..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pan MF Hork
Autor Wiadomość
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2013-04-08, 13:03   Pan MF Hork

Poniższa praca zwyciężyła w plebiscycie Tyraele 2013, w kategorii Najlepsza Strategia Roku.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Myślałem, że już wszystko na jego temat zostało powiedziane. MF Hork jest postacią, która w całym Diablo 2 potrafi wyciągnąć największe ilości MF. Docelowo taki barbarzyńca miałby być tworzony pod Pindla- wszak to u niego potrzeba gargantuicznych (zawsze lubiłem to słowo ;) ) ilości MF. Jednakowoż, takowy horker daje sobie bez problemów radę w takich lokacjach jak travi czy nawet areas 85, chociaż przez wzgląd na swoją szybkość zabijania, wydaje się mało opłacalny.
Po ostatnim evencie na ID Realm i wrzuceniu screena ze swoimi dropami, zostałem zasypany pytaniami na temat tej postaci. O ile myślałem, że ta postać jest już oklepana niczym penis Rocco Siffrediego, tak w życiu nie myślałem o tym by pisać pod niego strategię.
Dużej filozofii nie ma w całości- po prostu idziemy pod maksymalny możliwy MF, znośny AR, dmg i resy na piekle na poziomie ~~50-60. Więcej nam do szczęścia nie potrzeba. Ale o tym za chwilę.

1. Wstęp po wstępie
2. Progi
3. Informacje ogólne
4. Build ogólny
5. Merc(ufka)
6. Podziękowania i pozdrowienia


1. Wstęp po wstępie

Ukrywać nie będę, że build został napisany pod presją graczy z ID Realmu, którzy głodni świeżych łupów z pryszczoskóra i innych gadów chcą stworzyć postać która będzie podobna do mojego MF horka, który zalał moje postacie talizmanami, haerami i klejnotami w czasie trwania eventu Jerhyna. Nie mam zamiaru kryć się ani chować z tym co wiem, nie jestem specem od barbów, ale tym jednym konkretnym zrobiłem ponad 4000 runów na pindla/ travi/ eldrichta czy shenka i naprawdę sporo się nim nagrałem.
Łupów nie będę wymieniał bo są ich tony- i mimo włożonego sporego nakładu runicznego w ową postać, szybko się wszystko zwróciło. Jest to postać, która naprawdę wymaga niemałych funduszy (wersja dla mniej zamożnych także jest skuteczna, ale nie na tyle szybka, wytrzymała i zabójcza co docelowy build), wszystko się może zwrócić wraz z dropem jednego gryfa czy dw.
Oprócz merca, nie odkryję chyba tutaj niczego nowego. Nie wspominając o tym, że wszystko robiłem na czuja- bez czytania żadnych taktyk ani guidów- to jest wszystko moja własna inicjatywa i pomysł. :)

2. Progi

FBR nas nie interesuje; nie nosimy tarczy.

FCR jest takie jak u Soski (!):

Kod:
Ilość klatek            13 klatek   12 klatek  11 klatek  10 klatek  9 klatek  8 klatek     7 klatek
Ilość wymaganego FCR         0            9         20         37        63       105          200





FHR:
Kod:
9 klatek     8 klatek    7 klatek    6 klatek      5 klatek      4 klatki          3 klatki
    0            7          15           27           48            86                200





IAS dla WW (zaczerpnięte z jakiegoś szwabskiego kalkulatora :F)

Kod:
IAS      attack speed [ticks]    attacks per second
0             8                         3.12
8             6                         4.16
34            4                         6.25



IAS dla Berserkera (także ze szwabskiego kalkulatora :F)

Kod:
IAS       IAS Frames      attacks per second
0             15               1.66
9             14               1.78
18            13               1.92
30            12               2.08
48            11               2.27
75            10               2.5
125            9               2.77



Progi FCR podałem, ponieważ będą one nam potrzebne gdy ktoś chciałby spróbować rzucić się takim horkerem na 85 areas (aczkolwiek bez porządnego encha i odpowiedniej mercówki stanowczo odradzam bo soule i popy.. no wiecie).
*FCR nie będziemy mieli więcej jak 11 klatek (2 fcr ringi), jednak jest ono wystarczające by skutecznie robić tele po konkretnej lokacji.
*FHR będziemy mieć zależnie od EQ albo 0, albo 25 (pas IK), czyli próg 7 klatek. Właściwie to nie jest nam to specjalnie potrzebne ponieważ WW jest nieprzerywalne i fhr nie będzie odgrywało dużej roli w naszym gameplayu.
*IAS dla WW jest ważny; wyraźnie pokazuje, że potrzebujemy griefa BA (o ile chcemy griefa BA) z iasem 34+, by mieć ostatni próg.
*IAS dla Berserkera jest mniej ważny; berka stosujemy tylko na moby które mają physic immuna, a takich będzie niewiele- o ile w ogóle- przez wzgląd na małą łotrzycę, o której potem :)


3. Informacje ogólne i proste triki

*Grając MF horkerem musimy się skupić na tym, by nie było ani u nas, ani u naszych merców żadnego cold dmg. Cold dmg może spowodować zniknięcie ścierwa z którego potencjalnie moglibyśmy wyhorczyć haerka albo gryfa, tak więc takie items musimy omijać. Przez to, odpada całkiem reaper- ale imo, jest on odrobinę przereklamowany, więc nie ma nad czym rozpaczać.
*Druga sprawa to ML i LL- dwie rzeczy, bez których barb po prostu nie poleci na 85 areas bo dostanie po czako. Więc jeśli nie stać Cię na botda, lub nie masz jakiejś zamiennej broni z ML/LL, musisz postawić na dual leech ringi z fcr, ar, itp itd. Nawet 3% LL i 3% ML z takiego ringa potrafi w znaczny sposób wspomóc grę.
*Kolejną kwestią jest problem, gdy nie mamy na sobie eni a skulldera. Wówczas fruwając na pindla, merc nie będzie się pojawiał tuż obok nas, tak jakbyśmy sobie tego życzyli. Zatem, najłatwiej będzie przebiec cały dystans, zrobić WW przez mobki i wejść do Sal Cierpienia. Gdy wrócimy do światyni nihlathaka, merc będzie tuż obok nas, gotowy do walki :) To samo tyczy się travi- jeśli nieposłuszny merc się zagubił, można wejść do Kazamatów lv 1 i wrócić, by merc stał obok nas.
*Skill odnajdywanie przedmiotów ma to do siebie, że po osiągnięciu konkretnego poziomu przyrost szansy jest bardzo niewielki. Poziom 29 tej umiejętności zapewnia 55% szansy na to, że ze ścierwa wypadnie jakiś przedmiot. Potem nawet +3 do umiejętności nie podnosi szansy na dorwanie jakiegoś grata. Zatem, dążymy do tego by wraz z Dowodzeniem, wymaksowaną samą umiejętnością i sprzętem poziom tej umiejętności wynosił 29. Na szczęście, MF hork w moim buildzie ma *na styk* 29 poziom umiejętności.
Eni +2
Hełm IK +2
Torch +3
Anni +1
Dowodzenie +1
Odnajdywanie przedmiotów +20
=29

4. Build ogólny

Okay, here's the real thing. Zaprezentuję tu możliwe kombinacje przedmiotów wraz z wyjaśnieniem dlaczego co i jak. Nie owijając w bawełnę, jedziemy.

Skille:

Okrzyki:

*Skowyt- 1
*Okrzyk- 1
*Rozkazy- 20
*Dowodzenie- 1
*Odnajdywanie mikstur- 1
*Odnajdywanie przedmiotów- 20
*Drwina- 1 *opcjonalne*
*Okrzyk bojowy- 1 *opcjonalne*

Zdolności bojowe:

*Mistrzostwo we władaniu mieczami/toporami- 20
*Zwiększona wytrzymałość- 1
*Zwiększona szybkość- 6-8 pkt (tak, by z dowodzeniem mieć 40% frw)
*Skóra z Żelaza-1
*Wrodzona Odporność- to, co zostanie g:)

Zdolności:

*Odrzucanie- 1
*Skok- 1
*Atak z wyskoku- 1
*Ogłuszenie- 1
*Koncentracja- 1
*Berserker- 1
*Trąba powietrzna- 20

Dlaczego tak skille? Read on.
Tam, gdzie 1- na dojście. Rozkazów tłumaczyć nie będę. Drwinę i okrzyk bojowy dodałem opcjonalnie- drwina na dojście, zaś okrzyk bojowy zmniejsza defa oraz obrażenia pobliskich wrogów, sprawiając że znacznie łatwiej ich trafić i zadają mniej obrażeń. Nie wiem dlaczego ten skill jest tak niedoceniany... :F Ale przydaje się, gdy nie mamy mercówki z a1.
Dałem mistrzostwo we władaniu mieczami/toporami, ponieważ uznaję to za indywidualną decyzję gracza czy woli grać na docelowym combo grief + botd w pb oraz cb, czy też grief + botd BA. Zależnie od tego, który zestaw broni preferuje gracz- w to mistrzostwo dodaje.
Zwiększona szybkość pozwoli szybciej dobiegać do portalu pryszczatego, co skraca każdą grę w dosyć znaczny sposób.
Zdolności, wiadomo. Trąba jest naszym main atakiem, berek na immuny.

Staty:

*Siła- pod items. Albo 0, albo dosyć sporo pod griefa BA (138).
*Dex- także pod items. Zależnie od buildu, albo 0, albo AŻ 136 (pod griefa PB).
*Vita- wsio
*Ene- psinco

Ustawienia i potrzebne bindy:

LPM: Trąba powietrzna, Berserker (opcjonalnie, F1/F1 lub Z/X)
PPM: Rozkazy, Dowodzenie, Okrzyk (jeśli grasz z mercówką a1, możesz sobie okrzyk darować), Okrzyk bojowy (bez mercówki z a1), Odnajdywanie przedmiotów, Teleport
U mnie bindy wyglądają tak: F3- Teleport, F4- Odnajdywanie gratów, F5- okrzyk bojowy (nie używam cuz mercufka a1, ale opcjonalnie), F6- Okrzyk, F7- Rozkazy, F8- Dowodzenie.

Bindy to indywidualna sprawa gracza, jak komu wygodnie i zależnie od tego jaką ma klawiaturę.


ITEMSETUP *_*


*Hełm- mamy dwie lub 3 opcje. Idąc pod maksymalny możliwy MF, można dorwać Tiarę/ Diadem 3 soc 35 mf i wpakować do środka 3 isty. Różnica w MF w porównaniu z Hełmem IK 2x p-topaz'd jest niewielka, zaś wspomniana czapka IK zapewni nam nieco więcej defa, no i +2 do okrzyków- a wraz z innymi itemami z setu IK, większy przyrost AR.
Preferuję Hełm IK- jest po prostu bardziej opłacalny. No i fajniej wygląda.
Zostaje jeszcze Diadem/ Tiara 2 barb 35 mf 2 soc 2x p topaz lub jakiś rare hełmik- ale wolę mimo wszystko hełm IK- łatwiejszy dostęp.

*Armor- Widzę 3 alternatywy. Pierwszą jest Bogactwo w Archonie/ Dusku/ Wire/ Wyrmie/ GH. Zapewni odrobinę defa, do tego dorzuci troszkę dexa, no i oczywiście, mf.
Druga to Gniew Czaszkowca (możliwie, eteryczny) z perf topazem- ten armor zakładamy, gdy chcemy iść pod maksymalny możliwy MF. Kolejnym bonusem (w wersji eth) jest niezły def, całkiem fajny imidż oraz +1 sk w porównaniu do Lem Ko Tir.
Trzecia, docelowa i zdecydowanie najlepsza, to enigma w zbroi maga. Enigma daje nam wszystko czego potrzeba MF horkowi- str pod items, frw, 2 sk, tele no i ten piękny przyrost mf/lvl. To pancerz docelowy.

*Glovsy- Dwie alternatywy. Pierwszą są rękawice IK- wraz z hełmem i butami dodadzą defa i AR, a wraz z paskiem- 10% LL. Jednak na tej opcji traci się dużo MF, więc pozostają stare dobre Osłony Fortuny- 40% mf, troszkę AR. Osobiście preferuję osłony fortuny.

*Buty- Ponownie dwie alternatywy. Pierwszą- znowu buty z setu IK. Wraz z hełmem dodają 25% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, zaś w porównaniu z Podróżnikami które są itemem docelowym, dodają dużo AR i lifa, mają także 15% więcej frw. Jednak podróżniki nie tylko dodają MF- dodają także naprawdę sporo dmg. 15-25 może wydawać sie niewiele, ale okienko z DMG mówi samo za siebie.

*Pas- I znowu dwie alternatywy, i znowu set IK daje o sobie znać. 4 itemy z setu IK dopalają ślicznie AR, jednak tracimy dużo MF, a pasek w konkurencji z goldfapem przegrywa z powodu braku MF. Jeśli używa się griefa PB, dobrą alternatywą jest także pasek tala 15% mf- 20 dexa i 30 many które zapewnia, na pewno się nie zmarnuje.
Reasumując- pasek tala przy griefie PB, Goldwrap przy griefie BA.

*Ringi- Najlepsze byłyby zdecydowanie rare ringi z dex/life/mana/res/ar/mf. Rare ringi mogą mieć do 25% mf, w porównaniu z nagelami które są (moim zdaniem) lepszym wyjściem niźli 40MF ringi (takowe ringi nie mają AR), jednak są trudne do zdobycia, co zostawia nam Nagele. Naile oczywiście 30 mf, i miło jakby też miały wysoki AR- barb z niego korzysta g:)
Gdy ma się zamiar pofruwać po 85areas, mądrym wyjściem byłoby założenie dwóch ringów z fcr- 20 fcr da nam próg 11 klatek, tele wówczas będzie szybsze niż bieganie. Są one jednak opcjonalne i jeśli komuś nie nudzi się fruwanie na pryszczatego czy travi, może je sobie odpuścić.

*Amulet- Parę alternatyw. Tym razem zacznę od docelowego itemu: Kratownica. Nie ma dla nas lepszego amu- def, MASA ar (aż 450!) i dużo resa. Warto poświęcić ten 1 item by gameplay był łatwiejszy.
Następną alternatywą jest 2 barb 35 mf amu lub 3 okrzyki 35 mf (wolę 2 barb). Przydaje się, ale łba nie urywa. 50 MF amu oczywiście daje naprawdę sporo MFa, ale nie ma nic poza tym. Idąc po linii prostej na MF, zatraci się dużo defa, ar, dmg i całej reszty, co moim zdaniem jest nieopłacalne- wolniej lecą gry, w tym czasie w którym zrobiłoby się max mf barbem 100 gier, takim zbalansowanym możnaby sieknąć nawet 150.

*Bronie- I tu zaczynają sie schody. Docelowo, combo #1:

*Grief PB + Botd CB. Zalety w porównaniu do comba w BA- niezniszczalność. Nie trzeba biegać do naprawy. Grief PB także nie potrzebuje specyficznego IASu. Wady- ZNACZNIE wyższy dex req, mniejszy dmg, mniejszy range na 1 weap (pb range=2, ba range=3), a także gorszy rynek zbytu (kto teraz używa botda CB?).

Combo #2:

*Grief BA + Botd BA. Tego używam sam, nie zawiodłem się.

Generalnie, jedną z broni MUSI być grief. Po prostu musi. Oczywiście, można też latać z botdem 2h (fruwałem z botdem w eth GP przez kawał czasu), jednak jeśli stać kogoś na botda, to nie powie mi że nie może dostać griefa.
Druga broń to docelowo Botd, ale barb z drugim griefem, tasakiem śmierci, oathem, nawet odkupicielem (tak, tak) radzi sobie równie dobrze. Można także fruwać z Bestią, ale mnie jakoś nigdy to RW nie przekonywało. Ciekawą alternatywą jest także CTA w Berserkerskim Toporze- ma MF, LL, przyzwoity dmg, no i dodaje do okrzyków (także do bojowego, co zaoszczędza wydanych skilli). Wysockowany Mistrz Run też może narobic bałaganu, tym bardziej że ma CBF.
Z mieczy jako 2nd weap obok griefa PB można dorwać Dziadka, Siewcę zagłady lub... Ohydnego Kła- jeśli latamy na Pindla. Owy miecz daje tak olbrzymi przyrost AR i DMG vs Undead, że nie mieści się w głowie. AMP z niego nas nie interesuje- szansa na rzucenie klątwy nie działa z WW. Z RWs, oczywiście Oath- może w cryptic swordzie albo conqueror swordzie.
Można także się bawić w rare/ crafted weaps z 400+ ed, szoksowanie takich itemów pozostawia małe pole do popisu a potrafią być równie zabójcze i skuteczne (och, och taki eth ba 4xx ed 40 ias selfrepair 2 szox <3 )

*Switch- Dla biedniejszych lub tych, którym szkoda istów- 2x ali baba istist. Mało stylowe, zaś różnica na jednej broni w MF jest około 30%. Warto się w takie także zaopatrzyć w razie gdyby barb miał być także pod travi, nie zaś stricte pod pindola.
Dla tych, którym zależy na tym by naprawdę wyciągnąc dużo mf- Dual CS 6x ist. 180 mf z każdego miecza robi wrażenie.

*Inv: Torch, anni, gheed (40% mf). Puszka horadrimów na trzymanie skarbów, księga identyfikacji by pozbywać się ewentualnych crapów. Reszta wypchana 7MF scs z modsami (max/ar, AR, res, byle nie cold dmg).


5. Merc(ufka)

Interesującymi postaciami jako przydupasy, są dla nas merc z a2 z mocą lub... łotrzyca z 1 aktu ze strzałą ognia. Dlaczego- read on.

O ile merc z a2 jest typowym niszczycielem oraz supporterem, tak mercówka a1 działać dla nas będzie niemal tylko jako supporter. Z mercówki a1 będziemy mieli tylko jeden pożytek, ale za to taki, że... :)
Generalnie, mercówka z a1 jest mercem docelowym dla nas i jest ostatnim ogniwem całego buildu (istotnym ogniwem, chciałbym zaznaczyć). Jednak do tanich ona nie należy przez wzgląd na broń, w jaką musielibyśmy ją zaopatrzyć, ale o tym za chwilę, najpierw się rozpiszę o niewolniku z a2.

Arab jako typowy niszczyciel pomoże nam szybciej rozwalać moby, jednak z physic immunami może tylko pogawędzić podczas leżenia na glebie. Ponadto, nie jest on zbyt rozgarnięty i od razu leci na pierwszego lepszego wroga nie zwracając uwagi na to czy ma immuna czy nie... ;)

Potrzebny nam będzie merc a2, koszmar, atak (aura moc). Wyposażyć go można na parę różnych sposobów:

*Armor- Skorupa Duriela eth upg shaeled. Tani i dobry armor, który daje mercowi wszystko czego mu potrzeba z CBF na czele.
*Hełm- Oblicze Andariel, Korona Złodziei, nawet hełm Tala się dobrze spiszą czy Kradnijczaszka. Byle nie gaza- ma cold dmg. Szoxować można w zależności od itemsetupu jewelami ias/res.
*Weap- Najlepszy oczywko będzie Botd GP/WP. Jednak to nie jest zwykle dostępne dla wszystkich, a tańszych zamienników są setki. Eth Igła Arioca (aż 50% szans na zabójcze uderzenie!) amned, Eth Hone Sundan shaelshaelamn, nawet Insight (tak, tak) czy Infi (jak ktoś ma pod ręką) mogą spełnić rolę. Infi warto używać na horku gdy ma się pod ręką enszanterkę- wtedy na a85 jest niezły mordor...


Docelową niewolnicą jest Łotrzyca z 1 aktu z płonącą strzałą. Uzbrajamy ją następująco:

*Armor- Jedziemy po kosztach, NON ETH shaft. 30% zmniejszonych obrażeń i aż 60 do lifa. Można szoksować rubinem albo berem (eheh). Dlaczego non eth- to za moment.
*Hełm- Kira 70@ res, także non eth, z możliwie niskim defem. Szoksować jak w powyższym przypadku.
*Broń- oto czym się różni cały build od wszystkich innych. Naszej małej kobietce dajemy słowo run Marka (Jah Lo Mal Gul), w jakim łuku to akurat najmniej ważne. Owe słowo run ma aż 35% szans na rzucenie ampa podczas otrzymywania ciosu! W praktyce, co trzecie uderzenie które dostaje na czako nasza łuczniczka powoduje przekleństwo nad głowami mobów. A wtedy- robimy mordor. Wystarczy jedno, góra dwa WW i wszyscy w portalu pindola śpią. Wypas, c'nie?

Grając z taką mercufką, nie używamy okrzyku i staramy się by miała jak najmniej defa- by moby szybko i często ją trafiały. To spowoduje szybsze wrzucanie ampa.


6. Podziękowania i pozdrowienia

Dla ludzi którzy przyczynili się do tego, by napisać ten zlepek pierdół, mojej boskiej f l z IDR, aaa, dla całego IDR. Specjalne pozdrowienia dla e-brata Szymka, Mamy (***) oraz Szeranfa. :wub: :wub: :wub:


FAKE EDIT:

Jakby ktoś znalazł jakiś error, łotewer, proszę o brak krępacji, jestem tylko człowiekiem i zdarza mi się coś palnąć albo pokręcić.
True edit:
Jakby ktoś umiał zmienić te chamskie cyferki przy progach, byłbym niezmiernie wdzięczny- wredne forum mi wszystko pokićkało. A w dokumencie tekstowym tak ładnie wyglądało :567:

Save mojego barba z IDR
_________________

Ostatnio zmieniony przez Freak_09 2013-06-28, 07:58, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Cykuta 


Konto na IDR: Cykuta
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lip 2012
Wysłany: 2013-04-08, 13:50   

Wszystko całkiem ładnie i przejrzyście opisane.
Wypisane różne itemsetupy (dużo alternatyw - podoba mi się to) wraz z niezbędnymi uwagami.
Zastosowanie łuczniczki w jak ,,chłopca do bicia" niezwykle nowatorskie :) nigdzie wcześniej nie spotkałem z takim zastosowaniem najemnika u Baby (wszędzie tylko arab na mocy z pride) wielki + za to.

Teraz powiem czego mi brakuje:
-osiągów! mf, dmg z ww i bers
-łuczniczka zbierająca baty często pada?
-bardzo mile widziane by był gameplay z typowych runów oraz save z opisaną postacią.

Strategia udana i zawierająca ,,coś od siebie" a nie tylko powielanie schematów GZ :)
_________________
Zajrzyj! :)
Nekromanta Czyściciel by Cykuta
 
     
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2013-04-08, 13:56   

Cytat:
-osiągów! mf, dmg z ww i bers
Niestety ale to jest za bardzo uzależnione od posiadanego sprzętu. MF waha się od ~~600 do nawet 1000. DMG nie ma sensu wymieniać bo dmg w okienku nie jest realnym dmg przez wzgląd na griefa. Powiem jak sprawa ma się u mnie przy grief + botd BA:

MF bez switcha: ~~590, ze switchem ~~950
Zerk dmg: 1.4- 3.9k, Zerk AR 6730/ 6459
WW dmg: 1.1- 3.2k/ 685-1.1k, WW AR 5797
5.2k HP z własnym BO
~~3.7k def bez shouta
Resy na poziomie ~~60
Cykuta napisał/a:
-łuczniczka zbierająca baty często pada?

Prawie w ogóle, nawet na ampie jest z niej naprawdę twarda s(zt)uka ;)
Cykuta napisał/a:
-bardzo mile widziane by był gameplay z typowych runów oraz save z opisaną postacią.
Na necie z limitem jedynie mogę udostępnić save swojego MF Horka z IDR, co za moment zrobię g:)
Save mojego barba z IDR
Here it iz.

EDIT:

Omk, teraz się zorientowałem że to na tym barbie przetrzymuję Tyraela XD
_________________

 
 
     
Janca 

Dołączył: 24 Wrz 2012
Wysłany: 2013-04-09, 09:45   

Pytanie dotyczące ll: czemu czasami "nie działa"? Tzn raz przejeżdżam po mobach i życie (i manę) ssie im jak nie powiem jaka Sasha nie powiem komu, a raz w ogóle nie ssie i jest krucho.

Co do samej gry, to na razie bez merca gram i tranvi i pindel kompletnie bezproblemowi. A jak z szałem jako głównym atakiem sprawdza się taki babek? W sumie i tak mam zamiar spróbować go tak przerobić, ale opinii też jestem ciekaw;)
 
     
Leoric 

Konto na IDR: Leoric
Wiek: 24
Dołączył: 25 Mar 2011
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-04-09, 10:30   

A zwróciłeś uwagę po jakich mobach przejeżdżając nie działa Ci ll?
1. ll działa tylko z obrażeniami fizycznymi, więc na phisic immun nie - to na pewno wiesz.
2. Nie działa na wszelkiej maści szkielety. (info: http://diablo.phx.pl/czytaj/potwory-akt-1 )
innych powodów nie znam, są jeszcze jakieś?
Ostatnio zmieniony przez Leoric 2013-04-09, 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Janca 

Dołączył: 24 Wrz 2012
Wysłany: 2013-04-09, 10:34   

Zdaję sobię z tego sprawę;) Ja tu piszę o przelotach przez radę, kilka mobów, z których co najwyżej 1-2 ma fizyka. Poza tym gwoli uściślenia - tak, trafiam te moby;)
 
     
Szeranf 

Cult of Personality


Dołączył: 18 Mar 2012
Skąd: (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Wysłany: 2013-04-09, 11:43   

Cóż, bardzo dobra strategia, z pewnością praktyczna i przydatna. Niby piszesz, że oklepana, ale mało kto tworzył o tej postaci strategie na tym forum - malymis swego czasu zrobił świetnego Merc Power Horkera, a ktoś inny poszedł jeszcze w innym kierunku i zrobił horkera ze skowytem wilka, korzystającego z przemiany. Twój horker też jest charakterystyczny, właśnie ze względu na wybór najemnika - bardzo ciekawy pomysł z tym łukiem, niekonwencjonalne i świeże rozwiązanie.

Janca napisał/a:
Pytanie dotyczące ll: czemu czasami "nie działa"?

Leoric napisał/a:
innych powodów nie znam, są jeszcze jakieś?

Tak, efektywność wykradania zależy też od poziomu trudności, generalnie wzór na wykradanie wygląda tak:
Całkowite fizyczne obrażenia * suma % wykradania z przedmiotów * kara na poziom trudności * efektywność wykradania
Kara na poziom trudności wynosi kolejno norm=100%, kosz=50%, hell=33%, natomiast efektywność wykradania można znaleźć w dziale potwory, jak wspomniał Leoric (link nie działa, bo na końcu jest nawias, wystarczy go skasować)

Ryś napisał/a:
Jakby ktoś umiał zmienić te chamskie cyferki przy progach, byłbym niezmiernie wdzięczny- wredne forum mi wszystko pokićkało. A w dokumencie tekstowym tak ładnie wyglądało :567:

Chyba tak miało być - kilka spacji pod rząd jest ignorowanych przy wyświetlaniu, tylko w kodzie działa to jak należy. Tabulatory też mogą popsuć efekt.

Btw. Dunno czym sobie zasłużyłem na pozdrowienia...
 
     
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2013-04-09, 12:25   

Szeranf napisał/a:
Btw. Dunno czym sobie zasłużyłem na pozdrowienia...
Bo czułem że to właśnie Ty poprawisz mi te przeklęte tabelki z progami xd
Janca napisał/a:
A jak z szałem jako głównym atakiem sprawdza się taki babek? W sumie i tak mam zamiar spróbować go tak przerobić, ale opinii też jestem ciekaw;)
Myślę że nie sprawdzałby się źle, ale o ile mi wiadomo, to frenzier oprócz griefa musiałby targać beasta- to zaś całkowicie zniwelowałoby leechy z botda i trzeba by szukać owych leechów w innych miejscach kosztem MF.
Swoją drogą- frenzierzy nigdy mnie nie przekonywali. Grając WW barbem zawsze się nabierze troszkę skilla pod ewentualne pvp... ;)
_________________

 
 
     
Zielarz 
Reprezentuję biedę


Konto na BN: Nigdy nie miałem :c
Konto na IDR: Zielarz
Wiek: 28
Dołączył: 05 Wrz 2011
Wysłany: 2013-04-09, 12:48   

Ryś napisał/a:
frenzier oprócz griefa musiałby targać beasta


Zależy z czego chcemy bić (zakładam 26 lvl szału):
Zakładając BotD CB do ręki nad rękawicami i dodając Grief PB do ręki nad butami brakuje nam 10 IAS do max capu frenzy, a przypadkiem tyle dodaje nam Goldwrap. IAS w Griefie nie ma znaczenia.
Przy dual BA wychodzi nieco gorzej, bo brakuje 49 IAS do progu. 10 można pokryć Goldwrapem, ale i tak potrzeba jeszcze 3 jool'i ias lub np 2 jooli i Bloods'ów.
_________________
Obrażaj, nie komentuj

Ja nie trolluję, to poniżej mojej godności.
 
     
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2013-04-09, 14:13   

Cytat:
Zależy z czego chcemy bić (zakładam 26 lvl szału):
Zakładając BotD CB do ręki nad rękawicami i dodając Grief PB do ręki nad butami brakuje nam 10 IAS do max capu frenzy, a przypadkiem tyle dodaje nam Goldwrap. IAS w Griefie nie ma znaczenia.
Przy dual BA wychodzi nieco gorzej, bo brakuje 49 IAS do progu. 10 można pokryć Goldwrapem, ale i tak potrzeba jeszcze 3 jool'i ias lub np 2 jooli i Bloods'ów.
O widzisz Janca- masz rozwiązanie :) Specem od frenzierów nie jestem, thx za wyjaśnienie i analizę Zielu.
_________________

 
 
     
Zielarz 
Reprezentuję biedę


Konto na BN: Nigdy nie miałem :c
Konto na IDR: Zielarz
Wiek: 28
Dołączył: 05 Wrz 2011
Wysłany: 2013-04-09, 14:35   

NP.

Ryś napisał/a:
Specem od frenzierów nie jestem

Ja też nie, sprawdziłem w 2 minuty. Na przyszłość polecam: http://diablo.phx.pl/czytaj/progi/
A nie jakieś germańskie kalkulatory...
_________________
Obrażaj, nie komentuj

Ja nie trolluję, to poniżej mojej godności.
 
     
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2013-04-09, 14:49   

Zielarz napisał/a:
Ja też nie, sprawdziłem w 2 minuty. Na przyszłość polecam: http://diablo.phx.pl/czytaj/progi/
A nie jakieś germańskie kalkulatory...
Strategię zrobiłem pod WW barba, a nie frenziera. A szwabskie kalkulatory rox.
_________________

 
 
     
techtoken 


Konto na BN: śmierdzi hackami
Klan: pvm IDR
Konto na IDR: Techtoken
Dołączył: 10 Lip 2011
Wysłany: 2013-04-17, 17:37   

swego czasu progrywalem podobnym barbem.
Nosiłem griefa pb oraz wlasnie ohydnego kła jako weapon set (głownie pindla bilem) oraz (i tu pewnie ciekawostka) jak to nazywam dziwne combo tala, a mianowicie hełm, armor i pas. daje sporo mf, resy troche life oraz odpada problem z ll i ml. powiem ze dość przyjemnie sie grało
_________________
"Z optikiem zadecydowawszy iż nikomu z wyżej wymienionych nie potrzebna jest ta mara, a więc też także uznaliśmy iż wycofuję licytacje"
~ demonbone
 
     
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2013-04-20, 16:35   

techtoken napisał/a:
swego czasu progrywalem podobnym barbem.
Nosiłem griefa pb oraz wlasnie ohydnego kła jako weapon set (głownie pindla bilem) oraz (i tu pewnie ciekawostka) jak to nazywam dziwne combo tala, a mianowicie hełm, armor i pas. daje sporo mf, resy troche life oraz odpada problem z ll i ml. powiem ze dość przyjemnie sie grało
To kolejna alternatywa, ale nie umywa się oczywko do ostatecznego buildu przez wzgląd na szybkość (brak frw z eni), a resy i tak podnosi bardzo ostro kratownica, na moim save widać że barb wyciąga przyzwoite resy ;) Ale zawsze jest to jakieś wyjście dla innych.

Chciałem jeszcze wspomnieć o czymś, o czym Dizel napisał mi na gg- za hełm można dać także... Czako. A nawet Stealskull (ll, ml, 50 mf god damn!). Różnica między czako z p topazem i hełmem IK 2x Ptopaz jest 14 mf, zaś dorzuca nieco ar, dmg, life, mana, dr... szkoda tego obskurnego wyglądu. No cóż. Nie wpadłem na to wcześniej ;)
_________________

 
 
     
weronikaneska 

Konto na BN: już nie gram
Konto na IDR: już nie gram
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Lis 2009
Wysłany: 2013-04-21, 16:44   

wszystko ładnie i pięknie i nawet nie ma się do czego przyczepić, ale...............

dlaczego w tak okrutny i nikczemny sposób wykorzystałeś kobietę...
ona ma dostawać baty byś Ty się wzbogacał????
to mi tu pachnie bardzo nieładnie. Alfons.....
a zresztą.... hmmm właściwie czemu nie? skoro zupa była za słona......
_________________
Brzydzę się kłamstwem....więc często zmuszona jestem wymyślać nowe prawdy.....
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo