..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wygląd postaci w zbrojach w Diablo 3 [spoiler]

Co sądzisz o wyglądzie zbroi w Diablo 3?
Wszystkie są super!
22%
 22%  [ 8 ]
Niższe rzędy ładne, ale wyższe zbyt przesadzone.
36%
 36%  [ 13 ]
Niektóre są fajne, a inne nie, niezależnie od rzędu.
33%
 33%  [ 12 ]
Żadna zbroja mi się nie podoba.
5%
 5%  [ 2 ]
Uważam inaczej i dokładnie opiszę to w poście.
2%
 2%  [ 1 ]
Głosowań: 36
Wszystkich Głosów: 36

Autor Wiadomość
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2011-12-27, 16:07   

Ulver napisał/a:
skoro wyższe tiery będą lepsze to czemu mają latać w gorszych

Właśnie o to mi chodzi.
Wszyscy będą latać w tierach 16 i nikt nie będzie nosić niższych, więc nie będzie różnorodności! Zatem cóż z tego, że mamy dużo przedmiotów do wyboru, skoro wszyscy wybierają dokładnie to samo :<
Podobnie jak w D2.
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2011-12-27, 16:11   

To się jeszcze okaże, być może blizz wprowadzi jakieś "utrudnienia" w używalności danych typów zbroi - tu jest jeszcze spore pole do popisu.

Sarevok92 napisał/a:

Podobnie jak w D2.


Ale tutaj przynajmniej będą używać najlepszych a nie jak to ujął ms "opłacalnych matematycznie". Z dwojga złego wolę takie właśnie rozwiązanie.
 
 
     
ms 



Dołączył: 23 Paź 2009
Wysłany: 2011-12-27, 16:13   

Ulwar, to Ty zaprzeczasz samemu sobie :p Z jednej strony mówisz o różnorodności, którą nam system z D3 zapewni, z drugiej oczekujesz, by zbroje wyższego rzędu miały lepsze statystyki. Jedno wyklucza drugie.

Zmieni się po prostu wyznacznik optymalności. W D2 było to str req - optymalna zbroja to taka, na którą wydajemy jak najmniej punktów siły. W D3 zaś optymalnymi zbrojami będą te najwyższych rzędów, przez fakt lepszych statystyk niż zbroje niższych rzędów.

Tak jak Usy mówi, nie będzie żadnej różnorodności - wszyscy będą latali w zbrojach tier 16. No chyba że będzie tak jak ja to przedstawiłem :p
_________________
Przecież soska w talarmie to taka blachara omg ;c
                                                   — Usy

 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2011-12-27, 16:23   

Hmm, może i jest w tym ziarno prawdy. Ale pozostaje właśnie jeszcze wyznacznik stylu (chociaż niestety mało popularny). Poza tym wciąż żywię nadzieję, że ew. użycie zbroi niższych/wyższych tierów może dawać pewne bonusy/kary dla niektórych postaci. Przykładowo kara do ias przy wysokich tierach dla monka/dh. Chociaż z drugiej strony wtedy również mielibyśmy wyznacznik co nosić a co nie. Str req wszystko by zmienił ale, że postanowili się bez tego obejść...

Doprawdy nie wiem czy da się tu osiągnąć idealne rozwiązanie... :(::
 
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2011-12-27, 16:50   

Przyjrzałem się przedmiotom na stronce o D3 i doszedłem do pewnych wniosków.
Mówię tu jedynie o tych najbardziej widocznych elementach, czyli tors, naramienniki i hełm.
Najlepszym pancerzem, który można zrobić u kowala jest rare tier 15, ale żeby go wytworzyć potrzebne są plany, które najpierw trzeba zdobyć. Myślę, że to nie będzie takie łatwe.
Tier 14 (czyli słynny "Cap, alien, predator?" xd ) wymaga tylko szkolenia kowala, a to nie stanowi problemu. Są to przedmioty rzadkie, więc popularnością przebiją wydropione rary.
Zbroje z tieru 16 będą do zdobycia tylko jako drop na Inferno.

Dlatego myślę, że prawie wszyscy będą nosić pancerze tieru 14. Zbroje tieru 15 będą nosić szczęściarze, którzy znaleźli plany zbroi, lub kupili te zbroje.
Natomiast tier 16 będzie naprawdę rzadki.
Niższe tiery będą używane przez graczy jedynie podczas expienia.

Ofc pod warunkiem, że przedmioty setowe i legendarne nie przebiją rzadkich affixów.

Takie jest moje zdanie :<
 
     
Azet 
Problematic


Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010
Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2011-12-27, 20:04   

Sarevok92 napisał/a:
Zbroje tieru 15 będą nosić szczęściarze
Ta, tak samo jak na bn enigmy :s Patrząc na ich szansę na stworzenie bez botów to mogą one się wydawać elitarne :<
Fakt że do d3 bota bedzie zrobić ciężko, ale nie oznacza to że się nie będzie dało. Poza tym jeśli wziąć pod uwagę kupowanie jakiejkolwiek zbroi za rl hajs... eh :<
Sarevok92 napisał/a:
Natomiast tier 16 będzie naprawdę rzadki.
Wśród ludzi nie kupujących przedmiotów za kasę :< i przez pierwszy ~rok od wydania. Potem ceny spadną zapewne drastycznie, przez co superhiperelite itemki będzie można kupić za psie pieniądze.
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2011-12-27, 20:41   

Przeczytałem to, ale szczerze mówiąc po łebkach, więc nie będę się odnosił do konkretnej wypowiedzi.
Ja osobiście bym chciał, żeby Paladyn mógł w końcu latać w Hellforge Plate, barbarzyńca w Sacred Armorze, a soska w Wyrmie i nie musieli z tego powodu ładować setki dodatkowych punktów.
Mam nadzieję, że mniej więcej tak będzie w finalnej wersji D3.
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2011-12-27, 21:32   

Azot, opisując tę sytuację miałem na myśli jakiś okres po premierze, gdy jeszcze nie będzie botów lub nie będą tak rozpowszechnione :<
W mojej analizie założyłem, że high endowe będą właśnie rare.

Po prostu miałem na myśli, że dostęp do tieru 14 będzie miał każdy, a dostęp do 15 po jakimś czasie prawie każdy, bo będzie można do oporu craftować rare zbroje z tych tierów. Zatem ta różnorodność będzie dość mała ;s

Podejrzewam, że Archon Armor będzie wypadać z podobną częstotliwością, co jakieś najcięższe elitarne zbroje w D2. A jeszcze musi się wylosować wersja rare i to z dobrymi affixami, żeby przebić wycraftowany tier 14/15.
Naprawdę uważam, że będzie to dość rzadka rzecz.
 
     
Skiba 
Asylum


Dołączył: 04 Cze 2010
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-12-28, 11:14   

Wg mnie, Diablo III bedzie totalna kicha... Nawet jesli sie myle, nie przebije nigdy D2. Te zbroje sa zbyt "przekokszone", ze sie tak wyraze. Nie podoba mi sie zupelnie.
_________________

 
     
ms 



Dołączył: 23 Paź 2009
Wysłany: 2011-12-28, 12:44   

Niech zgadnę, w betę grałeś równe 0 minut, prawda? Pozwól zatem, że Cię oświecę.

Diablo III będzie miało nieporównywalnie większą grywalność od swojego poprzednika. Wszystkie systemy zostały przez te kilka lat bardzo dopracowane. Nie będzie nic nieznaczących punktów statystyk i umiejętności, nie będzie bezwartościowego złota, nie będzie używania jednego skilla przez cały czas, nie będzie rozgrywki, która polega na farmieniu jednego bossa... D3 już dawno przebiło D2 ;)


Ulver napisał/a:
Doprawdy nie wiem czy da się tu osiągnąć idealne rozwiązanie... :(::

Nom, da się, ale nie będzie Ci ono pasowało :p Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce przy punktach statystyk. Z założenia miały one prowadzić do większej różnorodności postaci, w praktyce zaś nie było przy nich dosłownie żadnej różnorodności. Blizzard rozwiązał ten problem przez... tak, pozbycie się rozdawalnych punktów umiejętności i przeniesienie różnorodności postaci w inne miejsca (skille wraz z runami oraz przedmioty).

// Poniższy akapit jest odniesieniem do słów Ulwara, wg którego zbroje wyższych rzędów powinny być dużo lepsze od tych niższych rzędów :<
Problem armorów można rozwiązać podobnie. Skoro gracze wybierają przedmioty patrząc na statystyki, to należy sprawić, by każdy rodzaj zbroi mógł mieć pożądane przez graczy affixy. Wtedy dopiero otrzymujemy różnorodność, gdy każdy rodzaj zbroi może mieć statystyki, których ja, jako gracz, potrzebuję. Staję wtedy przed kolejnym wyborem, jakim jest właśnie wygląd zbroi. Jeśli zaś np. zbroja tier 1 będzie mogła mieć maksymalnie +100 arcane power, a zbroja tier 16 +1000, to oczywiście ta pierwsza nie będzie przez nikogo używana.


Sabko napisał/a:
Ja osobiście bym chciał, żeby Paladyn mógł w końcu latać w Hellforge Plate, barbarzyńca w Sacred Armorze, a soska w Wyrmie i nie musieli z tego powodu ładować setki dodatkowych punktów.

Ja bym po prostu chciał móc wybrać dowolny z wyglądów dla każdej mojej postaci, nie tracąc przy tym na skuteczności - tak jak to robię teraz w D2, ale bez wydawania punktów w siłę.
_________________
Przecież soska w talarmie to taka blachara omg ;c
                                                   — Usy

 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2011-12-28, 12:54   

msthev napisał/a:
Skoro gracze wybierają przedmioty patrząc na statystyki, to należy sprawić, by każdy rodzaj zbroi mógł mieć pożądane przez graczy affixy.


I to jest dla mnie ok. Mi chodziło bardziej o podstawowe statystyki armorów czyli o różnice w defie, które powinny być zauważalne między poszczególnymi tierami. No w końcu pardon. Jakieś różnice być muszą - choćby i tylko w defie (ale imo już konkretne). Chociaż coś małego bym jeszcze dodał. Zobaczymy jak to będzie w finalnej wersji. :p

Mimo wszystko nie podoba mi się do końca koncepcja jaką zapodał sarevock na temat użyteczności zbroi niższych tierów.
 
 
     
ms 



Dołączył: 23 Paź 2009
Wysłany: 2011-12-28, 13:09   

Jeśli jest ok, to ok ;) Problem natomiast pozostaje, ciut mniejszy, ale jednak.

http://eu.battle.net/d3/en/item/chest-armor/
Jeśli dostaniemy coś takiego, to problem nie zostanie rozwiązany, gdyż gracze będą wybierali zbroje z jak największym defem (notabene w D3 def == dr; thx dla Usiaga za to gozi porównanie). W takim wypadku oczywiście zbroje niższych rzędów nie będą używane ze względu na nieporównywalnie niski def.

W D2 system przedmiotów normalnych-wyjątkowych-elitarnych powodował, że dla przedmiotów elitarnych ogromnej różnicy w defie nie było, więc można było sobie wybrać dowolną z nich (oczywiście nie patrząc na str req). Znowu Usy:
D3: opłacalność ~ def
D2: opłacalność ~ def / str_req // tak, spore uproszczenie, ale pokazać chcę tylko tendencję, a nie dokładne wartości

Jeśli zatem różnice w defie będą tak duże, to może nie będziemy już mieli 100% graczy latających w tier 15/16... ale nadal będzie to ogromna większość. Niższe tiery będą używane tylko na początku gry lub gdy będą miały naprawdę przekozackie statystyki, rekompensujące bardzo niski def.
_________________
Przecież soska w talarmie to taka blachara omg ;c
                                                   — Usy

 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2011-12-28, 13:33   

msthev napisał/a:
thx dla Usiaga za to gozi porównanie



msthev napisał/a:
Niższe tiery będą używane tylko na początku gry lub gdy będą miały naprawdę przekozackie statystyki, rekompensujące bardzo niski def.

No właśnie podejrzewam, że ludzie i tak będą sobie craftować rare zbroje wyższych tierów, bo to tylko craft -> craft -> craft przez kilka godzin :<
Ofc trzeba będzie mieć trochę złota i materiałów, ale o nie bym się tak nie martwił, zwłaszcza że pozyskuje się je z każdego crapnego rare przedmiotu.
 
     
Ulver 

Konto na IDR: Ulver
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2011-12-28, 22:46   

msthev napisał/a:
notabene w D3 def == dr


Ojj o tym szczególe to ja zapomniałem - dały o sobie znać przyzwyczajenia z D2. :p

No tak, przez ten "detal" różnice faktycznie wielkie być nie mogą...
 
 
     
Azet 
Problematic


Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010
Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2012-01-26, 17:14   

A oto i piękny obrazek prezentujący, co się będzie działo w dia3:


Po prostu idealnie pasuje :C
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo