..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Paladyn (single player) - pieklo
Autor Wiadomość
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-23, 23:00   Paladyn (single player) - pieklo

Witam.

Widzialem, ze sa juz podobne tematy, ale chcialem sie dowiedziec czy oprocz tego hamera (nie lubie tego skilla) jest mozliwosc przejsica piekla na chociazby "combosie" ZAPAL/FANATYZM ???

Jezeli jet to mozliwe to ma kilka pytan :)

-1- Jaki sprzet bedzie mi do tego potrzebny (mam na mysli slowa runnicze /bron/ armor /
bizuteria itp.)
-2- Czy jest jakis set dla Palaldyna, ktory sie sprawdzi na piekle ?
-3- Co z potworkami odpornymi na obrazenia fizyczne (mozna to jakos zrekonpensowac za
pomoca chociazby skilla ZEMSTA czy istnieje inny sposob? )
-4- Jaki najemnik bedzie przydatny pod ten "zestaw" (ktory akt i jakie umiejetnosci)
-5- Jak rozdzielic statystyki i punkty umiejetnosci

Z gory dziekuje za pomoc i rade
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-24, 19:24   

Paladyn w zapał na singlu jest specyficzny ale jak najbardziej można nim przejść singla na piekle (da się nawet na HC ale to już trochę masochizm :) ).

Trochę ten temat był poruszany tutaj http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=78424 i tak jak już tam pisałem dla mnie fundamentalne pytanie to czy dopuszczasz plugy i tym samy słowa runiczne normalnie dostępne na bnecie?

Co do poszczególnych pytań:

Ad 1) Nie da się na to jednoznacznie odpowiedzieć bo to nie bnet gdzie handlem czy innymi metodami można dość szybko zdobyć pewne przedmioty. Tutaj raczej liczysz na szczęście i grasz tym co uda się znaleźć i tym samym musisz się nastawić na dość żmudne "farmienie" pewnych lokalizacji (m.in na koszmarze by móc sprostać potworom na hellu). Niejednokrotnie będziesz stosował przedmioty rzadkie z braku sensownych alternatyw w unikatach/setowych spośród tych które znajdziesz. Dlatego w gruncie rzeczy dyskusja o singlu na pytanie "czego używać?" kończy się odpowiedzią "a co masz?" :)

Ad 2) Nooooo Griswold :D ale bądźmy poważni - nie zdobędziesz go raczej. Generalnie jest to najtrudniejszy set do znalezienia z wszystkich w grze. Z pozostałych setów pewne kombinacje mogą się przydać ale max do koszmaru.

Ad 3) Raczej tak jak piszesz - 1 pkt w zemste i sporo cierpliwości. Dodatkowo możesz kolekcjonować charmy z obrażeniami od żywiołów. Od biedy pomóc w pewnych sytuacjach może najemnik z 3 actu ale raczej będziesz miał innego o czym za chwilę. Inna sprawa, że w większości przypadków takie potwory będziesz po prostu mógł ominąć co zalecam. Najbardziej upierdliwe może być robacze gniazdo.

Ad 4) Tylko i wyłącznie najemnik z 2 aktu dysponujący aurą. Co do rodzaju aury to tutaj w gruncie rzeczy są 3 możliwości: święty chłód (koszmar - obrona), moc (koszmar - atak) albo śmiałość (normal/hell - obrona). Każdy ma swoje plusy i minusy. Święty chłód całkiem nieźle sprawdzał się przy moim zealocie bo ja sam fanatyzmem zapewniałem wystarczającego boosta do obrażeń najemnikowi aby ten przeżył (oczywiście z wykradaniem życia) a spowolnienie wynikające ze świętego chłody zapewnia genialną ochronę. Moc to dość standardowe podejście - po prostu większy dmg kosztem braku dodatkowej ochrony. Śmiałość to zwykłe zwiększenie obrony bez żadnych dodatkowych plusów, osobiście wolę święty chłód a śmiałość używam tylko do czasu dotarcia do 2 aktu na koszmarze.

Ad 5) O ile punkty umiejętności możesz zaczerpnąć z pierwszej lepszej strategii dla zealota bo tutaj nie ma większej różnicy pomiędzy single a bnet (chociażby http://diablo.phx.pl/czyt...-pvm-by-deadman wersja "b)Standard build" tyle, że dajesz 1 pkt w zemste) o tyle z atrybutami jest już troszkę inaczej. Nie będziesz miał itemów które w "normalnych" warunkach gwarantują Ci wystarczającą siłę więc trzeba będzie trochę podpakować. Ciężko powiedzieć ile, ~100 powinno wystarczyć, coś tam jednak z itemów będziesz miał. Zręczność trzeba też niestety podciągnąć mocniej niż wynika to ze strategii zarówno pod blok jak i skuteczność ataku. Można spróbować również ~100 i zobaczyć jak będzie się sprawował. Reszta w żywotność, energia oczywiście 0. Ilość pkt w siłę i zręczność zalezy od itemów i niewykluczone że będziesz ją korygował przez resety u Akary jak znajdziesz jakiś świetny przedmiot na piekle.

No i tak jak pisałem na początku - potencjalne korzystanie z plugy i tym samym słów runicznych z bnet'a daje dużo większe możliwości jeśli chodzi o ekwipunek.
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-24, 22:28   

Hej.

Dzieki za odpowiedz.
Powiedzmy, ze ten set Griswolda sobie odpusimy (skoro twierdzisz, ze latwiej jest trafic 6 w totka ;) ) to czy moglbys mi powiedziec jaki inny sprzet bedzie mi potrzebny na hellu.

Nie mam tego plugy, wiec poprostu napisz na co powinienem polowac (unikaty badz slowa runnicze) najlepsze jake moge zdobyc na singlu ;) , albo "prawie" najlepsze :P

Co do najemnika, to pod te nazwijmy "top" mozliwe do zdobycia rzeczy ktory wariant bedzie optymalny (obrona czy atak) ?

I tak samo rzecz sie ma ze skilami, moglbys rozdzielic pkt ?

Dzieki
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-25, 13:53   

Widzę, że uparcie brniesz w kierunku podania konkretnych itemów mimo, że na singlu to tak nie działa :) No ale ok. Odpuszczamy sobie słowa runiczne dostępne na bnecie bo zakładam, że nie będziesz instalować plugy. Tak więc poniżej lista itemów które nie należą do grupy ekstremalnie najrzadszych i teoretycznie masz jakąś tam szansę ich znalezienia (choć i tak licz się z tym, że będzie bardzo mała). Nie będę przeklejał statystyk - wszystkie przedmioty znajdziesz w http://diablo.phx.pl/czytaj/unikaty/ ewentualnie w http://diablo.phx.pl/czytaj/zestawy/ (jeśli przedmiot będzie z zestawu to wyraźnie o tym napiszę).

Broń:
Spróbuj znaleźć którąś z poniższych buław (http://diablo.phx.pl/czytaj/unikatowe-bulawy )

- Gwiazda Barnara
- Kończyna Demona
- Uspokajacz Norda

ze wskazaniem chyba na tę pierwszą. Każda jest realna do znalezienia na singlu dla zwykłego śmiertelnika choć i tak będzie to trudne przy grani zealotem.

Hełm:
- docelowo szukałbym chyba Oblicza Andariel (o Koronę Wieków będzie ekstremalnie ciężko)
- wcześniej (nawet na koszmarze!) można znaleźć całkiem sympatyczną maskę z setu Tal Rasha, sprawdzi sie całkiem dobrze ze wzklędu na wykradanie życia i inne przydatne bonusy
- dość ciekawa jest też Korona Złodziei (również jako tymczasowy substytut dla Andariel)

Tarcza:
- idealnie byłoby znaleźć tarcze paladyna o nazwie Herold Zakarum ale on jest dość trudny do wydropienia
- zastępczo możesz szukać Tarczy Burzy
- na początkowych etapach szukaj 3soc tarczy paladyna z bonusem do all res i rób w niej słowo runiczne Przysięga Starożytnych

Buty:
- Jeździec Rzezi - absolutny numer jeden, główne źródło druzgoczącego uderzenia
- Palec Goblina - wersja "tymczasowa" jako zastępstwo dla jeźdźca

Pas:
- docelowo Sznur Verdungo
- Sznur Uszu (na początkowych etapach, możliwy do znalezienia już na początku koszmaru)

Rękawice:
- docelowo Chwyt Drakuli
- wcześniej rękawice z setu Ucznia o nazwi "Nakładanie Rąk"

Ringi:
- Kruczy Lód (obowiązkowo dla ochrony przed zamrożeniem)
- obrączka bul-kathosa
- alternatywnie można używać jednego ringu z setu Anioła w połączniu z amuletem Anioła (dla gigantycznego bonusu do skuteczności ataku)

Amulet:
- docelowo Gniew Lorda
- amulet z setu Anioła (w kombinacji z ringiem)
- kalejdoskop Mary (skille, resy)

Charmy głównie zbieraj do resów i życia. Ewentualnie możesz polować na skillery ale to też dość trudne zadanie.

To nie jest oczywiście idealny zestaw ale gdyby udało Ci się go skompletować to raczej bez większych problemów hella przejdziesz.
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-25, 18:50   

Hej.

Wielkie dzieki za pomoc, tego wlasnie oczekiwalem, zapytalem wprost (choc zdaje sobie sprawe, ze pare rzeczy z tego co mi napisales nie znajde) i dostalem odpowiedz :)
Chodzilo mi wlasnie o to, jakie itemki sa potrzebne do przejscia hell bo zawsze moge sobie porownac i ewentualnie cos podobnego uzyc :)

Jeszcze male pytanko mianowicie [najemnik] co bys sugerowal isc bardziej w atak (czy dps z tymi itemkami sa wystarczajace na hell) czy raczej skupic sie na obronie (aura smialosc) ?

Odnosnie broni, czy jest jakas alternatywa, na te unikaty, mam na mysli slowa runnicze na single?
I to samo z armorem (nie wymieniles) czy jest slowo runnicze , albo fajna klatka ?

Dzieki
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-25, 21:11   

Z mercem też trochę zależy od tego, jakie będziesz miał itemy. Docelowo prawdopodobnie szedłbym w moc ale jeśli będziesz bardzo obrywał to na koszmarze i być może na początku przygody z piekłem spróbowałbym święty chłód lub ewentualnie tę śmiałość (ze wskazaniem na chłód). Trochę to spowolni "zabijanie" ale zdecydowanie zwiększy przeżywalność.

Na singlu jest trochę bida ze słowami runicznymi relatywnie w zasięgu normalnego gracza. Wymagają zazwyczaj wysokich run co automatycznie sprawia, że są trudniejsze do złożenia niż znalezienie niejednego unikatu. No ale gdyby się uprzeć to godne uwagi i realne to złożenia (znowu - nie wklejam statów, sprawdź sobie na http://diablo.phx.pl/czytaj/slowa-runiczne-v110):

1) SHAEL + UM + TIR w toporze albo mieczu - całkiem przyzwoite obrażenia no i przede wszystkim "7% Szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu" a runę UM masz szansę znaleźć, tyle, że UM'a bym zachował do zbroi o czym za chwilę

2) MAL + UM + GUL + FAL - tutaj już trudniejsza opcja bo zawiera MAL i GUL (23 i 25 runa) ale za to na prawdę fajne parametry (33% na druzgocące uderzenie!)

3) od biedy DOL + ORT + ELD + LEM - najłatwiejsze słowo z tych trzech ale ma wkurzającą właściwość z ucieczką potwora

Te runy są jeszcze względnie realne do wydropienia, potem robi się już duuużo trudniej i raczej nie ma sensu ich przytaczać.

Fakt, zapomniałem o zbroi :)

Tutaj odziwo poleciłbym własnie słowo runiczne, wg mnie są 4 fajne opcje ze zdecydowanym wskazaniem na tę pierwszą:

1) SHAEL + UM + PUL + LUM - klasyk dla merca robiony w bugged eterycznej zbroi ale dla naszego pala też będzie ok (oczywiście w nieeterycznej :) ), genialna defensywa, świetne resy, ogromny FHR - czego chcieć więcej :) optymalnie zrobić w archońskiej zbroi płytowej

2) MAL + TIR - wg mnie niedoceniane słowo runiczne, ma wszystko to co potrzeba w zbroi a do tego przywraca wytrzymałość przedmiotu przez co można robić je w eterycznej zbroi zyskując dodatkową obronę,

3) FAL + UM + PUL - kolejna wariacja podobna do powyższych, defensywa, odporności i odzyskiwanie równowagi, nie mniej zestaw potrzebnych run sprawia że w zasadzie nie ma sensu się nad nią pochylać tylko poszukać LUM'a i SHAEL'a i robić pierwszą propozycję

4) SHAEL + UM + THUL - spora defensywa, trochę słabsze odporności, niezłe FHR no i dodatkowy bonus do druzgocącego uderzenia, ciekawa propozycja ale znowu ten nieszczęsny UM - raczej zostawiłbym go na SHAEL + UM + PUL + LUM

Jeszcze a propos broni. Jest jeden myk który teoretycznie może się przydać mianowicie podnoszenie klasy broni poprzez recepturę kostki:

1 Lum
1 Pul
1 Doskonały Szmaragd
1 Wyjątkowa Unikalna Broń

Efekt jest taki, że np mają unikatową zębatą gwiazdę "Upadek Księżyca" podniesie ona "bazę" broni z zębatej gwiazdy do diabelskiej gwiazdy. Parametry unikatu zostają bez zmian jednak podnoszą się bazowe obrażenia i tym samym cała broń jest dużo lepsza. Nie mniej szczerze mówiąc nie przychodzi mi w tej chwili do głowy żadna jednoręczna unikatowa broń z II serii którą ewidentnie warto by ulepszyć z wykorzystaniem tej formuły. Być może unikatowa kolczasta maczuga Rozrywacz Ciał - ma całkiem fajne statystyki i po ulepszeniu do tyranicznej maczugi mogłaby być znośna.

Analogiczna formuła dla zbroi to:
1 Ko
1 Lem
1 Doskonały Brylant
1 Wyjątkowy Unikalny Pancerz

Jeszcze mała dygresja odnośnie tarczy - zapomniałem, że poniższa jest dostępna na singlu. To jest Twoje nemezis jeśli chodzi o tę część ekwipunku :)

VEX + OHM + IST + DOL - robisz w eterycznej tarczy paladyna z 3 serii (np wirotarcza) z 4ema miejscami na klejnot i bonusem do wszsytkich odporności min +40. Powstaje taka perełka, że szkoda gadać :) No ale wymaga trudnych run, kto wie, może Ci się poszczęści i je znajdziesz.
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-26, 01:17   

Dzieki za podpowiedzi, jeszcze krociotko odnosnie najemnika, powiedzmy, ze wezme tego z aura moc, czy bede mogl go w kazdej chwili wymienic na tego z aura smialosc (bez znacznej roznicy lvl miedzy mna a nim?)

I jeszcze jedna sprawa ;) to slowo runnicze OKOWA GROZY (dol+um+ber+ist) w zbroji (wiem, ze sa to bardzo trudne runy), ale mimo wszystko jest to grywalne na paladynie ?
To samo rzecz sie ma z bronia slowo KLESKA GLODU (fal+ohm+ort+jah) wyglada dobrze (duzo elemental obrazen) albo ZAGLADA (hel+ohm+um+lo+cham) jeszce lepsze chyba :twisted: .

Ta tarcza co mi zaproponowales tez fajna ma ta aure smialosc, dzieki temu moglbym wziac najemnika z ofensywna aura :)
Ja mam swiadomosc, ze moge tych run w ogole na oczy nie widziec, ale czy jest to grywalne ?

Dzieki
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-26, 11:14   

Wiesz, jeśli rozmawiamy już o takich runach (JAH, LO, BER etc) to wchodzisz powoli w temat ekwipunku typu "endgame". Okowa grozy jak najbardziej będzie grywalna, klęska głodu jest spoko ale trochę marnowanie OHM'a. Oczywiście jeśli doszedłbyś do etapu, gdzie masz kilka run takiego typu to można się bawić ale jednak wg mnie OHM przy Zealocie w pierwszej kolejności idzie na tarczę Exile/Wygnanie. Natomiast potencjalny drugi egzemplarz OHMa idzie na "Wezwanie do broni" dające Ci możliwość rzucania okrzyków barbarzyńcy zwiększających zarówno życię/manę jak i obronę Tobie i Twojemu najemnikowi. W sumie nawet można by polemizować czy nie w odwrotnej kolejności (najpierw Wezwanie a potem Wygnanie).Co do JAHa to w słowach runicznych na singla nie ma tak dużego zastosowania jak obecnie na bnecie więc w sumie klęska głodu byłaby ok. Ale tak jak napisałem, to raczej dopiero przy założeniu, że masz trzeciego OHM'a.

Co do merca to z tego co pamiętam od któregoś patcha najemnicy są werbowani na poziomie zbliżonym do aktualnego poziomu postaci więc nie ma już problemu który kiedyś występował mianowicie koniecznośc nabijania im poziomów po wykupieniu innego najemnika np z koszmaru. Wtedy oni mieli poziom w okolicach 50ego i trzeba było poświęcić czas na dobicie im poziomu takiego jak ma Twoja postac. Jest też (lub też był?) kiedyś taki aspekt, że jeśli masz wybierać pomiędzy najemnikiem z normala czy hella to kupowało się z normala bo miał lepsze statystyki (Bóg wie dlaczego). Nie wiem czy to dalej jest aktualne i czy któryś patch tego nie zmienił w każdym razie w Twoim przypadku dotyczyłoby to tylko wyboru aury śmiałość, pozostałe dwie (moc i święty chłód) i tak są dostępne tylko na koszmarze więc nie masz wyboru.

Ehhh, człowiek zaglądnie na forum, napiszę kilka porad i znowu zaczyna się chcieć grać... :)
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-27, 05:07   

Skoro przeslismy do tematu "endgame" to tak dla mojej ciekawosci, moglbys mi napisac jaki sprzet tam obowiazuje 8)

Rozumiem, ze zestaw griswolda ... ???

Apropo skili rozdac je tak jak w tym linku co mim podales czy troche inaczej ?

Dzieki
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-27, 07:20   

Tak, rozdzielaj tak jak w tej strategii (wersja "standard build") z tym, że możesz dodatkowo jeden punkt poświęcić na zemstę (z wiadomych powodów).

Co do endgame ekwipunku to nie jest to Griswold. Podałem go, bo pytałeś o set paladyna który sprawdzi się na piekle :) Griswold sprawdzi się, ale nie jest na pewno endgame.

Biorąc pod uwagę itemy dostępne na zwykłym singlu to wg mnie endgame będzie wyglądał tak:

Hełm: Korona Wieków 2socket, do dziur wkładasz 2 x runę BER
Armor: tutaj mam zgryza, albo Enigma albo Okowa Grozy ale ostatecznie chyba wybrałbym Enigme
Tarcza: wspomniane wcześniej słowo runiczne Wygnanie w bugged* eterycznej Wirotarczy z wbudowanym parametrem +45all res
Broń: Ostatni Oddech w eterycznym berserkerskim toporze (ewentualnie Zagłada również w takiej broni tyle, że nie eterycznej)
Rękawice: Chwyt Drakuli
Pasek: Sznur Verdungo
Buty: Jeździec Rzezi
Amulet: Gniew Lorda
Pierścień 1: Kruczy Lód
Pierścień 2: Obrączka Bul-Katahosa
Na switchu zestaw: Wezwanie Do Broni + jakaś tarcza z + 1 all skill (obojętne jaka, może być nawet tarcza z setu Sigona)

Charmy:
- skillery (albo do aur ofensywnch albo do umiejętności bojowych) z dodatkowym parametrem +4x do life lub ewentualnie +12fhr
- w pozostałych miejscach małe charmy 3/20/20 (max dmg/life/atack rating)
- ewentualnie jeśli brakuje resów można część 3/20/20 zastąpić małymi charmami +5all res/+20 life

* Jeśli nie wiesz o co chodzi z bugged eth armorami odsyłam do: http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=59616
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-27, 07:55   

Super wyjasnione, doceniam i szanuje :) fajnie, ze potrafisz tak w sposob czytelny i zrozumialy dla zwyklego gracza, ktory no nie zna sie na tej grze, az tak dobrze to wszsystko wytlumaczyc .
Nawet dodajesz linki z omawianym tematem, to sie liczy - DZIEKUJE :D

I takie ostatnie pytanko (no chyba, ze podczas gry cos sie "urodzi") mianowicie jak liczone sa obrazenia elementarne ?
Bo jezeli, oczywiscie czysto teoretycznie mailbym ktoras z tych topowych broni, to jak sobie wtedy radzic z mobkami odpornymi na obrazenia fizyczne - sam skill zemsta (lvl1+ inne plusy z ekwipunku) bedzie wtedy wystarczajacy ???

Tak pytam z ciekawosci, bede wiedzial na przyszlosc :)

Jeszcze jedna rzecz, NAJEMNIK w co go ubrac, wiem, ze musi miec spora obrone i ssanie zycia prawda ?

Dzieki
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-27, 09:55   

Generalnie tak, 1pkt zemsty (+ bonusy do skilli z itemów) wystarczy żeby przebić się przez potwory odporne na obrażenia fizyczne. Nie będziesz oczywiście zabijał ich tak szybko ja resztę przeciwników ale nie będzie to też trwało w nieskończoność. Inna sprawa, że takie potwory zazwyczaj w praktyce pomija się i "idzie dalej" o ile to możliwe.

Co do najemnika to docelowo ja bym celował w:
Zbroja: bugged (znowu) eteryczną zbroję ze słowem runicznym Kamień
Hełm: Oblicze Andariel lub Spojrzenie Wampira (oczywiście najlepiej eteryczne wersje)
Broń: Ostatni Oddech w eterycznej wojennej pice lub Zagłada w eterycznej kolosalnej spisie

Na wcześniejszych etapach gry celujesz tak jak napisałeś w pakiet przedmiotów który da:
- dużą obronę
- wykradanie życia
- względnie niezły dmg
- bonus do odporności tak, aby utrzymywały się na poziomie 75

A propos odporności na obrażenia fizyczne to jest jeszcze jeden "myk" który można wykorzystać mianowicie unikatowa broń Zapłata Żniwiarza która daje się najemnikowi. Sama w sobie jest wystarczająca dla niego aby radził sobie nawet na piekle (oczywiście najlepiej wersja eteryczna) bo ma potężne wykradanie życia (od 11-15%) ale oprócz tego posiada genialną właściwość: "33% szansa rzucenia 1-poziomowego czaru Zniedołężnienie przy otrzymaniu ciosu". Co trzeci cios w najemnika powoduje rzucenie klątwy zniedołężnienia która obniża odporność wroga na obrażenia fizyczne i w wielu (nie wszystkich!) przypadkach zdejmuje potworowi niewrażliwość na te obrażenia - wtedy można go już ubić w konwencjonalny sposób bez uciekania się do "zemsty". Nie wspominając o tym, że delikwent jest bardzo spowolniony i tym samy stwarza dużo mniejsze zagrożenie.
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
lexcaliber 

Dołączył: 11 Lut 2019
Wysłany: 2019-02-28, 02:05   

Profesjonalnie wyjasnione 8) .

Wyszukalem ta bron dla najemnika (Zaplata Zniwiarza) i czy przypadkiem nie jest ona tylko na BN ???
I jeszcze sie chcialem zapytac, mianowicie ile nalezy dodac do zrecznosci, zebym nie mial problemow z trafianiem, bo nie ukrywam, ze pomalu sie juz zaczynaja :?

I pytanie odnoscie robienia dziur (jezli wydropi mi jakas bron, badz armor, ktory wymieniles )robic je u lazaruka czy w kosce i jak to z tym jest (mam na mysli, ze lazaruk zawsze zrobi max czy tez losowo?).

Dzieki
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-28, 06:53   

Nie ma problemu, wydropi normalnie na singlu. Single jest "okrojony" tylko (albo aż) z części słów runicznych oraz dwóch dodatkowych eventów: Diablo Clone oraz Uber Tristram. Wszystkie przedmioty które na liście mają dopisek "Przedmiot tylko dla postaci ladderowych" w domyśle chodzi też o singla.

Co do zręczności to to jest ciężki temat na singlu. W teorii zakładając, że miałbyś sporo dobrych itemów powinno wystarczyć nawet mniej niż 100 bazowych punktów (reszta przyszłaby z itemów). No ale tego pewnie jeszcze nie masz. Nie wiem w którym jesteś miejscu i jaki masz lvl ale generalnie dość łatwo nawet na normalu można wydropić wielkie talizmany z duuuużym bonusem do skuteczności ataku (od kilkudziesięciu do nawet ponad 100 punktów) które powinny dość szybko pomóc przy trafianiu. Alternatywnie pakuj dalej w zręczność (do 150?) - zwiększy to zarówno twoje parametry ofensywne (skuteczność) jak i defensywne (szansa na blok zależy od zręczności) więc będzie trochę win-win. Potem jak już dorobisz się super itemów zawsze będziesz mógł skorzystać z resetu u Akary (nagroda za 1 quest) i rozdzielić punkty od nowa przeznaczając już mniejszą ilość na dexta a większą w żywotność. Do farmienia charmów polecam Travincal (rada ma największą szansę na ich drop). Całkiem nieźle spisują się też skrzynki (np w dolnym kurast) przy założeniu, że grasz na wysokim ustawieniu /players X.

Larzuk owszem zawsze robi maksymalną liczbę dziur ale tu jest pewien haczyk - każdy przedmiot ma ograniczenie liczby dziur wynikając z jego poziomu (tak, poziomu przedmiotu). Generalnie zależy on od poziomu potwora z jakiego wypadł. I teraz w teorii np korbacz może mieć maksymalnie 5 dziur i Larzuk zrobi tyle o ile będzie to korbacz z wystarczająco wysokim levelem. Jeśli znajdziesz go np na normalu w drugim akcie to zapewne zrobi 2 max 3 dziury zamiast 5. Ale jeśli bedzie to z hella to na bank zrobi 5 sztuk. Dokładną tabelkę masz tutaj: https://diablo2.diablowiki.net/Sockets . Item level (ilvl) nie jest widoczny w parametrach przedmiotu przynajmniej w zwykłej grze ale tak jak napisałem, zależy od poziomu potwora z którego wypadł. Ten z kolei zalezy od poziomu lokalizacji (area lvl). Rozpiskę poziomów znajdziesz tutaj: https://diablo2.diablowiki.net/Area_Level

Jak widać wystarczy ilvl 41+ by mieć pewność, że uzyskasz max dziur w przedmiocie. Czyli patrząc na tabelę poziomów można z grubsza powiedzieć, że znajdując coś w 2 akcie na koszmarze lub później możesz być spokojny o liczbę dziur.
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
gomez898 


Dołączył: 13 Lis 2017
Wysłany: 2019-02-28, 09:45   

Też obecnie gram na singlu,
więc polecam i życzę cierpliwości i szczęścia w itemach :D

Lubię tą grę i co jakiś czas do niej wracam,
w roku 2018 znudził mi się bnet (boty...)
i zacząłem single-player.
Obecnie mam barbarzyńcę na trąbę powietrzną, poziom coś koło 86-88 i jestem w akcie 4 na piekle. Mógłbym przejść już piekło, ale ustaliłem sobie pewien plan, latałem sporo na mefista a obecnie latam na hrabinę w puszukiwaniu runy pul (mam już 2 mal, a pul nie chce wypaść ...). Chcę mieć pewien poziom sprzętu przed zaczęciem baalrunów, na których pewnie spędzę sporo czasu...

Więc rozumiem chęć takiej gry i zachęcam :D

Kolega świetnie wyjaśnił kwestie itemów,
więc nie będę się wtrącać ;)

Natomiast mam kilka rad z własnego doświadczenia ;)

- Jeżeli chodzi o potwory odporne na obrażenia fizyczne, to tak jak kolega wspomniał, na ogół się je pomija. Oczywiście trzeba je móc zabić żeby wykonać questy, ale podczas farmienia dziesiątki razy tej samej lokacji w kółko, nie opłaca się marnować czasu na ubijanie immunów, więc pomija się je i jedzie dalej. Bicie immunów trwałoby np. 2-3x tyle czasu, co bicie wszystkiego innego, więc się to nie opłaca. Lepiej dać wszystko w skile zwiększające twój główny atak, a na immuny mieć tylko tyle żeby powoli je ubić, pewnie 1 punkt z zemstę wystarczy, ew. można kilka.

- Dla postaci walczącej wręcz, zdecydowanie największą wagę na broń z dużymi obrażeniami i w dużą szybością ataku. Szybkość ataku można też mieć z rękawic / pasa / niektórych setów, więc czasem opłaca się mieć w początkowych etapach wolną broń i przedmioty z bonusem do szybkości ataku. Paladynem na zapał na początku warto używać broni dwuręcznej, jeżeli oczywiście się znajdzie dobrą. Później, gdy znajdzie się bardzo dobrą broń jednoręczną i dobrą tarczę, będzie to lepszą opcją.

- Bronie rzadkie i unikatowe można ulepszać formułami w kostce - kolega już o tym wspomniał ale też o tym napiszę :D Jest to w zasadzie jedyna metoda na zdobycie dobrej broni jeszcze na koszmarze. Na piekle też nie łatwo znaleźć dobrą unikatową broń, więc często szybciej jest znaleźć runę pul i dobrą broń z koszmaru. Np. tasak Uczeń Rzeźnika - po upgradzie to jest świetna broń. Na koszmarze leci z mefista (co do Andariel to nie jestem pewien, możliwe że też).

- Druzgocące Uderzenie to świetna rzecz. Powoduje procentowy spadek ilości życia, więc jeżeli masz na piekle niewystarczająco dobre obrażenia, to i tak szybko zabierasz potworom życie. Są 2 przedmioty z tym bonusem które łatwo znaleźć: buty Palec Goblina i hełm z zestawu Wilhelma.

- Magic Find (Szansa na znajdowanie magicznych przedmiotów): Na pewno na koszmarze warto mieć dużo. Spokojnie będąc ubranym prawie w całości w magic-find (np. 300-400%), będziesz lał mefista w 10 sekund, więc warto - robi to różnicę. Na piekle trzeba się przerzucić na sprzęt bojowy i zapomniej o magic-find, ewentualnie mieć jakieś 100-200 jeżeli cię to zbytnio nie spowalnia.

- Odnośnie Larzuka, to ja go zostawiam na endgame, na unikatowe przedmioty. Dziury w przedmiotach białych, pod słowa runiczne, zamierzam robić tylko recepturami w kostce. Jeden wyjątek to broń - jeżeli będę miał już runy Vex i Zod i padnie mi eteryczny berserkerski topór bez dziur, to idzie do larzuka :) W twoim wypadku na dobra tarcza pod Wygnanie też wynagradza zmarnowanie Larzuka - ale tylko gdy masz już runy bo zanim znajdziesz Ohm to może ci paść lepsza tarcza ;)

/edit:
ja się tu rozpisałem, bo myślałem że to twoje pierwsze poważne podejście do singla,
a widzę w temacie poniżej że ty już masz barba pod koniec hella, a po twoich przedmiotach widać że bardzo dużo czasu nad nim spędziłeś :) No ale mimo wszystko mam nadzieję że moja wypowiedź będzie w jakimś stopniu pomocna.

Z twoją wytrwałością do bicia potworków,
to faktycznie ma sens pytanie o konkretne przedmioty do eng-game :D

Niby paladyn na zapał ma bardzo podobny styl walki do barba na szał,
ale jak si cię podoba to czemu nie. Na pewno kolejna postać wyjdzie ci lepiej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo