..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Anubin
2014-10-14, 15:22
Liga PvP IDR :)
Autor Wiadomość
marvillas 


Wiek: 24
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2014-10-05, 21:12   Liga PvP IDR :)

Cześć! Czas trochę rozruszać scenę pvp na realmie, w związku z tym chciałem zaprosić Was do udziału w lidze ;) Zapraszam do lektury!

A. Postanowienia ogólne
Celem ligi jest zorganizowanie serii rozgrywek PvP/TvT mających na celu integracje społeczności Imperium Diablo Realm oraz rozwój sceny PvP na tymże realmie.
Liga potrwa kilka tygodni w zależności od ilości chętnych, podczas których rozgrywane będą przede wszystkim regularne mecze 1v1 oraz turnieje 2v2 (o ile zbierze się odpowiednio wielu chętnych).
Za wygrane mecze przyznawane będą punkty do rankingu. Po zakończeniu Ligi rozdane zostaną nagrody zebrane z wpisowego i ewentualnych sponsorów prywatnych.

B. Regulamin rozgrywek
1. Zabronione są wszelkiej maści modyfikacje, programy, cheaty, hacki itp zwiększające szansę na wygraną.
2. Wszystkie rozgrywki odbędą się na zasadach PCL
3. Liga zostanie podzielona na tygodnie, w każdym tygodniu w poniedziałek po godzinie 0:00 zostaną rozlosowane i ogłoszone partie do rozstrzygnięcia w danym tygodniu (w zalezności od ilości chętnych będzie trzeba rozegrać 2-3 mecze tygodniowo)
4. Pojedyncze rundy rozegrane zostaną do 5ciu wygranych.
5. Zwycięzca otrzymuje 5 punktów do rankingu.
6. Obie strony rundy wysyłają wyniki swoich meczów przez pm organizatorowi. Możliwe jest także wysłanie screen'u z wynikami.
7. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, rozbieżności w wynikach, prób oszustwa i innych niejasności mecz odbywa się w obecności sędziego wyznaczonego przez organizatora.
8. Punkty się sumują, dochodzą premie za wygrane ligowe turnieje 2v2 (o ile ilość graczy dopisze), na koniec wygrywa gracz z największą liczbą punktów, w razie remisów decyduje bilans wygranych/przegranych RUND.
9. Zgłoszenia przyjmowane są do terminu na 24h przed rozpoczęciem ligi, w formie: konto/nazwa postaci/klasa postaci.
10. Możliwe jest dołączenie do ligi po jej rozpoczęciu, oczywiście zaczyna się od 0 punktów, takie zgłoszenia najpóźniej 24h przed ogłoszeniem kolejnej tury meczów.
11. Możliwa jest jednokrotna zmiana klasy postaci w trakcie trwania Ligi, ale w takim wypadku odejmowane jest 25% punktów.
12. Możliwe jest wzięcie "urlopu" na okres 1 tygodnia w uzasadnionych przypadkach (do decyzji organizatora), wtedy zaległe mecze odbędą się w późniejszym terminie.
13. W przypadku nierozegrania meczu nie są przydzielane punkty żadnej z drużyn. W razie wyraźnego utrudniania ustalenia jednej godziny meczu przez jedną ze stron strona przeciwna dostaje walkower 5:0 oraz będą nakładane kary indywidualne.
14. Wszelkie naruszenia regulaminu rozgrywek lub zasad PCL będą karane.
15. Nagrody fundowane będą z wpisowego oraz dotacji od sponsorów.
16. Wpisowe wynosi vex od osoby.
17. Nagrody: - 1wsze miejsce - 50% wpisowego
- 2gie miejsce - 30% wpisowego
- 3cie miejsce - 20% wpisowego
18. Dotacje mogą być na określone miejsca, określone statystyki, tajne lub publiczne. Na przykład: eth upped zod zaka dla 2giego miejsca, albo ber dla osoby z największą ilością śmierci (to raczej tajne żeby ludzie chcieli wygrywać :) )

C. Zasady PCL
1. Zasady ogólne:
Spoiler:


I. Składy.

1. Drużyna musi składać się z ilości graczy podanej w zasadach oddzielnych edycji ligi.
2. W zgłoszeniu drużyny należy określić kapitana drużyny oraz podać skład drużyny (włącznie z kapitanem), oraz konta i klasy postaci którymi dana drużyna gra.
3. Minimalny poziom doświadczenia postaci zgłoszonej do rozgrywek to 80.
4. Zabronione jest użycie najemników.
5. Zabronione są drużyny składające się z dwóch paladynów.
6. Na 4 vs 4 każdy team z amazonką i hammerem bez druida lub zabójczyni grający przeciwko teamowi ele składającemu się z dwóch czarodziejek (np. sorc/sorc/pal/barb) gra na mapie z mostem bez tzw. boxa.


II. Sędziowanie.

1. W grze w której toczy się mecz mają prawo znajdować się jedynie gracze aktualnie rozgrywający mecz (bez rezerwowego) i ewentualnie sędzia. W przypadku przebywania w grze innej osoby, gra zostanie zmieniona, a jeśli to nie pomoże, drużyna związana z osobą przeszkadzającą w prowadzeniu walki przegrywa mecz walkowerem.
2. Sędziowie mają decydujący głos we wszystkich kwestiach spornych dotyczących walki bądź przestrzegania regulaminu.
3. Sędziowie oraz wszyscy gracze biorący udział w lidze mają prawo prosić każdego innego zawodnika o pokazanie wszystkich używanych przez niego przedmiotów przed walką w celu sprawdzenia czy spełniają one wymogi regulaminu. Brak zgody na pokazanie przedmiotów karany będzie walkowerem dla całej drużyny.
4. Sędziowie mogą zażądać podczas trwania meczu zrzutów ekranu (dalej screenshotów) z gry (o czym dalej).
5. W przypadku notorycznego braku kultury sędzia ma możliwość zastosowania szeregu kar: ostrzeżenie, przegrana walkowerem rundy, przegrana walkowerem meczu, odsunięcie drużyny z rozgrywek w danej edycji ligi (drugi przypadek sędzia musi następnie umotywować).
6. Sędzia ma za zadanie umożliwić optymalne warunki do gry uczestnikom turnieju sięgając w ostateczności po kary.


III. Rozpoczęcie walki.

1. Do lidera drużyn wyznaczonych do walki sędzia wyśle nazwę gry i hasło za pomocą komendy szept (whisper).
2. Jeśli na mapie znajduje się most tworzona jest następna gra.
3. Każda drużyna musi być w grze w jednej drużynie (party). Zabronione jest okazywanie wrogości graczom ze swojej drużyny, bądź jego opuszczanie.
4. Jeśli w grze jest sędzia, pyta on obydwie drużyny czy są gotowe (np. "AAA-1 gotowe? BBB-1 gotowe?"), następnie jedna osoba z każdego zespołu odpowiada czy są gotowi do walki.
5. Jeśli obydwie drużyny są gotowe, sędzia mówi "rdy?" - w tym momencie wszyscy gracze muszą napisać "g" i wcisnąć ENTER ("g" musi być widoczne na ekranie). Jeśli w grze nie ma sędziego gracze sami piszą g po ogłoszeniu gotowości do walki. Każdy gracz zobowiązany jest napisać g jak najszybciej. W przypadku kilku sekundowego opóźnienia procedura opisana w tym punkcie jest powtarzana.
6. Gdy "g" wszystkich graczy pojawią się, walka się rozpoczyna


IV. Walka.

1. Walki toczą się na Krwawym Wrzosowisku (Blood Moor), od wejścia do miasta do Flawii (Flavie).
2. Sędziowie mają prawo wkraczać na pole walki w czasie jej trwania, jednocześnie nie przerywając jej.
3. Opóźnienie w przesyle informacji między klientem a serwerem (lag) nie jest podstawą do powtórzenia walki, chyba że przeciwnik się na to zgodzi z dobrej woli.
4. Zabity gracz nie ma prawa opuszczenia miasta aż do zakończenia danej walki. Gdy jedna drużyna zwycięży, polegli mogą udać się po swoje ciała. Powinno się także ograniczać ilość rozmów do minimum aż do końca walki.
5. Po wyjściu z miasta przed walką, nie można do niego powrócić pod żadnym pozorem (tym bardziej do skrzyni).
6. Zabroniona jest permanentna ucieczka. Jeśli sędziowie zauważą że przez okres około 3 minut dana postać cały czas ucieka (np. wokół wyspy) sędzia ma prawo zawęzić pole gry na którym odbywa się walka lub w ostateczności zastosować odpowiednia karę dla zawodnika lub zawodników unikających walki.
7. W przypadku gdy dwóch lub więcej graczy którzy jako jedyni prowadzą walkę zginą jednocześnie (np. gdy jeden z nich zginie od czaru wyzwalanego przez klejnot tęczy (rainbow facet) podczas śmierci) należy powtórzyć daną rundę.


V. Ograniczenia przedmiotów i umiejętności

1. Zabronione jest używanie przedmiotów posiadających właściwości:
a) spowolnienie biegania (slows target down, np. hełm Twarz Blackhorna (Blackhorn's Face)). Przedmiotow tych (np. Siatka Arachnidów (Arachnid Mesh) mogą uzywać postacie walczące za pomocą czarów,
b) talizmany posiadające obrażenia od trucizn (poison damage, w polskiej wersji Diablo 2 występuje błąd tłumaczenia i obrażenia od trucizn mogą być wyświetlane w opisie przedmiotu jako obrażenia od błyskawic – X obrażeń od błyskawic przez Y sekund),
c) jakiekolwiek przedmioty dające noszącemu aury paladyna niezależnie czy nosi je paladyn czy inna klasa,
d) dające X% szans na rzucenie klątwy,
e) użycie przedmiotu Hart (Fortitude) dozwolone jedynie na 3vs3 oraz 4vs4.
2. Przed oraz podczas trwania meczu zabronione są czynności:
a) korzystanie z wszelakich mikstur i kapliczek (na pasku muszą znajdować się cztery zwoje Identyfikacji (Identification), pozostałe pola paska musza być puste, nie wolno posiadać na nim jakichkolwiek mikstur),
b) ucieczka w trakcie walki do miasta lub poza teren Wrzosowiska, w dowolnym celu,
c) podrzucanie jakichkolwiek przedmiotów graczom pozostającym na polu walki,
d) zostawianie na mapie jakichkolwiek przedmiotów przed walką (np. strzał),
e) używanie czaru Miejskiego Portalu,
f) korzystanie z ładunków czarów, np. Krwawy Księżyć (Bloodmoon) posiadający 9 ładunków piętnastopoziomowego czaru Krwawy Golem (Blood Golem); dozwolone są jednak przedmioty mające szansę na rzucenie czaru przy ataku (np. 10% szansy na rzucenie czaru Błyskawica podczas ataku),
g) używanie Glinianego Golema (Clay Golem) przez nekromantę lub wskrzeszanie potworów poległych na mapie,
h) używanie klątwy Zniedołężnienie (Decrepify) oraz Wysysanie Życia (Life Tap),
i) używanie umiejętności skok (leap) przez barbarzyńcę jeśli ma dany w nią więcej niż 1 punkt umiejętności,
j) użycie oraz posiadanie jakiegokolwiek punktu zainwestowanego w umiejętności paladyna Odporność na ogień (Resist Fire), Odporność na błyskawice (Resist Lightning) oraz Odporność na Zimno (Resist Cold).
3.Zabronione jest użycie umiejętności pochodzących z przedmiotów (np. użycie Teleportu z Enigmy)
a)Jedyną postacią mogącą używać Teleportu ze słowa runicznego Enigma jest druid elementalista (walczący czarami, nie wręcz) pod warunkiem, że:
- nie posiada żadnego absorba, może jedynie używać Zbroi Cyklonu (Cyclone Armor),
- z drzewka Przyzwań (Summoning) używa jedynie czarów Dębowy Mędrzec (Oak Sage) / Serce Rosomaka ( Heart of Wolverine ) oraz przyzywanie Niedźwiedzia (Grizzly),
- maxymalna ilość redukcji obrażeń (Damage Reduced) wynosi 8.
b)Dozwolone jest użycie Okrzyków ze słowa runicznego Wezwanie Do Broni (Call to Arms) z wyjątkiem trybu 1 vs 1,
c)Zabójczyni (Assassin) może używać umiejętności Trąba Powietrzna (Whirlwind) pochodzącej ze slowa runicznego Chaos.
4. Maksymalne odzyskiwanie życia wynosi 30. Jeśli paladyn używa aur (którejkolwiek lub wszystkich) medytacja/oczyszczenie/modlitwa jego maksymalne odzyskiwanie życia z przedmiotów wynosi 15. Jesli CTA jest używane tylko i wyłącznie do rzucenia Okrzyków (Warcries), wtedy odzyskiwane życia (replenish life) z tego przedmiotu nie liczy się do ogólnego limitu.
5. Zabronione są następujące przedmioty:
a) amulet Wschodzące Słońce (The Rising Sun),
b) wszystkie przedmioty nielegalnie umieszczone w grze, posiadające statystyki różniące się od oryginalnej wersji przedmiotu oraz wszystkie przedmioty nie umieszczone na liście przedmiotów na oficjalnej stronie Diablo 2 Arreat Summit,
c) wszelkie przedmioty elitarne z wersji 1.08,
d) tarcza Czarnodębowa Tarcza (Blackoak Shield),
e) słowo runiczne Żal (Grief). Wyjątkiem jest Paladyn smiter (odnosi się tylko do tvt),
f) Czarodziejka używająca czaru Zamieć (Blizzard) nie może używać Fantoma Śmierci.
6. Zasady dotyczące absorpcji: każda postać może mieć na sobie po jednym absorbie na każdy żywioł, niezależnie od tego czy jest to absorb punktowy czy procentowy z wyjątkiem zimna. Absorb na zimno może składać się z 2 przedmiotów np. 2x Kruczy Lód (Raven Frost)
7. Maksymalne odporności nie mogą być wyższe niż 85% a całkowita suma odporności na poszczególne żywioły nie wyższa niż 200%. Umiejętność barbarzyńcy - Wrodzona Odporność (Natural Resistance), zabójczyni - Zniknięcie (Fade), ani paladyna Zbawienie (Salvation) nie wliczają się do całkowitej sumy odporności.


VI. Konsekwencje łamania regulaminu oraz zakazy.

1. Łamanie regulaminu PCL przez jedną z drużyn powoduje zarządzenie przez sędziów przerwania meczu i zakończenia go wynikiem 0:3, w przypadku powtarzania się takich incydentów dana drużyna zostanie usunięta z Ligi.
2. Obowiązuje zakaz unikania bądź przedłużania rozpoczęcia potyczki. Jeżeli przez więcej niż 5 minut dana drużyna nie rozpocznie ataku, otrzymuje ostrzeżenie. Jeżeli gracze już w trakcie potyczki ewidentnie unikają starcia, bądź długo nie mogą się znaleźć na planszy, sędzia ma prawo wyznaczenia granic i zawężenia terenu gry.
3. Zabronione jest posiadanie jakichkolwiek mikstur na pasku. Jeżeli z kogoś wypadną mikstury po jego śmierci lub okaże się, że na screenshocie na pasku widoczna jest jakaś mikstura, wtedy drużyna przegrywa mecz walkowerem.
4. Każda z drużyn może otrzymać jedno ostrzeżenie za łamanie regulaminu. Drugie ostrzeżenie równoznaczne jest z walkowerem (3:0).


VII. Polityka antyhack.

1. Zabronione jest użycie jakichkolwiek programów wpływających w jakikolwiek sposób na grę, zaliczają się do niej m.in. Map Hack, D2HackIt, NTPK itp. Użycie Onlyer's No Cd jest dozwolone jednakże gracze nie mogą używać żadnych pluginów do tego programu.
2. Sędzia ma podczas meczu w dowolnym momencie prawo przerwania meczu mówiąc "STOP", w tym momencie zabronione są jakiekolwiek rozmowy, pomniejszenia Diablo II itp. Sędzia poprosi wtedy wszystkich graczy o wykonanie określonej procedury antyhack
Na PCL przewidziane są:
a) test AntyMH:
1) Włączamy mapę (domyślnie klawisz TAB)
2) wpisujemy /time
3) otwieramy lewe drzewko umiejętności i najeżdżamy na obojętnie jakiego skilla
4) robimy screenshota
5) w ciągu 5 min od momentu poproszenia o screenshota przez sędziego należy zamieścić go w odpowiednim temacie na forum PCL
b) test AntyHR:
1) włączamy mapę (domyślnie klawisz TAB)
2) wpisujemy /time
3) otwieramy drzewo statystyk i najeżdżamy myszką na pole pokazujące blok (należy zrobić mając na sobie tarczę)
4) robimy screenshota
5 w ciągu 5 min od momentu poproszenia o screenshota przez sędziego należy zamieścić go w odpowiednim temacie na forum PCL
c) test AntyFastMod
1) włączamy mape (domyślnie klawisz TAB)
2) wpisujemy /time
3) wpisujemy .fas 200
4) robimy screenshota
5) w ciągu 5 min od momentu poproszenia o screenshota przez sędziego należy zamieścić go w odpowiednim temacie na forum PCL
Gracz jest zobowiązany zrobić screenshota testu jak najszybciej, najlepiej tak aby komenda sędziego była na nim widoczna.
3. Zamieszczanie i robienie screenshota
a) Po prośbie o zrobienie screenshota przez sędziego wyjście lub wyrzucenie gracza z gry jest traktowane jako niedostarczenie screenshota,
b) Po prośbie o zrobienie screenshota przez sędziego podchodzenie do skrzynki jest zabronione, jeśli takowe wystąpi, będzie traktowane jako niedostarczenie screenshota,
c) Screenshot nie może być w żaden sposób zmieniany lub przerabiany (jakiekolwiek zmiany będą traktowane jako niedostarczenie screenshota),
d) Post ze screenshotem nie może być edytowany (edycja postu traktowana będzie jako niedostarczenie screenshota),
e) Wrzucać screenshoty można poprzez serwisy hostingowe np. http://www.imageshack.us lub http://www.fotosik.pl (nie wolno używać prywatnych serwerów).
4. Nie jest zalecane użycie komendy /framerate jako, że wyświetlone informacje zajmują znaczną część ekranu, a w przypadku sprawdzania screenshotów okna Wiadomości, mogą przeszkadzać w odszyfrowaniu jego zawartości.
5. Wykrycie jakiegokolwiek programu uznanego za cheat będzie karane usunięciem drużyny z rozgrywek ligowych.


VIII. Zasady obowiązują jedynie jeżeli mają wpływ na grę (np. czarodziejka używająca jedynie czarów może nosić przedmioty z właściwością slows target down, barbarzyńca używający do ataku jedynie whirlwind może nosić rekawice Draculas Grasp, każda postać może założyć dwa absorby na ogień jeśli w przeciwnej drużynie nie ma postaci walczącej tym żywiołem).


2. Zasady 1v1
Spoiler:

Paladyn(Pal):
1. Foh może używać 4 RBF’y (Rainbow Facet, Widok Tęczy) (3 RBF=Gryf bez 5/5, 4 RBF= Gryf z 5/5),
2. Zabranie się jednoczesnego używania Szarży (Charge) i Wigoru (Vigor),
3. Pal vs ama przed walką decyduję się czy używa Świętego Chłodu (Holy Freeze) czy Szarży (Charge),
4. Pal vs ama duel rozgrywa się na mapie z mostem, najlepiej bez kwadratu (boxa)
5. Pal vs ama nie można używać aur odnawiających życie,
6. Pal vs dru ele (używający czarów elementarnych) nie używa Koncentracji (Concentration),
7. Foh vs barb/melee dru (druid walczący na bliską odległość), foh wybiera czy używa Szarży (Charge) czy Świętej Tarczy (Holy Shield),
8. Foh vs orb nie używa Pchnięcia (Smite),
9. Foh vs sos/nec gra z mostem bez kwadratu,
10. Foh vs dru nie może uzywac Przekonania (Conviction) i Pchnięcia (Smite),
11. Foh może używać Błogosławionego Młota (Blessed Hammer) by rozbić Więzienie z Kości (Bone Prison) rzucone przez nekromantę,
12. Hammer vs foh bez Koncentracji (Concentration) i Przekonania (Conviction),
13. Hammer vs melee dru bez Oczyszczenia (Cleansing),
14. Hammer vs barb, bez Medytacji, Modlitwy (Prayer), Oczyszczenia (Cleansing),
15. Hammer vs smiter/melee dru/ww asn, hammer bez Koncentracji (Concentration),
16. Hammer vs WW Asn, hammer bez Świętej Tarczy (Holy Shield),
17. Hammer vs barb, paladyn nie może używać Koncentracji (Concentration),
18. Smiter vs ama, z Medytacją bez przedmiotu Korona Wiekow (Crown Of Ages),
19. Medytacja + uciekanie / lame style / passiv gra będzie banowana i będą konsekwencje z tego faktu.


Barbarzyńca(Barb):
1. WWlock (robienie Trąby Powietrznej (Whirlwind) trzymając przycisk myszki na przeciwniku a nie obok niego) zabroniony,
2. Barb vs Melee Dru, WW Asn - barb nie może używać Okrzyku (Shout).

Zabójczyni(Asn):
1. Hybryda z Chaosem ograniczenie Otwarcia Ran (Open Wounds, OW) do 40,
2. WW asn może używać Harta (Fortitude),
3. WW asn, może używać otwarcia ran vs Orb Sorc,
4. Asn vs dru ele/sorc orb nie używa Mistrza Cienia (Shadow Mastera) i Psychicznego Młota (Psychic Hammer),
5. Asn vs smite nie używa Psychicznego Młota,
6. Asn vs foh, asn wybiera c/c lub absorpcję,
7. WWlock (robienie Trąby Powietrznej (Whirlwind) trzymając przycisk myszki na przeciwniku a nie obok niego) jest zabroniony.


Czarodziejka(Sos):
1. Dozwolone 1 RBF + Wigor Eschuty (Eschuta's Temper)/Fantom Śmierci (Death's Fathom) lub 3 RBF + Kolec Czarodzieja (Wizardspike),
2. Sos nie może używać Tarczy Energetycznej (Energy Shield), jeśli nec nie używa Zębów (Teeth),
3. Sos v Sos odbywa się na poziomie trudności koszmar (nightmare),
4. Sos vs barb gra z blokiem mniejszym, bądź równym 45% i tarczą energetyczną (Energy Shield) lub z blokiem wyższym niż 45% i bez Tarczy Energetycznej (Energy Shield),
5. Sos vs asn melee (walcząca na krótką odległość) nie używa ES,
6. Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW).


Druid(Dru):
1. Druid rabies (używający jako głównej umiejętności ofensywnej Wścieklizny (Rabies)) nie może używać OW + trucizny,
2. Dozwolone tylko 2 RBF,
3. Huragan (Hurricane) vs nec jest zabroniony,
4. Dru ele vs foh nie może używac Zbroi Cyklonu (Cyclone Armor),
5. Dru melee vs nec bez przyzywań,
6. Dru ele vs foh/ama używa Bezokiego Muru/Ducha (Spirit),
7. Dru ele nie może używać umiejętności Przyzywań (Summoning) z wyjątkiem Dębowego Mędrca (Oak Sage).



Nekromanta(Nec):
1. Na nec v nec Ściany z Kości (Bone Wall) są zabronione,
2. Nec v nec rozgrywany jest na mapie z mostem, bez kwadratu,
3. Nec nie może używać Więzienia z Kości (Bone Prison) vs melee dru/smiter/hammer,
4. Nec nie może używać Ściany z Kości (Bone Wall) vs barb/pal/ama do chronienia siebie w sposób kolisty czyli robić mass BW i chronić siebie z każdej strony,
5. Nec nie może używac klątwy Żelazna Dziewica (Iron Maiden).


Amazonka(Ama):
1. Ama vs ama umiejętności Zatruty Oszczep (Poison Javelin) i Oszczep Zarazy (Plague Javelin) zabronione,
2. Ama vs ama rozgrywane jest na mapie z mostem bez kwadratu,
3. Ama vs dru ele, Spowolnienie Pocisków (Slow Missle) zabronione.


Odzyskiwanie życia (Replenish Life, RL) dla wszystkich klas (tylko z przedmiotów):
- pal = przed walką pal deklaruje czy używa aur odnawiających życie czy nie (Medytacja (Meditation), Modlitwa (Prayer) oraz Oczyszczenie (Cleansing)) , jeśli używa, wtedy RL=13, jeśli nie RL=33,
- bab = 33,
- nec = 20,
- asn = 20,
- ama = 13.
- sos z Tarcza Energetyczną (Energy Shield, ES) = 0,
- sos bez ES = 20.
- dru = 18.


3. Zasady 2v2
Spoiler:


I. Zasady ogólne 2vs2.
1. Obowiązują w nim zasady ogólne panujące w rozgrywkach PCL chyba ze poniższe zasady mówią inaczej.
2. Drużyna liczy 2 osoby. Jedna osoba może grac tylko jedną postacią zgłoszoną do rozgrywek.
3. Turnieje 2v2 są rozgrywane na mapach z mostem, bez kwadratu (boxa).


II. Walka 2vs2.
1. Maksymalna ilość zmniejszenia obrażeń (Damage Reduced) dla paladyna wynosi 35%.
2. Zabronione są drużyny składające się z dwóch postaci tej samej klasy.
3. Drużyny z paladynem wybierają przed walką czy używają Świętego Pocisku (Holy Bolt) czy Okrzyków ze słowa runicznego Wezwanie do Broni (Call to Arms), decyzja obowiązuje na cały mecz. Wyjątkiem jest walka Ama+Hammer vs Barb+Foh, gdzie Ama+Hammer nie mają wyboru i nie mogą używać Okrzyków.
4. Zabronione jest użycie klątwy Żelazna Dziewica (Iron Maiden).


D. Terminarz
11.10.2014 23:59 - koniec zapisów
12.10.2014 - ogłoszenie pierwszej kolejki meczów
13.10.2014 - 12.10.2014 I kolejka
20.10.2014 - wzwyż kolejne kolejki
W międzyczasie zostaną zorganizowane turnieje 2v2 draft, za który przyznane zostaną punkty do rankingu indywidualnego według schematu:
I miejsce - 20 punktów
II miejsce - 15 punktów
III miejsce - 10 punktów

Zapraszam do zapisów :)
Uprzejmie proszę o brak spamu w tym temacie.
Chciałbym dodać że forma zapisów to:
nazwa postaci / nazwa konta / klasa postaci
Wpłaty wpisowego można dokonać do 11.10.2014 23:59

Zapisani:
Lucyfer / marvillas / nec bone
_________________
IDR: *marvillas
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 23
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-10-06, 00:07   

Mi się podoba wszystko, ale imo zmniejszmy troszkę wpisowe do gul, czy gul mal np. Jeżeli to ma się rozgrywać w dość krótkich odstępach czasowych, a ktoś nie może grać tak regularnie (poza pojawieniem się na pvp np.), to może go nie zawsze stać na owe wpisowe. Taka sugestia ode mnie, ale wiadomo, ostateczna decyzja zależy od Ciebie Marv :)

Kartina/Karti6/Soso fb
 
 
     
noof 
PvP


Klan: GoD
Konto na IDR: noof
Wiek: 28
Dołączył: 29 Cze 2014
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-06, 08:05   

Wszystko ok ,ale ile dostane pkt do rankingu jak wygram pierwszy turniej ?Ile dostane pkt do rankingu za miejsce 6 ?Bo to wyglada jak zmodyfikowane zasady na sezon kazdy z kazdym 1 na 1. Fajnie ale to jest stanowczo za malo musi byc sprecyzowane ,jak beda oceniane turnieje ile za poszczegolne miejsca w 2 na 2 a ile w 1 na 1 bo jak checie liczyc ze zwyciestwo 5pkt i sumowac to sie nie powiedzie prosze stworzyc tabele ligowa i oceniac kazdy turniej osobno a w tabeli ligowej zrobic podsumowanie poszczegolnych turniejow. Przedstawione w schemacie np. 1 turniej /1 miejsce/np 100 pkt.XX /turniej 1/6 miejsce/ pkt 30. itd.
Najwieksza nagrada nie sa te runy tylko przewaga jaka sie osiaga nad przeciwnikami po zwyciestwie w turnieju.
Jak to ma byc sezon "pilkarski " tak jak na to narazie wyglada to sie nadaje tylko do 1 na 1.
A duzo lepszy i bardziej jasny scheamat turniejowy jest w dziale pvp 2na2 draft 28.09

Prosze podac z ilu turniejow bedzie skaldala sie liga i jakich.
Powinny byc przyznawane punkty tylko za wygrane turniej lub za miejsca ktore sie zajelo a nie za poszczegolne bitki. Wzor turnieju macie bardzo przejrzyscie draft 2vs 2 pcl 28.09.

jak dopracujecie, to noof/dmg/fire soso
_________________
Daj z siebie wszystko albo zawsze bądz przegranym. KKS Lech Poznań
 
     
PSS 
Administrator IDR



Konto na IDR: PSS
Wiek: 26
Dołączył: 18 Sie 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-06, 12:18   

Zgłaszam się ;)
Zosia / PSS / Asska Hybryda
 
 
     
marvillas 


Wiek: 24
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2014-10-06, 16:34   

Dziękuję za wpisy. Co do wpisowego - jeśli ktoś nie może sobie pozwolić na vexa to proszę pisać, coś się wymyśli ;) Obniżenie wpisowego wiąże się z obniżeniem nagród gwarantowanych, można to zrobić jeśli będziecie chcieli.

Noof - przykro mi ale nie rozumiem o co Ci chodzi ;) Wszystko co trzeba jest wg mnie wystarczająco dokładnie opisane w pierwszym poście. Żeby nie śmiecić to w razie pytań pisz pw. Co do regulaminu samego turnieju, zostanie ogłoszony w stosownym czasie.
_________________
IDR: *marvillas
 
     
Cuirassier 

Dołączył: 24 Cze 2014
Wysłany: 2014-10-06, 22:37   

ja tez sie zglaszam, ale jeszcze nie wiem ktora postacia,
w kazdym badz razie zglaszam sie ;]
_________________
Za młodu bądź piorunem, a na starość możesz zostać grzmotem.
 
     
marvillas 


Wiek: 24
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2014-10-10, 23:09   

Zapisywać się :)
W związku z istnieniem gsa PvP trzeba to jakoś uczcić ;)
_________________
IDR: *marvillas
 
     
marvillas 


Wiek: 24
Dołączył: 15 Sty 2008
Wysłany: 2014-10-13, 22:44   

Odwołuję ligę, za mało chętnych, temat do usunięcia :)
_________________
IDR: *marvillas
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 23
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-10-14, 12:29   

Co się w ogóle ostatnio dzieje z pvp? Nie mogę w ogóle od kilkunastu dni dojrzeć jakiejkolwiek gry z duelami/tvt. Gdzie się podziewają teraz gracze pvp?
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
OwnedUp 

Konto na IDR: Keleborn
Wiek: 24
Dołączył: 21 Maj 2012
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-14, 12:32   

Mniej chęci i czasu na granie xd
 
     
Anubin 

Grafik 3D


Konto na BN: anubin#2524
Klan: Komturia Zachodniej Marchii
Konto na IDR: anubin
Wiek: 26
Dołączył: 11 Wrz 2006
Skąd: Wichrogród
Wysłany: 2014-10-14, 15:22   

zamykam ten temat zgodnie z prośbą użytkownika marvillas,
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo