..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Strategia dla soski fb mana tank pod PCL
Autor Wiadomość
90yankes 
acc Yankes90


Wiek: 29
Dołączył: 26 Kwi 2008
Skąd: Arizona city ^^
Wysłany: 2008-04-27, 12:18   Strategia dla soski fb mana tank pod PCL

soska fb mana tank pod PCL



gram taką soską od kilku miesięcy i jest dobrze. Szczególnie miło gra się na TvT ,bo czasami potrafi zrobić małe zamieszanie i ni stąd ni zowąd ktoś może dostać z kulki, hehe

jest to soska dla średnio bogatych, którzy nie moga sobie pozwolić na gozu amu soso craft czy sk fire z 3x czy 4x lifem, soska osiąga próg

Więc zaczne odrazu:

statystyki :

str- 0
dex - pod blok z whitsanem
mana i life - rozdawać 3/2 i 4/1 . Ogólnie tak rozdawać żeby wyszło mana/ life jak 2/1

skille
( jak u każdej takiej soski )

ognista kula - max

ognisty piorun - max

meteor - max

mistrzostwo - max

ciepło- 1

teleport -1

hydra - 1

telekineza - cała reszta ( na samym końcu )

jeśli nie masz memory, czy kuli z zbroją mrozu to dam też 1 pkt



sprzęt :

czako
z perfect rubinem- da około 38 lifa( dla bogatszych moze być jah, ale polecam czako 14x)-
czako łatwo dostępne, w miare tanie. Dla wymagających i bogatych gozu rare tiara z 2 sk i fajnymi bonusami. fcr nie musi być bo ta soska ma osiągnięty próg

viper nie upg
( brak siły) też z perfect rubinem ( albo też jah, ale perfect viper najlepiej)
- w miare tanie, przydatne. Dobra też jest enigma, ale droga, i po co nam ten str to nie wiem o_O , wiadomo jak byśmy mieli ducha, ale ten tu w rachube nie wchodzi)

straż whitstana z eld
niby nie pozorna, ale dzięki blokowi i lekkości bardzo dobra. polecam z eld ponieważ zwiększy się nam blok dzięki temu damy więcej pkt np w mane

wizz ( może być z io które da jakieś 20 life, z jahem)
też tani, ma resy fcr, mana . jeśli ktoś chce więcej dmg to może być hoto, ale 35 fcr ponieważ osiągniemy ten 105 fcr próg. Ale po co sobie komplikować i robic wytadek. Wizz jest dobry i tyle ;p

arach
nie jest tak tani jak poprzednie itemy, ale daje nam skill, fcr. Polecam też craft belt dla maga, dla tych których nie stać na aracha z str, req mana, fcr, mana, fhr

wodołazy dużo lifa, lekkie, same plusy ^^

pięść maga only. 1 sk fire i fcr

amu tala ( nawet tanie , hehe ) daje nam 2 sk i many, może też być też 3 sk fire ( wyższy dmg), albo jakiś rare gozu craft albo rare amu 2 sk + fajne bonusy ale taki zazwyczaj jest bardzooo drogi. Osobiście nosze amu tala i jest mi z nim dobrze

raven wiadomo dex bardzo nam potrzebny. Można dać też drugie bk ale wtedy trzeba dać te pkt z energi na str. Dodatkowo uniemozliwa zamrożenie co jest bardzo ważne

bk3 wiadomo daje 1 sk. Mozna dać 2 ravena co zaoszczęci troche dexa, ale 2 abs jest zakazane na pcl. ewentualnie soj dla bogatszych

na switchu polecam memory, lub kule z 2 sk i ES i low ducha. Ewentualnie cta i duch, ale jak się gra na PCL TvT to zawsze ktos inny w teamie ma good Cta ^^ , oczywiście też jak się ma cta i ducha trzeba dać też ten 1 pkt w ES a szkoda. polecam też na wszelki wypadek krasnoludzki pierścien ( fire abs ) i ogniskowiec ( light abs)

na końću chce zaznaczyć że każda postać może być idealna z różnymi itemami np hoto nie musi być najlepsze dla hammera bo mozna dać wizzego i wymienić inne itemy i hammerek moze byc podobny. Tak samo z tą soską. oczywiście np pięść maga są idealnbe dla takiej soski i nie polecam innych rękawic


oczywiście jeszcze soso torch, anni , sk fire i małe taliki z lifem czy life/mana im lepsze tym lepiej ( obowiązkowo torch i anni - anni low jest po ist, torch low można chyba za pula dostać, a sk clean fire za um to wychodzi ok 6 istów + sc ) wiadonmo pcl to musi być jakiś większy wydatek, chodziażby te 10 istów. Ale porównując to foszka to ta soska jest o wiele tańsza ( same berło 25/25 3/2/2 warte z 50 istów )

co da taka soska? osiągnimy dobry próg fcr, w miare dużo życia , max blok, w miare tania, fajnie się robi nią zamieszanie;p, 15-16 k z kulki, 35-36 k z meteoru, jedyny minus to słabe fhr ale można dać np 2-3 sk z fhr czy zamiast io dać klejnot z fhr, ma też ok 150 all resy oraz próg 105 fcr


jest to lekka alternatywa od soski z duchem w monarszej ;p. Duch ma jednak fhr czym my musimy nadrobić w inny sposób


walki pvp :
podstawowa zasada -cały czas w ruchu i trzymać odpowiedni dystans i starać się umiejętnie trafiać i mieć do tego dobre wyczucie . nie wolno stać. najwyżej jak pala daje hb na TvT, hehe

assa trap - oj ciężko. najgorsza postać dla mnie. polecam używać hydr by trapy zaczeły atakować w inną strone a my zajmiemy się asską

barb na trąbe - musimy go mieć wiadomo na dystansie i cały czas walic z fb ( ciężko bo skurczybyk ma duuużo life i odporności)

pal smit, hammer - przede wszystkim nie stać w miejscu! ten charge laaggggg ;]. cały czas wkoło , dystans i walić z kulki. u hammerka uważać na młotki wiadomo

pal foh - też cieżko. starać się nie być widoczny na ekranie foha i walić na wyczucie z fb. wystarczy że go zobaczymy na ekranie i możemy być pewni foha

soska light - easy jak dla mnie, unikać seri błyskawic i cały czas z fb, tak samo z blizz i fb

druid ele- cały czas tele, ani na chwile nie stać wystarczy wejść w tornado i odrazu die. zazwyczaj takiemu druidkowi szybciej końćzy sie mana więc można tak długo tele aż mu się skończy ^^

drui shape - hmm nie grałem z nim, ale widziałem jednego w akcji ale na free rules . na pcl za dużo zakazów dla niego

necro summon- tele od tyłu i fb . trudny nie jest

to narazie wszystkie postacie z którymi miałem duele, jakby co to dopisze dalej

a co to TvT polecam teamy z asską i fohem i barbem. Z nimi mi się gra najlepiej ;p. zawsze trzymamy sie blisko . za daleko sie nie zapuszczamy się, bo w kupie siła ^^




na koniec- strategie pisałem szybko, zaraz mam wyjazd i wróce wieczorem, prosze , wręcz błągam o pokazaniu błedów w moim toku myślenia ;p. może w czymś się myle i moja soska może być jeszcze doskonalsza i jeszcze lepiej wymiatać na TvT zwłaszcza kanałch pclldx/x na którcyh bardzo przyjemnie mi się gra ;p

za wszelką krytyke z pożadnymi argumentami dziękuje ponieważ jak wiadomo każdy uczy się na błędach. Za krytyke bez pożądnych argumentów nie dziękuje i prosze o nie pisanie kolejnych topiców. Z góry thx

później poprawie i dopisze też pare kwesti

jak nie ogarniacie w ogóle soski to niepiszcie oceny ogólnej, ok ;p ?
_________________
i znowu od nowa -,- ...
Ostatnio zmieniony przez 90yankes 2008-04-28, 14:09, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
     
Krulik 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Wrz 2006
Wysłany: 2008-04-27, 12:28   

90yankes napisał/a:
telekineza - do poziomu 17 ( dalej nie przydatne )
90yankes napisał/a:
telekineza,teleport, hydra - 1
w końcu 1 czy 17? telekineza jest przydatna do maxa a nie do 17, bo to synergia do tarczy energetycznej

90yankes napisał/a:
osiągnimy dobry próg fcr,
może podasz jaki, bo nawet 105 nie ma, a <105 = sux

walki słabo opisane, za krótka....

90yankes napisał/a:
soj za drogi, aż 3 hrs
kupa, soja kupisz za 2is add, niewiele droższy od bk
_________________
 
     
Darnik 


Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2007
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-27, 12:39   

90yankes napisał/a:
soj za drogi, aż 3 hrs, zdzierstwo ;p )

za tyle masz 3 soje, poza tym soj zwiększa mane a to soso mana tank więc im wiecej many tym lepiej. Słabo opisane walki i krótko troche. Jak na pvp to słaby próg fcr 4/10
 
 
     
Hunhell 

Dołączył: 12 Sty 2008
Wysłany: 2008-04-27, 13:15   

Coś podobnego już było. Troche mało starannie napisane.

- o Soju już napisali,
- dużo błedow w pisowni, choćby rubyn, drui...

Nie podoba mi się - 2/10
 
     
Domen 
Necro PvP Player


Dołączył: 03 Kwi 2007
Skąd: Krwawe Wrzosowisko
Wysłany: 2008-04-27, 17:10   

Masz napisane - wyciąga próg - a nie napisałeś jaki i czego...

Cytat:

assa trap - oj ciężko. najgorsza postać dla mnie. polecam używać hydr by trapy zaczeły atakować w inną strone a my zajmiemy się asską


A jak grasz vs trapka? Ja grałem soską fb 200 fcr mana tank vs trapka i asn hybrid i izi było (z hybrid gorzej bo trzeba na ow uważać, ale też izi).

Cytat:

telekineza jest przydatna do maxa a nie do 17, bo to synergia do tarczy energetycznej


Jest przydatna do max, ale może w jego strategii nie zrobi wielkiej różnicy czy da 17 czy 20 - na poziomie 17 jest chyba zużycie many 1 dmg = 1 punkt, a na 20 1 dmg = 0,75 pkt.
_________________

 
     
90yankes 
acc Yankes90


Wiek: 29
Dołączył: 26 Kwi 2008
Skąd: Arizona city ^^
Wysłany: 2008-04-27, 17:25   

ewentualne błedy poprawie teraz i jutro ( gramatyczne, o tym soju, ogólnie coś jeszcze dopisze)

Hunhell napisał/a:
- o Soju już napisali,
- dużo błedow w pisowni, choćby rubyn, drui...

Nie podoba mi się - 2/10


za to że mam kilka błedow literowych to dajesz mi 2- o_O
pewnie w życiu nie grałeś taką soską ^^...

a może jakieś pożądniejsze argumenty -,- ?

ale bk3 warte niecały isty nawet a soj 3 isty. oczywiście normalnie na cbn. jeśli ktoś umie to może mieć soja za 2 isty, hehe

a ta soska ma ok 120 fcr więc osiąga dobry próg. A może coś pożądniejszego napiszcie a nie aby błędy literowe, spowodowane brakiem czasu. Nie po to pisałem strategie by słyszeć to
Krulik napisał/a:
90yankes napisał/a:
telekineza - do poziomu 17 ( dalej nie przydatne )
90yankes napisał/a:
telekineza,teleport, hydra - 1
w końcu 1 czy 17? telekineza jest przydatna do maxa a nie do 17, bo to synergia do tarczy energetycznej

90yankes napisał/a:
osiągnimy dobry próg fcr,
może podasz jaki, bo nawet 105 nie ma, a <105 = sux


hmm a ja myślałem że 17. Ale kumpla wyzwe, hehe xD

jak pisałem ma ok 120 fcr, albo 110... hm jednak 110 bo zmieniłem amu 1 sk mana/ req/str/fcr na amu tala . Dmg wieksze a fcr i str zbedne. po co ^^
_________________
i znowu od nowa -,- ...
 
 
     
Hunhell 

Dołączył: 12 Sty 2008
Wysłany: 2008-04-27, 18:09   

Dałem 2 za to, że taka takta już była, a twoja jest strasznie niechlujna (ładne mi kilka błędów:P) i krótka. Nigdzie nie powiedziałem, że ta soska słaba.

Edit:
90yankes napisał/a:
strategie pisałem szybko, zaraz mam wyjazd i wróce wieczorem
a jak tak to przebaczam ci tą pisownię :576: :576: a już chciałem ci wygarnąć, że jak piszesz takte, to pisz ją full wypas :) (ja nic nie pisze więc mam spokój :576: )
 
     
Krulik 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Wrz 2006
Wysłany: 2008-04-27, 19:54   

90yankes napisał/a:
czako z perfect rubinem
0
90yankes napisał/a:
viper nie upg ( brak siły) też z perfect rubinem
30
Cytat:
straż whitstana z eld
0
Cytat:
wizz ( może być z io które da jakieś 20 life)
50
90yankes napisał/a:
arach
20
dalej mi się nie chce cytować ale ja tu widzę 100 fcr a próg to 105, nawet nie masz pojęcia o progach a gadasz że 110-120 fcr masz, lolowate to dość mocno...


edit:
Domen napisał/a:
Jest przydatna do max, ale może w jego strategii nie zrobi wielkiej różnicy czy da 17 czy 20 - na poziomie 17 jest chyba zużycie many 1 dmg = 1 punkt, a na 20 1 dmg = 0,75 pkt.

na 16 lvl jest 1dmg=1punkt, na 20 tak jak napisałeś.
_________________
 
     
KazMeister 
Nie piję za dużo^^


Wiek: 31
Dołączył: 25 Kwi 2007
Skąd: z Kambodży
Wysłany: 2008-04-27, 20:09   

nie chce mi sie wymieniać błędów.
ale soska eatfooda > Twoja soska k.
poczytaj jeszcze troche inne strategie.
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
 
 
     
Darnik 


Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2007
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-27, 20:11   

jeszcze jedno:
90yankes napisał/a:
assa trap - oj ciężko. najgorsza postać dla mnie. polecam używać hydr by trapy zaczeły atakować w inną strone a my zajmiemy się asską

co te hydry Ci dadzą? Trapy jesli dobrze mi sie wydaje nie będą na nie reagowac. To nie summony.
Wracajac do progu fcr to tez liczyłem i za cholere nie wychodzi 105
 
 
     
jan.g 

Dołączył: 20 Kwi 2008
Wysłany: 2008-04-27, 21:00   

Niechlujna taktyka. Nie pisz nigdy czegoś, czego nie dokończyłeś. T4T
 
     
Ketsu 

ex-Sędzia PCL | WM


Konto na BN: BN Tag: Ketsu#2968
Klan: WarMasters
Konto na IDR: Ketsu
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-04-27, 21:09   

Nie chce cię deprymować ale na ar w ciemno lepszą zrobiłem a nigdy nie miałem fb pvp ~~
_________________
Nie jestem nikim ...
Playboyem, półbogiem i królem w koronie
Nie jestem żadnym szulerem
Ani innym wyrafinowanym gnojem ...

Niepokorny i zły
Bram nieba nie sięgnę
Takim jak chcesz
Nigdy nie będę...

 
 
     
Dravius 
P.S.E Member


Wiek: 24
Dołączył: 10 Sty 2008
Skąd: z twojej szafy
Wysłany: 2008-04-28, 13:14   

Sam gram soska PCL wiec sie wypowiem.
Ogólnie strategia kiepska.
Memory jest dosć drogie więc radzę dojść sobie do ES i tak soska nie straci na efektywności.
Po cholerę Ci hydra? Wg. mnie zupełnie nieprzydatny skill
90yankes napisał/a:
assa trap - oj ciężko. najgorsza postać dla mnie. polecam używać hydr by trapy zaczeły atakować w inną strone a my zajmiemy się asską
.
O ile pamietam hydry nie są atakowane przez traoy.....
Jesli juz chcesz napsiać strategie to nie pisz jej "na kolanie" tylko się troche postaraj k?
Nie wypisałes plusów i minusów eq, wersji dla biednych itp.
Znalazłem jeszcze pare błędów, ale nie bedę ich wypisywał, bo mi się zwyczajnie nie chce.
2/10 (za to, że cos nabazgrałeś)
_________________
 
 
     
Krulik 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Wrz 2006
Wysłany: 2008-04-28, 13:16   

Dravius napisał/a:
Memory ejst dosć drogie
no nie mówimy tu o 9es/5ca/x ench, zwykła memorka 8/9 es - max ist więc taniocha.

Dravius napisał/a:
Po cholerę Ci hydra?
podobno na amki dobre, wywołują uniki i fire stun
_________________
 
     
90yankes 
acc Yankes90


Wiek: 29
Dołączył: 26 Kwi 2008
Skąd: Arizona city ^^
Wysłany: 2008-04-28, 13:32   

sorka zapomniałem wpisać pięść maga ^^ i jest juz 120

a na switchu każdy używa co lepsze. chodziaż też sobie planuje zamienić na jakąś memory

a co to trap, hmm może masz racje ;p... słyszałem aby to i sam musze przestować, hehe... ale 1 pkt to aż tak wielkiej różnicy nie robi jak dla mnie ofc

Ketsu napisał/a:
Nie chce cię deprymować ale na ar w ciemno lepszą zrobiłem a nigdy nie miałem fb pvp ~~


lepszą ? może ^^... sam ostatnio zrobiłęm sobie w ciemno hammerka CS i jest gitasowo. tylkko CS wolno bo brak eni. Ale te wschodzące słońće na CS to jest imo zarąbisty pomysł

hmm i nie macie lepszych pomysłów na np soxowanie, zmiana itemów ?
oczywiscie wykluczając ducha w monarszej bo to już nie wchodzi w gre
a co myślicie o zmianie amu tala na amu 3 sk fire ? podwyższy się dmg, ale zmniejszy telekineza i ES
_________________
i znowu od nowa -,- ...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo