..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Sarevok92
2012-02-05, 18:29
Alchemic
Autor Wiadomość
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-02-03, 22:34   Alchemic

To mój drugi mod. Przysiadłem do niego bardziej profesjonalnie. Zebrałem w głowie wszystko co potrafiłem zrobić i zacząłem modzić :P Mod ten był wiele razy testowany przy każdej nowej dodanej rzeczy jednak i tak nie obyło się bez błędów. Ostateczna wersja Alchemica posiada numer 1.3. Przy tworzeniu umiejętności pomógł mi Kicksaw :)


_________________________________________________________________


- ] Alchemic [ -

_________________________________________________________________


BishoYo - 2007-2010

_________________________________________________________________



Spis zmian, które wprowadza mod :


1) Mapki :

A) Zmiana połączeń mapek;
B) Zmiany w wyglądzie już istniejących mapek;
C) Dodane nowe mapki (ponad 100 dodanych);

Ponieważ chciałem żeby gra wyglądała zupełnie inaczej zmieniłem miasta i inne ważne miejsca, oraz zmieniłem połączenie, więc teraz na początku drogi nikt nie będzie znał. Dodałem dużo nowych miejsc w grze, także ukrytych, więc będzie co odwiedzać.


2) Potworki :

A) Zmiana wyglądu wielu ważnych potworków;
B) Zmienione nazwy wielu ważnych potworków;
C) Dodane nowe potworki (połowa ma własne unikalne dzwięki);
D) Dodani nowi bosowie;

Zmian w potworkach jest dużo ponieważ zmieniłem wszystkich npc'ów w miastach i nie tylko, wszystkich bossów, oraz dodałem mnóstwo nowych stworków. Wszyscy npc'e mają zmienione imiona, bosowie też więc gra będzie trochę inna ;) Npc'e mają też odrobinkę zmienione teksty co do questów.


3) Przedmioty :

A) Nowe przedmioty setowe (komplety, zielone);
B) Nowe przedmioty unikatowe (złote);
C) Dodany worek na runy i worek na klejnoty;
D) Dwa nowe klejnoty;
E) Dodane magiczne strzały i magiczne bełty;
F) Dodane magiczne zwoje;
G) Dodane magiczne mikstury;
H) Talizmany są rzadkie (żółte) i unikalne;
I) Trochę przedmiotów do kostki;
J) Dodany nowy przedmiot: tatuaż;
K) Nowe przedmioty z opisem;

Przdmiotów dodanych jest oczywiście bardzo dużo :) Zmian też trochę jest np aktywne magiczne strzały i bełty, mogą być też rzadkie (żółte). Wywalilem jeden pierścień z ekwipunku i teraz wkłada się tam tatuaż, nowy przedmiot w grze, który robi się w kostce. Oczywiście dodanych jest dużo unikatów i setowych przedmiotów, oraz wiele innych które bedą potrzebne do kostki lub nie ;)


4) Umiejętności :

A) Dodana 4 strona ze wspulnymi umiejętnościami;
B) Zmienione ikony oraz niektóre umiejętności odrobinę upgrade'owane ;)
C) Dodana nowa wlaściwość 'zlość' od której zależna jest jedna umiejętność;

Na 4 stronie każdy ma prawie wszystkie umiejętności takie same oprócz jednej. Jedna umiejętność to przyzwanie potworka i każdy ma innego. Jedna umiejętność jest zależna od nowej wlaściwości postaci która wzrasta w miarę zabijania potworków.


5) Reszta zmian :

A) Nowe recepty do kostki (jest spis);
B) Nowe słowa runiczne (jest spis);
C) Najemnicy mają wygląd graczy i nowe umiejętności, oraz pełny ekwipunek, mogą także nosić różne bronie;
D) Poziom trudności leciutko zwiększony;
E) Zmienione wyposażenie na start dla graczy;
F) Można dojść do 100 poziomu i doświadczenie rośnie na każdym tak samo;
G) Powiększony jest ekwipunek, kostka oraz skrzynia;
H) Teraz jest pełny opis własciwości w oknie postaci;
I) Zmienione ceny u kupców oraz ich wyposażenie;
J) Kapliczki są lekko zmienione;
K) Nowe przydomki postaci;
L) Zmieniony wygląd zabójczyni;
M) Dużo jest zmienionej grafiki w grze;
N) Dodanych jest trochę nowych dzwięków;
O) Muzyka jest całkowicie podmieniona;
P) Na poziom dostaje się 7 punktów statystyk oraz 2 punkty umiejętności;
Q) Kilka filmów jest zmienionych;
R) Dodany jest uber quest z patcha 1.11;
S) Wszystkie sekretne questy i mapki są zmienione;

I inne zmiany, które ciężko spamiętać ;) Oczywiście sekretów nie zdradziłem żadnych, prawie ;)

Mod posiada konfigurator, dzięki któremu można moda aktywować lub deaktywować. Oznacza to, że nie potrzeba instalować wymaganego patcha 1.10, a można mieć wersję 1.13. Aktywujemy tylko moda i gramy po czym zamykamy grę, deaktywujemy moda i możemy włączyc grę z patchem 1.13 i sprawdzić co się dzieje na battle necie ;)


Miłego grania

BishoYo


_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
Ostatnio zmieniony przez Przemo 2012-05-06, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
lecil 


Wiek: 21
Dołączył: 05 Gru 2010
Wysłany: 2012-02-04, 10:45   

Zapowiada się nieźle ;D. Zaraz go wypróbuję :twisted:

[ Dodano: 2012-02-04, 13:33 ]
Mam następujący błąd - wszystko ładnie pobrałem, wypakowałem, skonfigurowałem, odpalam alchemic.bat i nic się nie pojawia. Mam patcha 1.13c.
_________________

 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-02-04, 22:45   

Jeżeli miałeś czyste Diablo 2 LoD z wgranym patchem i po rozpakowaniu moda skopiowałeś pliki z folderu Alchemic do folderu z grą i przy pomocy konfiguratora aktywowałeś go to powinno wszystko działać. Alchemic.bat jest zamiast tworzenia skrótu. Możesz stworzyć skrót do pliku Mod.exe i odpalić go z dopisanym -direct -txt we właściwościach. Może plik bat u Ciebie nie działa. Lub być może posiadasz najnowszą wersję patcha 1.13 który coś tam zmienia na battlenecie a na tym patchu nie sprawdzałem moda i nie wiem czy on coś zmienia w plikach dll. Być może też twój antywirus nie pozwala uruchomić pliku Mod.exe i byś musiał go dodać do wyjątków bo to loader poprostu ze zmienioną nazwą. Ciężko powiedzieć. Sprawdź narazie te opcje a potem się dalej pomyśli ;)
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
lecil 


Wiek: 21
Dołączył: 05 Gru 2010
Wysłany: 2012-02-05, 13:34   

Zrobiłem to co napisałeś - wgrałem patcha 1.12 (na, którym mod powinien na pewno działać), zrobiłem skrót do pliku Mod.exe i do pisałem we właściwościach -direct -txt i dodałem do wyjątków w opcjach zapory systemu Windows. Jednak to też nie pomogło ;/.

[ Dodano: 2012-02-05, 13:40 ]
Aha no i dodam, że wyskakuje mi zabawny błąd, a mianowicie:
D2Loader error
Halt
Location: , line#626
Expression:,
a następnie:
Hey guys
We got a big error here :(

Nic już z tego nie rozumiem ;D
Proszę o pomoc ;)
_________________

 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-02-05, 20:04   

Jeżeli wyskakuje Ci błąd loadera to znaczy że on działa. Jedynie z modem jest coś nie tak. Jedną z opcji w tym wypadku byłoby to że źle dopisałeś direct txt do skrótu. Jeżeli jednak po instalce starszego patcha próbowałeś odpalać przez Alchemic.bat lub w konfiguratorze klikając uruchom i masz ten sam błąd wtedy chodzi o coś innego. Może już masz coś namieszane w folderze z grą. Kilka modów lub coś w tym stylu. Ewidentnie wygląda mi to teraz albo na to że mod nie widzi folderu z modem czyli Data albo gra nie jest odpalana z dopisanym -direct - txt co jest wymagane żeby moda odpalić.

Jeżeli nadal nie dojdziesz co jest grane. Spróbuj ewentualnie jeszcze raz z czystym Diablo 2 Lod i wgraj tego patcha 1.10 co jest spakowany razem z modem (chociaż nawet jakbys wrzucił 1.13 to powinien mod pujść ponieważ on zamienia wszystkie pliki dll jak się go aktywuje także tak jakby wtedy podmieniał patcha) i wtedy wrzuć pliki moda do folderu z gra i odpal konfigurator i tam kliknij aktywuj ON i odpal grę od razu poprzez konfigurator.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
lecil 


Wiek: 21
Dołączył: 05 Gru 2010
Wysłany: 2012-02-06, 09:53   

W folderze z grą miałem zainstalowany D2SE (modmanager) wraz z wieloma modami. Usunąwszy go od nowa przeniosłem pliki do katalogu z grą, odpaliłem konfigurator i przez niego odpaliłem moda. Już działa. Mam normalnie patcha 1.13c. Wielkie dzięki za pomoc Bisho Yo ;)
Zaraz przetestuję samego moda ;)
_________________

 
 
     
Kusy. 


Dołączył: 13 Sty 2012
Wysłany: 2012-02-24, 18:42   

Hmmm, tego moda już widziałem gdzieś wcześniej...
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-02-25, 10:26   

Nie jest nowy więc mogłes już o nim słyszeć.

Jest w ogóle ktoś kto gra w niego?
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2012-02-25, 18:45   

Ja planuję w niego pograć, ale to pewnie dopiero jak skończy się event na IDR ;)

BishoYo napisał/a:
Mod posiada konfigurator, dzięki któremu można moda aktywować lub deaktywować. Oznacza to, że nie potrzeba instalować wymaganego patcha 1.10, a można mieć wersję 1.13. Aktywujemy tylko moda i gramy po czym zamykamy grę, deaktywujemy moda i możemy włączyc grę z patchem 1.13 i sprawdzić co się dzieje na battle necie


A z grą na realmie nie będzie się "gryzło"?
_________________

 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-02-26, 19:48   

Nie powinno być problemów ponieważ w momencie aktywacji moda wszystkie pliki gry zostaja zastąpione na inne, po zakończeniu gry na modzie należy deaktywować moda i wtedy można spokojnie wejść na grę online.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Papa_Joe 

Konto na BN: Papa_Joe
Wiek: 34
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: 2012-03-01, 19:40   

Ja Zacząłem wczoraj grac w tego moda i zarazie jest fajnie choć nie bez wad. Gra z modem uruchamia mi się około 5 minut po kliknięciu na alchemic.bat no i czasem przycina trochę co na raczej pewno nie jest spowodowane podzespołami komputera. Bo lapek wcale nie jest taki stary:) Z mojej strony metr piwa za to ze po polsku jest:D
 
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2012-03-01, 20:07   

Gram w moda od trzech dni i ogólnie mi się podoba (dużo zmian w stosunku do oryginalnej gry). To czego mi w nim brakuje to np. więcej dropiących itemów, żeby było w czym wybierać. Na minus zaliczyłbym również muzykę - ogólnie nie przepadam za takimi rytmami, a poza tym lecą chyba trzy piosenki na krzyż.

Papa_Joe napisał/a:
Gra z modem uruchamia mi się około 5 minut po kliknięciu na alchemic.bat


U mnie nie ma takiego problemu, a sprzęt mam dosyć średni, żeby nie powiedzieć, że słaby jak na dzisiejsze standardy. Spróbuj może po kliknięciu w aktywację moda poczekać kilka sekund i dopiero go uruchomić.

Przy okazji mam kilka pytań:
1. W grze nie ma ksiąg portali i identyfikacji, czy tylko ja ich nie widzę?
2. Gdzie jest Krwawa Wrona, bo na cmentarzu na pewno jej nie ma? :<
_________________

 
 
     
Papa_Joe 

Konto na BN: Papa_Joe
Wiek: 34
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: 2012-03-02, 15:23   

Krwawa wrona jest pod cmentarzem, wejście jest na prawo od mauzoleum kilka poziomów w dol i się znajdzie:)
 
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2012-03-02, 16:07   

Papa_Joe napisał/a:
Krwawa wrona jest pod cmentarzem, wejście jest na prawo od mauzoleum kilka poziomów w dol i się znajdzie:)


Dzięki ;)

A teraz pytanie do twórcy moda:
Dlaczego to nie działa?



Zrobiłem tak jak jest w pliku Runewords.txt:

---- S W O R D S ----

* Dotyczy mieczy :
_____________________________________________________________________________________________________________________________


2) THIRST FOR KNOWLEDGE (3 miejsca)
Runy : El + El + El
Poziom : 22
Mods : +1 All Skills
15% Increased Attack Speed
100% Enhanced Damage
Maximum Damage Based on Character Level (1.5 per Level)
+150 Attack Rating
+20% to Experience Gained
+3 Light Radius
 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2012-03-02, 17:00   

Pierwszą sprawą jaką poruszę to długie uruchamianie się gry z modem. Nie jestem pewny czym jest to spowodowane aczkolwiek według mnie jest to zależne od sprzetu. Gra z modem na lapkach odpala sie właśnie '10 minut' bo tak jest u mnie na lapku i u mojego znajomego z którym gram i on gra na lapku i jak widać nie tylko u nas, kolega powyżej zapewne gra na kompie i nie ma tego problemu. Może to być też spowodowane kartą graficzną i odpalaniem na full screenie. Gra z modem odpalona w oknie odpala się w sekunde natomiast właśnie na full screenie trzeba na odpalenie czekać te '10 minut'. Dziwne ale tak jest.

Kolejna rzecz to drop w modzie. Drop jest normalny. Prawie jak w normalnym Diablo lecz lekko zwiększony i w przypadku głownych bosów jest mocno zwiększony. Poza tym dużo itemów wypada w zależności od ilości ubitych potworków. Przedmiotów w grze jest dodanych bardzo dużo, może i tego nie widać na początku dlatego trzeba pograć trochę dłużej a nie tylko 1 akt. Mod nie był zrobiony po to żeby grać tylko na singlu i znajdować luzem wszystko co się da. Zrobiony był po to żeby grać z innymi ludzmi i się wymieniać przedmiotami i pomagać sobie oraz grać w teamie np chodząc na sekretne mapki gdzie przeważnie są uber bosiarze.

Krwawa Wrona jak już zostało napisane jest na cmentarzu :P Niektóre questy są trochę zmienione. Nie mogłem ingerować w questy więc chociaż trochę rzeczy przemieściłem ;) ( i tu wspomnę że kostka jest do znalezienia w akcie 2 tylko trzeba wszędzie wchodzić i się znajdzie XD)

Słowa runiczne. Jeżeli dojdziesz dlaczego to nie działa to daj znać. Ja nie mam pojęcia. Wszystkie stare słowa zostały usunięte i dodane zostały nowe. Nie mam pojęcia dlaczego to nie działa skoro jest poprawnie powpisywane w plikach.

Fajnie że ktoś w to gra, mam nadzieję że nie ma zbyt wiele błędów XD
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo