..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: diabloel
2016-11-30, 18:18
IDR PvM dyskusja
Autor Wiadomość
pasieki 

Dołączył: 27 Sty 2016
Wysłany: 2016-12-18, 18:39   

woyciech, z botdem ten pal? ja również się przymierzam, i kminię nad setupem z rw dream w helmie, tarczy, moze smok jako arm? czy jednak standardowo Forti, jakies zaka, CoA/wilhelm na głowie? próbowałem też z bestia w lapie ale troche maly dmg

sa buildy ktore w lape klada hand of justice, dooma itp.

no i skille,ja tam mysle ze revenge, conv, holy shield, i reszta w miare rowno w salvation i te 3 defensywne aury

[ Dodano: 2016-12-18, 18:40 ]
dragonscale daje troche % do fire dmg ale to krapny pomysl, exile zeby podbic defa moze chyba być. ten dmg z broni b ważny,wiec botd mysle musowo - chociaz odkad wzmocniono aury,to ten build na auradina moze pomieszac
 
     
Ryś 
Sieg grammatik!


Klan: -brak-
Konto na IDR: RysPicz
Wiek: 27
Dołączył: 19 Lis 2005
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2016-12-20, 20:55   

Czo wyście z moim realmem zrobili :(
_________________

 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-20, 21:02   

Zrobiliśmy go lepszym g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
fo_Q 
homo sapiens

Konto na IDR: fo_Q
Dołączył: 30 Lis 2016
Wysłany: 2016-12-22, 12:25   

wnosze o jeszcze jeden buff orbki

skrocenie cooldowna lub najlepiej zwiekszenie synergii do ~5%, bo jednak trzeba czasem strejfowac


bogaty nie jestem, ale po kilku resetach postaci stwierdzam nastepujace:

1) fire sorc ma duzy dmg i duzy zasieg, dosyc latwo sie nia gra z przyzwoitym mercem
2) blizz ma duzy dmg i duzy zasieg, kompletny easy mode przez wzglad na to ze blizz zostaje a my mozemy latac dalej
3) orbka krotki zasieg i sredni dmg, buff juz troche dal, ale nadal to za malo na przyzwoite pvm bez veila/df'a/kilku skillerow i jeweli
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-22, 13:27   

Twój post został przeniesiony do tego tematu. Tutaj lepiej będzie pasować i apeluję do wszystkich, by wszelakie zmiany z klasami opisywali tutaj g:)

Nie mogę się zbytnio zgodzić co do następnego buffa FO. Obecnie bardzo potężnym buildem jest Frozen Orb + Frozen Nova, które są bardziej ryzykowne w walce przez swoje zasięgi, ale ich clear speed jest szybszy niż Blizz. Co lepsze, ten build jest w sam raz na start dla Czarodziejki i nawet przebija oklepany Blizz build. Specjalnie także zmieniliśmy synergie w Novie, żeby pasowały do Kulki g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-04, 21:40   

W ten piątek wejdzie kolejny patch balansujący postacie oraz uberq. Podzielę się nimi w tym temacie, żebyście mogli się do nich obecnie odnieść i ocenić:


OGÓLNE:
- Kostka Horadrimów została powiększona z 4x3 do 8x10,
- Dodano możliwość zrobienia w szponach danych słów runicznych: Czerń, Królewska Laska, Łamiący Prawo, Sierp Księżyca, Stal,
- Zwiększono szansę na przedmioty setowe oraz nowe runy na całym realmowym Uber Quest.


PRZEDMIOTY SETOWE:
- Zwiększono obrażenia z 250% do 300% oraz obrażenia od ognia i zimna z 25% do 30% za pełny bonus Tańca Pani Wiatru,
- Zmniejszono obrażenia od ognia z 40% do 35% oraz odporność wroga na ogień z -60% do -50% za pełny bonus Furii Elementalisty,
- Zwiększono odporności z 50 do 55 oraz zmniejszono obrażenia ze 150% do 125% za pełny bonus Mocy Starożytnych Władców.


BARBARZYŃCA:
- Ponury Totem został zmieniony. Od teraz nakłada permanentną aurę potworom, która obniża ich odporność fizyczną o 35% + 3% na poziom. Zasięg 10m + 2m na poziom. Czas trwania totemu 60 sekund.


CZARODZIEJKA:
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom dwukrotnie, dodano synergię od Novy o wartości 10% oraz zmniejszono czas odnowienia z 1 sekundy do 0,6 sekundy dla Burzy z Piorunami,
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom dwukrotnie oraz synergię 20% do 30% dla Inferna,
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom dwukrotnie oraz synergie 4% i 8% do 10% i 15% dla Pożogi,
- Wydłużono czas trwania bazowy i na poziom dwukrotnie dla Uroku.


DRUID:
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom o 25% dla Burzy Ognia.
- Zwiększono obrażenia fizyczne bazowe i na poziom o 50% dla Kuli Magmy. Zmieniono także synergię za Burzę Ognia na Armageddon,
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom o 20% oraz zwiększono pole rażenia dwukrotnie dla Szczeliny. Zmieniono także synergię za Burzę Ognia na Armageddon,
- Zmniejszono obrażenia od ognia bazowe i na poziom dla Wulkanu o 10%,
- Zamieniono synergie za Burzę Ognia i Szczelinę miejscami (Burza Ognia wydłuża czas trwania, a Szczelina zwiększa obrażenia) dla Armageddonu. Usunięto także wymóg posiadania Huraganu, aby móc dawać punkty w umiejętność.


NEKROMANTA:
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom dwukrotnie, skuteczność ataku bazową i na poziom (30% i 20% -> 50% i 50%) oraz synergie z 20% do 30% dla Zatrutego Sztyletu,
- Zwiększono obrażenia bazowe i na poziom trzykrotnie oraz synergie z 15% do 25% dla Eksplozji Trucizny.


Z góry mówię, że nie są to w 100% oficjalne zmiany i mogą jeszcze ulec zmianie.

Wygląd efektu Totemu na potworach:
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
Ostatnio zmieniony przez Karti 2017-01-04, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2017-01-04, 22:14   

Obniżenie odporności fizycznej to jest obniżenie defa mobaka, czy dostaje bardziej w pape, czyli coś jak klątwa zwiększenie obrażeń?
 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-04, 22:25   

Tak jak klątwa g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2017-01-04, 22:37   

Zmiany na +, w słowach runicznych prawdopodobnie nie przesadziłeś.
Ale ikonkę klątwy tego "totemu" bym radykalnie zmniejszył, bo zasłania moby.
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-04, 23:58   

Dodatkowa zmiana:
- Urok będzie rzucany jako AoE zaklęcie. Wyzwoli novę nakładającą efekt Uroku na każdego objętego gracza/przywołańca/najemnika w swoim promieniu.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
woyciech 


Konto na IDR: woyciech
Dołączył: 11 Kwi 2016
Wysłany: 2017-01-05, 11:20   

Zmiany wyglądają nieźle, ale byłyby jeszcze fajniejsze, jakbyś usunął cast delay przy Zamroczeniu albo chociaż drastycznie zmniejszył czas, bo gra nekiem traci całą dynamikę :(
 
     
xvpablovx 

Konto na IDR: xvpablovx
Dołączył: 28 Cze 2015
Wysłany: 2017-01-05, 14:11   

Znowu zajebiaszcze zmiany :D Ode mnie sugestia - moze by pomyslec nad zwiekszeniem chociaz troche hp duszkow od dudu coby nie padaly tak na 1/2 hity
 
     
Damiano21 

Konto na IDR: Damiano
Dołączył: 09 Lis 2016
Wysłany: 2017-01-05, 23:19   

zwiększenie obrażeń i ponury totem się wykluczają czy mogą działać razem?
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-05, 23:38   

Totem działa jako aura, więc oba efekty mogą być nałożone na ten sam cel.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Eczek 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 2017-01-06, 12:54   

pomysl z totemem bedzie niepraktyczny ze względu na potrzebe stawiania go ze zwlok i braku mobilnosci tego skilla

co do innych postaci aktualnie gram auradinem light i musze przyznac ze daje rade 33k dmg z zeala majac w reku botd ba na ppl1 bije nawet samą aurą
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo