)


Głównie chodzi o bosów i chyba tak zacznę ja robić. Dia to jeszcze nie problem jak się jest samemu w grze ale baal to tragedia. A tak rzucimy klątwę i spokojnie sobie go ciupiemy. Ma dex i siłę więc to co nam potrzeba a punkty zaoszczędzone można dać w zręczność więc mamy 2 x dex a przy wodołazach tylko raz poza tym wodołazy też nam niewiele dają.
_________________

 
     
Mizak 

Wiek: 32
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2008-02-24, 09:31   

Feniks-Ognia napisał/a:
Ogólnie zapominacie panowie że macie WF (Odrzut) a jak macie mało wrogów lub są w wąskim korytarzu, to używamy wymiatania. Efekt? Wróg wylatuje za pole widzenia więc walkiria nam plus minus nie potrzebna aż tak bardzo. Kolejna wada to rzucanie jej przy opóźnieniu jakie posiada i jak nie trafi na wroga, to wróci do nas, to kolejne rzucenie trochę trwa. A ja jak zaczne strzelać to ona jak pisałem w 90% nie ma co robić :)


Jeszcze nigdy nie spotkałem takiej amki by sprzątneła całą grupkę przy trzeciej pieczęci czy całą 5 falę zanim ona podejdzie. Jeżeli masz taką amkę to gz z całego serca.

Po drugie, jak można nie trafić kursorem na monstery? Imo to najłatwiejsze zadanie pod słońcem. Sam napisałeś wcześniej, że Walkiria rusza się jak mucha w smole, więc zanim zdąży wrócić to już ją monstery zaatakują.

Po trzecie dlatego maksuje się walkirię by przetrzymała owo opóźnienie

Feniks-Ognia napisał/a:
Oto chodzi że jest potrzeba w wąskim korytarzu fakt wymiatanie robi swoje nawet dobrze. Lecz cow lvl czy otwarte przestrzenie w diarunie to porażka dla wymiatania. Podczas gdy ktoś wymiataniem uderzy 10 potworów i niewiele im zrobi, ja swoimi strzałami seryjnymi uderzę 20 potworów 5 razy. Czyli na twoje 10 strzał ja wypuszczam 100 a to robi różnicę :)


Zapewniam cię, że przy mymaksowanym wymiataniu przy diarunie nie ma żadnego problemu. Przed grupkę monsterów rzuca się walkirię i spokojnie się wymiata. No problem.
Przy krowach podobnie.

Feniks-Ognia napisał/a:
Hmm nie wyrobimy się na ostatni ias bez didemu maviny a to się mija z celem wtedy. Poza tym ta taktyka została napisana właśnie z powodu brzydkiego wyglądu gazy :) Zrobiłem sobie amę według strategii Mizaka. Lecz ama nie wyglądała ładnie (przez gazę) a na dodatek nie osiągała maksymalnego progu co najlepiej było widać na strzałach seryjnych lub strzale kierowanej.


Na PvM nn maksymalnego ias-u. Oczywiście, jeżeli chcesz to twój wybór. Zawsze jest coś za coś.

Feniks-Ognia napisał/a:
Głównie chodzi o bosów i chyba tak zacznę ja robić. Dia to jeszcze nie problem jak się jest samemu w grze ale baal to tragedia. A tak rzucimy klątwę i spokojnie sobie go ciupiemy. Ma dex i siłę więc to co nam potrzeba a punkty zaoszczędzone można dać w zręczność więc mamy 2 x dex a przy wodołazach tylko raz poza tym wodołazy też nam niewiele dają.


Baal? Hmm. No nie wiem. Mi jakoś nigdy problemów nie sprawiał. Możesz mi napisać w czym ten Baal sprawia taki problem? Chętnie pomogę ci rozwiązać ten problem jak będę mógł.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Merki 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Paź 2006
Wysłany: 2008-02-24, 09:57   

Taktyka całkiem dobra, tylko kilka uwag:
dex można nawet więcej, życia nie trzeba za wiele, wykradanie załatwia sprawę
walkiria na 10lvl na pewno wystarczy

jako rekawice dobrze się sprawdzają nakładanie rąk z zestawu ucznia (300% dmg do demonów)

nie sprawdziłeś w ogóle ias...
aby osiągnąć ostatni próg (7klatek) wystarczy 95%ias (zakładając że Faith na mercu ma fanatyzm lvl 13 lub lepszy)
dlatego nie ma sensu dawać hełmu z 45ias, trzeba policzyć...
wystarczy 20% z rękawic, 40 z wf (lub 35 jesli jewel), 20 z amuletu i 15 z hełmu (np koronetka 2ama, 30bieganie, 15%all res i socket 15ias)

na pasek można dać nosferatu, jeśli w wf będzie jewel 15%ias z dodatkiem, jeśli shael, to zostaje verdungo

dlaczego nie uwzględniłeś w butach wt? dodają dużo dmg, a mają też siłę i żywotność.

jako talizmany lepsze są te wielkie z 10max dmg, trucizny nie mają sensu, większość potworów ma częściową lub całkowitą odporność na trucizny
 
     
Krulik 
Moderator



Wiek: 24
Dołączył: 26 Wrz 2006
Wysłany: 2008-02-24, 10:53   

Ogólnie spoko, ale najlepszym rozwiązaniem na głowę jest shako 40/15, po prostu wszystko co trzeba.
_________________
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
a.k.a Exis


Konto na BN: Exis#2407
Wiek: 22
Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2008-02-24, 11:07   

Krulik napisał/a:
Ogólnie spoko, ale najlepszym rozwiązaniem na głowę jest shako 40/15, po prostu wszystko co trzeba.


vouch, dodatkowo są błedy ort.(literówki raczej to nie som :F); troche jest słabo też z estetyką(mogło by być np. nagłówki inny kolor czy też zwiekszona czcionka etc.) ale tak to gut takta 8-/10
_________________

 
     
Mizak 

Wiek: 32
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2008-02-24, 11:20   

Merki napisał/a:
1-dex można nawet więcej, życia nie trzeba za wiele, wykradanie załatwia sprawę
walkiria na 10lvl na pewno wystarczy

2-jako rekawice dobrze się sprawdzają nakładanie rąk z zestawu ucznia (300% dmg do demonów)

3-nie sprawdziłeś w ogóle ias...
aby osiągnąć ostatni próg (7klatek) wystarczy 95%ias (zakładając że Faith na mercu ma fanatyzm lvl 13 lub lepszy)
dlatego nie ma sensu dawać hełmu z 45ias, trzeba policzyć...
wystarczy 20% z rękawic, 40 z wf (lub 35 jesli jewel), 20 z amuletu i 15 z hełmu (np koronetka 2ama, 30bieganie, 15%all res i socket 15ias)

4-na pasek można dać nosferatu, jeśli w wf będzie jewel 15%ias z dodatkiem, jeśli shael, to zostaje verdungo

5-dlaczego nie uwzględniłeś w butach wt? dodają dużo dmg, a mają też siłę i żywotność.

6-jako talizmany lepsze są te wielkie z 10max dmg, trucizny nie mają sensu, większość potworów ma częściową lub całkowitą odporność na trucizny


W sumie masz rację, ale:

1. Jeżeli by podciągnął dex kosztem lifa to musi postarać się o trochę lepszy ll czyli obowiązkowo rare ring z ll lub nosferatu lub gazę.

2. Rękawice z setu ucznia są najlepszymi z najtańszych i są ogólnie dostępne. Po za tym pomagają bardzo przy bossach (300% obrażenia zadane demonom).

3. Właśnie- dlatego jestem za gazą bo nie dość, że ma ll, ml, dr to jeszcze zamraża cel.

4. Obydwa wyjścia są dobre. Ja jednak bardziej optował bym za verdu.

5. WT są imo porównywalne z WW. WT zwiększą dmg o więcej niż WW, ale w WW ma life i dex= dmg i ar. Porównywalne buty, aczkolwiek WT powinny być uwzględnione.

6. Vouch. Trucizny na PvP bardziej, tutaj max dmg będą o wiele lepsze

Podsumowując ja byłbym tutaj za itemsetupem:

gaza, wf shaeled, verdungo, hart ofc, uczeń lub crafted lub rare 2 pm, kot, raven, rare ring i gc taliki +10 max dmg.

Jest to stosunkowo tani build a amka idzie jak przecinak.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Konto na BN: Melcma#1651
Klan: Lordwar
Wiek: 22
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-02-24, 11:49   

Mizak napisał/a:
1. Jeżeli by podciągnął dex kosztem lifa to musi postarać się o trochę lepszy ll czyli obowiązkowo rare ring z ll lub nosferatu lub gazę.
jak ci boss z obstawą wjedzie na głowę to kupe zrobisz ze swoim high ll, 1k life to minimum
Mizak napisał/a:
3. Właśnie- dlatego jestem za gazą bo nie dość, że ma ll, ml, dr to jeszcze zamraża cel.
ofc, że gaza >> other
Mizak napisał/a:
5. WT są imo porównywalne z WW. WT zwiększą dmg o więcej niż WW, ale w WW ma life i dex= dmg i ar. Porównywalne buty, aczkolwiek WT powinny być uwzględnione.
przyrost dmg i tak jest badziewny, ww = 65 life! max fire res, 15 dex - nice, można też pomyśleć nad aldurami jak ktoś lubi szybciej pobiegać.
Mizak napisał/a:
6. Vouch. Trucizny na PvP bardziej, tutaj max dmg będą o wiele lepsze
imo wypchać scs z life i modami jak res

reszte pozniej ocenie
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.
 
 
     
Mizak 

Wiek: 32
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2008-02-24, 12:20   

Melćma napisał/a:
jak ci boss z obstawą wjedzie na głowę to kupe zrobisz ze swoim high ll, 1k life to minimum


Cały widz polega na tym by ci boss nie wjechał z obstawą na głowę. Bo nawet jak będziesz miał 3k życia to i tak masz klocki. Przed bossa rzuca się walkirię i ona go trzyma z obstawą w kupie. Wykradanie życia jest na miotaczy i magów bo tylko oni praktycznie stanowią zagrożenie przy umiejętnej grze.

Edit: Żeby nie było nieporozumień to ja oczywiście cały czas optuje za wersją ponad 300 dex i 1000 hp bo wtedy jest po prostu bezpieczniej i przynajmniej mi gra się bardziej komfortowo, a zdanie Merkiego dotyczące danie więcej w dex kosztem life traktuje jako alternatywę.

Edit2: Pozwoliłem sobie zamieścić screena jak staty mają mniej więcej wyglądać

http://img207.imageshack....nshot039mp7.jpg
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo