..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: diabloel
2016-11-30, 18:18
IDR PvM dyskusja
Autor Wiadomość
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-30, 16:45   

@Kopersky
Nie nerfimy Nekromanty, żeby zainteresować graczy innymi możliwymi buildami. Napisałem w poście, że po obserwacji z wielu eventów i wyzwań stwierdzam, iż jest on po prostu postacią za mocną.

@bizi_vifon
Zmiany w filtrze w przyszłości na pewno będą.

@Eczek
Będzie można dmg WW zwiększyć.

@boski12
Właśnie CE najprawdopodobniej nie będzie znerfione. Za chwilę opiszę dokładniej, co mam na myśli.

@tomekelk23
Przechodzenie summonów na następną grę nie wchodzi w rachubę nawet. Imo to są zbędne ułatwienia w grze. Niech postacie jakiś swój urok jednak mają :P

@Nozgoth
Klasy otrzymują buffa/nerfa w zależności od ich "radzenia sobie" po zmianach. Jeżeli buff był za mocny, to zmniejszamy go w następnym cyklu lekkim/większym nerfem (przykład - ele bowka). Nekromantę czeka nerf, ale będzie on także w pewnym stopniu buffem.
Receptura ze stackowaniem klejnotów w jedną kupkę nie wypaliłaby w kwestii użytych kamieni i ewentualnym ich rozbiciu na poszczególne. Pliki Diablo są jednak do pewnego stopnia ograniczone.

@boski2
Paladyn także dostanie ciekawe zmiany co do aur. Wszystko w swoim czasie g:)

@Arakiel
Obecnie porządkujemy forum, co zajmie nam trochę czasu. Będzie w każdym razie lepsza sytuacja, niż jest teraz. Zostanie także dodane nowa strona ze wszystkimi RW i setówkami, gdzie gracze będą mieć dobry wgląd do tego.
Zmiany także od teraz będą wchodzić rzadziej, aby gracze mniej musieli pobierać.
Z tooltipem w grze odnośnie dostawanych wilków per x poziomów może być problem. Tabelki są jednak do pewnego rodzaju ograniczone i natłok informacji może je, że tak nazwę, "spieprzyć". Zebraliśmy wszystkie zmiany w jeden changelog, który także udostępnimy wam wkrótce.
Duchy działają prawidłowo.

@pograłbym
Obejdzie się bez użycia G1 jako GS testowy. Mamy już na to lepszy sposób g:)

@Pino
Samo w sobie WW jest dość pogmatwane (pod względem kodu), więc będzie ciężko coś tutaj zrobić. Postaramy się zrobić z Barba bardziej funkcjonalnego siekacza potworów. Kolejny cykl będzie zawierać buffy dla niego.
Natomiast co do throwera, to sprawa na inny raz, bardziej na osobne zmiany wraz z melee Javą. W obecnym momencie nawet buffy myślę nie pomogą. Tu trzeba czegoś więcej.

@Sauc
Być może coś dodamy do mistrzostw jeszcze, ale nie obiecuję. Póki co, ostatnie zmiany są jeszcze dość świeże i jakiś feedback odnośnie samej fizyk sinki by mi się przydał. Delay z Lotu zostanie usunięty.
Co do RW, będzie można to zrobić g:)

@Zglena
Dziwne, u mnie łączenie ładunków działa i można połączyć spokojnie wszystkie cztery żywiołowe ataki + kobra i zadać tons of damage g:) Przykładowo, Andariel p8 padła na hita w high end game gearze na wszystkich czterech wyładowaniach z trzema stackami.
Jeszcze nie wiem, czy nerf na feniksa wejdzie. Na ten moment tym specem i tak nikt nie chce grać o dziwo, więc poczekałbym. Aczkolwiek bardzo dobrze, że są ludzie, co chcą sprawdzać buffnięte buildy i je tutaj ukazywać. Nie zawsze słowa samej administracji są przekonywujące w pewnych kwestiach g:)
Z meteorem może być niestety problem. Przyjrzę się temu bardziej i sprawdzimy, czy da radę.


Mam pewien prototyp zmienionych Klątw u Nekromanty. Podzielę się nim z wami:
- Zwiększenie Obrażeń zwiększa otrzymywane obrażenia o 35%. Każdy następny poziom dany w tą klątwę zwiększa te obrażenia o +3% (bez limitu). Bazowy koszt: 4 mana + dodatkowy 1 punkt many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 5 sekund.
- Zamroczenie posiada większy zasięg na poziom lecz skrócony czas trwania. Bazowy koszt: 9 mana + dodatkowy 1 punkt many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 20 sekund.
- Osłabienie posiada bazowe -30% do obrażeń przeciwnika oraz dostaje dodatkowe -1% co poziom. Zasięg i czas trwania wydłużone. Bazowy koszt: 4 mana + dodatkowy 1 punkt many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 10 sekund.
- Żelazna Dziewica posiada większy % obrażeń na poziom (25% -> 50%). Zasięg i czas trwania wydłużone. Bazowy koszt: 5 mana + dodatkowy 1 punkt many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 5 sekund.
- Strach posiada większy zasięg lecz zmniejszony czas trwania. Bazowy koszt: 7 mana + dodatkowy 1 punkt many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 15 sekund.
- Zamęt posiada skrócony czas trwania oraz zwiększony zasięg. Bazowy koszt: 13 mana + dodatkowe 2 punkty many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 20 sekund.
- Wyssanie Życia posiada większy leech co poziom klątwy, kosztem jej czasu trwania. Zasięg bez zmian. Bazowy koszt: 9 mana + dodatkowy 1 punkt many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 5 sekund.
- Fascynacja posiada skrócony czas trwania oraz zwiększony zasięg. Bazowy koszt: 17 mana + dodatkowe 2 punkty many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 20 sekund.
- Zniedołężnienie posiada stałe -30% prędkości i zmniejszenia obrażeń + fizyczną odpornością oraz dostaje dodatkowy 1% na poziom. Bazowy koszt: 11 mana + dodatkowe 2 punkty many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 10 sekund.
- Zmniejszenie Odporności posiada stałe -20% oraz dostaje dodatkowe -3% na poziom (bez limitu). Bazowy koszt: 2 mana + dodatkowe 2 punkty many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 7,5 sekundy.

Z góry zaznaczam, że jest to dopiero świeża myśl, wszystko może się zmienić. Daję to wam jako zapoznanie się i wyrażenie opinii o tym.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2016-11-30, 17:42   

Karti napisał/a:
Natomiast co do throwera, to sprawa na inny raz, bardziej na osobne zmiany wraz z melee Javą.

zapewne chodziło Ci jednak o spearzonke.
Karti napisał/a:
- Zmniejszenie Odporności posiada stałe -20% oraz dostaje dodatkowe -3% na poziom (bez limitu). Bazowy koszt: 2 mana + dodatkowe 2 punkty many na poziom umiejętności. Czas odnowienia wynosi 7,5 sekundy

No chyba nie. Psner stanie sie niegrywalny bez rl, z czasem oczekiwania pow dwóch sekund, i nawet te dwa więcej zdjęte immuny mu tego nie wynagrodzą.
 
 
     
Drzazgul 


Konto na IDR: drzazga
Dołączył: 12 Lis 2015
Wysłany: 2016-12-01, 00:58   

Czyli co? Mam czekać 7,5 sekund, żeby rzucić kolejne LR? Trochę kicha...
_________________
Dajcie amu 2/20 nec XD
 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 21
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2016-12-01, 07:51   

1 necro w teamie rzuca, powiedzmy, LR.
2 necro, albo chociażby jakiś item (draki czy tam coś) rzuca swoje.
Bidny necio czeka, aż rzuci swoje LR spowrotem...
Podsumowując:
Jak team będzie niezgrany, to będzie kwas... :/
 
     
woyciech 


Konto na IDR: woyciech
Dołączył: 11 Kwi 2016
Wysłany: 2016-12-01, 20:54   

Cast delay do klątw to nieporozumienie, ale zmiany w parametrach i koszcie wydają się być ok, jeśli amp dalej będzie zdejmował fizyk immuny.

Co do CE, to można przywrócić obrażenia do widełek 60 - 100 % życia mobka, ewentualnie lekko zmodyfikować zasięg - teraz 1 punkt daje średnio 0,33 m, co można zmniejszyć do 0,25 m/lvl i zacząć od 2,5 albo 3 m promienia, zamiast 2,6 m.

Przykładowo: teraz mam 36 lvl CE o zasięgu 14,3 m. Przy zmienionym parametrze miałbym 11,25 lub 11,75 m - mniej więcej tyle, co teraz 9 lub 8 lvl niżej.
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2016-12-01, 22:19   

Zmiany w klątwach= też u mobów i w itemach?
Teraz będzie się bardziej opłacało nosić łapki tranga niż magefisty
Testowałeś już z cast delay klątwy? Jaki fun masz z tym z gry necem? Bo domyślam się, że to będzie wkurzające :p
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
bialasxd 

Konto na IDR: bialasxd
Wiek: 27
Dołączył: 12 Kwi 2015
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-02, 07:54   

czy wiekszosc wie o czym tutaj mowa to jest necro pvm nie pvp zeby go nerfic bo jest za mocny przeciez to sie niczego nie trzyma :) rozumiem poprawic nie grywalne bulidy ale mieszac w tych grywalnych bez sensu
 
     
bolasek1 

Konto na IDR: AllinBloo
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2006
Wysłany: 2016-12-02, 10:10   

Moim zdaniem atak na klątwy to będzie strzał w kolano
 
     
Venemeth 


Konto na IDR: Venemeth
Wiek: 29
Dołączył: 27 Paź 2012
Wysłany: 2016-12-03, 17:33   

Proponuje zmniejszyć czas oczekiwania na rzucenie pierwszego ostrza w furii ostrzy oraz zmienić falę uderzeniową druida tak aby współgrała z summonami

można też lekko zmniejszyć czas oczekiwania na lot smoka na poziom
_________________

 
     
ofca 
Król Diablo

Konto na IDR: ofca
Wiek: 32
Dołączył: 03 Gru 2016
Wysłany: 2016-12-03, 23:38   

Stare Chińskie przysłowie brzmi: nie naprawiaj czegoś jeśli nie jest zepsute.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-04, 00:02   

Update co do niektórych klątw: Zwiększenie Obrażeń, Żelazna Dziewica, Wyssanie Życia i Zmniejszenie Odporności nie posiadają delayu. Reszta bez zmian.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-17, 15:42   

Potrzebuję sprawozdania z ostatnich zmian w kwestii balansu, które weszły. Jak się spisują postacie po nich? Piszcie tutaj, wasze zdanie jest potrzebne, żeby lepiej budować realm g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Eczek 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 2016-12-18, 14:58   

no karti ja gram sobie barbem WW z czystym sumieniem mogę stwierdzic ze z dobrym eq mozna smialo grac solo na ppl8

dodam jeszcze ze przydałaby sie premia w postaci CB do mistrzostw we wladaniu bronią jak jest to zrobione u asski
_________________
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-18, 15:17   

Chcieliśmy dodać 20% CB do mistrzostw u barba lecz nie działało to poprawnie. Pokombinujemy coś z tym na następny raz.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
woyciech 


Konto na IDR: woyciech
Dołączył: 11 Kwi 2016
Wysłany: 2016-12-18, 16:38   

Od jakiegoś czasu konstruuję pala na zemstę i przyznam, że dopiero teraz da się nim porządnie grać - z dobrą bronią bez większych problemów sam robi brh na p8. To była dobra zmiana :) .
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo