..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Baśń o Śpiącej Królewnie i jej zamiłowaniu do smoków.
Autor Wiadomość
malymis 
Boo


Konto na BN: malymis#2763
Klan: Boo
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2006
Skąd: Boo
Wysłany: 2009-10-19, 21:00   Baśń o Śpiącej Królewnie i jej zamiłowaniu do smoków.

Dzień dobry

Prolog

awno, dawno temu... jakiś miesiąc, miesiąc temu... czyli dwa miesiące temu... przychodzi do mnie, wyłaniając się z cieni otchłani bn, Boo i mówi:
- Ja chcę mieć taką fajną asse jak mój braciszek, która drapie, kopie, krzyczy i fruwa... - poprosiła grzecznie przyjmując pozycję na Banderasa
KLIK.
- Mhm... - odpowiedziałem równie grzecznie przyjmując pozycję godną miana chłopca z księżyca
KLIK.
Zacząłem myśleć i myśleć i myśleć... i... i jak przystało na ekscentryka oczywiście zrobiłem wszystko po swojemu... dodałem tu zabrałem tam i... zresztą zobacz sam drogi czytelniku co z tego myślenia wyszło...



W dobie afery PatchGate oraz hammerów, botów i innego plugastwa może warto się zatrzymać i podumać jak spędzić ciekawiej czas czekając na...

Myślę, że Kick Assa w takim wydaniu przysporzy wam wiele radości.


Rozdział I - Teoria

Słownik diabelsko-polski

Sedno kopniaków czyli co z nimi działa i nie działa.

Łatwiej wymienić to co nie działa bo są to tylko:
  • obrażenia fizyczne w postaci +dmg, x-y dmg, +min/max dmg
  • zabójcze/krytyczne uderzenie

Działają natomiast wszystkie pozostałe właściwości:
  • elementarne i magiczne obrażenia
  • druzgocące uderzenie
  • otwarcie rany
  • wykradanie życia
  • wykradanie many
  • uniemożliwia leczenie sie potworów
  • oślepia cel
  • spowalnia cel
  • zamraża cel
  • "czaruje" podczas atakowania

Obrażenia od kopnięcia.

Dla poszczególnych par butów dmg od kopnięcia jest następujący:
Kod:

  Nazwa butow                     MinDmg    MaxDmg

  Buty                               3         8
  Ciezkie Buty                       4        10
  Kolcze Buty                        6        12
  Lekkie Plytowe Buty                8        16
  Nagolenice                        10        20

  Wyk z Demoniej Skory Buty         26        46
  Wyk z Rekiniej Skory Buty         28        50
  Buty Kolcze                       23        52
  Bitewne Buty                      37        64
  Bojowe Buty                       39        80

  Wyk z Gadziej Skory Buty          65       100
  Wyk ze Skorupy Skarabeusza Buty   60       110
  Wyk z Kosci Buty                  69       118
  Lustrzane Buty                    50       145
  Myrmidonskie Nagolenice           83       149



Wzorki dla tych co lubią dłubać w liczbach na obrażenia od kopniaka:
Kod:

  MinDmg = (Str + Dex - 20) / 4 * (100 + SkillBonus) / 100 +
           + BootMinDmg * (100 + (Str * StrBonus / 100) + SkillBonus + NonWeapEd + AuraBonus) / 100

  MaxDmg = (Str + Dex - 20) / 3 * (100 + SkillBonus) / 100 +
           + BootMaxDmg * (100 + (Str * StrBonus / 100) + SkillBonus + NonWeapEd + AuraBonus) / 100

gdzie:
  • Str - siła postaci
  • Dex - zręczność postaci
  • MinDmg - minimalne obrażenia od kopnięcia
  • MaxDmg - maksymalne obrażenia od kopnięcia
  • BootMinDmg - minimalne obrażenia butów
  • BootMaxDmg - maksymalne obrażenia butów
  • SkillBonus - bonus z umiejętności Uderzenie Tygrysa i Lot Smoka, Pazur Smoka nie działa w tym miejscu
  • StrBonus - bonus do siły, dla wszystkich butów jest jednakowy i wynosi 120
  • NonWeapEd - %ed z przedmiotów poza bronią
  • AuraBonus - %ed z aur takich jak Moc, Koncentracja, Fanatyzm

I jeszcze progi fhr i ias dla -30 WSM pb.
Kod:

    Szybsze odzyskiwanie rownowagi

  FPS      3    4    5    6    7    8    9

  FHR    200   86   48   27   15    7    0



    Potrzebny ias do osiagniecia 7fpa - Ogon Smoka

  BoSLvl   0    1    2    3    4    5    6    7    8    9   10   11   12   13

  IAS    187   92   75   65   58   52   48   44   42   39   37   35   34   32



  BoSLvl  14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27

  IAS     30   29   27   27   27   26   26   24   24   23   23   23   22   22



    Potrzebny ias do osiagniecia 7fpa - Pazur Smoka (pierwsze kopniecie)

  BoSLvl   0    1    2    3    4

  IAS     46   14    7    3    0


    Potrzebny ias do osiagniecia 3fpa - Pazur Smoka (kolejne kopniecia)

  BoSLvl   0    1

  IAS      5    0



Rozdział II - Listek figowy

Dziewicza zabójczyni prezentuje się następująco:
  • Siła - 20
  • Zręczność - 20
  • Żywotność - 20
  • Energia - 25
  • Mana - 25
  • Życie - 50
  • Wytrzymałość - 95

Z każdym zaliczonym lovelasem zabójczyni dochodzi:
  • Życie - +2
  • Mana - +1.5
  • Wytrzymałość - +1

Rozdawane punkty mają następujące skutki uboczne:
  • 1 pkt Żywotności = 3 pkt życia
  • 1 pkt Żywotności = 1.25 pkt wytrzymałości
  • 1 pkt Energii = 1.75 pkt many


Rozdział III - Rozmaryn

Mając do dyspozycji punkty statystyk (max 505) rozdysponowujemy je w następujący sposób:
  • Siła - ok. 90 z przedmiotami ma być docelowo 167 str
  • Zręczność - ok. 30 z przedmiotami ma być docelowo 136 dex
  • Żywotność - wszystkie pozostałe
  • Energia - 0

Dysponując max 110 punktami rozwijamy następująco umiejętności:


Sztuki Walki

Uderzenie Tygrysa - 20
Ogromny bonus do kończoncych uderzeń Smoka... szkoda, że tylko na 1 hit.

Pazur Smoka - 20
Podstawowy skill, którym kopiemy. Co szósty lvl umiejętności dochodzi 1 kopniak (na 30 lvl 6 kopniaków). Sekwencja kopnięć jest przerywalna blokiem i choć animacja trwa to nie ranimy wroga dlatego nie robimy max bloku używając tej umiejętności.

Szpon Smoka - 1
Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.

Ogon Smoka - 20
Skill głównie do zabawy, rani ogniem i odrzuca wrogów w promieniu 3.6 metra.

Lot Smoka - 1
Świetny skill, dzięki któremu możemy się przemieszczać po potworkach jak również dopadać je gdy te uciekają, a przede wszystkim wybieramy główny cel ataku w pierwszej kolejności, mam tu na myśli głównie magów w sanktuarium. Jeden punkt ze względu na niewielką różnice w obrażeniach w stosunku do wymaksowanej umiejętności, no i zawsze podczas lotu możemy dostać dziewicę więc dmg jest niewskazany i możemy ujść z życiem. Lot Smoka nie zależy od fcr ani ias i długość animacji jest zawsze taka sama, casting delay wynosi 1 sekundę.


Dyscypliny Cienia

Mistrzostwo Szponów - 1
Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.

Psychiczny Młot - 1
Jako, że postać nasza jest manifestem przeciwko zalewowi hammerów nie używamy tej umiejętności ale musimy zmarnować 1 pkt na dojście.

Zwiększona Szybkość - 1
Główny skill nazwijmy to pasywny, który daje kopniaka dla assy w postaci frw i ias. Dla mnie osobiście 1 punkt wystarcza, mając z przedmiotami ponad 10 lvl osiągamy wszystkie progi, a różnica kilkunastu % frw przy wymaskowaniu na pvm nie jest dla mnie znacząca ale jeśli wykazujesz adhd to można zrezygnować z Tygrysa i Ogona i dać punkty tutaj plus gdzie jeszcze tylko chcesz.

Płaszcz Cieni - 1
Jakoś nie lubię tej umiejętności ze względu na czas jaki musi upłynąć pomiędzy kolejnym jej działaniem. W sumie 1 pkt na dojście.

Blok - 1
Nie używamy szponów więc 1 pkt na dojście.

Zniknięcie - 1
BoS i Fade nie działają jednocześnie, a nasza assa używa BoS więc 1 pkt na dojście.

Wojownik Cienia - 1
Jeśli wolisz by Cień używał umiejętności będących w danym momencie w użyciu assy to daj tu max, a jeśli wolisz bardziej wszechstronne mięso armatnie to patrz Mistrz. Kto co lubi... Używam Mistrza więc 1 pkt na dojście.

Jad - 20
Jako obrażenia elementarne działają z kopniakami. Ulubiony skill dla kochających " truć".

Mistrz Cienia - 20
Znakomite mięsko, które potrafi wszystko, szczególnie pomaga rzucając Wartownika Śmierci jak również Uderzenie Umysłu chociaż przez większość lekko znienawidzona umiejętność właśnie przez nawracanie.


Pułapki

Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada, a że nasza assa kopie tyłki a nie dołki to omijamy szerokim łukiem te drzewko.


Rozdział IV - Desu

Słowo wstępu do tego rozdziału może być tylko jedno:
Kobieta...

Hełm
Sen (Io+Jah+Pul)
Podstawa tego buildu oraz jego tytuł. Wspaniały i w sumie niedrogi dający szereg wlaściwości jak life, mana, @res do 20%, fhr do 30%, def do 220 oraz bardzo pomocną klątwę Zamęt, a przede wszystkim 15lvl aure Święty Wstrząs będącej podstawą obrażeń od kopnięć naszej Królewny.
Rw układamy oczywiście w Diademie by uwidocznić jej długie do tyłeczka włosy.



Tarcza
Sen (Io+Jah+Pul)
Identyczna jak w przypadku hełmu różni się tylko "rodzajem" życia. Wraz z hełmem powodują, że gra traktuje aurą jako jedną 30-lvlową.
Tarcza pod te słowo jest z zasadzie dowolna (ja lubie Hyperion) tylko broń Boże nie Kościana lub Kolczasta ...blee.



Broń
Fazowe Ostrze 6 sox
Wkładamy doń 6 razy Widok Tęczy -5/5 light dzięki czemu obrażenia od Świętego Wstrząsu znacznie wzrosną.
Wybieramy Fazowe Ostrze ponieważ ma -30 WSM oraz jest niezniszczalne.



Zbroja
4 sox + life
Taki sweterek w serek czterokrotnie łatamy również Widokiem Tęczy -5/5 light dla większego dmg.



Szaty Ormusa
Znacznie tańszy zamiennik, wkładamy oczywiście rbf, niewiele gorszy od poprzednika, nie mamy life i dodatkowego -15%res ale jest za to +15% fire dmg zwiększający obrażenia od Ogona Smoka oraz mały dodatek w postaci regeneracji many.



Rękawice
Chwyt Drakuli
Kick assa nie ma zbyt pokaźnego fizycznego dmg więc musimy zadbać o sporą dawkę wykradania życia. Nie tyle chodzi tu o klątwę Wyssanie Życia, chociaż ona przydaje się przy bossach, bo częściej będziemy wprowadzać Zamęt wśród potworków ze Snów. Także 10ll i 15str z Draculi to świetny dodatek. To jest mój wybór... ogólnie jeśli chodzi o rękawiczki to kto co lubi/potrzebuje, do wyboru do koloru.



Pas
Sznur Werdungo
Nie możemy mieć dużego bloku więc trzeba się troszkę chronić przed obrażeniami fizycznymi.
Na upartego można założyć Sznur Uszu 8ll i 15dr nie są złe.



Buty
Tancerz Cienia
Ciężkie butki... ale największy dmg od kopnięcia i pozostałe statystyki usprawiedliwiają wymagania siły, no i ten kolorek...
Jeżeli mielibyśmy szukać zamienników to będzie to upg Jeździec Rzezi, a tak na dobrą sprawę jeśli nie zależy nam szczególnie na fizycznym dmg to można wybrać każde butki w zależności czego nam brakuje.



Amulet
Kalejdoskop Mary
Trochę chorujemy na resy dlatego też Mara jest znakomitym i ogólnodostępnym antidotum, a i 2sk jest nieocenione.
Oczywiście jak mamy dostęp do fajnych rare/craft amuletów oczywiście assa nie pogniewa się jak jej taki ufundujemy.



Pierścienie
Kruczy Lód
W sumie chodzi tu o cbf, a reszta to bardzo miłe dodatki.



Jeśli chcesz wkładać do Ormusa Cham kosztem rbf to można założyć dwa ringi jak ten:

Krwawy Pierścień
Dużo ll i ml i nic nam więcej nie potrzeba.



Switch
Wezwanie do Broni (Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm)
Życie, mana, skill... Na drugim zestawie walczymy również Ogonem Smoka ze względu na 40ias jak i +3sk.
Cta robimy w Fazowym Ostrzu ponieważ ma -30 WSM oraz jest niezniszczalne.



Duch (Tal+Thul+Ort+Amn)
Jest 2sk ale są również resy i very big fhr więc czego chcieć więcej.
Monarcha jest podstawą tego rw.



Ekwipunek
Kostka Horadrimów - na łupy.
Torch - dla assy są tanie jak barszcz.
Anni - patrzymy bardziej w kierunku resów.
Wielki Talizman - tyle talizmanów do Sztuk Walki aby osiągnąć 30lvl Pazur Smoka.
Mały Talizman - małymi talikami łatamy dziury w resach a jak jest OK to życia nigdy za mało.


Jako, że jest to assa pvm czysto do zabawy nie trzymajcie się kurczowo moich propozycji ubioru. Podstawą buildu jest light dmg ze Snu więc tylko hełm, tarcza, broń i zbroja jest obowiązkowa, resztą możemy się bawić do woli.


Rozdział V - Połówka

Najemnik jest w tym buildzie tak ważny, że zasługuje na miano połówki, bez której nasza assa nie może w pełni rozwinąć pazurków.
Wybieramy pana z normalnej gry z obroną, który będzie rozpościerać aurę Śmiałość ze względu na to, że assa nie grzeszy defem, a i blok musi mieć nieduży.

Broń
Nieskończoność (Ber+Mal+Ber+Ist)
Aura Przekonanie i wszystko jasne. Pamiętamy tylko, że -light res z infi na mercu nie działa z naszym dmg.
Rw układamy w ulubionej eth broni, jak dla mnie najlepsza jest GP.



Zbroja
Okowa Grozy
Większość i tak założy forti, ja po prostu mam sentyment do zestawu z cohem.
Eth bugged zbroja winna być jedynym sweterkiem, w którym tworzymy zbroje dla merca.



Hełm
Twarz Blackhorna
Tak jak przy okazji zbroi tu większość założy Andy, a ja mam słabość do tandemu coh+blackhorn więc proszę ze mną nie dyskutować tylko przelecieć się na baalika z duszami na ramieniu...
Eth upg socketujemy runą Cham.




Tak wygląda mój ulubiony merc noszący infi. Nie podoba się? Droga jak najbardziej wolna.


Rozdział VI - Lustro

Ubrana i pachnąca obsession Królewna prezentuje się następująco.

Śpiąca Królewna
3k śr. obrażeń z obu kopniaków
30lvl Pazurka = 6 kopnięć
3k życie
5.5k obrona
~400 mana
86fhr - > 4fps
11lvl BoS - > 7fpa
30% blok


Przekonany Merc
2k śr. obrażenia
3.5k życie
16k obrona
0 ias - > 8 fpa
0 fhr - > 15 fps


Na koniec jedno zdanie o tzw. Style.
Assa lubi dobrze wyglądać więc przebierając ją lekko można uzyskać całkiem przyjemny efekt bawiąc się w kolory, a mianowicie Black Style i Red Style.




SAVE


Epilog

wczoraj_tak


Za uwagę(i)...
Dziękuję
_________________
Boo
Ostatnio zmieniony przez malymis 2009-10-20, 08:36, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 34
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2009-10-19, 21:20   

Alternatywa dla tępego młociarza? A do tego ciekawa i oryginalna? Do tego ciekawy styl... Jestem za i jeszcze raz za!

Mam tylko jedną uwagę. Jak długo taka assa robi np. Tron oraz jak radzi sobie na 8 ppl? Do tego brak eni (to nie zarzut bo nie jestem fanem eni i wolę popylać z buta ale skoro ma to być alternatywa dla operatora młotka to chyba jednak trochę tutaj ta assa kuleje. W końcu robimy lot smoka po mobach, które nie zawsze wszędzie są a do tego nasz blok do najwyższych nie należy...). Co prawda na save mógłbym to sprawdzić zapewne ale chwilowo mam odinstalowane dia.

Generalnie takta doskonała i daję max ocenę ale chciałbym abyś rozwiał moje wątpliwości.
 
 
     
czesi3k1990 


Konto na BN: m4t30
Wiek: 29
Dołączył: 10 Mar 2008
Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 2009-10-19, 21:25   

:shock:

Myślę że określenia: Świetne, Genialne, Perfekcyjne są jak najbardziej trafne i na miejscu :wink:
Żadnego błędu się nie dopatrzyłem (bo go nie ma?), dowiedziałem się kilku nowych rzeczy ( :shock: ) i pokazałeś mi nowy build co jest jak dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem :mrgreen:
Ocena:

max/max
_________________


Jesteś mocny? Wyzwania to dla ciebie rzecz normalna? No to spróbuj szczęścia :622:
 
 
     
malymis 
Boo


Konto na BN: malymis#2763
Klan: Boo
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2006
Skąd: Boo
Wysłany: 2009-10-19, 21:37   

Ulver, ta postać nie jest alternatywą dla hammera tylko na nudę jaka wieje ze strony "klasycznych" postaci z właśnie hammerem na czele.
Poza tym nie wiem czy ktoś zauważył ale paladynów jest na bn ok. 70%.
Na ppl8 da się grać ale ona nie służy ani do tego ani do prowadzenia baalrunów.
Assa jest czysto do zabawy co jednocześnie nie znaczy, że gdzieś sobie nie poradzi.
Taką postacią się gra, a nie startuje w wyścigu szczurów. Czas tu nie istnieje...
_________________
Boo
Ostatnio zmieniony przez malymis 2009-10-19, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 34
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2009-10-19, 21:40   

Sry, faktycznie nastąpiła lekka nadinterpretacja z mojej strony z porównywaniem do hammera(zmęczony jestem i chyba dyńka już dobrze nie pracuje ;) ) . Oczywiście max ocena jest w mocy.
 
 
     
Aldvyn 


Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2008
Wysłany: 2009-10-19, 22:01   

wreszcie coś czego szukałem :) jakiś czas temu w 'need strategie' apelowałem o dobrą stratę na martiale. no i mam :)

dla mnie bomba - ocena: max
_________________
 
     
Karol1987 
Uwaga. Były Nolife.


Konto na BN: Kaka_Zabijaka/Kaka_Mulki
Klan: Dębowa Akademia ;)
Konto na IDR: Kaka
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2009-10-19, 22:05   

Ogółem coś nowego stworzyć w strategiach to nie lada wyczyn, ale jak widać dla chcącego nic trudnego. 10/10 oczywiście.
_________________

 
 
     
Ponury 

Wiek: 33
Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-20, 00:17   

Postać sobie ładnie radzi (nawet szybko robi baalruny, diaruny), jest mało spotykana i daje kupę frajdy z gry, do tego można pobawić się skillami. Czego chcieć więcej :D ??

malymis napisał/a:
W dobie afery PatchGate oraz hammerów


Padłem :mrgreen:

Ulver napisał/a:
Alternatywa dla tępego młociarza?


Miło mi, że kolejna osoba nie trawi hammerów.

Każdy niemal porównuje inne postacie skutecznością do hammera, co jest idiotyczne i zbędne. Ta strategia tak jak autor mówi, jest dla frajdy, ot powalczyć sobie PvM po męczącym dniu, samemu czy z kumplami/randomami.

No i te zdziwione miny graczy jak latasz kopiącą aską, bezcenne.

Ta assa poradzi sobie z uberami (mowa o skillach, nie sprzęcie do zmiany ofc)??
 
 
     
szkic 
szkic

Dołączyła: 03 Mar 2008
Skąd: blizej morza
Wysłany: 2009-10-20, 08:49   

Do strategii podeszlam ze specjalnym nabożenstwem.....Assa z zagadkowym wyobrażeniem piękna i skuteczności. Mialam zaszczyt uczestniczenia w grze. Ma charyzmę ...Autorowi artykulu pozazdroscić determinacji.....wyczarowal fantastyczną strategią.....jest jak zawsze niebanalny....
 
     
ripp1337 

Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 2009-10-20, 12:31   

Co tu dużo mówić? Kicks ass i tyle ; ) Przetestowałem, nieźle kara.
 
     
midzi 
midzi


Konto na BN: midzi/kwasiarnia
Konto na IDR: midzi
Wiek: 33
Dołączył: 11 Sie 2009
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2009-10-20, 12:50   

Daję 10/10

Widać nie tylko ja jestem wielbicielem Blackhorna :D
 
     
slowiki 

Dołączył: 15 Maj 2008
Skąd: południe
Wysłany: 2009-10-23, 11:28   

Fajnie i stylowo.
Miło się czyta gdy od kompa czuć powiew świeżości.

Ale:

Nie przekonuje mnie wybór broni. Niby wzrastają ładnie obrażenia od błyskawic, ale fajne szpony mogą mieć kilka innych przydatnych modów. Ot chociażby skile.

Osobiście nie jestem zwolennikiem zwiększonej szybkości. Sprawdzałeś jak się spisuje taka assa w zniknięciu?

A jak Twoja assa radzi sobie z IM? Masz jakiś patent? czy liczysz tylko na cienia? Oczywiście cień stawia trapy i blastuje tylko ile to trwa?

Musiałeś wydać 1 punkcik w tygrysa. Jak rozumiem nie posiłkujesz się nim a daje on fajne efekty na początku walki z bossami i w takich miejscach jak CS przy łamaniu pieczęci.

No właśnie: łamanie pieczęci ( i wszędzie tam gdzie można przywidzieć pojawienie się monstrów) w takich miejscach baaardzo ułatwia sprawę wartownik śmierci. Oraz:

Płaszcza cienia. Różnimy się w ocenie jego przydatności. Płaszczyk nie tylko redukuje obronę moobów i podnosi obronę i odporności naszej damulki ale przede wszystkim ogranicza aktywność monstrów i to znacznie. Różnica z płaszczem czy bez, jest mniej więcej taka jak pomiędzy baletnicą a zapaśnikiem.
 
     
marvillas 


Wiek: 26
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2009-10-23, 15:42   

No, no całkiem ciekawie :D
Super pomysł z przedstawieniem strategii jako szykowanie księżniczki :) Ja bym tylko dodał z zamiłowaniem do mordu, lepiej brzmi :twisted:

Jeszcze nie testowałem, ale looks nice.
_________________
IDR: *marvillas
 
     
malymis 
Boo


Konto na BN: malymis#2763
Klan: Boo
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2006
Skąd: Boo
Wysłany: 2009-10-24, 01:56   

Cytat:
Ta assa poradzi sobie z uberami (mowa o skillach, nie sprzęcie do zmiany ofc)??

spokojnie poradzi sobie na ut...

slowiki, odnoszę dziwne wrażenie, że nie przeczytałeś wszystkiego, a jeśli się mylę to niezrozumienie lub wola zwolennika wzięły górę...

slowiki napisał/a:
Nie przekonuje mnie wybór broni. Niby wzrastają ładnie obrażenia od błyskawic, ale fajne szpony mogą mieć kilka innych przydatnych modów. Ot chociażby skile.

Jakie to będą mody... jakie skille? Nie przekonaj mnie ty... będziemy mieli porównanie do dalszej dyskusji.

slowiki napisał/a:
Osobiście nie jestem zwolennikiem zwiększonej szybkości. Sprawdzałeś jak się spisuje taka assa w zniknięciu?

Wybierz odpowiedź...
Odp. 1: Osobiście nie jestem zwolennikiem zniknięcia. Sprawdzałeś jak się spisuje taka assa w zwiększonej szybkości?
Odp. 2: BoS daje frw, które często odciąża Lot Smoka, również ias, dzięki któremu kopniaki, szczególnie Ogon Smoka, mają max fpa, decrep ma znacznie mniejszy wpływ na wszystkie ruchy assy, a fade? wymaxowany da nam dużo bezcennego dr, o resach nie myślimy prawie, klątwy, a szczególnie decrep, mają króciutkie działanie, wolniej kopiemy.
Odp. 3: BoS=Fade

slowiki napisał/a:
Musiałeś wydać 1 punkcik w tygrysa. Jak rozumiem nie posiłkujesz się nim a daje on fajne efekty na początku walki z bossami i w takich miejscach jak CS przy łamaniu pieczęci.

Tego zdania nie rozumiem w ogóle...
W Tygrysa dałem 20 pkt i jak ja rozumiem, używam go...

slowiki napisał/a:
A jak Twoja assa radzi sobie z IM? Masz jakiś patent? czy liczysz tylko na cienia? Oczywiście cień stawia trapy i blastuje tylko ile to trwa?

Odp. 1: Normalnie radzi sobie z IM czyli ginie tak jak każda postać, która zada fizyczny melee cios z odpowiednio dużą wartością będąc pod jej wpływem.
Odp. 2: Na cs lub baaliku wygląda to tak, że jak tylko zobaczy nas mag to po chwili rzuca na nas klątwę, musimy odczekać tę półsekundową chwilę i zobaczyć czy nie dostaniemy IM, jeśli NIE to Lot na głowę maga i problem ginie, jeśli TAK podbiegamy do niego by rzucił na nas decrep (zawsze to robi prawie natychmiast jak tylko się do niego zbliży wróg) i tak przeklęci eliminujemy go. W przypadku gdy jest ich kilku wykorzystujemy potworki, których jest wtedy sporo, robiąc wśród nich zamieszanie w postaci Zamętu ze snu i celujemy w kolejności w tego maga, przy którym jest najmniej mętnych istot lub jeśli widzimy, że akurat dostał mind blastem i widzi gwiazdki to go zostawiamy na poczet innego. Podczas lotu dostając IM nie giniemy u celu bo nie maksowaliśmy tego skilla.
Odp. 3: Gdy zginiemy od IM robimy esc i...? i gramy dalej bo to tylko gra...

Można ominąć IM zakładając "małe" buty, np Krowiego Króla by zachować główne staty ale odbije się to jakością walki w starciu z lajtowymi potworkami.

slowiki napisał/a:
łamanie pieczęci ( i wszędzie tam gdzie można przywidzieć pojawienie się monstrów) w takich miejscach baaardzo ułatwia sprawę wartownik śmierci.

"Też tak myślę..." dlatego 95% assek to trapki...

slowiki napisał/a:
Płaszcza cienia. Różnimy się w ocenie jego przydatności. Płaszczyk nie tylko redukuje obronę moobów i podnosi obronę i odporności naszej damulki ale przede wszystkim ogranicza aktywność monstrów i to znacznie. Różnica z płaszczem czy bez, jest mniej więcej taka jak pomiędzy baletnicą a zapaśnikiem.

W sumie to tylko do tego akapitu odniosłem ten tekst o czytaniu ze zrozumieniem.

Tak, redukuje obronę itd.
Tak, ogranicza aktywność monsterów.
Tak, różnica jest odczuwalna (chociaż z baletnicą i zapaśnikiem nie trafiłeś bo oboje są zwinni jak nie wiem co).

Ciekawe... nie różnimy się w ocenie jego przydatności.

Teraz przeczytaj raz jeszcze:
malymis napisał/a:
Płaszcz Cieni - 1
Jakoś nie lubię tej umiejętności ze względu na czas jaki musi upłynąć pomiędzy kolejnym jej działaniem. W sumie 1 pkt na dojście.

Tak, nie lubię tej umiejętności.

No i tu się różnimy.

I na koniec tylko przypomnę jeszcze parę swoich zdań.
malymis napisał/a:
jeśli wykazujesz adhd to można zrezygnować z Tygrysa i Ogona i dać punkty tutaj plus gdzie jeszcze tylko chcesz.

malymis napisał/a:
Jako, że jest to assa pvm czysto do zabawy nie trzymajcie się kurczowo moich propozycji ubioru.

malymis napisał/a:
Tak wygląda mój ulubiony merc noszący infi. Nie podoba się? Droga jak najbardziej wolna.
_________________
Boo
 
 
     
mmm302 
SP

Konto na IDR: mmm302
Wiek: 26
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-10-24, 14:05   

Są to raczej wskazówki, jak stworzyć własną, niepowtarzalną strategię, wyliczenia, ale dzięki temu ta "strategia" jest taka dobra :D .
Nie znoszę strategii, które tylko mówią co robić, a nie informują dlaczego. Tutaj jest wszystko wyjaśnione, autor nie narzuca, a jednocześnie mówi, co jest ważne :)
No i jakiś bardziej oryginalny build niż fb sorc :P
9/10
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo