..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
krótka historia
Autor Wiadomość
Klusk 
Tyrael 2008
Klusek


Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: warszawa
Wysłany: 2008-10-25, 19:06   krótka historia

Zapraszam pod poniższy link :D

http://klusek83.deviantar...dzien-101716504

Pozdrawiam
_________________
si vis pacem para bellum
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2008-10-25, 19:12   

Szkoda, że nie będzie. Poszuka sobie posady w innej grze :lol: xD
 
     
Zygii 

Dołączył: 26 Lut 2008
Wysłany: 2008-10-25, 19:44   

może do lich kinga go przyjmą.
a czy ja jestem coś z tyłu czy już są wszystkie postacie z d2 potwierdzone??
 
     
miszcz PC-ta 
The Butcher


Dołączył: 02 Sie 2008
Skąd: Katerdra w Tristram
Wysłany: 2008-10-25, 19:52   

O nie! I co teraz zrobią? xD
Hmm... może wrócą w dodatku :D
_________________
The Butcher
 
     
Haxite 



Wiek: 100
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-10-25, 20:05   

Jak zwykle poczucie humory Kluska nie opuszcza ;-) i elegancko, tak trzymać, komiks jak najbardziej udany - wręcz zajebisty ^_^ GZ!
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
a.k.a Exis


Konto na BN: Exis#2407
Wiek: 28
Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2008-10-25, 20:21   

hehe komiks na czasie ;D
Klusek jak zwykle dał rady :>
swietny pomysł i wykonanie, a bohaterzy to imo znajdą sobie prace innej grze :P 10/10
_________________

 
     
rafa12 
StarCraft !


Konto na BN: Evil_Rafa , ale tylko na StarCrafcie!
Wiek: 28
Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: brać pieniądze?
Wysłany: 2008-10-25, 20:31   

hehe.
Jak zwykle nutka humory ;]
10/10
_________________
Haxite napisał/a:
rafa12, dobra robota 8)
Nareszcie mam się czym chwalić ! ^^
 
 
     
Noob_Killer 
'06 user


Wiek: 28
Dołączył: 19 Sie 2006
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-10-25, 20:34   

Klusek nareszcie coś naskrobał ;D Oczywiście 10/10, mistrzostwo.
_________________
 
 
     
d-_-b 


Dołączył: 11 Cze 2008
Wysłany: 2008-10-25, 20:39   

hahah xD
Genialne xD
10/10
 
     
Astolus 

Były redaktor ID.


Wiek: 27
Dołączył: 29 Lip 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-25, 20:42   

Wielki powrót ,mistrza, świenty humor i wykonanie! 10/10.
_________________

 
 
     
Sarge 
Emerytowany rencista


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sty 2008
Skąd: Z pokoju
Wysłany: 2008-10-25, 20:57   

No nie, nieźle się uśmiałem :rofl:
Robisz mistrzowskie komiksy, 10/10
_________________


 
 
     
crunk_mp 
Emerytowany Moderator
~ God of War ~


Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2008
Wysłany: 2008-10-25, 23:02   

rofl imo zajebiaszcze ^^
_________________
Jedyny sposób na to by zmądrzeć, to grać z mądrym przeciwnikiem.

 
 
     
T25 

-> c===3 <-

Dołączył: 15 Mar 2007
Wysłany: 2008-10-26, 21:45   

no no :D Łuki powrócił i od razu humorem zapodał ;)

co ja moge więcej dodać?? max ofc 10/10
 
     
Morphin 
...


Wiek: 28
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: hmm
Wysłany: 2008-10-31, 08:15   

Komiks świetny, a sposób w jaki rysujesz pala jest nie do pobicia. Imba 10/10
_________________
"It's your blood next, then I will make this world burn!"
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2008-11-08, 15:55   

Świetny komiks :)
Świetny styl rysowania :D 10/10
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo