..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Lords of Sanctuary
Autor Wiadomość
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-07-30, 21:25   Lords of Sanctuary

_________________________________________

Diablo II: Lords of Sanctuary
_________________________________________

* 2015 *
____________________________

Made by BishoYo
____________________________

LoD 1.13c PL/ENG
____________________________



Opis: Lords of Sanctuary jest to Mod do Diablo 2 skierowany do fanów tej gry którzy chcieli by w niej zobaczyć coś nowego jednocześnie nie zmieniając zbyt wiele. Mod ma nie ingerować za dużo w świat oraz w rozgrywkę. LoS ma dodawać nowe miejsca do odwiedzania w których znajdziemy nowe potwory i może znajdziemy nowe przedmioty. Oczywiście nie całkowicie nowe bo znane z Sanktuarium. Mają się tam znaleźć potwory z np Diablo 3 takie jak Azmodan czy Belial lub np Diablo 1 takie jak Leoryk czy Rzeźnik. Także inne potwory znane z książek oraz z informacji w internecie. Tak więc LoS to rozszerzenie gry Diablo 2 o to co mogłoby zostać dodane aby grę powiększyć oraz urozmaicić. Mod ma być stworzony pod Patch 1.13c dla wersji PL jak i dla wersji Eng jednocześnie.

____________________________

LoS 1.0 Info
____________________________


+ Zmienione tło w menu gry.
+ Zmieniona muzyka w menu gry.
+ Zmiany co do postaci lub rozgrywki:
- Dodane Giga Inventory (duża skrzynia, kostka i mega ekwipunek).
+ Zmiany Aktu 1:
- Zmieniona ogólna paleta kolorów lokacji.
- Dodane elementy bagien z lewitującą mgłą.
- Obóz Bishibosha posiada lewitującą mgłę.
- Wygląd obozowiska łotrzyc został zmieniony.
- Wygląd cmentarza został zmieniony.
- Wygląd Tristram został zmieniony na ten z Diablo 1.
- Wygląd sali tronowej Andariel został zmieniony.
* Nowe lokacje i potwory:
- W Tristram można zamiast Griswolda spotkać Pepina, Ogdena, Gillian, Farnhama lub Lestera.
- W Tristram dodane zostało wejście do Katedry.
- W Katedrze znajdziemy Lazarusa oraz Leoryka i potwory Felltwin oraz Hidden.
- W Katedrze przy Monastyrze dodane zostało wejście do Jadalni.
- W Jadalni znajdziemy Gharbada oraz Rzeźnika i potwory Kozłoludy.
- Na mapie z Andariel spotkamy Adrię.
* Zmiany w potworach istniejących w D2:
- Andariel leciutko utrudniona.
* Nowe przedmioty:
- Z Lazarusa wypada Klejnot Lazarusa.
- Z Rzeźnika wypada Topór Rzeźnika.

____________________________

Credits'y: Znajduja się w grze.
____________________________






____________________________

DOWNLOAD
____________________________


Na koniec kilka słów ode mnie. Jeśli będzie zainteresowanie to oczywiście będę kontynuował prace nad Modem i będę dodawał do kolejnych aktów nowe miejsca z potworami. Jeśli bedzie cisza to zapewne nie będę poświęcał na Moda tego czasu tyle co jakby było zainteresowanie. Obecnie jest dodane troche do aktu 1 i jest to wersja pierwsza zeby sprawdzić czy ktoś się zainteresuje graniem. Mod stworzony dla ludzi co nie lubią zbyt wielu zmian w Diablo 2 ale chcieli by jakichś dodatków. Tutaj są one związane ze światem Sanktuarium. Oczywiście chętnie zobaczę wszelkie propozycje zmian i poprawek w grze żeby rozgrywkę uprzyjemnić każdemu. Nigdy nie zrobiłem Moda żeby był poświęcony jedynie Sanktuarium dlatego chętnie coś takiego zrobiłem. Zachęcam do przetestowania. Wasze gotowe postacie będą działać. Miłej gry.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2015-07-30, 22:22   Re: Lords of Sanctuary

BishoYo napisał/a:
Zachęcam do przetestowania. Wasze gotowe postacie będą działać. Miłej gry.


Kilka pytań:

Dobrze zrozumiałem, że nie muszę grać od początku tylko mogę pobiegać swoimi charami z singlami, którymi gram w zwykłe D2?
Czy nic się tam mi na postaciach nie popsuje?
Czy będę mieć te same itemki co miałem w zwykłym D2 czy może ulegną one zmianie?
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-07-30, 22:25   

Tak. Jak nie są to postacie z żadnego moda tylko z normalnej gry w D2 to problemu nie ma bo nie zostały wprowadzone żadne zmiany co do postaci czy statów. Przedmioty też takie same jak w oryginale.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2015-07-30, 22:26   

A zatem ja ściągam, skusiłeś mnie :)
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
Haxite 



Wiek: 99
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2015-07-31, 10:01   

Ciekawie, ciekawie coś na wzór Back to Hellfire mod for Diablo 2. Jakiś gameplay można prosić?
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-07-31, 11:48   

Nie grałem w Back to Hellfire ale po screenach wygląda że jest to przerobione tak że jest dodana grafika z D1 oraz podmianka grafiki Npc'ów i dodane potwory z D1, przedmioty pewnie też jakieś itp itd.

Lords of Sanctuary ma być bliżej Diablo 2. Bez zmiany fabuły i zbytnich zmian świata i rozgrywki ale ma mieć dodane nowe miejsca z potworami i bosami ze świata Sanktuarium czyli takie co pojawiły się w Diablo 1 i w Diablo 3 i w książkach no i w informacjach na necie o tym świecie opisujących demony itp. Obecnie w tej wersji pierwszej jest dodane coś do aktu 1. Tristram jest z wyglądem jak w D1 i mobki związane z D1 więc może to się kojarzyć z BtH ale nie jest to to samo. Skeleton King, Butcher i Adria pojawili się także w D3. W przyszłości pojawią się w LoS takie potwory jak Azmodan, Belial, Kabraxis, Assur, Xazax, Rakanoth, Astrogha itd itd. Pozycji trochę jest. Każdy powinien być w nowej lokacji i wszystkie lokacje porozrzucane będą po wszystkich aktach. Jak pisałem ma to być rozszerzenie D2 jak dodatek żeby urozmaicić grę. Oczywiście chętnie dowiem się co można by dodać/zmienić lub co nie potrzebnie zostało dodane/zmienione tak żeby każdemu się dobrze grało. Jeszcze mało jest w modzie więc są screeny. Jak będzie z 5 aktów to można i film nagrać czemu nie.

Na początek dodane jest do aktu 1 ale jak ludzie sprawdzą i wypowiedzą się że pomysł dobry to chętnie będę kontynuował pracę i dodam teraz coś do aktu 2. Bartuc i Kabraxis czekają ;) Oczywiście prosze też pisać propozycje własne dotyczące rozgrywki. Wszystko zostanie rozważone.

Mam tylko nadzieję że obejdzie się bez błędów ;)
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Haxite 



Wiek: 99
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2015-07-31, 14:14   

Rozumiem, jestem zainteresowany :D
Z ciekawości sprawdzę jak wyszło bo zapowiada się na prawdę ciekawie, btw Adria w D1 i D3 jest żywą osobą dlaczego uśmierciłeś ją w D2 :<


btw2: jeżeli potrzebujesz jakieś dźwięki, efekty dźwiękowe, podłożenie głosów pod potworki ewentualnie muzykę to wal do mnie śmiało. Myślę że bez problemu się dogadamy ;)
Gdybyś miał wątpliwości to sprawdź spolszczonego Butchera z D1: https://youtu.be/783_8tjAKxg?t=2m23s lub SnotSpill: https://youtu.be/783_8tjAKxg?t=2m40s :mrgreen:
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-07-31, 16:33   

Z Adrią to jest to kwestia jeszcze nie ustalona. Sam o tym myślałem czy zrobić ją nieumarłą czy nie. Myślę że to zmienie i będzie można ją pokonać a w przyszłości może ona wrócić w D3. Ona jest jeszcze nie dopracowana tak jak bym chciał i zmieni się jej AI i nie tylko.

Co do dźwięku to się jeszcze zobaczy ;)
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-08-02, 22:21   

____________________________

Zmiany LoS 1.1
____________________________


+ Zmienione obramowanie okien w grze.
+ Zmiany co do Najemników:
- Mają wygląd postaci: Amazonka, Paladyn, Druid, Barbarzyńca.
- Mogą nosić cały ekwipunek na sobie.
- Przy najmowaniu w akcie 2 widać opis jaką aurę dostanie dany najemnik.
+ Zmiany Aktu 1:
* Zmiany co do Potworów:
- Martwi mieszkańcy Tristram wydają teraz okrzyk przy spotkaniu.
- Nazwa Felltwin zmieniona została na Okrutny Bliźniak.
- Nazwa Hidden zmieniona została na Ukryty.
- Gharbad wydaje teraz okrzyk przy spotkaniu.
- AI Lazarusa i Adrii zostało zmienione na inne.
- Adria od teraz dropi przedmioty tylko jeden raz.
- Adria już nie jest 'Nieumarłym'.
- Adria teraz wydaje okrzyk przy spotkaniu.
+ Zmiany Aktu 2:
- Drognan sprzedaje teraz także klucze oraz pozostałe mikstury lecznicze.
- Lysander od teraz sprzedaje tylko Worek na Runy, Worek na Klejnoty oraz ich Ekstraktory.
- Wejście do Robaczego Gniazda zostało zmienione.
- Wygląd Świątyni Żmijoszponów został zmieniony.
* Nowe lokacje i potwory:
- W Zaginionym Mieście zamiast Mrocznego Starca możemy spotkać Postrzępionego.
- W Zaginionym Mieście zostało dodane wejście do Ukrytych Komnat.
- W Ukrytych Komnatach znajdziemy Bartuca/Norreca.
- W Ukrytych Komnatach dodano szansę na pojawienie się Xazaxa.
- W Dolinie węży zostało dodane wejście do Hashir.
- W Hashir znajdziemy Kabraxisa/Darrica i potwory Demoniczny Skrzek.
* Nowe przedmioty:
- Z Bartuca wypada Hełm i Zbroja Bartuca.





____________________________

DOWNLOAD
____________________________


Parę słów ode mnie: Jak widać jak się chce to zmiany się wprowadza całkiem szybko. Kilka dni i można sporo zrobić. W obecnej wersji poprawiłem parę pierdółek w sensie na plus i dodałem coś dla lubiących zbierać czyli Worek na Runy i Worek na Gemy. Dzięki temu nie zasypie się skrzyni. Dodałem dwie lokacje tym razem do aktu 2. Boss Bartuc i Boss Kabraxis, mogą być trochę trudni jak na początek. Zapraszam jak poprzednio do testowania. Poprzednie wypowiedzi mnie zachęciły do działania ale teraz poczekam na jakieś wypowiedzi co do testów ;)
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
  Wysłany: 2015-08-16, 00:46   

Po długim czasie pracy w upalne dni miałem trochę czasu na testy wersji 1.1 bodajże... Niestety z gotowymi postaciami mam tak, że nie działają - wyskakuje komunikat o niewłaściwym ekwipunku postaci. Dotyczy to postaci zarówno z LoD-a jak i classica... Trochę mnie to martwi bo musiałem zacząć grać od całkowitego zera. Szczerze mówiąc to już mi się nie chce męczyć tej gry ani jakichkolwiek modów no ale screeny z Tristram mnie przekonały, że doszedłem na razie do A2 zabójczynią, bo nią najłatwiej przejść poziom Normal. Nie wiem jak dalej wyglądają postępy z modem, czy już przerabiasz A3 czy też nie? W chwili obecnej mogę tylko napisać, że fajnie się poczułem wchodząc do Tristram bo pierwsza część "Diablo" to moja ulubiona... Niestety podziemia Katedry w Tristram okazały się dla mnie za małe :(
Już będąc na 2 poziomie zacząłem się delektować grą, gdy nagle znalazłem wejście do Sali Tronowej. A tam Lazarus bez Black Jade oraz Red Vex. Dziwne jest, że Leoryk nawet za nami nie chodzi tylko leniwie stoi w miejscu... No ale nie ma co świrować bo ten mod dopiero jest robiony jednak wg mnie warto by rozbudować podziemia Tristram...
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-08-16, 09:25   

Dzięki za komentarz i testy. Wstrzymałem się chwilowo z pracą nad modem bo nikt nic nie pisał więc stwierdziłem że nikt na razie nie gra więc nie ma się co spieszyć.

Z tą grą postaciami gotowymi to rzeczywiście w wersji 1.1 mogą nie odpalać bo wprowadziłem zmiany w przedmiotach tak żeby najemnicy mogli nosić cały ekwipunek. Popatrze jeszcze nad innym rozwiązaniem i potestuje tak żeby to chodziło z itemami bo gołą postać starą można na bank odpalić.

Jeśli chodzi o długość lokacji pod względem ilości map to nie chciałem robić zbyt długich bo nie wiem czy ludzie by woleli dłuższe czy raczej nie no i wpłynęło by to pewnie na nabijanie expa. Jak by się nabiło w takim Tristram kilka lvli to dalej by exp słabo leciał idąc robić inne zadania i do Andariel. Jeśli lepiej robić dłuższe lokacje to wtedy powiększę z tym problemu nie będzie.

Już jesteś w akcie 3 to jak inne lokacje, w akcie 1 z Rzeźnikiem albo w akcie 2?

Rozumiem że masz dość D2 ogólnie :) Chyba jednak jesteś zwolennikiem bardziej normalnego D2 niż modów co sporo zmieniają. Chętnei bym się dowiedział jak widzisz tego moda i zmiany. Co jest na plus a co na minus i co byś chętnie dodał. Może bym zrobił 1.2 i wprowadził jakieś zmiany.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
  Wysłany: 2015-08-16, 17:53   

Moim zdaniem Jadalnia oraz Kuchnia nie pasują ewidentnie do części Katedry Klasztoru Łotrzyc... Wizualnie całkowicie to odpada, gdyż Więzienia jako Jadalnia czy Kuchnia mnie odrzuca... No, ale to tylko moje zdanie. Gharbad ma wygląd Lorda Satyra z "Hellfire" - nie podoba mi się, wolałby standardowego clana z D1 aniżeli L. Satyra...

Co do A2 bo właśnie ukończyłem
Fajne wejście do Robaczego - 3 tygodnie temu likwidowałem na działce gniazdo os, więc z drugiej strony wcale nie takie fajne...
2 pz. Świątyni Żmijoszponów - hmmm... gdzieś coś takiego widziałem podobnego ale nie pamiętam gdzie...
Droga do Hasziru jest bardzo ciekawa, czy za moby co są w tunelach leci exp jak z A2? Chodzi tu o moby, które dałeś z A1 np. Mroczny, Splamiony...
Dawno nie czytałem Knaaka i Odoma i nie pamiętam opisu Kabraxisa, ale czy był on podobny do Diablo?

Nie mogę znaleźć Ukrytych Komnat w Zapomnianym Mieście, mam tylko Prastare Tunele...
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2015-08-30, 21:07   

Zapomniałem odpisać :P

Jadalnia i Kuchnia pod względem nazw to było w sumie tak że co mi wpadło do głowy kojarzące się z Rzeźnikiem i przygotowywaniem przez niego jedzenia. No a pod względem graficznym to więzienie i przetrzymywani tam ludkowie z przeznaczeniem na mięsko raczej to pasuje jak dla mnie przynajmniej. Oczywiście to może ulec zmianie. Same nazwy to raczej na bank zmienie na inne bo to była chwila jak musiałem ustawić żeby ot było. Co do tego czy pasuje do klasztoru no to pod nim akurat są więzienia i katakumby więc to chyba chodzi o nazwy map.

Jeśli chodzi o mobki ulokowane na mapkach to patrzałem na ich lvle i pozycje w aktach tak żeby nie było zbytniego rozrzutu że idziesz sobie i nagle tam exp nie leci lub leci za bardzo. Powinno wszystko grać.

No ciężko raczej o dopasowany wygląd bosów pod postacie ze świata Sanktuarium. Nie wiem czy w ogóle wiadomo jak większość wygląda bo musiałby to narysować zapewne twórca tych wszystkich historii. Tyle co wiadomo o Kabraxisie to:
Cytat:
Kabraxis is described as being massive and having black flesh, his body riddled with blue fire and his horrific face crowned with a nest of vipers, all bright and different colors of the rainbow.

Podobieństwa chyba są, nawet jeśli małe ;) Tej wzmianki o kolorach tęczy to jakoś nie wiem czy bym chciał żeby to było na jego twarzy.

W Zapomnianym mieście wejście jest zaraz obok Starca/Postrzępionego.

Dzięki że zagrałeś i potestowałeś :) Każdy komentarz jest mile widziany.


Ok korzystając z okazji zamieszczę grafikę nad którą pracował mój znajomy ale nie jest to wersja finalna w 100%. Chciałbym jednak to umieścić ponieważ widać kilku bosów którzy już są i którzy mają się znaleźć. Niestety grafika nie była ukończona w dniu wydania moda i nadal nie jest, a chciałem ją pokazać od razu z pierwszą wersją moda.

_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
Amarus 


Wiek: 24
Dołączył: 11 Wrz 2015
Wysłany: 2015-09-11, 11:07   Re: Lords of Sanctuary

Ciekawy mod, jak trochę pogram to dam znać jak się podoba, jednakże ja bym nie zmieniał nic więcej prócz nowych lokacji, potworów i przedmiotów.
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2016-01-25, 05:03   Co dalej z modem LoS?

BishoYo pracujesz jeszcze nad Lords of Sanctuary?
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo