..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Fail of the year
Autor Wiadomość
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-05-20, 01:22   Fail of the year

Ostatnio zrobiliśmy z chłopakami koło 8 ut. OFC padły same badziewia, nawet nie było soso/pala. Zdenerwowany sytuacją zrobiłem z dziś z midzim 2 ut, a unid torche wystawiłem na jsp.

Po chwili zgłasza się gość, daję mu torcha na grę, on identyfikuje i co się okazuje?
Co się okazuje?
Co się kurde okazuje?


Że sprzedałem za bezcen perf pala T!

Brak słów, ból do końca laddera :631:

Na pocieszenie zidentyfikowałem drugiego T i się okazało, że to pala 18/13.
 
     
Karol1987 
Uwaga. Były Nolife.


Konto na BN: Kaka_Zabijaka/Kaka_Mulki
Klan: Dębowa Akademia ;)
Konto na IDR: Kaka
Wiek: 31
Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2010-05-20, 02:56   

Nic w tej sytuacji nie zrobisz :/ Dlatego zawsze identyfikuje torchy, nawet jak wyjdzie crap, to przynajmniej wiem, że jest crap i nie rozmyślam czy nie sprzedałem jakiegoś perfa.
_________________

 
 
     
bohacz 
Up the Irons!!!


Konto na BN: satanica50
Klan: PvMM
Wiek: 40
Dołączył: 05 Lut 2009
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-20, 03:39   

nie ma co płakać to tylko pixele (ale 0.5 k fg by było :| )
btw gdzie są moje 3 pule za odgadnięcie 3 badziewnych T z wczoraj :lol:
_________________
M C M V I I I
 
 
     
Haxite 



Wiek: 99
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2010-05-20, 06:29   

haha :lol: Sabko nie przejmuj się ^^ następnym razem zrobisz 8 ut i będzie też.. torch :p Fakt faktem, wkurzyłbym się niemiłosiernie gdyby mnie się to trafiło, więc w pewnym sensie współczuję tobie :p
 
     
jerzyk7 


Konto na BN: Nie ma i nie będzie :<
Konto na IDR: broken_dreams
Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Zadupie Dolne
Wysłany: 2010-05-20, 07:11   

Ostatnio też zrobiłem 8 ut z Ulverem. Najlepszy torch - assa 20/16. Nawet gdybym chciał sprzedać unid, to nie dałbym rady :d Zawsze identyfikuje ;p
_________________
 
 
     
Alkhadias 

Dołączył: 06 Maj 2010
Wysłany: 2010-05-20, 13:28   

Ja miałem podobną sytuację. Dzięki radom ludzi z tego forum, udało mi się chodzić moim zealotem na ubery. Fakt faktem ginąć ginę często, ale sam jestem w stanie zrobić UT w 4 minuty... jeżeli klątwa od draków wejdzie to nie ma bata bym zginał :P

Zrobiłem wczoraj 6 UT (tyle miałem istów)... po 4 identyfikacjach mój najlepszy wynik to dudu T 17-19 :P Wkurzyłem się, następne 2, a potem 3 Torch sprzedałem unid. Ostatni Torch sprzedałem za 3 isty, co jest niezłym wynikiem. Zapytałem się kolesia co wyszło i w sumie za te 3 isty dostał pięknego dudu T 11-11 :P

Ale teraz zostały mi 2 isty i w sumie nie wiem czy opłaci się je wydawać na ut... ale z drugiej strony nawet nie miałym na co tego wydać.
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-05-20, 14:10   

Na szczęście zaczęły już ładne lecieć :)
pala, soso, gozu assa etc ;)
 
     
rubi1617 
piłka :>

Konto na BN: rubi_1516
Dołączył: 24 Lip 2009
Wysłany: 2010-05-24, 11:21   

ja w tym ld dwa ut zrobiłem
assa 12/14 jakoś tak bo od razu oddałem
i soso 18/12 albo 18/14
a tak to wczoraj 3 anni na jsp kupiłem za 150 fg
i ;
12/12/6
20/16/9
18/19/5 :)
 
     
Atolon 

Wiek: 24
Dołączył: 12 Sie 2007
Wysłany: 2010-05-24, 11:53   

tez mi cos perf pala t^^

ja sprzedalem ta oto circ

2soso
20fcr
7ll
14dex
125 mana z szafirem
19 light res
soxed szafirem

za 350.. chwile pozniej oferta 1,5k :shock:

ladder 6 ofc..
 
     
Krex 


Konto na BN: Equinoxe
Dołączył: 21 Lut 2009
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-05-24, 12:43   

Ja w tym ladderze zrobiłem 2 ut za pierwszym razem był pala 20/18 :D Za drugim słabiej bo soso 12/18 ale i tak go ładnie opchnąłemi dzięki tym torchom se necra zrobiłem :D
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-05-24, 18:13   

Atolon napisał/a:
tez mi cos perf pala t^^

ja sprzedalem ta oto circ

2soso
20fcr
7ll
14dex
125 mana z szafirem
19 light res
soxed szafirem

za 350.. chwile pozniej oferta 1,5k :shock:

ladder 6 ofc..


Ofc, tyle że dla takiego pala t jest ustawiona raczej sztywna cena. W przypadku circów, to raczej ile kto da. Sam był nie dał 350fg za taki circ, nie wspominając o 1,5k. Jeśli ktoś naprawdę oferował tyle, to jeno żal, że się nie odezwał wcześniej.

Btw. policz sobie przebicie

1500/350 = 4,29

ok 500/13 = 38,41 ;)
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 33
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2010-05-24, 18:16   

Atolon , mógłbyś podesłać link do aukcji jsp? Circ fajny ale imo nie był aż tyle wart. Z chęcią zobaczę... :D
 
 
     
midzi 
midzi


Konto na BN: midzi/kwasiarnia
Konto na IDR: midzi
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sie 2009
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-05-24, 18:32   

Ulver napisał/a:
Atolon , mógłbyś podesłać link do aukcji jsp? Circ fajny ale imo nie był aż tyle wart. Z chęcią zobaczę... :D


Zdecydowanie nie był tyle wart :)
Siedzę od kilku dni w circach, więc już się trochę zorientowałem ile takie stoją.
 
     
Skiba 
Asylum


Dołączył: 04 Cze 2010
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-07-15, 08:16   

Kaka napisał/a:
Nic w tej sytuacji nie zrobisz :/ Dlatego zawsze identyfikuje torchy, nawet jak wyjdzie crap, to przynajmniej wiem, że jest crap i nie rozmyślam czy nie sprzedałem jakiegoś perfa.


To samo co ja.
_________________

 
     
xsenna0 


Konto na BN: jakoobinho
Konto na IDR: Jakoobinho
Dołączył: 28 Lis 2009
Wysłany: 2010-08-11, 17:50   

A ja ostatnio z kolegą chodze na ut po kilka/kilkanaście razy dziennie, nie identyfikuje i sprzedaje unid za 2 isty, potem kupuje za te 2 isty 6x3 i mam z tego 2xut ( = kolejne 2 unid t ), i tak w ciągu tygodnia dorobiliśmy sie RBFa 5/5 fire CoHa 2x fire skiller i ok 15 istów :D
Ale najpierw musiąłem przezwyciężyć identyfikowanie.. wyszły dudu 12/11, dudu 15/15 i ama 19/12..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo