..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ama Psn PVM
Autor Wiadomość
Mizak 

Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2016-05-04, 14:45   Ama Psn PVM

1.Wstęp
2.Staty
3.Skille
4.Items
5.Progi i plecak
6.Merc
7.Zakończenie


1.Wstęp

Na początku wypada się przywitać i się przedstawić. Dzień dobry drodzy forumowicze. Jestem Mizak i jestem tak jak wy pasjonatem tej gry. Forumowicze z dłuższym stażem pewnie mnie kojarzą a tym z krótszym przedstawię się w tej strategii. Chciałem wam tutaj przedstawić strategię budowania amazonki psn PVM. Dlaczego?:
-bo takiej tutaj nie ma
-bo nawet na zagranicznych stronach są w większośći PVP a postacie PVM mające po 100k dmg są mało albo po prostu niegrywalne i służą w większośći do pochwalenia się wszystkim wokoło swoim dmg w okienku
-bo jest to postać mało popularna, jak mało przekonałem się kiedyś na ID realmie, gdzie usłyszałem takie coś: "Lol czym ty bijesz? Pakuj w furie noobie". I tak na stare lata zostałem noobem. Oczywiście słowo "bijesz" jest tu w zastępstwie słowa na literę "W".
W tym miejscu powinienem zachować się jak szef sztabu wyborczego parti politycznej i zareklamować tą postać w stylu:
-jest cacy a inne są be (cacy cacy bo moja)
-jest tania (oprócz tych berów, istów, vexa i ohma to relatywnie tak)
-jest nieśmiertlna ("no, no, stop summon noob!!! Aaaaa. No i dedłem przez nooba")
-jest efektywna (no przecież diabliki padają).
Ja jednakże jestem uczciwy, więc:
-czy jest cacy? Jest
-czy jest tania? Podstawowa wersja nie, wersja z tańszym itemsetupem tak.
-czy jest nieśmiertelna? Dobrza prowadzona pada bardzo rzadko.
-czy jest efektowna? Ta z lepszym itemsetupem jak diabli, ta z biedniejszym tak.
Przejdźmy do rozdziału drugiego.

2.Staty:
Szczerze mówiąć wszystkie opisy statystyk wyglądają tak samo bo w większośći wypadków inaczej się nie da.

a-Siła: Równe 107 punktów. Sporo będzie z przedmiotów więc nie musimy tutaj dużo dawać.
b-Dex: Równe 151. Duuużo ale taki dex req ma nasza broń. Plusy są takie, że będziemy mieć super blok, super AR i zwiększy nam się dmg.
c-VitaZe słowem życie zawsze występuje w parze inne słowo. Jakie? Ano "RESZTA". Vita jest na ogół istotne. Ale czemu tylko "na ogół"? Przeżywalność postaci melee zależy od: ll (na który wpływ mają ar, dmg i ias), resów, defa, bloku i punktów HP, gdzie punkty HP są na samym końcu.
d-Mana: Odkąd na półkach w sklepach pojawiły się mikstrurki many to dawanie w manę nie ma żadnego sensu (no chyba, że jesteśmy ES soso).

3.Skille:
Skille są według mnie najważniejszą rzeczą w grze. Można spaprać staty a mimo to idzie grać. Można nie mieć super itemów i dawać radę, ale źle rozdane skille potrafią zepsuć całą postać. Kiedyś kiedy jeszcze nie było rescpeców to trzeba było po prostu postać kasować i zaczynać od nowa.

a-Łuk i kusza:
Można było zastanowić się w wymaxowanie wymiatania. Koszenie immunów z łuku, ale po pierwsze nie będziemy nosić forti i dmg nie byłby rewelacyjny, po drugie znośny dmg zapewniłby tylko WF i trzeba by wklepać więcej siły a po trzecie byłby i tak problem z bossami. Odrzucone. Nie dajemy tu nic.


b-Oszczep i włoćznia:
Maksujemy trzy umiejętności: Zatruty oszczep (synergia do głównego ataku), oszczep zarazy (nasz główny atak) i (uwaga!!!) dziaba czyli po prostu dźgnięcie, każdy punkt dany tutaj zwiększa nieznacznie dmg ale znacznie AR. Ok, dmg nie powala na kolana, ale jeżeli współgra z innymi rzeczami to będzie to miazga. Dziabem kosimy bosów i immunów i idzie to bardzo szybko. W tym miejscu porozmawiajmy trochę o AR. Jak widzę w niektórych strategiach teksty typu "60 % AR jest wystarczający" to zaczynam się po prostu śmiać i od razu skreślam takową. Co pozwala przeżyć postaci melee? Życie? Ok, ale przede wszystkim LL. Od czego liczy się LL? Większość z was pewnie wie, że od damagu, niektórzy błędnie myślą, że od punktów HP. Wykradamy życie gdy trafiamy a trafiamy gdy mamy AR. Przykładowo jeśli zealot ma 2k dmg , 10ll i wykona 10 ataków przy AR 60% to wykradnie 1200 życia. Ten sam zealot z 80% AR wykradnie go 1600. 10 ataków z zeala przy fana trwa dosłownie moment. Dodajać do tego, że z dobrym AR szybciej padają moby i bossowie, że szybciej wchodzi CB i LT (oprócz smite oczywiście bo on zawsze trafia i może mieć AR w nosie) to "zaoszczędzone" 200 punktów życia kosztem AR może wzbudzić tylko salwę śmiechu. Przypomniała mi się taka o to rozmowa mojej bowki z pewnym barbem: "Ile masz life? -1 k- Lol ja 10 k- A jaki masz AR?- Tzn?- Średnia szansa na trafienie monstera- Średnia szansa na trafienie Baal 45%". Spuścmy zasłonę miłosierdzia na tą scenę.

c-Umiejętności bierne i magia:
Max krytyk (zwiększona szansa na podwójne obrażenia), doskonale współpracuje z dziabem, to co zostanie w Walkirię czyli naszą zaporę przeciw monsterom z fana na przykład. Walkirię zawsze rzucamy do przodu, jak zostanie z tyłu to recast. Walkiria potrafi przetrwać wszystkie fale na BR i odciąża naszego merca. Aha, zapomniałbym - obowiązkowo jeden punkt w przebijanie. Bardzo ważna umiejętność zwiększająca obszar działania oszczepu zarazy.


4.Itemy:
O itemach można godzinami: ,"jakie lepsze?", "a dlaczego te?", "ja bym tu zmienił" itp, itd. Ten zestaw, który tu przedstawię jest zestawem dla mnie idealnym, warto podkreślenia "DLA MNIE". Postać tak ubrana na 100% daję sobie radę i ma moją dożywotnią gwarancję. Oprócz tego podstawowego ubioru będe wymieniał tańszy ale również dobry. Z itemami jest jak z kostką rubika, wymienisz jeden element to musisz wymienić i drugi a czasami nawet trzeci. Całą sztuką jest dobrać go idealnie. Wiele itemów jest niewiadomo czemu gloryfikowanych chociaż ich noszenie osłabia postać a wiele sprzedawanych Akarze chociaż są naprawdę dobre. Bedę w tym dziale zamieszczał trochę uwag. Zaczynam więc.

a-Hełm: Nie będziemy tu pisać o super ama rare circach a napiszemy o najlepszym hełmie dla postaci melee a jest nim Andy Face i koniec i kropka, żadne shako. Jak widzę zealota czy bowę w shako to ogarnia mnie śmiech. Jak ma się do biedne shako do andy face? 10 dr plus w sumie 8 punktów do statystyk kontra 20 ias, ll, res na truciznę 70% i kopa do siły. No nijak się ma. Hełm ten ma jednak pewną wadę (esteci powiedzą, że dwie) a mianowicie te nieszczęsne -30 res na ogień (esteci powiędzą że jeszcze wygląd). Logicznie biorąc pasuje socketować ralem, ale w naszym przypadku nie trzeba. Resów będziemy mieć tyle, że te -30 żadnej różnicy nie zrobi i dlatego socketujemy je rbf psn. Zastępczo dla Andy Face ciężko znaleźć coś sensownego. CoA odpada ze względu na str req a żaden hełm nie da nam ias, ll, skilli i siły razem. W grę wchodzą na przykład gaza i skrzydło walkirii ( "OMG, jedno to jakieś zielone nie wiadomo co a drugie toż to zwykły garnek"- to znowu esteci). Gaza kusi double leechem i dr-em zaś walkiria skillami i frw. And the winner is .... GARNEK bo w naszym przypadku z dobrym defem i z max blokiem skill>dr.

b-Klata: . Tutaj będzie o zbroi o której pewnie większość z was myśli czyli o Bramblu (zwanym kolcem). Oprócz zwiększenia psn dmg zapewnia on nam dwie równie ważne jeżeli nie ważniejsze rzeczy- niweluje - fire res z andy face i daje nam istotny fhr. Oszczędniejsi powinni zdecydować się (nie, nie na vipera) na pokój w lekkiej zbroi z dobrym defem czyli na przykład w dusku. Pokój jest tani i podbija nam dmg a oprócz tego fhr i daje resa na zimno. Nie będziemy pisać tutaj o Lion Hearcie bo stracimy przez niego na psn dmg i musielibysmy odzyskać go gdzie indziej a wtedy posypałaby się cała układanka.

c-Oręż: Nie będziemy tutaj pisać o super rare oszczepach typu: 2java, 2 ama skill, 40ias, 18 ed a napiszemy o tytkach i to KONIECZNIE upg. Podkreśliłem słowo koniecznie, gdyż nasza siostra light może je upgradować a my niestety musimy. Musimy by dmg z dziaba był średni a nie komiczny. Dlatego potrzebujemy te 107 siły, gdyż tyle wynosi str req upg tytanów. Zastępczo magiczne oszczepy + java sk i najlepiej z iasem. Muszą one też mieć oczywiście jak najlepszy dmg fizyczny.
d-Tarcza: Tarcza dla kozaka ma zapewnić dobry blok, dobrego defa i duuużo resa. Jest to oczywiście Sanktuarium w trolim gnieździe ( "OMG a nie lepiej hyperiona?" - ech to znowu esteci). Można dać hyperiona, który co prawda wymaga więcej siły ale upg tytki dołożą 20 punktów (nie będziemy jechać na str bugu) i wtedy braknie do hyperiona tylko jednego punkcika. Zastępczo bierzemy (Nie, broń Boże nie ducha. Duch dla melee postaci do crap, wymaga dużo siły i nie ma z nim szans na dobry blok.) mosera. Tarcza niedoceniana a jest zaraz po sanktuarium i obok Storma najlepszą tarczą dla wojownika. Ma ona bardzo dobry blok, nice def, 25@res i co najważniejsze dwa soxy. W te oto otwory wkładamy dwa diamenty i jest naprawdę bardzo dobrze.
e-Pas: Nie będziemy tutaj pisać o super craft beltach a napiszemy o najlepszych pasach dla wojowników. Takowe są dwa, czyli nosferat i dungo. Prawdziwy i zarazem mądry wojownik wybierze ten pas, który da mu to czego on potrzebuje a naszej wojowniczce potrzeba ias-u i dlatego nosferat>verdungo. Dodatkowo dostaniemy ll i siłę pozwalająca łatwiej unieść upg tytyki. Dla oszczędniejszych oczywiście polecane są stringi , jest dam i dr i ll, stringi zawsze są w modzie. Zapomniałem o razorze jest to super pas pozwalający czyścić robacze gniazdo czy ułatwiać grę na rzece płomieni. Warto mieć w skrzynce.

f-Buty: Nie będziemy tutaj pisać o super rare triple res butach a napiszemy o butach, które idealnie zgrają nam się z dziabem. Będziemy mieć dobry ias, dobry ar i cb, które dają goresy pozwoli bossom szybciej schodzić z tego świata. Zastępczo gobliny.
g-Rękawice: . Będziemy tu pisać o rare, magic glovsach +java sk najlepiej z dodatkami, ale uwaga, gdy będą miały +ias to możemy wtedy ściągnąć nosferata i ubrać dungo ("możemy" nie oznacza, że musimy). Dlaczego nie trangi? Bo +psn dmg z trangów aż tak bardzo nie przebija +3 java sk na przykład ( do czasu założenia brambla, psn dmg z trangami jest nawet mniejszy niż z rare glovesami) a poza tym rare czy magic rękawice wzmacniają nam dziaba. Dla oszczędnych trangi ofc.

h-Biżuteria:Nie będziemy tu pisać o super craft ringach a napiszemy pierścieniach, które z reguły ubierają postacie melee czyli ravena (ubierają go też casterzy co czasami jest bez sensu, bo po co on na przykład psn necrowi z setem tranga, który cbf ma z pasa? AR-u on nie potrzebuje a dexa i manę może dobić byle jakim rare ringiem albo talikiem) i BK co jest oczywiście jak najbardziej słuszne. Dla biedniejszych proponuje rare ringi z dexem, plus do min max dmg czy resami.
Amulety do wyboru są dwa czyli kot i lord, bo tylko one mają 20 ias-u. Kot kusi dexem i frw, zaś lord skillem (psn dmg), zabójczym uderzeniem (wspaniale działa z dziabem) i resem light (błyski będą mniej groźne. Bierzemy Lorda. Dla biedniejszych Etlisz lub Mahim.

5.Merc: Z mercem niespodzianek nie będzie (przynajmniej na razie bo jedna będzie). Bierzemy pana z piką z poziomu koszmar z umiejętnością obrona. Ma on aurę święty chłód co znacząco pomaga przy bossach i imunnach. Co mu ubierzemy?
Głowa: gaza shaeled (najlepsza byłaby eth, ale niekoniecznie)- ma tutaj i dr i ll co pozwala mu dłużej przetrwać.

Zbroja: Duriel, nie musi być upg ale wkładamy do niego (jeżeli mamy jak wiercić) klejnot 15 ias.
Broń: I tu będzie ta niespodzianka. Ubieramy mu upg sidła kelpie w które koniecznie dajemy amna a jak nie mamy socketowanego duriela to shaela. Co takiego mają, że są podstawowe? Oprócz dodatku do życia i resa na ogień (panowie jadu smażą ogniem i bardzo często mają psn res) to mają spowolnienie celu 75%. Nasz dziab z cb, aura święty chłód i spowolnienie bossa dają super kombo.
O zamiennikach nie pisze, jeżel już koniecznie muszę to kira, shaft i żniwiarz.

6.Progi i plecak Tu będziemy wyjaśniać po co zbieraliśmy ten IAS a mianowicie dlatego, że tableka ias dla dźgnięcia z matriarchalnym oszczepem wygląda tak:
Postać Amka
Broń Matriarchalny Oszczep / Matriarchal Javelin
Umiejętność Dźgnięcie
IAS Klatek na Sekundę Ataków na Sekundę
0 % 8 3.1
2 % 7.5 3.3
7 % 7 3.5
15 % 6.5 3.8
24 % 6 4.1
40 % 5.5 4.5
63 % 5 5
99 % 4.5 5.5
168 % 4 6.2
395 % 3.5 7.1
Przekraczając 40% ias-u wbijamy na w miarę znośny ias dzięki czemu z bossami idzie lepiej. A przekraczamy go dzięki 20 ias z Andy Face, 20 ias z Lorda i 10 ias z nosferata. Czemu ten próg akurat? Bo mieliśmy 40 ias z Andy i Lorda i grzechem byłoby go nie przekroczyć (dlatego nosferat), a te trzy itemki i tak nas nie osłabiają a wręcz przeciwnie- są nam potrzebne.
Z FHR dla amki wejdziemy na próg 6, który wymaga 52 fhr, 50 mamy z Brambla i 20 z santuarium więc go przekraczamy, następny próg jest 86 i można dołożyć jedno gc z 12 fhr i jeden sc z 5fhr.
W plecaku oprócz sc 5 fhr i gc 12fhr byłoby idealnie gdyby był anni, torch i skillery +java. Idealny świat jednak nie zawsze istnieje i dlatego najważniejsze są itemki dające do dexa dające ar i dmg oraz + max dmg. Mogą być też z resami, gdyby jakimś cudem ich brakło. Jeżeli mimo wszystko będziecie chcieli jechać na str bugu to pasuje dodać taliki + str (tak, tak- dla estetów pod hyperiona).
7.Zakończenie:
Docieramy pomału do końca. W tym miejscu oczywiście powinienem zachwalać moją postać, ale z biegiem lat i z moim doświadczeniem wiem, że dobra postać obroni się sama. Mogą wystapić w tej strategii niedopatrzenia (jak na przykład z przebijaniem o którym sobie przypomniałem w ostatnim momencie) więc oczywiście proszę mi je zgłaszać jak wystąpia. Szczerze mówiąc to gdy kończyłem jakiś rozdział, to zaraz sobie przypominałem coś i wracałem do niego z powrotem, ale tak to mógłbym robić cały czas i wtedy musiałbym wydać tą strategię w postaci broszury albo co gorsza podręcznika. Czekam na wasze merotyryczne oceny i zapraszam do merytorycznej dyskusji. Do zobaczenia :)
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
Ostatnio zmieniony przez Mizak 2016-05-08, 22:48, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2016-05-04, 19:26   

Szczerze? Nic odkrywczego, sam zawsze wolałem budować javkę w poisony niż lightningi. No, ale fajnie, że coś napisałeś :)

Tu temat jak przechodziłem grę single player, aż się łezka w oku kręci:

http://diablo.phx.pl/foru...der=asc&start=0
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
Mizak 

Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2016-05-04, 19:58   

I pewnie robiłeś ją pod dziaba i z takim itemsetupem? Przeczytałeś w ogóle tą strategię? Jest ona innowacyjna a ty piszesz, że nie napisałem nic nowego :)
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2016-05-04, 21:08   

Obishedo napisał/a:
Szczerze? Nic odkrywczego

Taa, bo co druga strategia dla amazonki, to właśnie java pod psn...
A przejście singla na CL, to jednak coś innego, nawet jeśli również bazowało na trujących oszczepach.


Mizak, strategia wygląda fajnie, chociaż brakuje save, żeby zobaczyć jak taka amka radzi sobie w praktyce.
I jeszcze takie pytanie: czy myślałeś o tym, żeby jako pasek wziąć Razora zamiast Dungo?
Nie mam zbyt dużego doświadczenia z psn javkami i ciekaw jestem co sądzisz o 100-procentowym piercingu, który sprawdza się w przypadku javek light.
 
     
ASX76 

Konto na BN: Atlantyd
Dołączył: 12 Maj 2006
Wysłany: 2016-05-05, 23:52   

Moim zdaniem Sanktuarium Gerke jest lepszą tarczą od Mosera. Ma lepszy blok, def i zmniejsza obrażenia, zarówno fizyczne, jak i magiczne. Co prawda ma mniejsze resy, ale można socketować, jeśli już ktoś koniecznie need. Ponadto przywraca życie ;)

Sidła Kelpie spowalniają cel o 75%, a nie o 70%. Fajna broń dla merca na bossów. Szczególnie Baal robi się mało ruchawy :P
 
     
Mizak 

Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2016-05-06, 02:16   

ASX76 napisał/a:
Moim zdaniem Sanktuarium Gerke jest lepszą tarczą od Mosera. Ma lepszy blok, def i zmniejsza obrażenia, zarówno fizyczne, jak i magiczne. Co prawda ma mniejsze resy, ale można socketować, jeśli już ktoś koniecznie need. Ponadto przywraca życie ;)

Sidła Kelpie spowalniają cel o 75%, a nie o 70%. Fajna broń dla merca na bossów. Szczególnie Baal robi się mało ruchawy :P


Str req sanktuarium gerke jest jednakże duużo większy niż mosera a redukcja obrażeń 11-16 nie jest duża. Jest to oczywiście alternatywa. Moser jest lekki i ma dwa sockety co pozwala niesamowicie podbić resy.

Z sidłami kelpie mój błąd, pamięć czasami zawodzi. Bardzo dziękuje, już edytuje.

[ Dodano: 2016-05-06, 02:22 ]
Sarevok92 napisał/a:

Mizak, strategia wygląda fajnie, chociaż brakuje save, żeby zobaczyć jak taka amka radzi sobie w praktyce.
I jeszcze takie pytanie: czy myślałeś o tym, żeby jako pasek wziąć Razora zamiast Dungo?
Nie mam zbyt dużego doświadczenia z psn javkami i ciekaw jestem co sądzisz o 100-procentowym piercingu, który sprawdza się w przypadku javek light.


Save wrzuce niebawem, wróciłem do gry po X latach, teraz buduję kolejną wersję tej amki na idr, jak skończę zamieszczę ofc. Razor jest fajny ale przede wszystkim używam go w robaczym gnieździe i czasami na kładkach na rzece płomieni. Pozwala szybciej czyścić. Oczywiście edytuje i go zamieszczam. O takie właśnie konstruktywne uwagi prosiłem w zakończeniu. Dziękuje.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
ASX76 

Konto na BN: Atlantyd
Dołączył: 12 Maj 2006
Wysłany: 2016-05-06, 19:36   

Mizak napisał/a:


Str req sanktuarium gerke jest jednakże duużo większy niż mosera a redukcja obrażeń 11-16 nie jest duża. Jest to oczywiście alternatywa. Moser jest lekki i ma dwa sockety co pozwala niesamowicie podbić resy.





Za to szansa na blok w przypadku Gerke jest wyraźnie większa -> 75% (w przypadku amy), podczas gdy Moser ma 62%. Def również na korzyść tej pierwszej tarczy. A jednego socketa też można zrobić i zwiększyć resy ;)


Czy nie lepiej zamiast Bramble (który w sumie wcale niekoniecznie musi wyjść bliski perfekcji...) dać Forti, która wspomoże fizyczny dmg? Jakby nie patrzeć, to jednak drzewko psn mamy rozbudowane i przydało by się wzmocnić fiz. obrażenia.
 
     
Mizak 

Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2016-05-07, 02:23   

Musiałbyś wrzucić w Gerke hela i wtedy byłaby z lepszym blokiem i defem ale gorszymi resami. Dla mnie przy tarczy liczą się : resy, lekkość i blok ofc. Zobacz na lvl req, żeby nosić gerke musiałbyś przy 44 lvl wbić już 133 siły a moserka przy 31 levelu ubierasz lekko i przyjemnie. Idąc twoim tropem to przecież jak ktoś chce to może wrzucić elda w mosera. Jak ma dobre resy to wystarczy jeden diament i eld na przykład. 2 sox to 2 sox. Oczywiście nie mogę nikomu Gerke zabronić nosić bo bez wątpienia jest bardzo dobrą tarczą.

Nieee, Bramble uzupełnia psn dmg na tyle, że monstery szybciej padają. Większość lokacji czyścisz trutką na tyle, że nawet monstery nie zdążą "a" powiedzieć. Atak fizyczny (dziab) jest przede wszystkim na bossów a tu robotę załatwia CB.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
ASX76 

Konto na BN: Atlantyd
Dołączył: 12 Maj 2006
Wysłany: 2016-05-07, 10:02   

Mizak napisał/a:
Oczywiście nie mogę nikomu Gerke zabronić nosić bo bez wątpienia jest bardzo dobrą tarczą.

Nieee, Bramble uzupełnia psn dmg na tyle, że monstery szybciej padają. Większość lokacji czyścisz trutką na tyle, że nawet monstery nie zdążą "a" powiedzieć. Atak fizyczny (dziab) jest przede wszystkim na bossów a tu robotę załatwia CB.



1. Przekonałeś mnie :) Co do Mosera, rzecz jasna ;)

2. CB masz tylko z butków... Z całym szacunkiem, ale jak na me kaprawe pirackie oko jest to znacznie za mało ;) Cóż to bowiem było 15%... No, chyba że czegoś nie zauważyłem ;)

A co z mobkami odpornymi na trutki, hę? ;)


P.S. Dawaj Pan jeszcze jakąś strategię :)
 
     
diabloel 


Klan: SoV
Konto na IDR: diabloel
Wiek: 103
Dołączył: 20 Cze 2014
Skąd: Woodstock
Wysłany: 2016-05-07, 11:08   

Ciekawa strategia jak będziesz chciał mogę ci zrobić ta amke w hero editorze i wysłać save do ściągnięcia .
_________________
"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać."-Suzanne Collins
 
 
     
Mizak 

Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2016-05-07, 22:42   

ASX76 napisał/a:
.




2. CB masz tylko z butków... Z całym szacunkiem, ale jak na me kaprawe pirackie oko jest to znacznie za mało ;) Cóż to bowiem było 15%... No, chyba że czegoś nie zauważyłem ;)

A co z mobkami odpornymi na trutki, hę? ;)


P.S. Dawaj Pan jeszcze jakąś strategię :)


CB rzędu 80% to jest potrzebne na ubery dla smita.15% przy dziabie (jest to seria), przy dobrym ias-ie i ar działa tak, że praktycznie co kliknięcie myszki cb wchodzi. Dodając jeszcze do tego, że boss jest spowolniony (75%) wszystko jak najbardziej gra. Przez lata grania tą postacią próbowałem różnych rozwiązań, od wilhelma na głowie merca (bossy padały szybko , ale gorzej było z mobami) na łuczniczce ze strzałą zimna i Wiarą w łapie kończywszy. Ten merc co jest jednak jest najlepszy.

Na psn imunny jest dziab, merc i walkiria. Nie ma z nimi żadnych problemów.

[ Dodano: 2016-05-07, 22:44 ]
diabloel napisał/a:
Ciekawa strategia jak będziesz chciał mogę ci zrobić ta amke w hero editorze i wysłać save do ściągnięcia .


Też dałbym radę to zrobić, ale planuje zbudować do końca tą postać tu na IDR i po prostu wtedy save wrzucić. Dzięki za chęci.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Dunmer 
COYI


Konto na IDR: dunmer
Wiek: 23
Dołączył: 29 Cze 2013
Skąd: Niebko Terror
Wysłany: 2016-05-09, 17:59   

Jak się ma taka java do tej na błyski? Tzn. co może, a czego nie? Bom ciekaw :D

#Edit
sprawdziłem na perf eq na singlu (HE pomógł)

70ias 70fhr 40frw 15cb
Dziab bardzo szybki.

DMG:
62k na oszczepie zarazy, 73k na zatrutym oszczepie (bez rbfow), 64k / 75k z rbfami.
* 4 skillery, anix i torch, lord, nosferat, tyty, andy, sanctu, goresy, raven + bk, rare glovsy 2/20 + mods

Jeśli zaś na switch weźmie się dw+spirit, wtedy można szybko zrobić 2x switcha i dmg z truty się doda, jak u Rabbies (Thx za pomysł Drzazgul).

Także ten, nawet ciekawa :D Musiałbym nią trochę więcej pograć, jednak denerwuje troche cooldown z zarazy :C No i resy trzeba dopakować talikami, ale to już nie problem.

#Edit2

Trzeba czekać. Długo. Nawet z dziabem, 1,5k dmg z dziaba?
Necro wydajniejszy się wydaje.
_________________
Nie chwalcie sie dropem, bo zostanie znerfiony!
 
     
Mizak 

Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2016-05-10, 15:45   

Dunmer napisał/a:
Jak się ma taka java do tej na błyski? Tzn. co może, a czego nie? Bom ciekaw :D

#Edit
sprawdziłem na perf eq na singlu (HE pomógł)

70ias 70fhr 40frw 15cb
Dziab bardzo szybki.

DMG:
62k na oszczepie zarazy, 73k na zatrutym oszczepie (bez rbfow), 64k / 75k z rbfami.
* 4 skillery, anix i torch, lord, nosferat, tyty, andy, sanctu, goresy, raven + bk, rare glovsy 2/20 + mods

Jeśli zaś na switch weźmie się dw+spirit, wtedy można szybko zrobić 2x switcha i dmg z truty się doda, jak u Rabbies (Thx za pomysł Drzazgul).

Także ten, nawet ciekawa :D Musiałbym nią trochę więcej pograć, jednak denerwuje troche cooldown z zarazy :C No i resy trzeba dopakować talikami, ale to już nie problem.

#Edit2

Trzeba czekać. Długo. Nawet z dziabem, 1,5k dmg z dziaba?
Necro wydajniejszy się wydaje.


Pytanie 1: Java bez infi i gryfa nie istnieje a tą javka na IDR na 6X levelu w średnim itemsetupie (wiedza, pokój, tytki nie upg, przysięga starożytnych, nosferat, goresy, rare gloves 3 java, lord, raven i krasnal, bez anni, torcha, skillerów itp) ganiam spokojnie po hellu bez żadnych problemów.

Pytanie 2: Bawiłem się z death webbem ale swojego czasu na PvP (oczywiście całkiem inny build). Tu i tak mi monstery padają , więc na PvM nie jest to aż tak istotne.

Pytanie 3: Necro czyści lepiej monstery ale przy Bossach Psn Java>Necro i wiem co piszę bo w ciągu 15 lat grania w tą grę grałem już wszystkimi możliwymi charami w każdym możliwym itemsetupie. Może nie brzmi to skromnie ale jeśli chodzi o tą grę to jestem naprawdę ekspertem a moje doświadczenie jest nie chwaląc się ogromne.

Pozdrawiam.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo