..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Stan moda
Autor Wiadomość
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-03-27, 18:37   Stan moda

Witam. Widzę ostatnio Nizari loguje się na forum, czasem coś napisze w jakimś temacie lecz ani słowem nie wypowiada się na temat moda Apocaliptic.

Jako były gracz oraz były(?) czekający na tegoż moda, chciałbym się dowiedzieć (i zapewne nie tylko ja), czy prace nad nim zostały definitywnie zakończone? Jeżeli tak, to dlaczego nie było o tym żadnej oficjalnej wiadomości, bądź czegokolwiek w tym stylu?

Trochę smutno, że tak to wszystko wygląda, bo sam mod zapowiadał się bardzo ciekawie lecz brak komunikacji z twórcami zdecydowanie odpycha od tego wszystkiego...
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-03-27, 19:47   

O nie nie, spędzam nad tym po kilka ładnych godzin co 2-3 dni. Wiem że zajmuje mi to baaaaardzo długo. Dodałem sobie sporo nowych prac. Jeszcze nie tak dawno temu miałem do "rysowania" jedynie mapy, stworzyłem np takie, gdzie potwory są spawnowane na bieżąco, a nie czekają na gracza jak wszędzie indziej. Zająłem się dodatkowymi rzeczami jak np usuwanie różnych błędów blizzarda. Terminami jak to kiedyś postanowiłem nie chce rzucać, bo zapewne tylko bym się ośmieszył.

W międzyczasie wpadam na nowe pomysły:

To nie są tylko nazwy rzecz jasna, każdy ma własne unikalne skille, dopasowane do nich dźwięki i efekty.

_________________________________________________________________

Kiedyś pokazywałem "super moce" itemów, większość unikatów i setów ma już coś co czyni je faktycznie czymś niezwykłym. To skończyłem dawno temu. Dodatkowo, większość (+/- 80%) itemów na normie/koszu/hellu ma swoje dwie wersje unikalne (czasem więcej). Setów jest cała masa, w tym po trzy pięcioelementowe dla każdej postaci na każdym poziomie trudności (każdy ma w sobie coś niezwykłego).

_________________________________________________________________

Równie dawno temu ktoś pytał mnie tutaj na forum o tryb gry classic. Zająłem się tym i grać można tak cl jak i lod.

_________________________________________________________________



To też stara już robota. Screenshot zrobiony na paladynie poziom 60 (stary scrn, nie dodawało jeszcze odporności, dodaje ich tyle samo, co doświadczenia). Tak z ciekawości, wiesz jak trudno jest takie coś zrobić by faktycznie działało i to bez żadnych bugów/exploitów?

_________________________________________________________________

Nie pamiętam czy o tym pisałem, dodaje w grze bardzo duży nowy wątek fabularny w którym występują np upadli inkwizytorzy zakarum, oddelegowani z samego travincal jeszcze w czasach jego świetności, w celu powstrzymania straszliwej nekrotycznej zarazy która ogarnęła kolonie górniczą głęboko pod ziemią, wywołanej przez rzucenie przekleństwa pewnej potężnej pierwotnej isto.... eee :570: Nie nie, nic nie powiem.
W każdym razie wspomniani upadli inkwizytorzy zachowują się niemal identycznie jak różne znane typy paladynów na PvP sterowane przez człowieka :mrgreen:

_________________________________________________________________

Ogólnie rzecz biorąc nie chce pokazywać za dużo rzeczy. Nad modem pracuje, i staram się robić wszystko ze szwajcarską dokładnością, to też kiedy go skończe, nie będzie bugów ani niczego (mam nadzieje) do poprawiania.
_________________
Nizari#2580
Ostatnio zmieniony przez Nizari 2017-03-27, 20:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-03-27, 20:17   

Miło więc widzieć, że projekt jednak nie upadł g:)

Aczkolwiek dalej mnie zastanawia, dlaczego więc nie było od roku jakichkolwiek informacji na jego temat? Nie trzeba przecież podawać daty premiery jako informacja, wystarczą drobne co jakiś czas jako znak, że mod nie utknął tylko idzie do przodu (wolniej lub szybciej, to inne znaczenie już). Gracze chętni pogrania mogli pomyśleć jak ja, że mod umarł, a rzeczywistość była inna.

W każdym bądź razie, nie popełnij tego samego błędu w przyszłości. Powodzenia g:)
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
rafineria888 


Konto na IDR: rafineria888
Dołączył: 23 Lis 2015
Wysłany: 2017-03-28, 20:02   

Kamień z serca. To jest chyba najbardziej wyczekiwany mod do d2 ever.
Tylko wypadałoby go zrobić zanim muzułmanie podbiją Europę ;p
 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 21
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2017-04-02, 14:48   

Szczerze, jako fanatyk klasycznego diablo, to jedyny mod, w który chętnie bym zagrał ( oprócz IDR, ofc :-D ).
Bałem się, że projekt upadł i rad jestem, że się myliłem :-P
Trzymam kciuki!
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-04-03, 23:50   

Wezmę sobie te porady do serca, w gruncie rzeczy to dzięki. Moje nic nie pisanie i nie pokazywanie wynikało z tego, że chce by każdy miał dobrą zabawę podczas odkrywania wszystkiego co nowe. Nie zdawałem sobie sprawy, że milczę aż tak długo i że jest to niezbyt miłe dla oczekujących moda. Będę się dość regularnie odzywał.

Zachęcony pozytywnymi i bardzo miłymi postami pokazuje co niektóre zrewaloryzowane skille, mam nadzieje że się spodobają:



Teraz to naprawdę potężny skill. Z niewidocznych efektów - usunąłem używanie powolnej sekwencji, dzięki czemu ias ma na to taki sam wpływ jak na inne skille do walki wręcz.



Nie dość, że widać co dokładnie robią magowie...

...podniesienie poziomu umiejętności 'ożywienie maga' zwiększa ich dmg. Bardzo.



Zawsze uwielbiałem grę FOH'em i zawsze smuciłem się, że nigdy nie dorówna hammerowi, smiterowi ani nawet zealerowi na pvm. Główna zasada działania jest oczywiście bez zmian. FOH to FOH.



Zabójczyni nie wymagała żadnej rewaloryzacji drastycznie zmieniającej zasadę działania danej umiejętności, dlatego też prezentuje wam "Ślad śmierci".


Pamiętacie zwycięzce ankiety, którą kiedyś przeprowadzałem? --> http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=75013

Oto skill, który zastąpił "Pożogę". Nie usunąłem jej jednak z gry. Post szeranfa był bardzo interesujący.



Nie za wiele tu widać, ale ci, którzy wiedzą co to takiego classic ww wiedzą również co w szafie gra. Jest to teraz prawdziwa kosiarka.



To nowy skill. Poniekąd. Ale nie naprawdę. Ciekawe, czy tym razem ktoś zrobi barba na totemy?



W przypadku druida sytuacja wygląda podobnie jak u zabójczyni. Z "Grzybni" jestem szczególnie dumny. Ciekawostka - skill ten to pomysł mojej żony.



Na koniec, niech jeszcze "stracę" :mrgreen: To było naprawdę trudne do zrobienia i jest to skill raczej wyjątkowy ze względu na koszty życia zamiast many. Dla dociekliwych - skill nie posiada exploitów ani bugów (żaden nie posiada) - gdy życie spada do 1 dmg nie jest zadawane, gdy życie spada do wartości mniejszej niż 10% maksymalnego życia, konwertuje właściwą ilość hp, np 4% maxa razy 150%. Ten skill również był pomysłem Pani Nizarowej :) Screenshot barb lvl 1.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
SzymonZ 
Poganiacz krów

Konto na IDR: Zoska
Dołączył: 24 Sie 2008
Skąd: Krowi poziom
Wysłany: 2017-04-04, 10:54   

Wszystko to wygląda super profesjonalnie. Świetna robota. Pomysłowy z ciebie gość więc nie wpadnij w pułapkę własnej pomysłowości! To znaczy, że zawsze będziesz miał jakiś fajny pomysł, który chcąc wprowadzić będziesz odwlekał datę wydania moda w nieskończoność.

Po zakończeniu prac nad modem, musisz wysłać go do Blizzarda wraz ze swoim CV. Zrobią z ciebie lead game designer i będziesz pracować nad Diablo 4. Zrobisz godnego następce D2!

JESTEŚ OSTATNIĄ NADZIEJĄ BIAŁYCH ! :wink:
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 23 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2017-04-04, 18:33   

SzymonZ napisał/a:


Po zakończeniu prac nad modem, musisz wysłać go do Blizzarda wraz ze swoim CV. Zrobią z ciebie lead game designer i będziesz pracować nad Diablo 4. Zrobisz godnego następce D2!

JESTEŚ OSTATNIĄ NADZIEJĄ BIAŁYCH ! :wink:


"Diablo IV" nie powstanie, gdyż trzecia część jest ostatnią z serii.
_________________




http://www.youtube.com/obishedo
 
     
SzymonZ 
Poganiacz krów

Konto na IDR: Zoska
Dołączył: 24 Sie 2008
Skąd: Krowi poziom
Wysłany: 2017-04-04, 19:49   

Obishedo napisał/a:
SzymonZ napisał/a:


Po zakończeniu prac nad modem, musisz wysłać go do Blizzarda wraz ze swoim CV. Zrobią z ciebie lead game designer i będziesz pracować nad Diablo 4. Zrobisz godnego następce D2!

JESTEŚ OSTATNIĄ NADZIEJĄ BIAŁYCH ! :wink:


"Diablo IV" nie powstanie, gdyż trzecia część jest ostatnią z serii.


Blizzard przede wszystkim jest firmą a firma ma cel zarabiać pieniądze. Szczególnie spółka akcyjna bo odpowiada przed akcjonariuszami. Nie ma takiej możliwości, żeby porzucili świat Diablo. Za dużo pracy i pieniędzy zostało w to włożone by wykreować całą historie. Szczególnie , że Blizzard ma 3 światy (+ overwatch) które pielęgnuje od ponad 20 lat i jeszcze do tego dochodzi fakt jak ogromny jest rynek hack'n'slash.

Jest prawdopodobieństwo, że następna gra w świecie Diablo nie będzie klasycznym Diablo ale bądź pewien, że wcześniej czy później zrobią kolejnego hack'n'slasha a już na milion % bądź pewien, że trwają zaawansowane prace nad kolejną grą w świecie Diablo. Nawet jeżeli by to miała być karcianka jak Hearthstone.

Przepraszam, że nie na temat moda :)

Edit - cytat z Wikipedi wklejam
Cytat:
RPG Hack and slash, ponad 30 mln sprzedanych egz. (DIII i dodatku na wszystkie platformy)[63], w tym 2 mln w Chinach[44] i 250 tys. sztuk w Polsce[64]. Największa odnotowana liczba graczy w ciągu jednego dnia to 5,8 mln[65].
 
     
rafineria888 


Konto na IDR: rafineria888
Dołączył: 23 Lis 2015
Wysłany: 2017-04-05, 09:54   

Ja mam ogromną prośbę.
Przed publikacją moda proszę o sprawdzenie balansu wszystkich postaci.
Chyba najlepsze czego gracze mogą się spodziewać to dobrze zbalansowany i grywalny mod :)
(zwłaszcza jeżeli będzie on możliwy do grania multiplayer, co byłoby fenomenem).

Nie należy zapominać, że sukces tej gry polega na handlu, zbalansowanej różnorodności postaci, rywalizacji i klimacie.
Odnośnie klimatu to niezbędnym wydaje się, aby w Apokaliptic dało się odczuć jeszcze więcej mroku zła i piekielnych płomieni.
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-04-06, 21:57   

Wezme sobie do serca to o pułapkach własnej pomysłowości, to faktycznie na swój sposób bagno.

Istnieją trzy aspekty apo 2.0 z których jestem najbardziej dumny: sztuczna inteligencja przeciwników, itemizacja i właśnie zbalansowanie postaci :):

Co do mroku i zła, poziomy koszmar i piekło dodają nowe niespodzianki, niewystępujące na normie.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
gimopl 


Dołączył: 09 Lip 2014
Wysłany: 2017-04-09, 23:12   

Dwa tygodnie temu miałem pisać PW w sprawie moda, a tu ktoś temat zrobił :P . Fajnie że mod żyje i ma się dobrze. Tak z ciekawości, to co rozumieć przez "Mag Bitewny"?
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-04-10, 10:15   

Mag bitewny w stosunku do pozostałych dwóch typów znajduje się w średnim przedziale cenowym (koszty werbunku) i jest to wymarzony kompan postaci walczących wręcz:

1. Obrzuca wrogów klątwą która w bardzo małym stopniu zmniejsza odporność na ataki fizyczne, zadawany dmg i poruszanie się.
2. Strzela trzema - pięcioma (zależnie od jego lvl) wybuchającymi ognistymi pociskami krótkiego zasięgu.
3. Daje tarcze ognia (fajny wielki płomyk poruszający się wokół postaci) wszystkim sojusznikom, która: zwiększa odporność na ogień, nieznacznie zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne i zwiększa dmg, oraz sprawia sprawia, że każdy atakujący wręcz otrzymuje duże obrażenia od ognia.

Edit: Spróbowałem oddać jego działanie na jednym małym screenshocie:

_________________
Nizari#2580
 
 
     
Sheani 

Dołączył: 09 Kwi 2011
Wysłany: 2017-04-12, 22:22   

Ja tam mam nadzieje ze zamiast sie skupiac na setkach rzeczy to rozgrywce poswiecicie najwiecej czasu. A zwlaszcza balansowi postaci. Bo to ze w poprzedniej wersji melee postacie byly op I mialy wielka przewage nad reszta to kazdy chyba wie. Malo tego wrocilem do gry niedawno I mam wrazenie ze wbrew zapowiedziom to sama gra opiera sie tylko na budowaniu max defa bloku I redukcji obrazen I tak naprawde liczba grywalnych buildow jest mniejsza niz w oryginale. Wlasnie 40 lvlowa javka w dobrym sprzecie nie moge ubic duriela a w tym samym eq moj 35 lvl barb go przejechal na 2 zgony. O zealocie nie wspominajac. Drazni to ze tak naprawde grywalny to jest 1 moze 2 sposoby. I oczywiscie tylko ten defensywny. Licze ze w 2.0 zostanie to jakos rozwiazane
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-04-12, 23:54   

Przyznaje, postacie melee były op w wersji beta. Budowanie dużego defa i redukcji obrażeń pozostało ważną kwestią, ale teraz (2.0) każda postać ma ciekawe ku temu możliwości dzięki rewaloryzacji skilli oraz dodaniu po 3 dla każdej postaci. Niektóre bronie dwuręczne zadają obrażenia obszarowe i w wersjach rare mają spore szanse na wylosowanie atrybutów zwiększających przeżywalność. Ma to na celu zapewnienie ciekawej alternatywy wobec niezbędnej wcześniej kombinacji tarcza/broń.

Dwuręczne laski czarodziejki stanowią niezwykłą alternatywę dla tarczy/różdżki dzięki specjalnym zdolnościom w wersjach unikalnych. Dodatkowo usunięcie znanego powszechnie mana burn buga oraz rewaloryzacji jak największy sens ma robienie czarki na es (tarcza energetyczna dla niewtajemniczonych). Dwie nowe pasywne umiejętności czarodziejki istnieją by nadać jej przeżywalności jeszcze większego kopa.

Amazonka dzięki przerobionym (i dostosowanym procentowo) unikom nie używa już żadnej animacji podczas ich użycia, w związku z czym nie "tańczy" i nie traci się nad nią kontroli. Szansa na unik to po prostu szansa na to, że wróg czy wrogi pocisk nie trafi i tyle. Dodatkowo ma możliwość budowania potężnego defa lub dmg.

To by było w skrócie o postaciach melee, amce i czarce :641:
_________________
Nizari#2580
Ostatnio zmieniony przez Nizari 2017-04-13, 20:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo