..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: diabloel
2016-11-30, 18:18
IDR PvM dyskusja
Autor Wiadomość
Eczek 


Wiek: 31
Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 2016-11-27, 11:56   

wypowiem sie co do barba ogolnie zrobilem sobie WW pvm opcje

botd w grzmiącym kafarze 60%cb 65%ds dmg full inv ar max hp talikow z ww na mocy od merca 18k na 1ppl daje rade izi wszedzie

da sie odczuc roznice jednak to do konca jeszcze nie jest to proponowalbym zwiekszyc jeszcze dmg z WW
_________________
 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 22
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2016-11-27, 15:32   

Moim zdaniem szkoda nerfić u necia to, co ma w "czystym" Diablo, chociaż wiem, że ce zawsze było za dobre :-P Ale do tego każdy przywykł, poza tym, na ppl4+ solo bez infi nie jest już taki kozacki.
Magowie... cóż nie gram w ogóle, to nie wypowiem się w ich kwestii.
Co do klątw... sami dobrze wiecie, że w większości używa się ampa i lr, rzadziej life tap i decrip, ewentualnie można coś próbować z resztą, ale po co :-D
Zmiana niektórych klątw to imo ciekawy koncept.

Edit: W sumie, to zaczyna mnie nachodzić ochota na wrócenie do gry, jakiś miesiąc przerwy chyba wystarczy...
Pala przyboostować można, to fakt, 1,5 roku nim nie grałem ;-)
Ogólnie to melee postacie na tych trudniejszych eventach miały trudny żywot :-D
 
     
tomekelk23 

Konto na IDR: tomekelk23
Wiek: 29
Dołączył: 04 Wrz 2016
Wysłany: 2016-11-28, 13:41   

takie male udogodnienie gram necrem i tak się zastanawiam od pp 5 zaczynają sie problemy żeby swobodnie grac ale jak ktoś jest uparty i ma dużo czasu żeby grac to i pociągnie pp8 :D sam tak grałem ale teraz kwestia która mnie irytuje to non stop co nowa gra tworzenie armii nie można by było zrobić żeby summony czy to necro czy druida przechodziły na następną grę? :D wtedy szybciej do farmienia można by było przechodzić :D a kwestia magów gram nimi i z infi robią czystkę diablo na hell pp 5 pada w ciągu kilku sekund nerf konieczny
 
     
Nozgoth 

Konto na IDR: Nozgoth
Dołączył: 22 Maj 2015
Wysłany: 2016-11-28, 17:26   

mam zdanie jak kolega @Kopersky, poza tym dzis wybieraja necra do nerfa a jutro komu sie dostanie? nastepna postac? czy po prostu komus sie znudzilo grac necro i bedzie robil eksperyment bo przeciez nim nie bedzie gral a ma mase innych wykokszonych postaci wiec moze sobie na to pozwolic^^ (przez ok miesiac expilem/ubieralem necro zeby w ogole moc robic sam eventy z zamulaniem a teraz sie komus odmienilo i ja mam marnowac czas na zbieranie itemow i ubieranie postaci, ktora jest "w modzie" ?!??!)

co do zmian to może pod dyskusję, czy bylaby ok nowa recepta np

- 5pgm tego samego rodzaju w kostce => zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "5"

- zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "5" + zwoj tele => 5 kamykow jak na poczatku

- 2x zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "5" => zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "10"

- zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "10" + zwoj tele => 2x zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "5"

mozna by to robic jedynie z kamykami tego samego rodzaju, a w duzym stopniu ułatwiłoby handel/magazynowanie
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2016-11-28, 17:45   

Hahaha, karti zaczął myśleć o nerfie necra i już jest wielki sprzeciw, bo praktycznie każdy ma na swoim koncie explomancera :D
A tak na poważnie, to bym uznał ten nerf tylko pod warunkiem, że można by było swobodnie nim grać na ppl1-8, czyli bez buga z ce. Ale to wymaga pewnie code edit więc nikt tego nie ruszy...
Nozgoth napisał/a:
- zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "5" + zwoj tele => 5 kamykow jak na poczatku

Jedna uwaga, może być po prostu tak:
bump napisał/a:
- zestackowane kamyki (1 slot) ze znaczkiem "5"=> 5 kamykow jak na poczatku
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
tomekelk23 

Konto na IDR: tomekelk23
Wiek: 29
Dołączył: 04 Wrz 2016
Wysłany: 2016-11-28, 19:56   

ja tam uważam ze jak nerfic to tylko i wyłącznie to co zbuffowali i nic więcej zauważcie ile nekrosów się narobiło odkąd go zbuffowali. (sam przerzuciłem się na nekro) ale jak znerfią to co było w grze od początku to będzie strzał w kolano i podejrzewam ze większość osób przestanie grać na realmie w tym pewnie i ja bo pomału robi się tu cyrk w stylu blizzarda pierw ulepszają potem zmieniają i tydzień grasz soską bo jest koks następnie nekro druid zabójczyni amazonka barb i tak w kółko wątpię by się komuś chciało zmieniać styl gry co tydzień :D dla nekro należy się nerf w postaci obniżenia dmg magów i tylko to dziękuje
 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 22
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2016-11-29, 08:40   

Chyba mnie za bardzo fantazja ponosi, ale...
Aury paladyna można zmienić w ten sposób, że mają część pasywną i aktywną.
Pasywnie jest to aura, aktywnie jakiś nowy skill, np święty ogień aktywnie tworzy pojedynczy aoe fire dmg.
Raczej takie zmiany już za bardzo by ingerowały w grę, ale wspomnieć wypadało :-D

Edit: Aha, wiedziałem, że czegoś zapomniałem ;-)
Gdy efekt aktywny aury zostanie zużyty, wprowadzony byłby cooldown z 5 sekund. Zapobiegłoby to nadużyciom skila.
Cd tylko na aury, resztę skillsów można używać.
Nie można spamić aktywowaniem aury jedna po drugiej, cd jest dzielony / każda aura ma 10 sec + cd.
Ostatnio zmieniony przez boski2 2016-11-29, 12:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2016-11-29, 09:09   

Ja bym chciał wszystkie dotychczasowe zmiany w jednym poście, ładnie napisane, a nie taki burdel i tworzenie piętnastu tematów o dupie marynie, bo prywatny folwark ma fantazję. Rw, Sety, patche, mody, lista wszystkich zmian, uber q. A nie że obecnie nowe rw znajdują się w polowie tematu o nowym uber kłeście. Serio? Jest taka frekwencja na rilmach, że pięć lat temu mogliście pomarzyć o tym po roku od resetu.
Druga rzecz - gra zamienia się w cyrk, fajnie ,ze sa zmiany, ale jak macie coś poprawiać co dwa dni, to może po prostu dłużej nad tym posiedźcie a nie robicie ze stabilnego serwera bete jakiegoś moda.
Trzecia - ostatnio sobie druta summona testuje idąc na piechotę wszystkie akty, fajnie sie gra i może aż za łatwo, ale nie o tym. W drzewku przywołań np przy niedźwiadku jako synergie jest napisane: przywołanie wilka/ upiornego wilka. Jakies konkrety? Jakieś konkrety co ile włożonych pkt dostane nowego miśka? Tych informacji brakuje. Btw - tu juz moja niewiedza raczej - czemu dębiak nie zwieksza życia przywołanych stworzeń? Przynajmniej w okienku nic sie nie zmienia.
 
 
     
pogralbym 
ex mikam_sox

Konto na IDR: mikamcc
Dołączył: 13 Paź 2016
Skąd: Kurast
Wysłany: 2016-11-29, 10:13   

@Arakiel w pełni popieram, szczególnie pkt 1 i 2.

btw punkt pierwszy był już obiecany (niedoczekanie nasze) a sytuacja opisana w punkcie drugim podobno nie ma tutaj miejsca (zapewne :v)
Karti napisał/a:
Oceniam słowa typu "wprowadzane są na szybko", "nie do końca przemyślane", "nieprzetestowane", które notabene, nie mają tutaj absolutnie racji.


Jak dla mnie nie ma o czym dyskutować (a w szczególności o mieszaniu w kolejnych skill'ach) dopóki te kwestie nie zostaną uregulowane.

I moja osobista wycieczka - tym bajzlem spowodowanym wprowadzanymi zmianami i nie dokumentowaniem tego zbiorczo w jednym miejscu (strona realmowa wydaje się być idealnym miejscem) to chyba chcecie odstraszyć potencjalnych nowych graczy.

Edit: Mam dwie propozycje co do powyższych:

Do punktu 1 - po prostu zajmijcie się tym. Może wśród graczy znajdzie się ktoś, kto dysponuje czasem i chęciami żeby przeczesać forum i stworzyć początkowy szkic wszystkich wprowadzonych zmian, na którym następnie administracja/mod team będzie mógł pracować, żeby stworzyć wersję finalną.

Do punktu 2 - skoro dysponujecie dwoma GS'ami to może je przeorganizować i G2 byłby serwerem produkcyjnym, czyli stabilny patch bez bug'ów, na który kolejne zmiany wprowadzane byłyby dopiero po przetestowaniu ich przez graczy na serwerze G1, który stałby się serwerem uat. Przeorganizowanie (lub nie) serwerów poprzedzone ankietą wśród graczy
 
     
Pino 

Konto na IDR: Pino_007
Dołączył: 26 Lis 2016
Skąd: LOOBLYN
Wysłany: 2016-11-29, 12:19   

Na razie przychodzi mi do głowy kilka rzeczy. W ogóle melee chary mają w tej grze pod górę, dlatego cieszyłby się z podkręcenia barba.
1. Marzy mi się ww jako prawdziwy atak obszarowy, który wreszcie skutecznie kosiłby duże skupiska mobów. Teraz, jak wiadomo, zmienia się tylko animacja, a i tak dalej tłucze się swoją zwykłą bronią. Zmiana czegoś takiego jest w ogóle możliwa? Boost dmg z ww też mile widziany.
2. Prosiłbym o podkręcenie podwójnego rzutu, żeby wreszcie funkcjonalny był build na throwera. Przy okazji miłe byłoby usunięcie laseratorowi szansy na wystraszenie przeciwnika. Strach i amp wzajemnie się znoszą co dwie sekundy, co doprowadza mnie do szału (nie mylić z frenzy :) ).
3. To samo tyczy się zawołania bitewnego. Zwiększyć dmg bazowy i od synergii, ustalić stały koszt many. I można by było pograć takim cudakiem jak tenor. :mrgreen:
 
     
Eczek 


Wiek: 31
Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 2016-11-29, 14:35   

co do barba to zrobiony pod WW z dobrą bronią daje rade juz na ppl1-ppl2 chyba ze faktycznie ma dorównywać innym postaciom to nadal zwiekszenie obrazen z ww jest pożądane szal bitewny nadal kuleje i to mocno nie oplaca sie po prostu robic barba na szal bo ww bije go na leb

dodalbym natomiast do pasywnych mistrzostw danej broni druzgocące uderzenie szansa 1% na dodany pkt czyli w przypadku wymaxowania skilla dodawalby 20% cb
_________________
 
     
Sauc 
True way to Diablo

Konto na BN: *Saucerhead/*Sauc
Klan: Warriors of Doom
Konto na IDR: *Sauc
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2015
Wysłany: 2016-11-29, 17:47   

Zabójczyni również powinna dostać większy boost w mistrzostwie szponów. 1% CB na lvl skilla - ciekawa opcja.

Dodatkowo jestem za umożliwienia wykonania słów runicznych 2-3 socket których w szponach wykonać nie można.

Trzecia sprawa: delay lotu smoka po rzuceniu cienia.
_________________

 
     
Zglena 
Coco Jumbo!


Konto na BN: Brak?
Konto na IDR: Zglena
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2007
Wysłany: 2016-11-30, 04:45   

Sauc napisał/a:
Zabójczyni również powinna dostać większy boost w mistrzostwie szponów. 1% CB na lvl skilla - ciekawa opcja.

Dodatkowo jestem za umożliwienia wykonania słów runicznych 2-3 socket których w szponach wykonać nie można.

Trzecia sprawa: delay lotu smoka po rzuceniu cienia.


1.

Full synergie i średni eq (ciekawych zapraszam in game). Dalej myślisz że wymaga boosta? :wink:
Imo nerfik na feniksa o jakieś 20% dmg bo eventową rzekę na pp2 czyści na 4 hity (3 ładunek i dragon tail na wyładowanie). Gdy mamy merca z infi to sieje absolutne zniszczenie.

2. TO! Asska bardzo cierpi przez możliwość zrobienia sensownych 2 rw, pomijam oczywiście te najnowsze bo to abstrakcja.

3. Przydatne.

Dodałbym także jeśli to możliwe usunięcie pełnej animacji meteoru z feniksa. Tzn bez zaznaczenia obszaru, w który uderzy. Po prostu cios kończący i już leci meteor + zmniejszenie jego dmg o 1/3 w takim wypadku.

PS. Feniks sinka ujęła moje serce od pierwszego hita na 3 kulkach.

PS 2. Dobrze by było naprawić łączenie się ładunków różnych ataków. Chodzi o sam cobra strike aby ten nie negował ani nie był negowany innym skillem z ładunkami, bo możliwość połączenia feniksa z kolejnymi fistami 3 żywiołów było by kompletnym absurdem (spokojnie wyciągnie kilka set tysięcy dmg) pozwalającym na zabijanie na 1 hita nawet największych koksów z hard eventów :D
 
     
Sauc 
True way to Diablo

Konto na BN: *Saucerhead/*Sauc
Klan: Warriors of Doom
Konto na IDR: *Sauc
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2015
Wysłany: 2016-11-30, 12:27   

Nadal myślę, że "mistrzostwo szponów" wymaga boosta.
Dlaczego barbarzyńca, który jako postać mogąca używać znacznie potężniejszych broni jak dwuręczne miecze i topory nie wspominając o młotach, ma większe obrażenia w mistrzostwie broni niż zabójczyni?
Dla porównania "mace mastery lvl 20" na modzie IDR daje 220/320/33 (dmg/AR/CC) a "claw mastery" lvl 20 164/335/33. Czyli szpony jednak mniej.
Barbarzyńcy są wszechstronnie uzdolnieni, a Zabójczynie maja tylko te swoje szpony i myślę, że na pewno powinny posługiwać się nimi z taką samą gracją jak barbarzyńca mieczem czy toporem.


Zglena - Ja piszę o umiejętności "mistrzostwo szponów". Ty piszesz o "uderzeniu fenixa".
Dwa różne sklie jeden pasywny drugi aktywny, i to tego atak typu charge-up.
Zasadniczo proponowany przeze mnie boost "mistrzostwa szponów" nie poprawi w żaden sposób obrażeń od "ładunków". Zatem więc nic się nie zmieni i Twoja postać będzie nadal tak samo silna.

Mistrzostwo szponów wpływa znacznie na inne umiejetności związane z atakiem szponami. Umiejętności czysto fizyczne. Jak "atak podstawowy", "dragon claw", ww czy furia ostrzy. I tutaj zwiększenie obrażeń będzie miało wypływ. Zabójczynie będą mogły używać szponów a nie innych broni, które są od tych szponów lepsze. I do tego jeszcze sprawa z RW poprawiła by sytuację.
_________________

 
     
Zglena 
Coco Jumbo!


Konto na BN: Brak?
Konto na IDR: Zglena
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2007
Wysłany: 2016-11-30, 14:36   

Sauc napisał/a:
Zglena - Ja piszę o umiejętności "mistrzostwo szponów". Ty piszesz o "uderzeniu fenixa".
Dwa różne sklie jeden pasywny drugi aktywny, i to tego atak typu charge-up.
Zasadniczo proponowany przeze mnie boost "mistrzostwa szponów" nie poprawi w żaden sposób obrażeń od "ładunków". Zatem więc nic się nie zmieni i Twoja postać będzie nadal tak samo silna.

Mistrzostwo szponów wpływa znacznie na inne umiejetności związane z atakiem szponami. Umiejętności czysto fizyczne. Jak "atak podstawowy", "dragon claw", ww czy furia ostrzy. I tutaj zwiększenie obrażeń będzie miało wypływ. Zabójczynie będą mogły używać szponów a nie innych broni, które są od tych szponów lepsze. I do tego jeszcze sprawa z RW poprawiła by sytuację.


No właśnie o to chodzi. Skille charge up są mega boostem do dmg, który każdy olewa (nie wiem czemu) i gdy je uwzględnimy barb wychodzi naprawdę blado :) A przypominam że dmg z tych skilli został podniesiony każdego z osobna czego dowodem jest choćby feniks. Tiger strike dający physical boost może podbić dmg na 3 ładunkach nawet do 20k. Ciosy kończące także dostały lekki boost. Co do ww z chaosu
Kod:
- Zwiększono bazowe obrażenia, obrażenia na poziom oraz skuteczność ataku na poziom (-50%/8%/5% -> -15%/12%/10%) Trąby Powietrznej.
A taka sinka i tak opiera się przede wszystkim na venom i OW, który z dobrym buildem wyciągał między 3-5k dmg, teraz jest to z pewnością większa ilość:
Kod:
- Zwiększono obrażenia na poziom Jadu.

Tarcza, wartownik i furia ostrzy także zostały buffnięte:
Kod:
- Zwiększono obrażenia na poziom, przelicznik od broni (3/8 -> 3/4) oraz ilość (5 -> 10) Wartownika Ostrzy.
- Zwiększono obrażenia na poziom, przelicznik od broni (3/4 -> 1/1) oraz ilość wypuszczanych ostrzy z Furii Ostrzy.
- Zwiększono obrażenia bazowe, na poziom, przelicznik od broni (1/4 -> 3/2) oraz czas trwania na poziom (2 sekundy -> 10 sekund) Tarczy Ostrzy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo