..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Ankieta - Zmiany elitarnych unikatowych przedmiotów

Czy chcesz zmian w bezużytecznych elitarnych unikatach?
Tak
78%
 78%  [ 33 ]
Nie
21%
 21%  [ 9 ]
Głosowań: 42
Wszystkich Głosów: 42

Autor Wiadomość
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-10, 23:01   Ankieta - Zmiany elitarnych unikatowych przedmiotów

Witam! Mamy pomysł, aby zmodernizować obecne nieużywane/bezużyteczne przedmioty unikatowe elitarnej klasy. Najpierw jednak, chcemy Was zapytać, czy chętnie byście ujrzeli takowe zmiany u nas na realmie. Dlatego też powstaje ta ankieta, by poznać Wasze zdanie.

Mowa tutaj oczywiście o unikatach elitarnych kompletnie bezużytecznych lub z nędznym efektem (niby można, ale x, y i z itemy są i tak lepsze). Te przedmioty nie mają przebić obecnych popularnych unikatów w użyteczności, ale stanowić pewną alternatywę ubioru.

Zastanówcie się i oddajcie swoje głosy g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Bybzi__Bybzi 
t๏ק кєк


Konto na IDR: Mexicanstandoff
Dołączył: 08 Cze 2014
Wysłany: 2017-01-10, 23:46   

Może i mogłyby być niektóre elite unique poprawione ale na chwilę obecną nie bardzo widzę sens w takim działaniu.
_________________
"Jest mi cie tylko żal. To takie ostatnie uczucie poniżej pogardy nawet." :567:

 
     
The Passenger 
MP4/4


Konto na BN: sajmon181
Konto na IDR: Nameless
Wiek: 28
Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Koło
Wysłany: 2017-01-11, 00:23   

Jestem za :)
_________________
Because of split second, it's gone.
 
 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 21
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2017-01-11, 08:10   

Popieram, ułatwi to start nowym graczom albo po resecie.
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2017-01-11, 08:43   

Generalnie za, ale wrzuć najpierw te zmiany do wglądu przed aktualizacją do dyskusji.
 
 
     
Eczek 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 2017-01-11, 09:31   

oczywiście ze tak !
_________________
 
     
pasieki 

Dołączył: 27 Sty 2016
Wysłany: 2017-01-11, 10:32   

Większość elitarnych uniqow jest mało użyteczna, jasne że tak!
 
     
Mirinda 


Wiek: 24
Dołączył: 16 Gru 2016
Wysłany: 2017-01-11, 11:09   

dodałbym do listy zmian wyjątkowe unikaty (w sensie te średniej jakości)

Edit:

Powiedzmy taki armor wyjątkowy Skóra Złupionego (Zbroja z Demoniej Skóry)
Kod:
Obrona: 342-397
Obrona Bazowa: 122-136
Wymagany Poziom: 31
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 58
+150-190% Zwiększona Obrona
Przywraca Życie +15-25
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 15
5-7% Pynkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Przywraca 1 Wytrzymałości na 10 sek.

Świetna zbroja na merca na średni poziom, albo dla palka meele, ale czegoś w niej brakuje... powiedzmy dodać stat fhr +25-35%? zwiekszyć ed na 170-220%
Albo zamiast fhr dać ias (na stałe 25%) ;)

inne pomysły co do tego itema, albo innych można mieć przeróżne...
i to wliczając wyjątkowe + elitarne do listy zmian
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-11, 13:08   

Pomysł w sumie ciekawy tylko trzeba to zrobić ostrożnie aby nie wywrócić w jednej chwili do góry nogami szeroko rozumianego "cennika" :)

Pytanie czy takie działanie nie byłoby sensowniejsze wraz z resetem (i żeby była jasność, nie chodzi mi o to żeby robić teraz reset)
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-11, 14:25   

@Arakiel
Jeżeli większość będzie na tak, to dopiero wtedy rozpoczniemy proces zmian i będziemy dzielić się z wami przykładowymi zmianami w przedmiotach.

@Mirinda
Wszystko w swoim czasie, najpierw musi zadecydować ankieta g:)

@Finrod_mw
Nie potrzeba do tego resetu. Co prawda, ladder trwa już dość długo lecz nie stanowi to problemu, by dać takie zmiany.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2017-01-11, 18:46   

Jeśli karti zarzuci przykładem jakiegoś randomowego itemu poprawionego to zagłosuję zależnie jak toto będzie wyglądało. Nie chciałbym mieć w 1/3 itemów dodanego fcr, czy czegoś podobnego; wolałbym coś na wzór poe, że każdy item jest unikalny na swój sposób. W samym diablo bardzo ciekawymi rzeczami były Malice, chaos w szponach, łapki z setu ucznia, stackowanie się aur z dreamów/dragonów itp
Ponadto można dodać modyfikatory ujemne oprócz tych pozytywnych. Ogranicza nas tylko wyobraźnia.
Spoiler:

Hmm, nie jest jeszcze za późno by proponować dodawanie nowych affixów? Może się to okazać niemożliwe dla was wprowadzić w życie te które ja podam, ale z drugiej strony czemu by chociaż nie spróbować :D if..then..else :DDD
x% szans na rzucenie {...} przy zadawaniu ciosu krytycznego
x% na przywołanie <tego wybuchającego stworka z brh, jak mu tam...> podczas ataku
x% na rzucenie jakiegoś czaru jak się rzuci jakiś konkretny czar
Powodzenia 8)

_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
fo_Q 
homo sapiens

Konto na IDR: fo_Q
Dołączył: 30 Lis 2016
Wysłany: 2017-01-12, 12:53   

mozna smialo zaczerpnac pomysl z diablo 3 - czyli modyfikacja skilli, ale w wersji light

albo delikatnie buffowac

na przykladzie amki - wiekszosc chyba szuka eth tytek, przez frw i replenisha, a gdyby tak thunderstroke mial duzo wieksza pojemnosc? nadal trzeba bedzie naprawiac, ale rzadziej, wolniejsze bieganie jest zrekompensowane wiekszym dmg

luk lysandera moze dodac jakas low lvl aure - np koncentracja lvl 5, bo fana to przegiecie, a moc mozna wziac od merca. mysle ze moglo by dac kopa bow ameczkom
 
     
The Passenger 
MP4/4


Konto na BN: sajmon181
Konto na IDR: Nameless
Wiek: 28
Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Koło
Wysłany: 2017-01-12, 14:33   

fo_Q napisał/a:
mozna smialo zaczerpnac pomysl z diablo 3 - czyli modyfikacja skilli, ale w wersji light

albo delikatnie buffowac

na przykladzie amki - wiekszosc chyba szuka eth tytek, przez frw i replenisha, a gdyby tak thunderstroke mial duzo wieksza pojemnosc? nadal trzeba bedzie naprawiac, ale rzadziej, wolniejsze bieganie jest zrekompensowane wiekszym dmg

luk lysandera moze dodac jakas low lvl aure - np koncentracja lvl 5, bo fana to przegiecie, a moc mozna wziac od merca. mysle ze moglo by dac kopa bow ameczkom


Uniq elite, elite tylko są brane pod uwagę, także całkowicie useless przedmioty, bez ruszania tych co są już przydatne.
_________________
Because of split second, it's gone.
 
 
     
Shadow113 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2017-01-12, 16:32   

fo_Q napisał/a:
na przykladzie amki - wiekszosc chyba szuka eth tytek, przez frw i replenisha, a gdyby tak thunderstroke mial duzo wieksza pojemnosc? nadal trzeba bedzie naprawiac, ale rzadziej, wolniejsze bieganie jest zrekompensowane wiekszym dmg

Poprawiajcie to co jest już dobre. Wszyndzie ma być fcr, fhr, resy,
...
...
not

Niszczycie urok tej gry. Żaden item nie powinien być idealny, a raczej jeden ma uzupełniać drugi. To jest esencja tworzenia dobrych buildów i różnorodności w nich.
Już nie mówiąc, że dodając thunderstruckowi większą pojemność lub regen zasobów przebije tytki i 'zatrzęsie' ekonomią gry (xD) co dla niektórych to też argument.
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-13, 02:19   

Wstawię przykładowo zmieniony przedmiot:

KOŚCIOŁAM/Bonehew
Ogrzy Topór/Ogre Axe

+275-325% Zwiększone Obrażenia
+ (1.5*Poziom Postaci) 1-147 do Maksymalnych Obrażeń
Uniemożliwia Potworom Leczenie
30% zwiększona Szybkość Ataku
+3-5 do Uderzenie Krytyczne
Miejsce na Klejnot (2)
Przedmiot Eteryczny (Nie Może Być Naprawiony)

Po zmianach, ta broń świetnie nadaje się dla merca, z którym będzie robić naprawdę mocne obrażenia, jeżeli nie potrzebujemy od niego Medytacji z Insight załóżmy. 2 sox umożliwia także wsadzenia tam run Amn dla LL, klejnotów z IAS lub czegokolwiek byście chcieli g:)

Ofc statystyki mogą ulec jeszcze zmianie lecz jest to taki jeden z przykładów. Będzie wiele innych unikatów także (po podliczeniu jakoś 85 unikatów łącznie) g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo