..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: diabloel
2016-11-30, 18:18
IDR PvM dyskusja
Autor Wiadomość
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-25, 20:42   IDR PvM dyskusja

Witajcie!

Wiele ostatnio weszło zmian na nasz serwer, w tym głównie zmiany dotyczące klas. Chciałbym tutaj poznać wasze opinie odnośnie postaci, które dostały buffy/nerfy oraz propozycje na polepszenie obecnych/innych buildów, jeżeli takowe macie. Temat ten służy za dyskusję ogólną, więc nie krępujcie się wyrażać swojego zdania.

Także możecie pisać odnośnie eventów, realmowym UQ, bądź też wszelakimi zmianami odnośnie tychże aspektów serwera.

Proszę jednak o powstrzymanie się przed troll postami. Każdy takowy będzie sowicie nagradzany.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
blaut 

Konto na IDR: blaut
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lis 2016
Skąd: Ruda slaska
Wysłany: 2016-11-26, 11:13   

Ja bym byl za zmiana taka a mianowice stworzenie receptury na robienie sock w rekawicach i butach na przykład :D
 
 
     
Antique 
IDR PvP KING


Klan: Vatos Locos
Konto na IDR: Antique
Wiek: 102
Dołączył: 02 Maj 2015
Skąd: Tilburg
Wysłany: 2016-11-26, 12:57   

Ja jestem za powróceniem IDR na stare tory czyli ewenty takie jakie były na tamtym ladderze. Z tego co pamiętam robił je freak i seven?
Nigdy nie widziałem z ich strony takich pseudo ukrytych ataków na graczy jakie mają miejsce teraz kiedy komuś coś w ewencie nie pasuje lub ma jakieś uwagi w tym temacie.
Ogólnie to przeglądając archiwa forumowe można zauważyć że wtedy te ewenty pasowały wszystkim i nie było takich gównoburz jakie mają miejsce teraz.
Czy to o czymś nie świadczy? Bardzo zmieniło się tutaj przez ostatni czas i to nie w pozytywną stronę...
Już kilka razy na ten temat sie wypowiadałem, więc nie będę tego poraz enty powtarzał.
Chcecie sobie umierać przez kilka h przechodząc jakieś wymyślne uber q czy area spoko grajcie sobie i umierajcie skoro macie z tego jakiś fun - mnie to nie rajcuje i mowie o tym otwarcie, wam się podoba spoko grajcie.
Ogólnie zaprzestałem gry właśnie przez te nowe wydarzenia i ewenty oraz przez brak jakiegokolwiek pvp na realmie (choć to drugie ciężko samemu rozkręcić)
Nie chodzi mi o cotygodniowe area 90+, bosspacki x 5 i moby x 4 gdzie wszystko wykaszał na p8 solo explomancer bo poziom trudnosci byl nieruszany...
Ale przechodzenie z jednej skrajności w drugą też nie jest tutaj najlepszym rozwiązaniem jak widać, no chyba że nie widzi się nic prócz czubka swojego własnego nosa i big ego.
Kto dłużej tu gra i średnio mu pasują aktualne ewenty/wydarzenia ten zapewne zrozumie mnie w 100%.
Nie zamierzam się wdawać w przepychanki słowne z nikim, jest to moja opinia którą
tutaj zostawiam wiedząc, że zapewne i tak się nic nie zmieni no ale cóż 8)
I NIE JEST TO TROLL POST TYLKO MOJA OPINIA NA TEMAT IDR PVM g:)
_________________
ZALECANE JEST SZEROKIE UNIKANIE GRY NA G1 NA JAKIMKOLWIEK POZIOMIE TRUDNOŚCI I TRYBIE! WSZĘDZIE MOGĄ SIĘ TRAFIĆ ZABÓJCZE SYTUACJE! :sylwester: :sylwester: :sylwester:
 
 
     
Gaco 


Konto na BN: gaco
Konto na IDR: Gacek
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lis 2006
Skąd: Zalas
Wysłany: 2016-11-26, 13:33   

@Antique
wydarzenia i trudniejsze części są alternatywą, nikt nie każe Ci w nie grać. Mi się ostatnie eventy bardzo podobają.

Co do tematu jeżeli idziemy nadal w stronę moddingu tego realmu to proponuję zmniejszyć kostkę horadrimów z 2x2 na 1x1 oraz zwiększyć jej wnętrze - uzasadnienie: imo warto poświęcić jedno miejsce w ekwipunku dzięki czemu nie trzeba co chwilę wracać do miasta z zebranymi właśnie itemami.
 
 
     
szaman1977 
dziadek na IDR

Dołączył: 29 Lip 2009
Wysłany: 2016-11-26, 13:42   

cos co bardzo ulatwiloby gre, nie czyniac wiele zlego - to bylaby skrzynka w wieloma zakladkami, wspolna dla wszystkich postaci na koncie
 
     
tomekelk23 

Konto na IDR: tomekelk23
Wiek: 27
Dołączył: 04 Wrz 2016
Wysłany: 2016-11-26, 14:05   

999 zakładek i można by było zrezygnować z kont mulowych ale to nie wypali panowie bo taki gheed torch i anix można mieć jeden czy to w skrzynce czy na sobie i tu pojawia się konflikt :(
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-26, 14:39   

@blaut
To raczej będzie niemożliwe.

@Antique
Ogółem rozumiem Twój post lecz nie zgodzę się do końca z eventami.

Kiedyś eventy robili freak i seven, to prawda. Na ten moment, freak nie ma w ogóle czasu, żeby to robić, a seven opuścił nas, więc jakikolwiek event z rąk tych obu panów jest obecnie niemożliwy. Stery więc musieliśmy przejąć ja z diabloel, inaczej eventów by tutaj po prostu nie było.

Sama idea tworzenia hard eventów powstała z mojej strony, gdy jeszcze parę lat temu podsuwałem swoje propozycje na eventy w GEN (a dokładnie zaczęło się od eventu Tańczących Ostrzy, które jakąś trudność w sobie wtedy miało). To było także jeszcze, gdy eventy były robione przez freaka. Gdy się nauczyłem robić eventy (za co dziękuję diabloelowi g:) ), postanowiłem swoje pomysły przelać samemu w postaci hard eventów. Przez pewien czas był bałagan z tym (niespodziewane napotkania podbitych potworów w lokacjach innych, niż podano itp.). Potem postanowiłem oddzielić po prostu event prosty od trudnego dając je na różne gsy, co moim zdaniem poskutkowało bardzo dobrze. Następnie doszły komendy wyboru gsa, co było strzałem w dziesiątkę i wyeliminowało problem tych eventów. Jeszcze potem zmieniła się formuła i postanowiłem tworzyć wersje trudniejsze łatwych eventów. Myślę, że teraz jak jest, jest najlepiej i używając komend wyboru gsa jest w sam raz dla każdego :)

Graczy tutaj nikt nie atakuje, jedynie negujemy ich bezpodstawne argumenty, które momentami są kompletnie oderwane od ziemi.

@Gaco
Ta opcja ma sens i będziemy mogli się jej przyjrzeć g:)

@szaman1977
Ten temat był już przez nas omawiany i niestety, wdrążenie tego na realm będzie dość trudne i mogą się pojawić komplikacje. Plugy na singla jest akurat znacznie łatwiejsze w tym przypadku, niż na multiplayer online i nie chodzi tutaj o unikatowe talizmany g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2016-11-26, 19:27   

Lolz, gra ma xx lat, niemal kazdy zdobył juz wszystko co mógł, i bez rozszerzenia ludzi bedzie ubywać. Chcecie grac pvp? Grajcie, ale nie zwalajcie braku chetnych na rozbudowujące sie pvm. Skoro ogół chce latać za mobami, to niech lata.
jeszcze żeby ktos coś komuś nakazywał,a tu pełna swoboda. Skoro ludzi pvm masa, a pvp na palcach mozna liczyc, to chyba eventy i mod idr idzie w dobra stronę.
Amen.
 
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2016-11-26, 19:48   

W sumie dobrze by było dostawać patche realmu rzadziej, nikomu się nie chce ściągać patcha realmowego co event.

No a tak poza tym to dla przypomnienia:
*amka z kierowaną strzałą + przebijanie (zredukowane, coś na wzór wartownika ostrzy 3/4 dmg od broni tyle że redukcja szansy na ogólną sumę przebicia)
*assa lot smoka usunięcie coldown'u gdyż możemy zrobić najbardziej dynamiczny build w grze. Tylko nie mówcie nie jako że to coś w stylu tele bo ten skill nie przechodzi przez ściany + lądujemy w mobkach i jest szansa na ded. tele i tak lepsze niż lot smoka.
Co do pvp możecie zrobić na gsach bez coldown'u a na gs pvp z. Nie będzie crashowało, jestem tego pewien.
I to tyle na razie ;d
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
Zglena 
Coco Jumbo!


Konto na BN: Brak?
Konto na IDR: Zglena
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sie 2007
Wysłany: 2016-11-26, 23:03   

Widzę że kilka osób nie bardzo wie po co ten temat. Dziś ktoś na czacie (nie ja) czekając na wskrzeszenie gs'ów stwierdził że co najmniej 3/4 postaci to nekromanci reszta to sorcki (i to praktycznie same fire), no i może po jednej z pozostałych postaci, a było wtedy z 30 osób na czacie. I coś w tym jest brak różnorodności odbija się na każdym aspekcie, a zwłaszcza handlu, a gdy leży handel leży też pvp. Ale dlaczego w ogóle zmieniać skille poszczególnych postaci? A no po to, żeby były one zbalansowane z myślą o eventach na idr, a nie o to co na bn się dzieje czyli brh, mf runy i troche pvp.

Dlatego fajnie byłoby gdyby każdy rzucił od siebie parę słów na temat buildów pvm na każdą klasę. Aktualnie dominuje jeden (ce nekromanta), za nim stoi fire sorc i daleko, daleko nic dopiero potem pojawiają się postacie takie jak hammer, java czy light sorc i ostatnio ele fire dru (po buffach).

Kilka postaci wymaga podkręcenia (asska, pal melee?, shape dru...) lub osłabienia (corps explosion, kruki...). Mi osobiście spodobała się zmiana z shadow masterem z maksymalną liczbą 3 cieni, ale widziałbym wzrost ich ilości kosztem wpakowanych w ten skill pkt. Ułatwia to niesamowicie grę trapką bo cienia nie da się kontrolować, a jego AI zostawia sporo do życzenia.
Ostatnio zmieniony przez Zglena 2016-11-26, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kopersky 

Konto na IDR: Kopersky
Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2013
Wysłany: 2016-11-26, 23:05   

Moim skromnym zdaniem realm obecnie idzie w dobrym kierunku. Krytykowałem jak były przegięte eventy gdzie nie dało się normalnie grać. Teraz od jakiegoś czasu się to zmieniło. Kto chce wbija na g2 i cieszy się grą a hadcory lecą te nakoksowane wydarzenia. Zmiany w buildach też spoko. Jedyne do czego się przyczepie to uber quest nie jest do przejścia dla każdego.
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2016-11-26, 23:09   

na każdym kroku wspominam o fendbugu, który wiąże całe drzewko spearzonki do poziomu gleby, ale wciąż nic nie drgnęło. Poza bugiem należy jej dowalić synergie, ew buff dający ias/ed. odnosnie RW - juz pisałem pw, nie będe powielał, co ten build potrzebuje.
 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 24
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-11-27, 00:05   

Wypowiem się najpierw ogólnie, następnie do paru komentarzy.

1. Amazonka wygląda na silną w każdym buildzie. Jej buffów nie potrzeba.
2. Barbarzyńca po ostatnich wzmocnieniach także powinien dawać radę, aczkolwiek będziemy monitorować go jeszcze.
3. Czarodziejce możliwe że osłabimy nieco Ścianę Ognia, gdyż wygląda nieco za silnie po usunięciu delayu, mimo zmniejszenia synergii. Reszta jest ok (obie Novy).
4. Druid dostanie nerf na Kruki, a Shape trochę miłości (głównie Mauler). Eles i Summoner są wystarczająco silni.
5. Paladyn Melee także otrzyma więcej miłości, aczkolwiek pomyślimy, w jaki dokładnie sposób. Mam parę rozwiązań na to.
6. Zabójczyni jest moim zdaniem dostatecznie silna w każdym aspekcie (Trap i Melee). Jedynie przywrócę jej odebrane cienie w następnym cyklu.

No i został nam...

...Nekromanta. Tutaj poświęcę chyba nawet osobisty paragraf dla niego. Robiąc wszelakie eventy i wyzwania uważam, że Nekromanta jest po prostu za dobry. Nerf dla niego będzie potrzebny lecz myślę, jaki dokładnie mu dać. Z góry dodam że:
- Nie chcę mu za bardzo nerfić CE, gdyż to zaklęcie nie skaluje się tak dobrze na większe players,
- Potencjalnym kandydatem na nerfa mogą być same klątwy, z których można zrobić bardziej przemyślany tool, aniżeli spamowalne skille,
- Nerf na magów jest wysoko na liście, aby osłabić jego dmg source.

Wy także piszcie swoje propozycje tutaj odnośnie balansu, każde może być na wagę złota g:)

@Shadow113
Tylko Lot mi się podoba akurat z tego i bardzo możliwe, że wejdzie ta zmiana g:)

@Arakiel
Jak już pisałem, Melee Amkę czekają zmiany, ale te wymagają trochę czasu.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Kopersky 

Konto na IDR: Kopersky
Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2013
Wysłany: 2016-11-27, 00:41   

nerf dla mojego neca nie zachęci mnie do grania innymi postaciami więc uważam to za zbędne.
 
     
bizi_vifon 

Dołączył: 26 Paź 2015
Wysłany: 2016-11-27, 10:36   

Będą jeszcze jakieś prace nad filtrem dropu? Jego obecna forma pozostawia wiele do życzenia, a to imo spory 'uprzyjemniacz' rozgrywki. Szkoda, że nie można go konfigurować w ten sposób jak maphacka - wpisując itemy które chcemy żeby były wyświetlane, a nie na odwrót wpisując setki których nie chcemy (co zresztą do końca i tak nie działa, przynajmniej u mnie). Zapewne szybsze i pewniejsze byłoby przygotowanie realmowej wersji mh, z której odpowiednie rzeczy zostałyby wycięte, ale domyślam się, że to niemożliwe.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo