..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Diablik Mod by radzior
Autor Wiadomość
radzior 


Klan: aK
Dołączył: 17 Mar 2008
Skąd: Sanktuarium Chaosu
Wysłany: 2010-06-04, 18:56   Diablik Mod by radzior

Witam, mam przyjemność zaprezentować jeszcze gorącą (dopiero co wyjęta z hex edytora) wersję Moda Diablik w wersji RC-8 opartą na patchu v1.13c

Oprócz oryginalnych zmian jakie zawiera w sobie ten patch, dodanych zostało mnóstwo nowych rzeczy. Dodam, że nie jest to ostatnia wersja, mod jest cały czas aktualizowany i na bierząco naprawiane są bugi.

Podziękowania tradycyjnie należą się grupie Phrozen Keep, grupie PCM Imperium Diablo, ekipie serwera Diablik.eu, klanowi al-Kaida, klanowi Messengers of Death, klanowi Be Cool, klanowi Sto Szesnaście, klanowi No Comment, twórcom programów AFJ*, win_ds1edit, DC6 Creator, Ollydbg, GIMP i twórcom środowiska Gnome oraz tym, których zapomniałem/nie chciałem/nie życzyli sobie ich wymienienia na tej liście.

Aktualne pliki (również wersje archiwalne oraz 1.11b) można pobrać w naszym dziale download:
http://diablik.eu/index.php?action=download

A oto aktualna lista zmian, jakie wprowadza mod:

=DiablikMod-1.13c-RC8

Zmiany ogólne:
+ zmieniony splashscreen
+ powiększony rozmiar skrytki
+ wszystkie pasy mają po 4 rzędy na mikstury
+ wszystkie słowa runiczne oraz receptury kostki są dostępne na single player
+ max cena sprzedaży przedmiotów została podniesiona (np. na hell 70k zamiast 35k)
+ usunięto wymagania dla run od El do Ith
+ wszystkie umiejętności znajdują się również pod lewym przyciskiem myszy
+ dodatkowe jedno miejsce na klejnot w następujących przedmiotach:
* rękawice - premia jak dla broni
* pas - premia jak dla zbroi/hełmu
* buty - premia jak dla tarczy
+ nowy ekwipunek dla wszystkich startujących postaci (czytaj receptury kostki horadrimów):
* krótki łuk
* ucho
* kostka horadrimów
* kołczan strzał
* tom miejskiego portalu i identyfikacji
+ powiększone maksymalne wolumeny następujących przedmiotów:
* klucz: 60
* tom miejskiego portalu: 100
* tom identyfikacji: 100
* strzały: 500
* bełty: 500

Zmiany w questach:
+ Siedlisko zła, Radament oraz Izual: ilość skili x2 (2/2/4 zamiast 1/1/2)
+ drop run z Piekielnej Kuznii został polepszony +3 (max hell = Lo, max kosz = Gul itp...)
+ uratowanie Anii powoduje możliwość zakupu niskich run u tego NPC

Zmiany w sposobie zdobywania doświadczenia:
+ niektóre wyższe poziomy mają niewielkie exp bonusy
+ zdobywanie doświadczenia na niskich poziomach jest przyspieszone:
* 01lvl : 40lvl - x8
* 41lvl : 60lvl - x4
* 61lvl : 99lvl - bez zmian

Zmiany w lokacjach:
+ do krowiej farmy można się teraz dostać przez wp w 1 ackie
+ w tronie zniszczenia Baal rzuca klątwę Zwiększenie Obrażeń zamiast Zniedołężenia
+ zmieniono miejsca pojawiania się NPC w 2, 3 i 5 akcie
+ Teleport, Okrzyki, Skok oraz Burza piorunów w mieście
+ delikatnie podniesiony poziom potworów w niektórych lokacjach
+ w niektórych miejscach występują nowe potwory super-unikalne
+ ograniczona możliwość teleportowania się przez ściany w następujących lokacjach:
* I akt: Obozowisko Łotrzyc, Katakumby poziom 4
* II akt: Lut Gholein, Komnata Tal-Rasha
* III akt: Kurast, Kazamaty Nienawiści poziom 3
* IV akt: Forteca Pandemonium, Sanktuarium Chaosu
* V akt: Harrogath, Tron Zniszczenia, Komnata Kamienia Świata, Uber Tristram

Zmiany w drop rate:
+ perf gemy wypadają czasami na poziomie trudności hell
+ jakość dropu ze skrzyń jest nieco lepsza
+ szansa na lepsze przedmioty z głównych bossów jest nieco wyższa (Mef, Andy etc.)
+ maksymalna runa z hrabiny to Dol, Lem i Vex odpowiednio dla normal, koszmar i hell
+ starożytni wyrzucają losowe runy po ich zabiciu
+ dwa nowe przedmioty do znalezienia w grze: eliksir i trawka

Zmiany w umiejętnościach postaci:
+ Amazonka
* Dźgnięcie: dodano synergie +5% obrażeń z Nabijania i Rozpędzenia, +2% obrażeń za każdy punkt, bazowa skuteczność ataku +50%, +6% skuteczności ataku za każdy punkt
* Nabijanie: bazowa skuteczność ataku +50%, +25% skuteczności ataku za każdy punkt
* Rozpędzenie: dodano synergię +5% obrażeń z Dźgnięcia i Nabijania, bazowe obrażenia +30%, bazowa skuteczność ataku +60%, +20% skuteczności ataku za każdy punkt, maksymalna ilość uderzeń -7
* Zatruty oszczep: +5% do synergii z Oszczepu zarazy
* Oszczep zarazy: +3% do synergii z Zatrutego oszczepu, bazowa skuteczność ataku +20%, +11% skuteczności ataku za każdy punkt
* Strzała ognia: +13% do synergii z Wybuchającej strzały, bazowa skuteczność ataku +40%, +6% skuteczności ataku za każdy punkt
* Wybuchająca strzała: +13% do synergii ze Strzały ognia, bazowa skuteczność ataku +50%, +11% skuteczności ataku za każdy punkt
* Strzała spopielenia: +10% do synergii z Wybuchającej strzały, bazowa skuteczność ataku +70%, +16% skuteczności ataku za każdy punkt, zasięg obrażeń od wybuchu +2, średnica obszaru palenia się ognia +1
* Strzała zimna: +13% do synergii z Lodowej strzały, bazowa skuteczność ataku +40%, +6% skuteczności ataku za każdy punkt
* Lodowa strzała: +12% do synergii ze Strzały zimna, bazowa skuteczność ataku +50%, +11% skuteczności ataku za każdy punkt
* Zamrażająca strzała: +8% do synergii ze Strzały zimna, bazowa skuteczność ataku +70%, +16% skuteczności ataku za każdy punkt
+ Barbarzyńca
* Zawołanie bitewne: +6% do wszystkich synergii
* Okrzyk, Rozkazy i Dowodzenie: +5 sekund do wszystkich synergii
* Mistrzostwa we władaniu bronią: +10% do maksymalnej szansy na trafienie krytyczne, +8% do skuteczności ataku za każdy punkt, +5% do obrażeń za każdy punkt
* Podwójne uderzenie: +10% do synergii z Odrzucania, bazowa skuteczność ataku +35%, +15% skuteczności ataku za każdy punkt
* Podwójny rzut: +12% do synergii z Podwójnego uderzenia, bazowa skuteczność ataku +50%, +10% do skuteczności ataku za każdy poziom
* Atak z wyskoku: +15% do synergii ze Skoku, bazowa skuteczność ataku +50%, +10% do skuteczności ataku za każdy poziom
* Szał bitewny: bazowe obrażenia +30%, +5% do obrażeń za każdy punkt, bazowa skuteczność ataku +50%, +18% skuteczności ataku za każdy punkt, czas trwania +24 sekundy, +4% do synergii z Drwiny i Podwójnego uderzenia
* Trąba powietrzna: bazowe obrażenia +60%, +7% obrażeń za każdy punkt, bazowa skuteczność ataku +50%, +10% skuteczności ataku za każdy punkt
+ Czarodziejka
* Nova mrozu: +15% do wszystkich synergii
* Zamieć: usunięto całkowicie synergię z Lodowego pocisku
* Zamarznięta kula: +3% do synergii z Lodowego pocisku
* Nova: dodano synergię +8% z Pola statycznego i Burzy piorunów, bazowa ilość many -5
* Burza piorunów: dodano synergię +8% z Pola statycznego i Novy
* Pożoga: +4% do wszystkich synergii
* Ściana ognia: +2% do wszystkich synergii
* Hydra: +4% do wszystkich synergii, czas trwania +10 sekund
* Mistrzostwo we władaniu ogniem: +3% obrażeń za każdy punkt
+ Druid:
* Burza ognia: +10% do wszystkich synergii
* Kula magmy: +15% do wszystkich synergii
* Szczelina: +15% do wszystkich synergii
* Wulkan: +10% do wszystkich synergii
* Armagedon: +5% do wszystkich synergii
* Taran: bazowa skuteczność ataku +60%, +10% do skuteczności ataku za każdy poziom
* Fala uderzeniowa: +30% do synergii z Taranu
* Furia: bazowa skuteczność ataku +50%, +8% do skuteczności ataku za każdy poziom
* Ogniste szpony: +5% do wszystkich synergii
* Przywołanie ducha wilka, Przywołanie upiornego wilka, Przywołanie grizzly: przywołańcy mogą współistnieć ze sobą
* Dębowy mędrzec, Serce rosomaka, Duch kolców: przywołańcy mogą współistnieć ze sobą
* Przywołanie ducha wilka, Przywołanie upiornego wilka: maksymalna liczba przywołańców +2, ogólny efekt obrażeń +100%
* Przywołanie grizzly: ogólny efekt obrażeń +100%
Zmiany w umiejętnościach postaci:
+ Paladyn:
* Zapał: dodano synergię + 8% obrażeń ze Świętej tarczy, bazowa skuteczność ataku +90%, +15% skuteczności ataku za każdy punkt
* Szarża: +10% obrażeń za każdy punkt, +15% do skuteczności ataku za każdy punkt
* Zemsta: +50% do bazowej skuteczności ataku, +10% do skuteczności ataku za każdy punkt
* Święty ogień: +35% do wszystkich synergii
* Święty chłód: +16% do wszystkich synergii
* Święty wstrząs: +5% do wszystkich synergii
+ Nekromanta:
* Gliniany golem, Krwawy golem, Żelazny golem i Ognisty golem: przywołańcy mogą współistnieć ze sobą
* Ożywienie: czas trwania +720 sekund
* Zęby: +15% do wszystkich synergii
* Włócznia z kości: +10% do wszystkich synergii
* Duch Kości: +5% do wszystkich synergii
* Zatruty sztylet: +15% do wszystkich synergii
* Wybuch trucizny: +10% do wszystkich synergii
* Nova trucizny: +5% do wszystkich synergii
* Gliniany golem: co 6 poziomów można przywołać jednego golema więcej
+ Zabójczyni:
* Uderzenie feniksa: bazowa skuteczność ataku +50%, +8% do skuteczności ataku za każdy poziom
* Jad: +40% obrażeń od trucizn
* Ślad ognia: +27% do wszystkich synergii
* Ślad inferna: +5% do wszystkich synergii
* Furia ostrzy: +2/4 obrażeń zależnych od broni
* Tarcza ostrzy: +2/4 obrażeń zależnych od broni

Zmiany w najemnikach:
+ I akt Łotrzyce
* nowa umiejętność Strzała kierowana
* nowa umiejętność Wymiatanie
+ II akt Pustynni najemnicy
* aury poziom normalny: Walka - Modlitwa, Obrona - Śmiałość, Atak - Wigor
* aury poziom koszmar: Ogień - Święty ogień, Zimno - Święty chłód, Błyskawice - Święty wstrząs;
* aury poziom piekło: Walka - Koncentracja, Obrona - Błogosławiona celność, Atak - Moc
* nowa umiejętność Błogosławiony młot
* nowa umiejętność Zemsta
+ III akt Czarodzieje:
* poziom normalny: nowa umiejętność Oczyszczenie (aura)
* poziom koszmar: nowa umiejętność Medytacja (aura)
* poziom piekło: nowa umiejętność Odkupienie (aura)
+ V akt Barbarzyńcy
* nowa umiejętność Szał bitewny
* nowa umiejętność Zawołanie bitewne

Zmiany w recepturach kostki:
+ wyłączone receptury
-----------------------------------------------------------------------------------
* mutowanie 3 run (od El do Ort)
-----------------------------------------------------------------------------------
* mutowanie 3 run (od Thul do Lem) z kamieniami
-----------------------------------------------------------------------------------
* mutowanie 2 run (od Pul do Cham) z kamieniami
-----------------------------------------------------------------------------------
* oryginalne receptury tworzenia miejsc na klejnoty w zwykłych przedmiotach
-----------------------------------------------------------------------------------
* oryginalne receptury na ulepszanie przedmiotów (basic -> exceptional -> elite)
-----------------------------------------------------------------------------------
+ dodane receptury
-----------------------------------------------------------------------------------
* krótki łuk + ucho = unikalny łuk
-----------------------------------------------------------------------------------
* 2 runy tego samego rodzaju (od Ko do Cham) = 1 wyższa runa
* 1 runa (od Fal do Zod) = 2 runy niższe tego samego rodzaju
-----------------------------------------------------------------------------------
* Nef + normalna zbroja, hełm, rękawice, pas, buty = przedmiot z miejscami na gemy
* Eth + normalna tarcza = normalna tarcza z miejscami na gemy
* Ith + normalna broń = normalna broń z miejscami na gemy
* Tal + przedmiot magiczny = przedmiot magiczny z jednym miejscem na gem
* Ral + przedmiot rzadki = przedmiot rzadki z jednym miejscem na gem
* Ort + przedmiot setowy = przedmiot setowy z jednym miejscem na gem
* Thul + przedmiot unikatowy = przedmiot unikatowy z jednym miejscem na gem
-----------------------------------------------------------------------------------
* Io + normalny przedmiot (zbroja lub broń) = normalny przedmiot dobrej jakości
* Lum + normalna broń = normalna broń eteryczna
-----------------------------------------------------------------------------------
* Amn + perf gem + zwykły przedmiot magiczny = wyjątkowy przedmiot magiczny
* Ko + perf gem + wyjątkowy przedmiot magiczny = elitarny przedmiot magiczny
* Sol + perf gem + zwykły przedmiot rzadki = wyjątkowy przedmiot rzadki
* Fal + perf gem + wyjątkowy przedmiot rzadki = elitarny przedmiot rzadki
* Shael + perf gem + zwykły przedmiot setowy = wyjątkowy przedmiot setowy
* Lem + perf gem + wyjątkowy przedmiot setowy = elitarny przedmiot setowy
* Dol + perf gem + zwykły przedmiot unikatowy = wyjątkowy przedmiot unikatowy
* Pul + perf gem + wyjątkowy przedmiot unikatowy = elitarny przedmiot unikatowy
-----------------------------------------------------------------------------------
* Zod + eliksir + trawka + dowolny przedmiot = przedmiot unikatowy tego samego typu
-----------------------------------------------------------------------------------

Zmiany w przedmiotach:
+ zwiększone minimalne i maksymalne premie dla widoków tęczy o 3%
+ annihilus:
* 1 do wszystkich umiejętności
* 10-20 do wszystkich statystyk
* 10-20 do wszystkich odporności
* 5-10% więcej doświadczenia zdobywanego przez postać
* 2-3 do życia za każdego zabitego potwora
* 4-5 do many za każdego zabitego potwora
* 10 do promienia światła
+ hellfire torch:
* 1-3 do wszystkich umiejętności
* 5-25 do wszystkich statystyk
* 5-25 do wszystkich odporności
* 1-3% więcej doświadczenia zdobywanego przez postać
* 10 do promienia światła
+ mniejsze zmiany w innych przedmiotach unikatowych:
* spojrzenie wampira: dodano 3 miejsca na gemy
* duchowy całun: dodano 1 skil
* laskoszczyt: dodano nie można zamrozić
* gniew czaszkowca: zawsze wypada eteryczny
* anioł stróż: dodano 3 miejsca na gemy
* mądrość que-hegana: dodano 20-25 wszystkie odporności
* czako: dodano 2 miejsca na gemy
* zguba gladiatora: dodano 3 miejsca na gemy
* odwaga arkaine: zawsze wypada 2 skill
* dziadek: ignoruje obronę celu, 3 miejsca na gemy
* okulus: usunięto teleport, dodano 25% mf
* ściskający pierścień: reaktywowany, drenaż życia zmniejszony o 10
* zapłata żniwiarza: dodano 4 sock, niezniszczalny, zawsze eteryczny
* łupieżca grobów: zawsze pada eteryk, dodano 4 sock, przedmiot niezniszczalny
* moc tyraela: dodano 1 skil
* mistrz run: zawsze eteryk, niezniszczalny, zawsze 5 sock
* lewiatan: dodano nie można zamrozić, dodano 1-2 miejsca na gemy
* oblicze andariel: dodano 2 miejsca na gemy
* bicz burzy: dodano ignoruje obronę celu, dodano 2 miejsca na gemy
* chwyt drakuli: dodano 10% zwiększona szybkość ataku
* światło niebios: zawsze 3 miejsca na gemy, zawsze 3 do skila
* siatka arachnidów: usunięto spowalnia cel, dodano 10 do wszystkich odporności
* olbrzymia czaszka: 3 miejsca na gemy, zawsze eteryk, przedmiot niezniszczalny

Nowe przedmioty unikatowe:
+ 5 nowych unikatowych klejnowtów (Widoki komunisty):
* 1 do skila, 3-5 do wszystkich statów
* 15-20% szybsze bieganie, 15-20% zwiększona szybkość ataku
* 60-80% zwiększone obrażenia, 10-15 do wszystkich odporności
* 40-60% zwiększona skuteczność ataku, 40-60% zwiększona obrona
* 10-15% zwiększone życie, 10-15% zwiększona mana
+ The Linux Kernel / Jądro Linuksa
(można posiadać tylko 1 w ekwikupnku)
Small Charm / Mały Talizman
Wymagany poziom: 66
5-10 do wszystkich statów
3-5% zwiększone życie
3-5% zwiększona mana
+ Archmage's Claw / Szpon Arcymaga
Bramble Mitts / Kolczaste Rękawiczki
Wymagany poziom: 66
20% szybsze rzucanie czarów
-10% do odporności wroga na zimno
-10% do odporności wroga na ogień
-10% do odporności wroga na błyskawice
20 do życia
obrażenia zmniejszone o 5%
+ Bad Touch / Zły Dotyk
Vambraces / Wampiręcze
Wymagany poziom: 66
20% zwiększona szybkość ataku
10% szans na druzgocące uderzenie
20% szans na zabójcze uderzenie
4-5% życia wykradzione za każde trafienie
4-5% many wykradzione za każde trafienie
wszystkie odporności +10
+ Set's Fang / Kieł Seta
Legend Spike / Legendarny Kolec
Wymagany poziom: 82
2 do wszystkich skili
2 do skili nekromanty
30% szybsze rzucanie czarów
25-35 do wszystkich odporności
5 do wszystkich maksymalnych odporności
2 do wybuch zwłok
1 do ściana z kości
15-25% zwiększone obrażenia od ognia
-15% wymagania
+ Ra's Skull / Czaszka Ra
Corona / Korona
Wymagany poziom: 82
25% zwiększona szybkość ataku
15-20% szansy na druzgocące uderzenie
15-20% szansy na zabójcze urzerzenie
100-150% zwiększone obrażenia
uniemożliwa leczenie się potworom
2 miejsca na gemy
+ Phoenix Rebirth / Odrodzenie Feniksa
Colossus Girdle / Kolosalny Pas
Wymagany poziom: 76
1 do wszystkich skili
15% szybsze bieganie
20% szybsze rzucanie czarów
-15-25% odporności wroga na ogień
30-50% zwiększone obrażenia od ognia
20 do siły
20 do witalności
-60% wymagania
+ Captain Picard's Emblem / Emblemat Kapitana Picarda
Amulet / Amulet
Wymagany poziom: 75
+1 do Teleport
+1 do Skok
+1 do Zamrażająca Zbroja
5-15% zwiększone życie
10-20% zwiększona mana
+ The Fifth Element / Piąty Element
Scissors Suwayyah / Nożycowy Suwayyah
Wymagany poziom: 70
2 do skili zabójczyni
2 do sztuk walki
250-280% zwiększone obrażenia
30% zwiększona szybkość ataku
15% szybsze bieganie
ignoruje obronę celu
uniemożliwia leczenie się potworom
10% szans na druzgocące uderzenie
15% szans na zabójcze uderzenie
przedmiot eteryczny
przedmiot niezniszczalny
2 miejsca na gemy
+ Glass Pipe / Lufka Szklana
War Pike / Bojowa Pika
Wymagany poziom: 72
350-400% zwiększone obrażenia
80% zwiększona szybkość ataku
przedmiot eteryczny
przedmiot niezniszczalny
6 miejsc na gemy
+ Nike Air / Nike Air
Wyrmhide Boots / Wykonane z Gadziej Skóry Buty
Wymagany poziom: 55
55-65% szybsze bieganie/chodzenie
+20 do Skok
50% wolniejsze zmniejszanie wytrzymałości
+ And One / And One
Boneweave Boots / Wykonane z Kości Buty
Wymagany poziom: 65
35% szybsze bieganie/chodzenie
1 do wszystkich skili
+10 do siły
+5 do zręczności
+35% odporności na zimno
+ Converse / Converse
Scarabshell Boots / Wykonane ze Skorupy Skarabeusza Buty
Wymagany poziom: 83
15% szybsze bieganie/chodzenie
1-2 poziom aury Przekonanie
15% szans na druzgocące uderzenie
+10% obrażeń od trucizny
-40 do wszystkich odporności

Nowe słowa runiczne:
+ Down With Communism / Precz Z Komuną
Mal Jah Ist Ber Ith
Bronie drzewcowe / Włócznie
20% szans na rzucenie 20-poziomowego czaru Wybuch Zwłok po zabiciu wroga
17-22 poziom aury Koncentracja
300-330% zwiększone obrażenia
9 do maksymalnych obrażeń
50% zwiększona szybkość ataku
20% szans na druzgocące uderzenie
uniemożliwia leczenie się potworom
ignoruje obronę celu
30% większa szansa na znalezienie magicznego przedmiotu
-50 do życia
+ Al Qaeda / Al Kaida
Ist Zod Ist Fal
Zbroje
przedmiot niezniszczalny
6-10 poziom aury Medytacja
120-150% zwiększona obrona
2 do wszystkich skili
20-25% szybsze rzucanie czarów
35% szybsze odzyskiwanie równowagi
10 do siły
-20% odporności przeciwnika na zimno
-20% odporności przeciwnika na ogień
-20% odporności przeciwnika na błyskawice
-20% odporności przeciwnika na truciznę
50% większa szansa na znaleznienie magicznego przedmiotu
+100% wymagania
_________________
http://diablik.eu <- -- DiablikMod-1.13c
 
     
Vyzygota 

Dołączył: 21 Cze 2010
Wysłany: 2010-06-21, 16:58   

Cześć!
Na nowo chce zacząć grać w DII - LOD po kilku latach kurzenia się pudełka na szafie.
Poczytałem trochę na necie i widzę że wiele w grze może się zmienić dzięki modyfikacją.
Więc szukam najnowszej dostępnej modyfikacji i znalazłem ją u Was.

Ale natrafiłem na małego ZĄKA :( link do modyfikacji nie działa.
A przeczytałem opis i bardzo mi się podobają proponowane zmiany.
Czy można coś na to poradzić??
_________________
www.darkeden.pl
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Konto na BN: trang0ul
Wiek: 29
Dołączył: 17 Sie 2005
Wysłany: 2010-06-21, 18:20   

Wszystko działa w porządku, można pobrać Diablika. Na wszelki wypadek link bezpośredni: klik.
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.13
 
 
     
kosik 


Dołączył: 15 Gru 2005
Wysłany: 2010-06-23, 10:00   

Świetny mod. Tzn wiadomo, kwestia gustu, ale wydaje mi sie ze bardzo dobrze wykonany i balansowany. Bede mial chwilke to przetestuje.
_________________

 
     
Opi1980 

Dołączył: 09 Sty 2011
Wysłany: 2011-01-09, 18:56   

Hmm wszystko spoko tylko mod ewidentnie wyłącza mi możliwość transmutacji run
wszystko działa ok przed Diablikiem a po instalacji niestety już nie
Ktoś ma jakiś pomysł ?
Dzięki za odpowiedź ;)
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-09, 19:05   

Opi1980 napisał/a:
Hmm wszystko spoko tylko mod ewidentnie wyłącza mi możliwość transmutacji run


A pomyślałeś w ogóle, że autor mógł zmienić formułę/skasować na transmutację run.
Zaglądaj następnym razem do changelogu modyfikacji, wyraźnie jest napisane w poście autora modyfikacji:
Kod:

Zmiany w recepturach kostki:
+ wyłączone receptury
-----------------------------------------------------------------------------------
* mutowanie 3 run (od El do Ort)
-----------------------------------------------------------------------------------
* mutowanie 3 run (od Thul do Lem) z kamieniami
-----------------------------------------------------------------------------------
* mutowanie 2 run (od Pul do Cham) z kamieniami
 
     
Opi1980 

Dołączył: 09 Sty 2011
Wysłany: 2011-01-09, 19:09   

Nie mogę zmutować nawet 3xEl
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-09, 19:21   

Opi1980 napisał/a:
Nie mogę zmutować nawet 3xEl


Mutowanie niskich run (bodajże do Thul), jest wyłączone, dlatego nie możesz ich mutować.
 
     
Opi1980 

Dołączył: 09 Sty 2011
Wysłany: 2011-01-09, 19:29   

Rozumiem przeoczenie z mojej strony
Dzięki za info
Przpraszam za kłopot Pozdrawiam :)
 
     
woj-gaw 


Wiek: 28
Dołączył: 29 Lip 2007
Skąd: Dębica
Wysłany: 2011-01-27, 23:07   

radzior napisał/a:
+ do krowiej farmy można się teraz dostać przez wp w 1 ackie


czyli jak?? :? bo niestety nie wiem co to wp
tylko mnie nie zjedzcie :wink:
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-28, 02:44   

Brak Ci podstawowej wiedzy gracza diablo 2, który obcuje z battle.net. Na stronie głównej istnieje opublikowany już od dawna słownik skrótów dzięki któremu będziesz wiedział co oznacza WP, tu masz link > http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet

Wp - Waypoint (punkt nawigacyjny.)
 
     
radzior 


Klan: aK
Dołączył: 17 Mar 2008
Skąd: Sanktuarium Chaosu
Wysłany: 2011-10-10, 18:08   

tak apropo 10 dni temu wyszła wersja alpha moda, zapraszam do zapoznania się z listą zmian:

http://diablik.eu/lista-zmian

ponadto od 10 dni trwa nowy ranking, dodam, że nie jest łatwo bo w alpha moby dostały kopa i ogólnie gra jest trudniejsza, problemu nie ma za to ze zdobyciem dobrego eq. nawet dla tych co zaczynają
pozdro
_________________
http://diablik.eu <- -- DiablikMod-1.13c
 
     
cineq23 

Wiek: 31
Dołączył: 15 Wrz 2011
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-10-12, 23:35   

Mam pytanie
Czy ten MOD można zastosować na IDR?
Z góry dziękuje za odpowiedź :?: :D
 
     
Haxite 



Wiek: 100
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2011-10-13, 07:09   

cineq23 napisał/a:
Czy ten MOD można zastosować na IDR?
Nie. My posiadamy własny 'Imperium Mod', więcej info -> http://idrealm.pl/viewpage.php?page_id=4
 
     
IPOCONICK 

Dołączył: 17 Sie 2014
Wysłany: 2014-08-17, 19:20   

Witam i przepraszam za straszny odkop ale mam pytanie czy ktoś czasem nie ma jeszcze tego modu może na Pc wszędzie szukam i nie mogę znaleźć z góry thx
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo