..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: diabloel
2016-11-30, 19:00
AKTUALIZACJA MODA IDR
Autor Wiadomość
SevenHeaven 
Seveniątko


Konto na BN: to wstyd
Konto na IDR: SevenHeaven
Wiek: 25
Dołączył: 03 Gru 2010
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-11-11, 20:13   AKTUALIZACJA MODA IDR

AKTUALIZACJA MODA IDR

POBIERZ MOD IDR
Pobrane pliki należy rozpakować do folderu z grą (np. C:\Program Files\Diablo 2\ )
Wymagana wersja gry to Diablo 2 z dodatkiem Lord of Destruction.
Pliki można także wrzucić na stare wersje moda idr - nie trzeba nic przeinstalowywać.
Zaleca się wyłączenie jakichkolwiek zmian działających w trybie -direct -txt (np. zmiana koloru run, etc.).

ZMIANY

1. Poprawiono błędne rozmieszczenie kratek w skrytce na wszystkich trybach gry, oraz udoskonalono grafikę tła skrytki 10x10
2. Poprawiono literówkę "Sankturium Chaosu" oraz przetłumaczono opis umiejętności "odkupienie" w drzewku aur defensywnych paladyna (w wersji PL)
3. Dodano nowy "Uber Quest", a w nim:
- 16 nowych lokacji
- Nowe potwory na bazie istniejących
- Nowy Boss
- Nowe receptury Kostki Horadrimów
- Nowe przedmioty (klucze do questu)
4. Dodano filtr dropu
5. Rozbudowano menu pauzy pod kątem filtracji dropu oraz nowych opcji związanych z serwerem pvp
6. Dodano nowe dźwięki w trybie pvp

INFORMACJE DOTYCZĄCE UBER QUESTU

Uber Quest to ciąg nowych lokacji, do których dostajemy się poprzez czerwone portale. Portale te możemy otwierać tylko w Obozowisku Łotrzyc i tylko na poziomie trudności piekło, przy pomocy odpowiednich receptur Kostki Horadrimów. Uber Quest jest dostępny w wersji polskiej i angielskiej.

RECEPTURY KOSTKI HORADRIMÓW

Spaczona Esencja Cierpienia + Wzmocniona Esencja Nienawiści + Płonąca Esencja Terroru + Ropiejąca Esencja Destrukcji + dowolny przedmiot crafted = Portal na Nieznane Mokradła
Spaczona Esencja Cierpienia + Wzmocniona Esencja Nienawiści + Płonąca Esencja Terroru + Ropiejąca Esencja Destrukcji + Pozłacany Klucz = Portal do Komnat Symetrii
Szafranowy Klucz + Cynobrowy Klucz + Malachitowy Klucz + Kobaltowy Klucz = Portal do Sprofanowanej Fortecy Pandemonium

Zakurzony Klucz + Zakurzony Klucz = Losowa runa w przedziale El - Gul

SKĄD POZYSKAĆ POSZCZEGÓLNE KLUCZE?



Pozłacany Klucz wyrzuca potwór o nazwie Taranis. Napotkamy go w Świątyni Demonów. Klucz ten ma 100% szansy na wypadnięcie.
Na jednej grze możemy znaleźć maksymalnie jeden taki klucz.



Cynobrowy Klucz wyrzuca potwór o nazwie Tarvos. Napotkamy go również w Świątyni Demonów. Klucz ten ma 100% szansy na wypadnięcie.
Na jednej grze możemy znaleźć maksymalnie jeden taki klucz.



Szafranowy Klucz może (ale nie musi) wypaść z nowych potworów, znajdujących się w następujących lokacjach:
Nieznane Mokradła
Rozległe Pieczary Poziom 1
Rozległe Pieczary Poziom 2
Rozległe Pieczary Poziom 3
Rozległe Pieczary Poziom 4
Rozległe Pieczary Poziom 5
Świątynia Demonów

Na jednej grze możemy znaleźć maksymalnie jeden taki klucz.



Kobaltowy Klucz wyrzuca potwór o nazwie Zapomniany Wysłannik. Napotkamy go w Mieście Popiołów. Klucz ten ma 100% szansy na wypadnięcie.
Na jednej grze możemy znaleźć maksymalnie jeden taki klucz.



Malachitowy Klucz może (ale nie musi) wypaść z nowych potworów, znajdujących się w następujących lokacjach:
Komnaty Symetrii
Spleśniałe Podziemia Poziom 1
Spleśniałe Podziemia Poziom 2
Spleśniałe Podziemia Poziom 3
Spleśniałe Podziemia Poziom 4
Spleśniałe Podziemia Poziom 5
Miasto Popiołów

Na jednej grze możemy znaleźć maksymalnie jeden taki klucz.



Zakurzony Klucz może (ale nie musi) wypaść z nowych potworów, znajdujących się w następujących lokacjach:
Nieznane Mokradła
Rozległe Pieczary Poziom 1
Rozległe Pieczary Poziom 2
Rozległe Pieczary Poziom 3
Rozległe Pieczary Poziom 4
Rozległe Pieczary Poziom 5
Świątynia Demonów
Komnaty Symetrii
Spleśniałe Podziemia Poziom 1
Spleśniałe Podziemia Poziom 2
Spleśniałe Podziemia Poziom 3
Spleśniałe Podziemia Poziom 4
Spleśniałe Podziemia Poziom 5
Miasto Popiołów

SCHEMAT POŁĄCZEŃ LOKACJI W NOWYM UBER QUEŚCIE



SCREENSHOTS

MOD IDR SCREENSHOTS

INFORMACJE DOTYCZĄCE FILTRU DROPU

Przestawienie którejś z poniższych opcji spowoduje to że po kliknięciu "Alt" nie wyświetlą się nazwy danych przedmiotów, ale będzie je dalej widać na ziemi (będzie je można podświetlić najeżdżając kursorem).
Proszę o nie przestawianie tych opcji jeśli nie masz 100% pewności co robisz. Polecamy zawsze po zmianie przetestować wszystko czy działa tak jak chcieliśmy.

USTAWIENIA FILTRU (IDR.ini):
Filtr wł/wył tutaj włączamy i wyłączamy filtr dropu

- Low - Przedmioty niskiej jakości, pęknięte, uszkodzone
- Normal - Przedmioty białe nie należące do Low
- Superior - Przedmioty które mają ed tzn. poprawiona obrona etc.
- Magic - Przedmioty magiczne, mają kolor niebieski
- Set - Przedmioty setowe, mają kolor zielony
- Rare - Przedmioty rzadkie, są koloru żółtego
- Unique - Przedmioty unikalne mają złoty kolor
- Crafted - Przedmioty zrobione przez gracza w kostce horadrimów mają kolor pomarańczowy

- Gold - czy ma pokazywać złoto (w pliku IDR.ini znajdując linijkę Ilosc_Golda= możemy podać tam ilość złota od jakiej ma nam pokazywać jeśli jest włączona opcja złoto. 0=pokaże nam każdą ilość złota)

Powyższe ustawienia znajdują się również w opcjach gry w trybie pvm

DODATKOWA FILTRACJA (crapy.txt):

W pliku crapy.txt możemy dopisać kody konkretnych przedmiotów, które nie będą wyświetlane po wciśnięciu "Alt". Zastanów się dwa razy jeśli nie znasz się na przedmiotach z Diablo 2.
Na końcu każdego trójznakowego kodu należy dodać spację. Kody oddzielamy enterami. Przykład wyłączający wszystkie mikstury życia i many:
Kod:
hp1
hp2
hp3
hp4
hp5
mp1
mp2
mp3
mp4
mp5


Kody wszystkich przedmiotów znajdziecie w tym temacie. Polecamy używanie opcji CTRL + F w przeglądarce.
(Podziękowania dla Modmakerów za stworzenie tak przydatnego tematu!)

NOWE DŹWIĘKI

Nowe dźwięki są dostępne tylko w trybie pvp.

-Prepare to fight - po wpisaniu przez 1 osobę/1 team "g"
-Play - sekundę po tym jak 2 osoba/2 team wpisze "g"
-Impressive - Jeśli zabijemy kogoś niewidzialnym pociskiem. Słyszy to tylko osoba której udało się zabić
-First Blood - po wpisaniu g przez 2 graczy/2 teamy i zabiciu pierwszej osoby
-Double Kill - po zabiciu 2 graczy w ciągu 5 sekund
-Triple Kill - po zabiciu 3 graczy w ciągu 5 sekund
-Monster Kill - po zabiciu 4 graczy w ciągu 5 sekund

PODZIĘKOWANIA

Specjalne podziękowania za nieocenioną pomoc przy tworzeniu modyfikacji należą się:

BishoYo
jaster (Cossack)
Nizari

oraz Administracji i Zasłużonym IDR

Opinie można wyrażać w tym temacie.
Ostatnio zmieniony przez SevenHeaven 2014-11-12, 13:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
doltnit 
Administrator



Konto na IDR: doltnit
Wiek: 31
Dołączył: 01 Paź 2011
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-11-11, 22:11   

Życzę wszystkim powodzenia i niech drop run wam sprzyja ;)
_________________
Niełatwo jest udzielać mądrych rad, lecz jeszcze trudniej umieć ich słuchać i do nich się zastosować.

Głupota jest zawsze wystarczająca, mądrość nigdy.
 
 
     
Bybzi__Bybzi 
t๏ק кєк


Konto na IDR: Mexicanstandoff
Dołączył: 08 Cze 2014
Wysłany: 2014-11-11, 22:48   

Propsy za inicjatywę.

Szybki przelot.

1 lvl - tp przez lokację w poszukiwaniu zejścia do kolejnej
2 lvl - magic immu - jak wyżej
3 lvl - jak wyżej
4 lvl - tutaj zmodyfikowani Panowie Nocy nie mają immu ale res dalej konkretny, nie ma sensu bić
5 lvl - wyklęty radny bodajże (modyfikacja Council) spore obrażenia fizyczne, Hydrę rzuca tylko Taranis, magic res jak wyżej więc pojedynczo dało radę ubić.
Taranis magic immu - ubiłem smitem.
Tarvos - jak wyżej.

Szafranowego Klucza już mi się nie chciało szukać, portal zawalony nakoksowanymi pindlami.
Zapewne uber quest zrobiony pod to by trzeba było wbić całą ekipą. Oby tylko nie było tak że wpadnie char z infi i nie będzie miał problemu z przejście bo to będzie pupa nie balans.

Drop w sumie nie wiem, z "rady" - crapy, z dwóch minibossów - po kluczu, trochę golda, rare items.
Do komnat symetrii na razie nie wbijam. :wink:

SevenHeaven napisał/a:
Zaleca się wyłączenie jakichkolwiek zmian działających w trybie -direct -txt (np. zmiana koloru run, etc.).

Dokładnie, nie pogra się w oknie (więc lipton), miałem nawet problemy jak odpalałem ze skrótu na pulpicie bez żadnych commands (-w, -ns, -skiptobnet) - wywalało po wejściu do portalu.
_________________
"Jest mi cie tylko żal. To takie ostatnie uczucie poniżej pogardy nawet." :567:

 
     
jaster 
aka Cossack

Konto na IDR: Cossack
Dołączył: 11 Cze 2011
Wysłany: 2014-11-11, 22:55   

Cytat:
Dokładnie, nie pogra się w oknie (więc lipton), miałem nawet problemy jak odpalałem ze skrótu na pulpicie bez żadnych commands (-w, -ns, -skiptobnet) - wywalało po wejściu do portalu.


sprawdź czy skrót jest napewno do diablo z modem bo mi normalnie działa na oknie
 
     
itemeczek 
Przywódca klanu PvMM
Członek PvMM


Konto na BN: itemeczek2/itemeczek4/itemeczek5/itemeczek6
Klan: PvMM
Konto na IDR: itemeczek
Wiek: 26
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-11, 22:58   

Cze, 1st :mrgreen:
Bardzo przytłaczające zmiany :O
Fajne i duże lokacje, bardzo zróżnicowane. Komnaty symetrii tylko mi się nie podobały :572: Ale wszystko kwestią gustu.
Jest bardzo dużo mobów :O Przy 8ppl to pewnie dobry (choć wymagający) sposób na expienie. Aż przypominają się ut expy na bn i fajna, panująca atmosfera.
Udany drop:


Reszta zmian też ok. Mod gr8 I r8 8/8
Oby więcej takich zmian, czego sobie i wszystkim życzę g:)

/edit
gra działa normalnie w oknie i ze wszystkimi dziwnymi parametrami, tak jak działała.
 
 
     
Bybzi__Bybzi 
t๏ק кєк


Konto na IDR: Mexicanstandoff
Dołączył: 08 Cze 2014
Wysłany: 2014-11-11, 23:05   

jaster napisał/a:
Cytat:
Dokładnie, nie pogra się w oknie (więc lipton), miałem nawet problemy jak odpalałem ze skrótu na pulpicie bez żadnych commands (-w, -ns, -skiptobnet) - wywalało po wejściu do portalu.


sprawdź czy skrót jest napewno do diablo z modem bo mi normalnie działa na oknie


Tak, reinstall dopiero pomógł. Pewnie burdel w plikach był. :|

Graty dropa i ukończenia questa.
_________________
"Jest mi cie tylko żal. To takie ostatnie uczucie poniżej pogardy nawet." :567:

 
     
Cuirassier 

Dołączył: 24 Cze 2014
Wysłany: 2014-11-12, 00:04   

w moim przypadku jak wgralem nowe pliki to nie musailem nic zmieniac, gra dalej dziala normalnei w okno jak dzialala ;]


mi sie bardzo podoba, ta gra jakby to powiedziec odżyła :D
_________________
Za młodu bądź piorunem, a na starość możesz zostać grzmotem.
 
     
fojtazz 


Konto na IDR: fojtazz
Wiek: 29
Dołączył: 25 Maj 2012
Wysłany: 2014-11-12, 21:43   Re: AKTUALIZACJA MODA IDR

SevenHeaven napisał/a:


Zakurzony Klucz + Zakurzony Klucz = Losowa runa w przedziale El - Gul


Szansa dla każdej runy jest taka sama czy te wyższe trudniej uzyskać?
 
 
     
itemeczek 
Przywódca klanu PvMM
Członek PvMM


Konto na BN: itemeczek2/itemeczek4/itemeczek5/itemeczek6
Klan: PvMM
Konto na IDR: itemeczek
Wiek: 26
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-12, 22:44   Re: AKTUALIZACJA MODA IDR

fojtazz napisał/a:
SevenHeaven napisał/a:


Zakurzony Klucz + Zakurzony Klucz = Losowa runa w przedziale El - Gul


Szansa dla każdej runy jest taka sama czy te wyższe trudniej uzyskać?


Taka sama.
 
 
     
SevenHeaven 
Seveniątko


Konto na BN: to wstyd
Konto na IDR: SevenHeaven
Wiek: 25
Dołączył: 03 Gru 2010
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-11-12, 22:53   

fojtazz napisał/a:
Szansa dla każdej runy jest taka sama czy te wyższe trudniej uzyskać?

Taka sama, czyli 1 do 25. To naprawdę łakomy kąsek :|
_________________

"No w życiu bym nie ograniczył pojmowania Twojej osoby do jednej szufladki : D"
-NightWolffik
 
 
     
Cuirassier 

Dołączył: 24 Cze 2014
Wysłany: 2014-11-13, 01:18   

jako, ze nie mutowalem wczesniej kluczy gdyz chcialem je zbierac....
i tak
nazbieralem lacznie 15 sztuk ;]
az postanowilem, ze jednak je polacze....
i tak
1 proba.... GUL
i tak
potem jakies eld, shael bach UM
i tak
a po UM znow GUL :D


mozna ? moszna :)
_________________
Za młodu bądź piorunem, a na starość możesz zostać grzmotem.
 
     
SevenHeaven 
Seveniątko


Konto na BN: to wstyd
Konto na IDR: SevenHeaven
Wiek: 25
Dołączył: 03 Gru 2010
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-11-13, 21:02   

Jakie są Wasze przemyślenia co do wypadających "Dusty Keys" (Zakurzonych Kluczy)?
Czy uważacie, że wypada ich za mało? Za dużo? A może jest w sam raz? Pamiętajcie, że zbytnie ułatwienie rozgrywki jest fajne tylko na krótką metę.
Jeżeli ktoś wykonywał już nowy Uber Quest i może się podzielić przemyśleniami na ten temat, to bardzo proszę :>
_________________

"No w życiu bym nie ograniczył pojmowania Twojej osoby do jednej szufladki : D"
-NightWolffik
 
 
     
Cuirassier 

Dołączył: 24 Cze 2014
Wysłany: 2014-11-13, 21:20   

jak dla mnie wszystko jest okej poza jednym :)

splesniale podziemia sa tak jakby zbyt ciasne, no ale nie ma co narzekac :)

odlotowo i kolorowo ! ;]

super rozgrywka gdy znudzi sie np event :)


co do zakurzonych kluczy to wypadaja w ilosci niezaduzo, niezamalo ;]

[ Dodano: 2014-11-14, 01:11 ]
wlasnei zrobilem z kolezka kolejna rudnke

1 lokacje rozlegle pieczary i swiatynie cala zrobilem :)
2 lokacja to tylko komnaty cale i miasto popiolow :)

lacznie zebranych : 11 zakurzonych kluczy

a klucze daly : fal, lum, IST, lum, ko,


wiec kluczy jak pisalem moim zdnaiem nie jest duzo ani nie jest malo a ja poraz kolejny mam farta w mutowaniu ich, gdyz wiem, ze ludziom sie trafiaja el, tal, thul, shael itp low runy.
_________________
Za młodu bądź piorunem, a na starość możesz zostać grzmotem.
 
     
bloodring 
Wyjadacz Classica

Konto na BN: Brak - powód: boty, dupowanie, cheaty
Klan: MG
Konto na IDR: Bloodring
Wiek: 30
Dołączył: 29 Lis 2008
Wysłany: 2014-11-15, 18:52   

Witam wszystkich. Nie byłem na bieżąco w kwestii moda. Moje pytanie brzmi, czy mod jest również aktywny w trybie Classic?
Domyślam się, że bez wgrania nowego MOD-a nie da się grać na IDR
 
     
Begrezen 
wszyszczy kłamio


Konto na IDR: Begrezen
Wiek: 103
Dołączył: 28 Cze 2014
Skąd: z jaskini
Wysłany: 2014-11-15, 19:40   

bloodring napisał/a:

Domyślam się, że bez wgrania nowego MOD-a nie da się grać na IDR


da się grać, bo np. mi nie działa ten mod i tak moge grać :(
_________________
Miszcz kierownicy
Pedobeary! Wszędzie pedobeary!
Pedobear smuta :(


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo