..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
World Youth En - Technology - Back from the Dead
Autor Wiadomość
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2011-11-12, 09:24   World Youth En - Technology - Back from the Dead

Jest to mój pierwszy mod jaki stworzyłem. Było to dawno dawno temu. Rozwijał się przez parę lat dopóki nie postanowiłem stworzyć znów czegoś od zera. Walczyłem wtedy z innym nickiem także w opisie jest inny podpis :wink:



_____________________

[ - World Youth En - ]

TECHNOLOGY

_____________________

Back from the Dead
__________________

---------------------------------------
2003 / 04 / 05 / 06 / 2007
---------------------------------------
________________________

Changes by BishoNen ISETI
________________________

V. 2.05 A
__________



Mod do Diablo 2 LoD PL. Wymagana wersja gry to 1.11b.


1. Zmiany w grze :
_________________


- Większy ekwipunek i kostka horadrimów.
- Bardzo wielka skrzynia.
- Doświadczenie zdobywa się tak samo na każdym poziomie aż do 100.
- Co poziom zdobywa sie 3 punkty umiejętności.
- Umiejętności można podnieść do 30 lewelu.
- W księdze portali można umieścic max 50 zwojów.
- W księdze identyfikacji można umieścic max 50 zwojów.
- Kluczy można miec max 25 w jednym pęku.
- W jednym kołczanie można umieścic max 500 strzał, bełtow.
- Dodano magiczne strzały oraz bełty.
- Zmieniony poziom trudności na trudniejszy.
- Zmienione początkowe statystyki postaci.
- Nowe słowa runiczne.
- Nowe recepty kostki horadrimów.
- W hazardzie można znaleźć prawie każdy przedmiot.
- Najemnicy mają nowe umiejętności i zmienione statystyki.
- Więcej pieniędzy za przedmioty od kupców.
- Ulepszone kapliczki.
- Zlikwidowano wszystkie stare komplety.
- Łatwiej znaleźć brązowe, zielone i żółte przedmioty.
- Zmieniono wygląd, nazwy i dzwięki kilku potworów.
- Dodano nowe potworki.
- Potworki ukazują się w większych grupkach.
- Kilka terenów ma zmieniony wygląd.
- Zmieniony wygląd niektórych przedmiotów.
- Zmieniony wygląd oraz nazwy niektórych postaci.
- Zmienione niektóre questy.
- Zmienione niektóre dzwięki.
- Zmienione niektóre filmiki.
- Zmieniona muzyka.
- Zmieniono trochę grafiki w grze.
- Dodano wiele nowych przedmiotów.


2. Nowe zmiany :
________________


- Ulepszono stare zmiany i zlikwidowano błędy.
- Co poziom zdobywa sie 10 punktów statystyk.
- Zlikwidowano kusze na rzecz broni palnej.
- Zlikwidowano mikstury do rzucania na rzecz granatów.
- Buty, rękawice i pasy mogą mieć miejsca na klejnot.
- Można mieć 2 walkirie lub 2 golemy naraz.
- Punkt do krowiego poziomu i do świątyni Tal Rasha.
- Mroczne tereny.
- Nowe potwory, dzwięki, muzyka, grafika.
- Bardzo dużo różnych, nowych przedmiotów
- Dodano konfigurator moda :>
- 2 nowe poziomy.


3. Przedmioty :
______________


++ Nowe Komplety :

= 16 zwykłych z dwóch przedmiotów 32
= 12 zwykłych z trzech przedmiotów 36
= 14 zwykłych z czterech przedmiotów 56
= 12 zwykłych z pięciu przedmiotów 60
= 2 zwykłe z szesciu przedmiotów 12
= 10 klasowych z trzech przedmiotów 30
= 3 klasowe z czterech przedmiotów 12
= 1 klasowy z pięciu przedmiotów 5
= 5 klasowych z trzech nowych przedmiotów 15
= 10 zwykłych z trzech nowych przedmiotów 30

razem kompletów = 85 razem przedmiotów = 288


++ Nowe Unikaty :

= Zbroje przedmiotów = 33

= Hełmy przedmiotów = 17

= Buty przedmiotów = 2

= Rękawice przedmiotów = 4

= Tarcze przedmiotów = 22

= Pasy przedmiotów = 2

= Broń dlłga przedmiotów = 25

= Broń krótka przedmiotów = 14

= Miecze przedmiotów = 12

= Topory przedmiotów = 11

= Młoty przedmiotów = 3

= Pałki przedmiotów = 3

= Laski przedmiotów = 2

= Łuki przedmiotów = 4

= Noże przedmiotów = 1

= Szpony przedmiotów = 2

= Broń miotana przedmiotów = 1

= Mikstury przedmiotów = 1

= Strzały przedmiotów = 5

= Amulety przedmiotów = 18

= Pierścienie przedmiotów = 22

= Talizmany przedmiotów = 65

( unikaty ) razem przedmiotów = 269


++ Nowy Pancerz :

= Zbroje przedmiotów = 98

= Hełmy przedmiotów = 70

= Buty przedmiotów = 23

= Rękawice przedmiotów = 26

= Tarcze przedmiotów = 50

= Pasy przedmiotów = 28

( pancerz ) razem przedmiotów = 295


++ Nowe Bronie

= Miecze przedmiotów = 101

= Noże przedmiotów = 10

= Topory przedmiotów = 45

= Młoty przedmiotów = 18

= Pałki przedmiotów = 26

= Łuki przedmiotów = 23

= Broń długa przedmiotów = 23

= Broń krótka przedmiotów = 14

= Drzewce przedmiotów = 9

= Różdżki przedmiotów = 4

= Laski przedmiotów = 10

= Szpony przedmiotów = 12

= Mikstury przedmiotów = 7

= Broń miotana przedmiotów = 8

( broń ) razem przedmiotów = 270


++ Nowe Runy

( runy ) razem przedmiotów = 19


++ Przedmioty do Składania

( przedmioty do składania ) razem przedmiotów = 107


++ Przedmioty do Kostki

( przedmioty do kostki ) razem przedmiotów = 169


++ Inne Dodane Przedmioty

( inne dodane przedmioty ) razem przedmiotów = 215


{ wszystkich przedmiotów = 1632 }


4. Recepty do kostki :
____________________


= Stare:
________

- broń + (1-6)Kamień Dusz + Buteleczka z Magią = broń z (1-6)miejscami na klejnot
- pancerz + (1-6)Kamień Dusz + Buteleczka z Magią = pancerz z (1-6)miejscami na klejnot
- Magiczna Ręka + unikatowa broń + Buteleczka z Magią = elite unikatowa broń
- Magiczna Ręka + unikatowy pancerz + Buteleczka z Magią = elite unikatowy pancerz
- broń + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią = żółta broń
- pancerz + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią = żółty pancerz
- talizman + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią = żółty talizman
- Magiczne Strzaly + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią = żółte Magiczne Strzały
- Magiczne Bełty + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Magią = żółte Magiczne Bełty
- żółty przedmiot + Magiczny Kryształ + Buteleczka z Czarną Magią = high level żółty przedmiot
- Kamień Likwidacji + przedmiot z zajętymi miejscami na klejnot + Buteleczka z Magią = przedmiot z wolnymi miejscami
- Magiczny Klej + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magią = Buteleczka z Czarną Magią
- (2-4)kawałki przedmiotu + Magiczny Klej = sklejone kawałki
- sklejone kawałki + Mikstura Zamiany = przedmiot
- Furi + Han = przedmiot
- Furi + Ima = przedmiot
- Furi + Moribeshi = przedmiot
- Okyou + Han = przedmiot
- Okyou + Ima = przedmiot
- Okyou + Moribeshi = przedmiot
- Okyou + Furi = Asia
- Asia + Han = przedmiot
- Asia + Ima = przedmiot
- Asia + Moribeshi = przedmiot
- Han + Moribeshi = przedmiot
- Ima + Moribeshi = przedmiot
- Han + Ima = przedmiot
- 7 Magicznych Kul = unikat


= Nowe :
________

- pancerz + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy pancerz
- broń + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowa broń
- pierścień + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy pierścień
- amulet + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy amulet
- talizman + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy talizman
- broń + Buteleczka z Kwasem = zwiększenie obrażeń broni o 1%
- talizman + runa(od El do Zod) = ten sam talizman z dodanymi ładunkami umiejętności
- (potrzebne przedmioty) + Schemat = przedmiot
- Kamień + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikat
- 6 kart z grupy = unikat




















_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
Ostatnio zmieniony przez Przemo 2012-05-06, 22:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Gaco 


Konto na BN: gaco
Konto na IDR: Gacek
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Zalas
Wysłany: 2011-11-12, 11:33   

Zauważyłem iż niektóre przedmioty wchodzące w skład przedmiotów do transmutowania (jak Han + Moribeshi, jak i Twój nick) dziwnie "japońsko" :P , tworząc ten mod posiłkowałeś się językiem japońskim? :)
 
 
     
Req-Nux 


Konto na IDR: reqnux
Dołączył: 02 Lut 2008
Wysłany: 2011-11-12, 11:59   

Większość grafik przedmiotów jak i parę pomysłów(np. łuk pirotechniczny) żywcem wyciągnięte z Arcanum.

Wiele nowych receptur - duży +.

Przedostatni screen miażdży :shock:

Nie ściągnąłem moda, bo jak dla mnie zbyt jest w nim zbyt dużo zmian, ale widać że włożyłeś w niego wiele pracy :wink:
_________________

 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2011-11-12, 13:19   

Gaco

To dlatego że od zawsze lubiałem M&A (Mange & Anime) i stąd zainteresowanie japońskimi rzeczami. Języka nigdy się nie uczyłem co widać :wink:

Req-Nux

Dokładnie ściagnięte z Arcanum. Grałem w Arcanum i myślałem sobie że może dodać technikę w Diablo 2. Skąd wziąść grafikę? No przecież mam tą z Arcanum więc ją wykorzystam 8) Robiłem screeny w grze i potem wycinałem grafikę, ehh stare czasy :) Dodałem broń palną, różne bronie oraz pancerze i przedmioty zwykłe z Arcanuma. Dodawałem także przedmioty z Falloutów robiąc screeny i wycinając je później. Widać to w grze ponieważ niektore grafiki zajmują więcej miejsca niż oryginalne przedmioty z Diablo 2. Ogólnie dodana jest masa nowych przedmiotów nie tylko z gier ww. ale także z wykorzystaniem grafik dostępnych na necie.

Recept do kostki jest sporo. Dużo itemów się zbiera i składa. Do zbierania jest naprawdę wiele itemów dlatego skrzynia ma wiele stron do zbierania ich.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Gaco 


Konto na BN: gaco
Konto na IDR: Gacek
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Zalas
Wysłany: 2011-11-12, 13:50   

BishoYo napisał/a:
Gaco

To dlatego że od zawsze lubiałem M&A (Mange & Anime) i stąd zainteresowanie japońskimi rzeczami. Języka nigdy się nie uczyłem co widać

To tak jak ja :p , choć z 2giej strony ja próbowałem się języka nauczyć, jednak nie podołałem temu (lenistwo)

Co do gry, zrobiłem właśnie siedlisko zła, zabiłem diablo i tu pytanie, w sanktuarium chaosu będzie znowu diablo, czy inny mobek?
 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2011-11-12, 17:33   

Z tego co pamiętam w pierwszych wersjach tego moda zamiast diablo stał taki gostek zielony jak z Warcrafta i rzucał jakieś czary typu klatka z kości na chara, a jego sługi cię atakowały. W puźniejszych wersjach podmianka grafiki diablo na inną powodowała crashe gry. Prawdopodobnie weszło to z patchem 1.11. Obecnie w 4 akcie jest do zabicia diablo ale ze zmienionym imieniem i chyba ze sługami i zmienionymi czarami. O ile mnie pamięć nie myli to razem z modem jest moja postać na 100 lvlu więc można zajrzeć do 4 aktu i sprawdzić ;)

[ Dodano: 2012-02-04, 22:28 ]
Ponieważ nie mogę już edytować pierwszego posta a link do pliku z modem się zmienił dodaje tutaj link do miejsca gdzie będę mogł ten link edytować i tam też można moda znów pobierać tak więc znów zapraszam do pobierania.

Tutaj też prośba do jednego z moderatorów aby edytował link w pierwszym poście i umieścił w nim ten link który ja umieszczam poniżej jeżeli to możliwe.




[ Dodano: 2012-02-04, 22:35 ]
Nie ten link podałem :P Miałem podać to co poniżej ale ok. Jeżeli jakiś moderator to zobaczy to prosiłbym o zmianę linka w poście pierwszym na ten poniżej a ten wyżej usunąć ;)


_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Bowwow99 

Dołączył: 05 Sie 2010
Wysłany: 2012-06-17, 18:51   

Witam. Pobralem moda, przeszedlem go czarodziejkam, teraz expie barbarzynce i mam kilka pytan..

1. Do czego sluzy ten kamien? Zmienia kolory, tylko tyle zauwazylem.
2. Te czesci zaglady mozna polaczyc klejem, ale co dales z tym?
3. Zwoj magicznych portali.. mam 1 2 3 5, gdzie moge znalezc 4? Jak do polaczyc i co bede mial z tego?
4. Mam te zlote kule od 1-6 nie mam 7 bo nigdzie nie ma, gdzie moge to znalec? Jak to polaczyc i co bede mial?

To narazie na tyle.

Ps. Mod bardzo fajny, wielkie gratki.
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-06-19, 13:11   

Siemka

1. Kamień z tego co pamiętam transmutuje się z młotem z kuźni.
2. Kawałki łączy się klejem a potem trzeba to sklejone przemienić w item. W opisie moda są recepty do kostki.
3. 4 strona powinna wypadać z kowala w 4 akcie. Po połączeniu ich otrzymujemy Księgę. W opisie moda są recepty do kostki.
4. Kule wypadają z mobków losowo więc po prostu 7 jeszcze nie znalazłeś, ale kiedyś w końcu Ci dropnie, to zależy od szczęścia. W opisie moda są recepty do kostki.

Pozdro
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Bowwow99 

Dołączył: 05 Sie 2010
Wysłany: 2012-06-19, 14:49   

Bardzo dziekuje za odpowiedz. Juz zerkam :)

Szukalem te opisy do kostki i mi sie wydaje ze wszystkich nie mam.

Ps. Dlaczego na zamarznietej tundrze w 5a gra mi sie zawiesza gdy klikne na cos LPM? Jak klikam PPM czyli jakis skil to gra chodzi dobrze. Poza tym gra sie zawiesza w innych dziwnych przypadkach np: na BOSS-ie tam gdzie jest 2 wp w 5a.

Rowniez chcialbym dodac, ze gdy wyjde postacia i wejde to wychodzi błąd.

To na bylo na tyle. Jeszcze raz dzieki, i powodzenia.

edit: 4 strone mam wiec dzieki wielkie. ale.... mam mlot i chce wraz z tym kamieniem transmutowac w kostce i nie idzie. co mam zrobic? co do pliku c receptami w kostce to chyba nie mam kompletnej.
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-06-20, 09:54   

Masz wszystkie recepty w opisie. Nawet na tej stronie na samej górze jest opis i tam jest spis recept.

Recepta na Kamień:

Cytat:
- Kamien + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikat



Jeżeli chodzi o błędy w 5 akcie to są spowodowane animacjami potworków. Trzeba zresetować mapki odpalając grę na Lan'ie lub zmieniając poziom trudności. Trzeba resetować aż wylosują się tam inne potworki nie powodujące błędów. Niektóre mobki mają zbugowaną animację i czasem powodują błędy.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Bowwow99 

Dołączył: 05 Sie 2010
Wysłany: 2012-06-20, 14:23   

Dzieki za informacje.

Pozdrawiam.
 
     
Kusy. 


Dołączył: 13 Sty 2012
Wysłany: 2012-07-02, 15:31   

Witam, mam pytanie, i bardzo by mi zależało na odpowiedzi TAK. Chciałbym uzyskać zgode od autora na postawieniu serwera na tym modzie na hamachi. Z kolegami z miasta chcielibyśmy se na nim pograć, co najwyżej, jeszcze chciałbym tylko napisać temat na jednym forum o serwerze. Nie chce go reklamować niewiadomo jak bo wiem, że długo on u mnie nie potrzyma - szybko jakoś z tego rezygnuje ( po miesiącu ) i moje pytanie brzmi. Czy moge uzyskać zgode na skorzystanie z modyfikacji na rzecz serwera. Pozdrawiam.
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-07-04, 23:14   

Odpowiedź oczywiście brzmi Tak lecz Realmu z PlugY który jest dołączony do moda nie da rady postawić więc pozostaje jedynie Hamachi.

Dla chętnych stworzyłem sieć której będę pilnował.


Nazwa - World Youth En - Technology
Hasło - Alchemic4um
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Skowron19 

Dołączył: 05 Sty 2013
Wysłany: 2013-01-05, 14:26   

Witam, mam pytanko, chodzi mi o ksiegi sekretnych portali. posiadam wsyztskie przynajmniej po 3-4 sztuki tylko nie moge znalesc ksiegi nr 2. Prosze o pomoc bo to latanie po wszystkich akta dosyc meczy :(
 
     
balbinka 

Wiek: 35
Dołączyła: 03 Lut 2013
Skąd: szwecja
Wysłany: 2013-02-03, 11:44   Zaciemnienie czyli ciagla noc

zciagnelam sobie fajnego moda ale ma jedna zasadnicza wade. mrok ciagla noc co mnie doprowadza do rozpaczy, pomozcie mi to zlikwidowac albo przynajmniej by bylo tak jak w orginale: dzien - noc .

nazwa tego moda to : World Youth En - Technology.

polecam ten mod nie jest bez wad ale jest najleprz moim zdaniem

Z powarzaniem Balbinka .

//Temat został scalony z głównym tematem modyfikacji.
Ostatnio zmieniony przez Eps 2013-02-03, 13:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo