..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strategie]Dla Modyfikacji w które gracie
Autor Wiadomość
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2008-11-04, 19:37   [Strategie]Dla Modyfikacji w które gracie

Ten temat założony został specjalnie dla Strategii do Modyfikacji w które gracie.
Przyda się to osobom, które zaczynają przygodę z modyfikacjami. I nie mogą sobie poradzić w grze.


Należy pamiętać że w tym temacie obowiązują pewne zasady:

1. Zakaz komentarzy.
2. Zakaz oceniania.
3. Zakaz dopisywania dodatkowych informacji do odpowiedniej strategii.

Autor, zamieszcza tylko i jedynie strategię. Wszelkie uwagi i pomocne info pisać na: PW autora.

Co powinna zawierać strategia?

Strategia powinna zawierać:

1. Nazwę modyfikacji do której tyczy się strategia
2. Nazwę strategii Np. "Strategia na Barba Kurast Mastera" (Jest to dla moda Median).
3. Wstęp do strategii.
4. Statystyki do strategii.
5. Itemy do strategii.
6. Skille do strategii.
7. Najemnik. (Nieobowiązkowe jeżeli nie grasz z nim)
8. Zakończenie.

Autor strategii, może zamieścić screeny, filmy itp.

Proszę również jeżeli to możliwe wyłączać podpis, będzie się lepiej czytać. ;)

Zbiór strategii:

...:::Barb melee Hybryda:::... by angel-94
Necrosummoner by Gaco
N@ChOs NeC by supratec4
Strategia do WDA Mod by Vavamuffin
Ostatnio zmieniony przez Eps 2009-12-01, 08:55, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
angel-94 
Median player


Konto na BN: *Angel-94 /2: *14.5cm
Wiek: 24
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Mława
Wysłany: 2008-11-09, 20:03   

...:::Barb melee Hybryda:::...

by angel-94


Modyfikacja: MEDIAN 2008 v1.57b

Spis treści

0. Wstęp
1. Staty
2. Skille
3. Itemki
a) bronie
b) zbroja
c) hełm
d) rękawice
e) pas
f) buty
g) amulet
h) pierścienie
i) ekwipunek
4). Najemnik
5). UberQuesty
6). Podsumowanie, porady i ciekawostki

Jest to moja pierwsza strategia i mam zamiar opisać tą postać dosyć dokładnie, ale nie obszernie. Zamieszczam także screeny itemów.
Ta postać jest połączeniem kilku innych - robiłem ją według własnego uznania i muszę przyznać, że jest dobra.
UWAGA! Do Mediana dodajemy także MODYFIKACJĘ PLUGY 7.01 (można ją pobrać w dziale o modyfikacjach). Dzięki temu będziemy mieli większą skrytkę i możliwość przerzucania itemów na inne postacie.

1. Staty

a) siła - 503 - tyle mamy z wymaxowanym skillem MOUNTAIN KING - dodaje on bez itemów 48% do wszystkich statów, czyli bez niego mamy około 335 siły. Z itemami: 1194
b) zręczność - 394 - z MK - bez MK ok. 270 zeczności. Z itemami: 788
c) żywotność - reszta - 916 z MK - czyli bez niego ok. 600 z groszami. Z itemami: 1808
d) energia - nic - z MK i tak 61. Z itemami: 397

2. Skille

Opiszę TYLKO te, których będziemy używać.

Snake Stance - max. Bardzo dobra aura. Dodaje gigantyczne dmg od trucizny.

Eagle Stance - max. Synergia do SS. Poza tym leczymy się nią :P Uzupełnia całe życie w ciągu pewnej ilości sekund. Czas leczenia całego hp, zależy od lvl skilla. Na wymaxowanym (18) + itemki (łącznie 35) leczy całe HP w ciągu 23.2 sec.

Wolf Stance - max. Według mnie najlepsza aura. Zwiększa procentowo dmg, szybkość chodzenia/biegania (Velocity), szybkość ataku i Crushing Blow.

Kraken Stance - 1. Na immunów :P

RESZTA PO 1.

Berserker Fury - 10. czemu tylko 10? Bo potem mało przyrasta, a tyle i tak wystarczy. Umiejętność pasywna - zwiększa Szybkość ataku i chodzenia/biegania.

Mountain King - MAX! Bardzo dobry pasywny skill. z Itemami zwiększa nasze staty o 72%!

Duchy Starożytnych (summony) wszystkiepo 1 - przyda się żywa tarcza. Reszta skilli z tego drzewka też po 1.

Titan Strike - max. Jeden z naszych głównych skilli. Kiedy działa leczy nas (uzupełnia full HP - z itemami w ciągu 9.6sec, dodaje zręczność i siłę o wiele procent (ale tylko kiedy działa :< )

Hamstring - 1. Crap.

Thunder Slam - wg. uznania. Ja bez itemów mam 8 - żeby zmniejszyć Spell Timer (czas oczekiwania na ponowne użycie skilla). Skraca nam (z itemami ofc.) do 4sec (zamiast 10sec). Obszarowy atak - po udeżeniu wywołuje, falę, czy raczej okrąg, odrzucający, ogłuszający i zadający dmg. Zazwyczaj nim rozpoczynamy walkę.

Shower of the Rocks - 1. Jeden z głównych skilli. Czemu tylko 1? Bo potem zmniejsza tylko zżeranie many, a i tak zżera tylko po 20+, więc się nie opyla pakować więcej :P Po uderzeniu wroga zostaje aktywowana klątwa Zwiększenie Obrażeń i na ten obszar spadają głazy zadające dodatkowe dmg.

Conquest - 1, bo niektórzy używają, ja osobiście nie. Kiedy działa zwiększa szybkość chodzenia/biegania.

Throw Skille - po 1 każdy. Wszystkie, oprócz ostatniego - Hawk Talons - są na dojście. HT używamy przy Summoning UberQuest. Potrzebny jest do tego Topór "do rzucania". Zastawia coś na podobę pułapki - jeśli wróg w nią wdepnie zostaje wystrzelone kilkadziesiąt toporów, zadających dmg.

3. Itemki

a) bronie

Nosimy 2 bronie, ale i tak atakujemy tylko jedną. Druga ma wspomagać działanie pierwszej - dodaje skille.

Pierwsza broń

Moje rozwiązanie:



plusy:

- spore dmg
- throw axe (możemy robić HT)
- IAS
- dmg od żywiołów
- zmniejsza res wrogów
- 33% na użycie 10-lvl Mar of the Wild (zwiększa m. in. dmg)
- 6 sox
- 2 Barb Skille
- 25% do siły
- 26% Crushing Blow

minusy:

- ciężkie (tak jak każdy Sacred item)

socketujemy 6x Perf. Topaz - 10% Deadly Strike (łącznie 60% DS)

inne rozwiązania:

Unikatowe miecze Barba - skille, staty, ew. res, spore dmg

Druga broń (wspomogagająca)

Moje rozwiązanie:






plusy:
- 4 SKILLE!
- MF
- Gold Drop

minusy:
- ciężkie

inne rozwiązania:

Unikatowe miecze Barba - skill, staty, resy
Craft - Skille, staty
Rare - raczej słabe, jeśli chodzi o skille

b) Zbroja

moje rozwiązanie:



plusy:
- Spike Nova
- Niezniszczalne
- 40% Open Wound
- 14% dr
- some str.
- 6 sox

minusy:
- brak skilla
- brak innych statów
- brak resa (można socketować)

DRUGIE dobre rozwiązanie:



plusy:
- 2 skille
- dużo VITA!
- dużo STR!
- good def
- 6 sox
- 17% dr

inne rozwiązania:
brak

c) Hełm

Moje rozwiązanie:



plusy:
- staty
- rese
- magic res!
- +dmg
- 4 sox

minusy:
- brak skilla

Inne rozwiązania:

Unikatowe Hełmy Barba - skille, ststy, niektóre res

d) Rękawice

Moje Rozwiązanie:



plusy:
- 250 CP
- Life!
- Total Char. DEF!
- Def. Spirit

minusy:
- brak resa
- mały def
- brak statów

inne rozwiązania:
brak

e) Pas

Moje rozwiązanie:



plusy:
- LIFE!
- 2 sox

minusy:
- brak statów
- brak resa (można socketować)

inne rozwiązania:
brak

f) Buty

Moje rozwiązanie:



plusy:
- LIFE!
- Total char. DEF!
- 4 sox
- FRW

minusy:
- tylko fire res (można socketować)

inne rozwiązania:
brak

g) Amulet

Moje Rozwiązanie:



plusy:
- 3 skille
- life
- cold res
- energy

minusy:
- brak statów (ene to crap :P )

inne rozwiązania:

+2 skill, atrybuty/resy

h) ringi

Moje rozwiązania:

Nie będę dawał screena, bo wolę opisać:

co muszą mieć:
- 1 skill (więcej się niestety nie da)
- res
- life
- str/dex

i) Ekwipunek:

1. Talizmany z Uberów :P

co dają:

staty
rese
max rese (Azmodan Heart)
+ losowy skill losowego chara (Scroll of Kings, Azmodan Heart, Worldstone Key)
+ skill (charm z Ureh)

Poza tym:

Kostka Hor. - jak zabraknie miejsca w eq, to kitramy do niej itemki np. podczas robienia Kurast 3000 BA
TP Book
Id. Book
Key XD

4. Najemnik

Z 5 aktu. Ma takie skille jak my: Thunder Slam i Shower of the Rocks :P

Itemy:

a) broń:
unikatowy miecz Barba

b) zbroja:
Arreat Plate (ta co u nas)

c) hełm:
unikatowy hełm Barba

5. UberQuesty

Butcher - łatwy.
SofR (Shower of the Rocks) + SS / WS (patrz skille)

Akarat - łatwy
T-Slam + SofR + TS + WS

Tal Rasha - średni. Bez MAX RESÓW NIE CHODZIĆ!
T-Slam + WS

King Koth - średni
T-Slam + WS + ES

Jitan - HARD! nigdy nie zrobiłem, chociaż próbowałem

Bartuc - hard! zrobiłem kilka razy

Inarius Revenge - nie próbowałem xD

Creature of Flame - łatwe
T-Slam + SofR + WS

Infernal Machine - łatwe
SofR + WS

Death Projector - łatwe
SofR + WS / SS

Azmodan - łatwe/średnie
T-Slam + TS + SofR + WS / SS

Rathma Square - średnie
T-Slam + TS + WS

Cathedral of Vanity - średnie
T-Slam + TS + SofR + WS / SS

Kurast 3000 BA - łatwe
T-Slam + TS + SofR + WS
5 minut roboty - zabicie tylko Summonerów i Totemów
15 minut - wyczyszczenie wszystkiego

Island of the Sunless Sea - łatwe, ale trzeba uważać na Luciona, bo potrafi walnąć hita za 10k
T-Slam + TS + SofR + WS (na Luciona SS)
Najpierw bijemy Malica i czyścimy wszystko przy Lucionie. Potem wabimy Lucka, tak aby walczyć z nim sam na sam. Po każdym hicie odsuwamy się tak, aby nas nie sięgnął i ponownie atakujemy, aż do skutku.

Khalimgrad - średnie
T-Slam + TS + SofR + WS
Trzeba uważać na Totemy, bo używają Punishera - Punisher + kilku wrogów w polbiżu = dead

Tran Athulua - na hellu ciężkie
Po co robić skoro charmy i tak zdobywamy na normie?

Fautztinvile - hard
Najlepszy dro runek. Chodzimy na koszu, bo na hellu padamy, a i tak można na koszu super runki dropnąć.

Ureh - HARD!
Najgorszy UQ w grze. Nigdy nie zrobiłem.

6). Podsumowanie, porady i ciekawostki

Staty barba:

mamy ponad 20k hp (jeśli nosimy Arreat Plate to więcej)
mamy ok. 2k mp

90% Otwarcie Rany
80% Crushing Blow
70% Deadly Strike

Dzięki połączeniu Wolf Stance i Berserker Fury osiągamy SUPER EFEKT - biegamy szybciej, niż Melćma ( :* ) uciekający przed stadem gigantycznych pająków! :mrgreen:

z WS mamy do 20k dmg
z SS mamy do 200k+ dmg (od psn przez 5.1 sec - bardzo mały czas)

Porady:

gdzie szukać itemków:

Kurast 3000 BA - do 10+ unikatów na raz, do 3 set items, czasem jeszcze unikatowy sacred item, do 30+ rare!, do 500k+ golda, dziesiątki magic items

gdzie expić:

Baalruny
Diaruny
Death Projector
ofc. na /players 8


Warto też hazardować - rare ringi, amulety, czasem jakiś unikat.

Ciekawostki:

Na początku Kurast 3000 BA robiłem nawet 2h! teraz 5-15 minut - trening czyni mastahem :mrgreen:

KONIEC!

UWAGA!
wszelkie komentarze i oceny pisać na pm - jest to topic... a zresztą przeczytajcie co napisał eps w pierwszym poście xD
Ostatnio zmieniony przez Eps 2008-11-09, 20:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Gaco 


Konto na BN: gaco
Konto na IDR: Gacek
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Zalas
Wysłany: 2008-12-25, 11:09   

Necrosummoner pod modyfikację Median XL v. 1.80

Witam!
Jest to moja pierwsza strategia, jeszcze na dodatek bardzo wymagająca, więc proszę o wyrozumiałośc jeśli pojawią się jakieś błędy. Strategia ta opiera sie na moich przeżyciach, związanych z tą modyfikacją, krótko mówiąc to imo jest to najlepszy char na początek. Potem nxt chary już będą miały łatwiej, bo dzięki PlugY 7.01 będzie można przerzucać itemy innym charom, tudzież zwiększyć pojemność skrzynki. Tylko proszę pamiętać, że PlugY 7.01 działa pod 1.11b, PlugY nie zadziała pod 1.11 oraz 1.12. Mam nadzieję, że Angel-94 nię będzie miał za złe, że troszkę się wzorowałem jego strategią :) Myślę, że to tyle słowem wstepu, przejdźmy więc, do dania głównej tej strategii.

Spis treści:
a) Statystyki
b) Skille
c) Itemy
d) Najemnik
e) Challenges
f) Dungeon uberquests
g) Summoning uberquests
h) Uberlevels
i) Heroic levels
j) Jak grać
k) Podumowanie


Statystyki

Siła pod itemy, zręczność również, żywotność NIC (jeśli ktoś bardzo chce to może dać ~50), mana cała reszta, wiem jako, że to jest single player nie wiadomo jakie itemy sie znajdzie i jakie będa potrzebne, dlatego sugeruje robić w ten sposób, iż gdy ma sie powiedzmy 100pkt do rozdania, 25dać w siłę 25 w zreczność i 50w manę, czyli 1/4w str 1/4 w dex i 1/2 w manę

Skile

Char w Medianie XL ma podzielone skile na 6drzewek, zajmijmy sie pierwszym aczkolwiek najważniejszym SUMMON TREE, krótko mówiąc tutaj MAKSUJEMY wszystko

w SUPPR. TREE nie dajemy nic, z prostego powodu nie walczymy kuszą

następne to BATTLE TREE tutaj kazdy skill po 1 punkcie (z itemami, mogą osiągnąć nawet ponad 20 co w zupełności wystarczy), omówię te skile poktótce:
-Unholy armor - nakrótki okres czasu jesteśmy niewrażliwi na wszystko, przydaje się do odzyskiwania zwłok
-Sacrifices - tworzy zwłoki, dzięki którym możemy stworzyć totemy (o totemach napiszę poniżej)
-Famine - jedyny niepotrzbny skill z tego drzewka
- Bend the shadows - TELEPORT, aczkolwiek, teleportuje tylko po najechaniu na naszego summona, nie teleportuje w "pusta" lokację
- Talon's Hold - zwalnia cel, oraz "reanimuje" Ratma Priest, który możliwe że nieraz uratuje nam skórę

Następne 2 drzewk to TOTEM TREE tutaj dajemy:
-Howling totem 10pkt
-Totemic mastery 5pkt (inne się też przydadzą ale napiszę o tym poniżej)

I ostatnie drzewko SPECIAL TREE (uber skill):
ja wybrałem rathma chosen, lecz stwierdziłem, że to jest błąd, gdyż praktycznie tego skila nie używam, więc gdybym robił summonera jeszcze raz zainwestowałbym w Necromantic Trance, zwiększa ilość summonów na pewien okres czasu oraz zwiększa zdolność odzyskiwania many

Itemy

oczywiście, ubieramy to co znajdziemy najlepsze, jednakże najbardziej wartościowymi itemami jest set nekromanty summonera, ofc części możemy znaleźć w uberlevelach, jak również sługi baala rzucają set itemy, oraz boss, który znajduje się na miejscu pryszczoskóra. NAjważniejsze czynniki to fcr, skill, bonus do obrażen, odporności summonów, bonus do maksymalnej ilości summonów i bonus do atrybutów. Najprostszym sposobem są runewordy, dobre runy dość często wypadają, możemy je miksować w kostce, więc w miarę prędko dojdziemy to tych najlepszych, także:


-hełmy, tutaj preferuję w Circlecie (obręczy) RW Eulenspiegel (+THUR), głowne zalety to +2do skilla, 20fcr, bonus do dexa i energii
- zbroja, również RW (+ZOD) Mirage, daje 2do skilla, fcr, resy
-Amulet tutaj jest pełna gama wyboru, z unikatów tylko i wyłącznie Felblood (1skill, bonus do ilości maksymalnych summonów) lub jakiś rare z 2do skila i bonusami dla summonów
-tarcza - w tarczy nekromanty RW Nahual (+KUR) bonus do skilla, do artybutów, co ciekawe zwieksza maksymalną ilosc many i zycia o 30%
-buty RW (+NIH) bonus do skila, zycia oraz siły
-rekawice RW (+ZOD) nie ma lepszych rekawic, dla tej strategii, 2do skila, bonus zycia summonów
-pierścienie tu też jak w przypadku amuletu, pełna dowolność byle mialy 1do skila i jakies przyzwoite bonusy
-pasek niestety nie ma zadnego dobrego paska, oprocz sacreda, ktory by odpowiadał summonerowi, dlatego jaki tylko się znajdzie, będzie dobry

Najemnik
Krótko - niepotrzebny, natworzy się tyle summonów, że i tak najemnik by stal bezrobotny :)

Challenges

Atribute Challenge - wykonalne, aczkolwiek z pierwszym może byc mały problemik (maksymalny lvl 50), z nastepnymi idzie płynnie, strategia, pozwalać summonom zabijać amazonki, zapewiać by byly totemy oraz by sięgały summonów oraz oczywiście tworzyć ciągle nowe, jak stare umrą

Ennead challenge - bułka z masłem, idziemy na Kurast 3000 BA na poziomie hatred, przed 80tym lvlem, zabijamy Ennead Necromancer'a i liczymy, że wyrzuci Soulstone shard, dzięki temu odblokuje się nam Unholy Prayer, bardzo ważny skill, tworzy całą nasza paczkę praktycznie niezniszczalnymi, bardzo przydaje się przy uberquestach

Atribute Challenge 250, 500 - nie robiłem oficjalnie :)

Black Road Challenge - nie robiłem, gdyż uważam, że ten skill nic specjalnego nie wnosi

Dungeon Uberquests

1. Creature of flame - prościzna - zabijamy wszystko po drodze, zabijamy bossa - cieszymy się kolejnym talizmanem

2. Infernal machine - również proste, wchodzimy, teleport do maszyny, póki nie naroi się od przeciwników

3.Death Projektor - może być problem - maszyna wysyła wiązkę błyskawic, która zabija wszystko, więc trzeba wyczuć czas kiedy można podejść do maszyny

4. Azmodan - znajdujemy- zabijamy - cieszymy się :)

5. Rathma Square - dość ciężkie lecz wykonalne, trzeba przebić się przez monstery i zabić bossa

6. Cathedral of Vanity - wykonalne, lecz tutaj bym zaglądnął, mając już w miarę dobre itemy na sobie, teleport do maszyny mijając wszystkich po drodze, zabijając maszyne sciągamy wszystkie niewrażliwości z innych bossów, więc wtedy to już pójdzie łatwo

7.Toraja - by wykonać ten quest musimy wczesniej wykonać Summonig uberquest - judgement day, gdyż talizman z judgement day daje nam +1 to summon erydem, otóz ten erydem potrafi ściągnąc niewrażliwości z Lilith, więc gdy już mamy Erydemy, podchodzimy do Lilith i ja zabijamy

Summoning Uberquest
(do tych uberquestów potrzebujemy "book of summoning")

1. Butcher - łatwe, wchodzimy, tworzymy bossa , zabijamy go

2. Binding of Baal - w miarę łatwe, tylko wazne by mieć duzo summonów i własne dobre resy

3. Assault on Mount Arreat - j.w.

4. Akarat - j.w. :)

5. Lord Aldric Jitan - średnie, potrzeba naprawdę dużo summonów, jęsli nas zabija nic sie nie dzieje, włączamy unholy armor, odzyskiwujemy zwloki, tworzymy summony i zabijamy ponownie, tutaj dostajemy niezwykle cenny talizman, który daje, 1do Jitan's Gate - teleport lecz tym razem w "puste" pole, bardzo przydatne, tudzież niezbędne przy robieniu Kurast 3000BA

6. Legacy of blood - w miare łatwe, tworzymy hordy summonów, tworzymy bossa i liczymy na to, że summony poradzą sobie szybko z bossami

7. Judgement Day - tu również potrzebujemy hordy summonów, czekamy az 2razy wypadnie nam talizman, po czym bierzemy jeden w ciagu 30sek od rzucenia talizmanu miksujemy go w kostce, dojda ogromne bonusy :)

8. Secret Inarius Revenge - jeśli tylko wiecie gdzie to jest to powiem tyle, że łatwe do wykonania :)

Uberlevels

1. Kurast 3000BA - jeśli mamy jitan's gate to kaszka z mleczkiem, jesli nie to gorzej, gdyz ciężko zmusić summony by podeszly i zabijaly tylko wieżę, a nie niewrażliwe summony, gdy mamy jitan's gate to teleport do wiezy, oni ja zabija w 2sek i tak w kolko, a po drodze sprzatac summony

2. Island of the Sunless Sea - proste, tylko chodzić wolno, by nagle nie otoczyły nas hordy przeciwników

3. Khalimgrad - łatwe, jeden z moich ulubionych uberleveli, bardzo dobrze tutaj exp leci, strategia zabijac zabijac i jeszcze raz zabijac

4. Tran Athulua - proste ważne, tak jak w każdym uberqueście, chodzić z całyczas włączonym unholy prayer

5. Fauztinville - trudne, mi sie udało pochodzić tam najdłużej 5min, potem zgon :/

6. Ghosts of Old Bremmtown - ogólnie level łatwy, ALE by dostać talizman trzeba zabić bossa w przeciągu 3min od wejścia do levelu, jak również bez umierania, cow przypadku summonera jest praktycznie niemozliwe, a jeśli chce się iść po itemy/expa chodzić bardzo powoli bo bossy pojawiają się nagle znikąd

7. Kingdom of Shadow - najtrudniejszy quest w Medianie, nawet nie probowałem go wykonywać

Heroic Levels

powiem krótko, zwykłe potwory idzie zabić, gorzej z krowami, jeszcze gorzej z bossami (mi się jeszcze nie udało ich pokonać)

Jak grać

1.Wychodzimy na bezpieczne WP (gdzie nas potwory nie zaatakują)
2. włączamy Sacrifices potem Tworzymy 4totemy:
-Howling Totem
-Mana Tide Totem
-Blood Tide Totem
-Elementar Totem
3. Tworzymy wszystkie summony jakie mamy dostępne
4. Idziemy na łowy, pilnując by totemy były zawsze blisko summonów, w tym celu ciągle używamy Bend The shadows, a gdy dochodzi do dużego rozlewu krwi, właczamy praktycznie zawsze Unholy Prayer
Podsumowanie
Jak dostroić klawisze pozostawiam do wyboru (mi i tak braklo klawiszy do przypisania) w razie pytań kontakt PW (tak jak Eps zasugerował)
końcowo HP wyjdzie w przedziale 5-8k (wraz z aurą Summona Shadow) natomiast HP 10-15k co w zupełności wystarcza, próg 125fcr bardzo latwo uzyskac, oczywiscie poczatki beda trudne, ale jak sie przejdzie poczatki to potem tylko z gorki bedzie.
To cóż życzę miłej zabawy i mam nadzieję, że moja strategia komuś się przyda, pozdrawiam!
 
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2009-08-03, 02:16   

N@ChOs NeC

Modyfikacja MEDIAN XL 1.A9

Masz problemy z modem? Poniżej wykreowana postać pozwoli Ci na ugryzienie go nie wysilając się zbytnio:)
Pomysł na utworzenie tej postaci nasunął się z pewnego skilla Rathma Chosen jego zadaniem jest uczynienie Twoich podwładnych nietykalnymi:)
Wielu może się dziwić po co pakować ten skill skoro posiada tak krótki czas trwania i do tego ma długi Spelltimer.
Te wiele osób się bardzo myli:) Przyjrzyjcie się poniższemu drzewku umiejętności oraz przedmiotom,które specjalnie dla was wyszukałem


S T A T Y S T Y K I
Pod itemy reszta w energie(totemy) albo życie zależy ile wytrzymujesz na placu boju:P

S K I L L T R E E

N@ChOs NeC SKILLTREE

Skille Główne

Rathma Chosen - MAX Uberskill
Death's Fury Totem - MAX
Elemental Totem - MAX
Totemic Mastery - (27)
Shadows - (25)

Totemy + 1

Blood Tide Totem
Mana Tide Totem
Elemental Totem
Howling Totem
Frostclaw Totem
Fireheart Totem
Exploding Totem
Stormeye Totem

Dodatkowe + 1

Unholy Armor
Sacrifices
Famine
Bend The Shadows
Talons Hold
Liche Form Challengeskill


I T E M Y

(Unikatowe,Setowe,Słowa Runiczne)

ZBROJE

SET ITEM

Rathma's Skeleton

Ancient Armor (Sacred)
Defense: (6203-8932)
Durability: 111
Required Strength: 532
Required Level: 100
+(1 to 2) to Necromancer Skill Levels
+(2 to 4) Extra Totems
20% Faster Run/Walk
40% Faster Hit Recovery
+(201 to 250)% Enhanced Defense
Lightning Resist +(31 to 50)%
Damage Reduced by 5%
Socketed: 6
Requirements -20%


RUNEWORD

Unity

+ Ghal ( 100 LvL )

+25 Energy Factor to Spell Damage
+1 to All Skills
+(251 to 300)% Enhanced Defense
+125 to Strength
+50 to Energy
+50 to Dexterity
+125 to Vitality
All Resists +(51 to 60)%

RUNEWORD

Linga Sharira

+ Auhe ( 100 LvL )

Body Armors

10% Chance to cast level 50 Punisher when Struck
+1 to All Skills
50% Faster Hit Recovery
+(301 to 350)% Enhanced Defense
Regenerate Mana +50%
Damage Reduced by 5%
Total Character Defense Plus (11 to 15)%


UNIQUE

BUTY

Slippers of Yaerius

Greaves
(Sacred)
Defense: (1784-2341)
Durability: 81
Required Strength: 202
Required Level: 100
20% Faster Run/Walk
50% Bonus to Buff/Debuff/Cold Skill Duration
+(201 to 250)% Enhanced Defense
+(31 to 40) to Strength
+(31 to 40) to Energy
+2 to Light Radius
Requirements -66%
Socketed: 4

HEŁMY

RUNEWORD

Eidolon

+ Taha ( 100 LvL )

+(1 to 2) to All Skills
+100 to Maximum Damage
20% Bonus to All Attributes
+(251 to 300)% Enhanced Defense
All Resists +(31 to 40)%
Total Character Defense Plus (21 to 30)%
+4 to Light Radius

RUNEWORD

Wintermute

Circlets

+ Qor ( 100 LvL )



+2 to All Skills
+(31 to 40)% to Spell Damage
+(1 to 9) to Mana Coil
+750 to Mana
All Resists +(31 to 40)%
Total Character Defense Plus (21 to 30)%
Requirements -40%

RUNEWORD

Indigo

Circlets

+Sha'ad ( 100 LvL )


+100 Energy Factor to Spell Damage
+2 to All Skills
50% Faster Cast Rate
-(21 to 25)% to Enemy Fire Resistance
-(21 to 25)% to Enemy Lightning Resistance
-(21 to 25)% to Enemy Cold Resistance
-(21 to 25)% to Enemy Poison Resistance
+30% Enhanced Defense
-500 Defense
+5% to All Maximum Resistances
Requirements -100%

PASY

RUNEWORD

Ahriman

+ Ghal ( 100 LvL )

+1 to All Skills
Adds 200-600 fire damage
Adds 200-600 lightning damage
Adds 200-600 cold damage
+(301 to 350)% Enhanced Defense
+(31 to 50) to all Attributes
All Resists +(31 to 40)%
Requirements +10%

RUNEWORD

Nero

+Auhe ( 100 LvL )


10% Chance to cast level 14 Fortress on Attack
Adds 25-100 damage
+150% Damage to Demons
Adds 500-1000 fire damage
+(31 to 40)% to Fire Spell Damage
+(15 to 19) to Path of Flames
+(201 to 250)% Enhanced Defense
Regenerate Mana +5%

RĘKAWICE

RUNEWORD

Drekavac

+ Taha (100 LvL)

+1 to All Skills
45% Increased Attack Speed
45% Faster Cast Rate
+(81 to 100) to Maximum Damage
Adds 100-200 cold damage
Maximum Skill Level Increased by 1
Attacker Takes Cold Damage of (101 to 150)
(21 to 40)% Better Chance of Getting Magic Items

TARCZE

UNIQUE

Witch Drum

Small Shield
(Sacred)
Defense: (2375-3182)
Durability: 42
Required Strength: (319-277)
Required Dexterity: (344-299)
Required Level: 100
+(11 to 15)% Bonus to Energy Factor
50% Faster Cast Rate
(36 to 40)% Bonus to Buff/Debuff/Cold Skill Duration
+(31 to 40)% to Spell Damage
+(101 to 150)% Enhanced Defense
All Resists +(11 to 15)%
Requirements (-31 to -40)%
Socketed: 4

RUNEWORD

Quimbanda

+Xar ( 100 LvL )

Necromancer Shields

+2 to Necromancer Skill Levels
+2 Extra Totems
40% Faster Cast Rate
+(31 to 50)% to Fire Spell Damage
+(31 to 50)% to Lightning Spell Damage
+(31 to 50)% to Cold Spell Damage
+(1 to 4) to Summon Corpse
+(21 to 25)% Bonus to Summoned Minion Life

Różdżki :

RUNEWORD

Ngozi

+Kra ( 94 LvL )


+(2 to 5) Extra Totems
10% Faster Cast Rate
+(31 to 40)% to Spell Damage
+(1 to 5) to Pagan Rites
Attacker Flees after Striking (11 to 15)%
+(31 to 40) to Energy

PIERŚCIEŃ

Ring of the Five*

Required Level: 100
Adds 25-50 damage
+50% Damage to Undead
-250 Defense
Increase Maximum Life 5%
+2 to Light Radius

* Ring of the Five wypada Duncraig [Uberquest CaveLvl2 z Mobów Lost Souls. ] jeśli dostaniesz się do 5 ukrytych miejsc i polączysz z pieczęciami
możesz stworzyć Assur's Bane

DUNCRAIG

Assur's Bane

Required Level: 100
+1 to All Skills
Adds 25-50 damage
+150% Damage to Undead
+1 to Purify
Increase Maximum Life and Mana 10%
+2 to Light Radius

* Assur's Bane możesz go utworzyć tylko w Kostce Horradrimów jest częścią questu w Duncraig.

Na zastępstwo coś + % Bonus to Buff/Debuff/Cold Skill Duration Bądź + Skill


AMULET*

The Dreamcatcher

Required Level: 80
+2 to All Skills
15% Faster Cast Rate
-(6 to 10)% to Enemy Fire Resistance
-(6 to 10)% to Enemy Lightning Resistance
-(6 to 10)% to Enemy Cold Resistance
-(6 to 10)% to Enemy Poison Resistance
All Resists +(21 to 25)%
+(31 to 40) Mana after each Kill

* UWAGA specjalna recepta w Kostce Horradrimów 3 dowolne runy + amulet = 20 % szansy na + 1 Skill . !!!.
Stwórz backup save'u i powtarzaj czynność do skutku


JEWEL

Dragon's Egg

Required Level: 100
100% Chance to cast level 27 Blast Wave when you Level-Up
Indestructible
+(3 to 6)% Bonus to Summoned Minion Damage
+(2 to 5)% Bonus to Summoned Minion Resistances

Cornerstone of the World

Required Level: 115
+1 to [random active skill]
+5 Required Level

Heavenstone

Required Level: 100
+(101 to 150) Defense
+(3 to 15) to all Attributes

MYSTIC ORBS

Połącz z biżuterią w Kostce Horradrimów Item jest niebieskiego koloru do kupna u Akary (I akt)

+ 1% Bonus to Buff/Debuff/Cold Skill Duration

T A K T Y KA

Z powyższych itemów można wywnioskować że jest to build szykowany pod skill Rathma Chosen ale także i siejące zniszczenie Totemy. Ale Dlaczego?

- Potęga elementalnyh obrażeń pochdząca ze skilli Fireheart Totem , Stormeye Totem procentowane Elemental Totem-em oraz Shadows Aurą
- Nieśmiertelna Armia zyskująca nie tylko Obrażenia Magiczne Rathma Chosen ale także elementalne z totemu Death's Fury wyprocentowane przytoczonymi wyżej skillami
- Teleportacja i przegrupowanie ze skillu Bend The Shadows
- Gear pod Bonus to Buff/Debuff/Cold Skill Duration Dopala skill Rathma Chosen im więcej tym lepiej:) stworzymy większą ilość nietykalnych Cieni:)
- Nieśmiertelne Cienie Tankują i bronią totemów!!:)
- + 45 % Bonus to Buff/Debuff/Cold Skill Duration z Biżuterii + 90% z Gearu co daje ok 80 sekund więcej dla Rathma Chosen

Jak używać skilli?

- Castujemy Sacrifices
- Po kolei, Mana Totem,Deaths Fury Totem,Elemntal Totem ewentualnie Howling Totem Dla merca, kilka Firehart Totem oraz Stormeye Totem tak aby znieść pierwszy (Mana Totem) ponieważ nie przyda się nam i zabiera nam
miejsce które może posłużyc jako broń ^^
-Przywołujemy Cienie (Summon Shadows) naznaczamy je skillem Rathma Chosen czekamy aż skończy się Spelltimer i tak w kółko musimy uważac aby nie naznaczać tych samych
najlepiej rzucac po jednym cieniu
- Gdy zrobimy Armie teleport co jakiś czas aby nie utracić totemów.

Merc?

-Proponuje z V aktu ponieważ posiada Buff + Attack Speed Oraz Elemental Damages Ewentualnie z II aktu Shapeshiftera Podobny buff:)

Mam nadzieje że się nie zawiedziecie i problem stanowić będzie tylko szukanie całego ekwipunku:)

Powodzenia w grze!
 
     
Vavamuffin 
Elite_kox


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2009
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-11-29, 13:32   

Taka Moja Strategia Na Mod WDA. W ogóle Gratuluje tworcom bardzo fajny mod.
No to Możemy chyba zacząć. Opisalem Ta strategie juz na tym Forum Ale Widocznie Nikomu sie nei spodobala ale myśle że w tym dziale moge ją wstawić.


I.Skille
A więc Rozdajemy Wszystkie skille Tak żeby Po osiągnięciu wyższego lvl wyglądały Mniej więcej Tak

Oszczep i Włócznia_________________________________________________Um Pasywne


O małe liczby się nie bojscie bo po Wyposażeniu was w odpowiednie itemki będzie to wyglądało mniej więcej tak.

Oszczep i Włócznia_________________________________________________Um Pasywne

_________________________________________________________________________-______________________

II.Statystyki


Rownierz Jak Wyżej Powinniście rozdać statystyki podobnie Jak na Skreenie I.
Po Wyposażeniu w itemki będzie to wyglądało mniej więcej jak na Sreenie II


Screen I
______________________________________________________Screen II


_________________________________________________________________________-______________________

III.Wyposażenie


A więc Teraz Powiem Wam Coś O Eq..

1.Na Owym Modzie Powinniście się wyposażyc w Oszczep - Zemsta Tytana(Eth)
Jeśli Ktoś nie wie O co chodzi Patrzeć Screen Niżej...


Można Go łatwo zrobić W skrzynce Mieszając [Ceremonialny Oszczep+Ist+PG]
Oczywiści Nie Zawsze Wychodzi

2.Nie powiem Wam Jakie Eq bedzie najlepsze bo sam takowego nei mam ale za to powiem wam że bardzo wzmocnicie swoj dmg dzieki 2 Czynnikom.
Bardzo Wzmocnionymi Obrażeniami Wywołanymi Posiadaniem Amuletu Misztrzostwa we władaniu błyskawicami Screen I i itemow z kleinotami um Screen II


Screen I
______________________________________________________Screen II

Kleinoty DO um Mozna Zrobic z mieszaniny w kostece [Kleinot+ist+Mikstura(Obojetnie jaka np many)]A talki Do Um Mozna Zrobic [Wielki Talizman+Ist] A jak juz mowimy O talkach do Um To Powinniscie zrobic ich sobie kilka Do innych przydatnych um naprzyklad Teleport (patrz screen niżej)

_________________________________________________________________________-______________________
IV.Styl Gry

Dużo w na ten temat wam nie powiem gdyż każdy ma swoj ale pokaże wam jeszcze jeden screen Jak powinien Wyglądać wasz pasek podstawowego zarządzania.



_________________________________________________________________________-______________________
Plusy Strategii
1.Duży Dmg
2.Pomocne czary zapożyczone od innych prof
3.Przy Dobrych Talka Do Um Można Osiągać:
-Dużą Ilość Hp (Talek Rozkazy)
-Dużą Odporność Na Żywioły (Talek Wrodzona Odporność)
-Duży Def (Święta Tarcza,Lodowa Zbroja)
-Dużą Prędkość Poruszania się, atakowania (Talek Zw. Szybkość)
4.Postać Bardzo Łatwa Do robienia Taxa.
5.Postacią Łatwo można robić BRH,DC,CH,CK

Minusy Strategii
Sam nie znam ich za dużo ale pewnie jakieś ma. Musze tylko Powiedzieć że postać wymięka przy duelu z Silnym Barb/Hamer/Soso Fire


Przepisy Do kostki

Tu udostępnię Parę Przepisów Do Kostki Horadrimow

1.Robienie Gniazd W przedmiocie.____________[PUL+PG+ITEM]

2. Robienie eterycznego przedmiotu__________ [ITEM+LEM+PG]

3.Transmutowanie run wyżej________________[2RUNY-Takie same+BEZ SKAZY]

4.Transmutowanie run niżej (rozmienianie )___[2 BEZ SKAZY+RUNKA]

5.Tell Kec Talek Do UM_____________________ [WIELKI TALIZMAN+IST]

6.Kleinot Do UM___________________________[KLEINOT+IST+MIKSTURA]

Mam Nadzieje że pomogłem życzę wam miłej gry.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo