..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Komiks nadesłany przez Krystiana
Autor Wiadomość
Przemo 
Administrator
Władca Imperium



Dołączył: 14 Wrz 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-13, 00:42   Komiks nadesłany przez Krystiana

Autor: Krystian


[LINK]



.
_________________
>> W sprawach dotyczących forum Imperium Diablo proszę pisać do Epsa.
>> W sprawach dotyczących Imperium Diablo Realm proszę pisać do Doltnita.
 
 
     
T25 

-> c===3 <-

Dołączył: 15 Mar 2007
Wysłany: 2008-05-13, 08:20   

:mrgreen:
całkiem inna od poprzednich (paint) ale ma coś w sobie ;)
szczególnie dobry moment jak Drut pogina na csa z kartką na plecach :576:
8++/10
 
     
Rolson 



Wiek: 30
Dołączył: 29 Lis 2005
Skąd: P(r)oland
Wysłany: 2008-05-13, 10:56   

Ahahahaha :D D miazdzysz Krykiet :)

10 - usmialem sie
_________________
★★★Zanim zapytasz - sprawdz!★★★


Sig made by Firley, THX M8 :*
 
     
Moria 


Wiek: 26
Dołączyła: 15 Wrz 2007
Skąd: pusty wagon :>
Wysłany: 2008-05-13, 15:01   

to było zajebiste, nie da sie ukryc xD masz poczucie humoru kolego :D
najlepsze momenty jak drut został noobem z kartką na plecach i kiedy "połączenie zostało przerwane" xD btw gdzie ma pisiora? xO
10/10
 
 
     
KrykieT 
Jestem zbujem k


Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2005
Skąd: Jedrzejów
Wysłany: 2008-05-13, 15:13   

Nie ma pisiora bo prawdziwy wilkołak jest bezpłciowy :)
_________________
 
 
     
KazMeister 
Nie piję za dużo^^


Wiek: 31
Dołączył: 25 Kwi 2007
Skąd: z Kambodży
Wysłany: 2008-05-13, 15:19   

gozu imo. karteczka na plecach też dobra ;] 10/10
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
 
 
     
Noob_Killer 
'06 user


Wiek: 28
Dołączył: 19 Sie 2006
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-05-13, 16:02   

Świetny komiks, karteczka wymiata ^^ 10/10
_________________
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Konto na BN: Melcma#1651
Klan: Lordwar
Wiek: 28
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-05-13, 16:10   

looool xD
genialne, imo 2 miejsce się należy
10/10 ofc
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.
 
 
     
rafa12 
StarCraft !


Konto na BN: Evil_Rafa , ale tylko na StarCrafcie!
Wiek: 28
Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: brać pieniądze?
Wysłany: 2008-05-13, 16:19   

Dobre poczucie humoru.
j/w
_________________
Haxite napisał/a:
rafa12, dobra robota 8)
Nareszcie mam się czym chwalić ! ^^
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
a.k.a Exis


Konto na BN: Exis#2407
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2008-05-13, 23:16   

hahaha rządzisz Krykiet xD gozu komiks i poczucie humoru, dawno się sie tak nie uśmiałem xD, dia M jak Miłosć oglądał xDD 11/10
_________________

 
     
PvM 
PvM Majsters


Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2008
Skąd: WMG
Wysłany: 2008-05-13, 23:49   

"twoje połączenie zostało przerwane" i czerwona głowa wilkołaka - mistrzostwo
_________________
...P E A C E...
 
 
     
Kalisz 
Prince of Retardia


Konto na BN: ---
Klan: ---
Konto na IDR: zapomniałem :/
Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2006
Skąd: Żyrardów/Warszawa
Wysłany: 2008-05-14, 09:12   

lol ;d Ob Comfort w plecaku xD i M jak Miłość xD genialne ;p 10/10
_________________

 
 
     
angel-94 
Median player


Konto na BN: *Angel-94 /2: *14.5cm
Wiek: 25
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Mława
Wysłany: 2008-07-27, 14:33   

kartka na plecach owni :D 10/10
_________________

 
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2008-07-27, 15:00   

Fajny komiks. Masz poczucie humoru :wink:

.
 
     
Astolus 

Były redaktor ID.


Wiek: 28
Dołączył: 29 Lip 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-07-27, 15:08   

Co z tego że w paincie, ale pro wykonane :D . Świetny humor jak i wykonanie 10/10
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo