..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pudełko sugestii
Autor Wiadomość
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-01-11, 22:11   Pudełko sugestii

Tworzę ten temat, by każdy kto czuje w sobie kreatywność, mógł zostawić tu swoje pomysły lub sugestie dla Apokaliptica, które być może okażą się tak fajne, że ujrzą światło dzienne w modzie.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
KwiotekS13 


Konto na IDR: KwiotekS13
Wiek: 21
Dołączył: 06 Wrz 2012
Skąd: Piątek
Wysłany: 2014-01-11, 22:42   

Siemanko :D Na dzień dobry wieeelkie graty za zajefajnego moda :D , Ja traktuje tego moda jako świat kilka lat przed D2 :D no ale wracając do rzeczy :) Moglibyście usunąć stary błąd czyli obrażenia od błyskawic prze x sekund, wiadomo, że chodzi o truciznę.
Dla mnie można by zaingerować jeszcze w drop gemów, częstsze, ale odrobinę ;) . Warto by też popracować nad nazewnictwem uniqów(żółtych) itemów, znalazłem kilka z bardzo dziwnymi, raczej systemowymi nazwami, np zbrojka zwiększenie siła zaklęta aura, napisałem tak jak dokładnie jest, sądzę, że to błąd kolizyjny nazwy uniqów(jak dotąd) oraz opisu stworów. Wg. mnie również jest trochę za duże wymagania wobec broni, korbacz 95 siły(o ile dobrze pamiętam) pomyślałem, że moim druidem zapracuje na niego na jakimś 40 lv ;) , to co mnie niesamowicie zaskoczyło to wysyp kolcobrzytwów(w każdym razie jaszczurów). Masa ich ucieszyła mnie i zaskoczyła, ale mega pozytywnie :D No jak narazie jestem w II akcie, ale dla mnie to wyzwanie, czuje się jakbym od nowa grać w Diablo :D
 
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2014-01-12, 11:48   

Nie za późno na zbieranie pomysłów? Finalna wersja moda ma wkrótce ujrzeć światło dzienne, a tu jeszcze dokładacie sobie roboty z wprowadzaniem zmian zaproponowanych przez graczy :|

A co do tematu, to tak jak wspominałem w grze przez hamachi, przydałoby się zrobienie czegoś takiego, żeby przy dużej ilości statystyk przedmiotu, nie było problemu z ich wyświetlaniem. Wspominał już o tym Lauviach w swojej recenzji. Może da się zaimplementować jakiś suwak czy wyświetlanie dalszej części statystyk obok. Na pewno coś wymyślicie ;)

Na razie nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
_________________

 
 
     
Anubin 

Grafik 3D


Konto na BN: anubin#2524
Klan: Komturia Zachodniej Marchii
Konto na IDR: anubin
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2006
Skąd: Wichrogród
Wysłany: 2014-01-12, 12:22   

Ja bym zwiększył użyteczność Serca Rosomaka, bo o ile Dębowy Mędrzec jest duchem bardzo wytrzymałym, to Rosomak ginie po byle uderzeniu. (Duchy te posiadają taką samą wartość zdrowia, ale ze względu na to, że Dębowy Mędrzec daje bonus do życia, to ten bonus <chyba> działa również na niego samego.)
-Moja propozycja - podnieść ilość punktów zdrowia Rosomakowi

Zachęcony skutecznością najemniczki - Łotrzycy zrobiłem Amke na łuki, ale nie szło mi zbyt dobrze. Być może ulepszenie Strzału Seryjnego, albo wymiatania dałoby pożądany efekt.

Zawsze w Druidzie fire denerwowały mnie cooldowny - tutaj nic się nie zmieniło - każdy fire skill go wymaga. Wiem, ze te skille są dosyć porządne, ale może warto osłabić jeden z nich (w sensie dmg) w zamian wyeliminować cooldown.

Jak narazie tyle mi przychodzi do głowy.
_________________
 
     
crashyk 

Dołączył: 09 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-12, 13:25   

Może tak for fun dodać jeszcze jedną mutacje kamyków? Np 12 doskonałych daje coś, czy to jeden gem wyżej, czy losowa rune, czy losowy przedmiot.
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-01-12, 13:56   

Mateusz0089 napisał/a:
Nie za późno na zbieranie pomysłów? Finalna wersja moda ma wkrótce ujrzeć światło dzienne, a tu jeszcze dokładacie sobie roboty z wprowadzaniem zmian zaproponowanych przez graczy :|


Finalna wersja finalną wersją, aktualizacje z dodanymi nowościami, bez grubszych zmian rzeczy już istniejących będą i tak wychodziły :wink:
_________________
Nizari#2580
 
 
     
rasmario 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lis 2011
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-01-13, 12:55   

Dla mnie poziom trudności jest grubo przesadzony. Tym bardziej na początku gry. Potwory zielone, których jest mnóstwo już przed klasztorem mają niewrażliwość na magię. Wyskakują, biegają bardzo szybko i jak ja mam pokonać taką grupę czarką? Nie wiem, ale ja bym trochę ułatwił grę bo trochę za ciężko się gra..
_________________
"Don't Worry, Be Happy"

 
     
Kreon 


Wiek: 29
Dołączył: 05 Lis 2011
Skąd: Z piekla
Wysłany: 2014-01-13, 13:03   

takie było założenie moda zęby było trudno i żebyś mógł się pomęczyć :) wszystko można przejść :) wszelakimi testami potwierdziliśmy to :) w razie czegoś zapraszam na hamachi zawsze mogę pomoc :)
_________________

 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2014-01-13, 13:11   

rasmario napisał/a:
Dla mnie poziom trudności jest grubo przesadzony. Tym bardziej na początku gry. Potwory zielone, których jest mnóstwo już przed klasztorem mają niewrażliwość na magię. Wyskakują, biegają bardzo szybko i jak ja mam pokonać taką grupę czarką? Nie wiem, ale ja bym trochę ułatwił grę bo trochę za ciężko się gra..

Wczoraj graliśmy w czterech przez hamachi, to szło gładko. Aktualnie też gram czarką, głównie na błyski, tylko czasami fb na immuny light i w drugim akcie nie jest źle. Szczególnie po wbiciu 30lvl i daniu 1pkt w mistrzostwo. Został duriel do zabicia, ale boję się do niego sam iść, bo mam niemiłe wspomnienia ze spotkań z tym panem :567:

Również zachęcam do gry przez hamachi :)
_________________

 
 
     
rasmario 


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lis 2011
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-01-13, 18:15   

Kreon napisał/a:
takie było założenie moda zęby było trudno i żebyś mógł się pomęczyć :) wszystko można przejść :) wszelakimi testami potwierdziliśmy to :) w razie czegoś zapraszam na hamachi zawsze mogę pomoc :)

No jak mówisz, że da radę przejść to może się jeszcze trochę pomęczę. Miałem zamiar już wykasować moda, ale chyba jeszcze pogram. Najwyżej będę uciekać od tych niewrażliwych na magię i tyle, ale bez kitu samemu gra się strasznie ciężko. Jest ktoś wstanie napisać mi przedział poziomów względem aktów? Tzn jakie poziomy ma postać w danym akcie? Na jakim poziomie można już spokojnie iść na Andariel? Jestem teraz po pokonaniu Griswolda i Kowala. Wcześniej nawet udałem się na Hrabinę bo zapomniałem, że jest teraz super mocna, oczywiście padłem od razu po wejściu do tego zamku :wink: Dzięki za zaproszenie, ale póki co wolę pograć samemu.
_________________
"Don't Worry, Be Happy"

 
     
Jamajka 
Nekromanta


Konto na BN: Jamajka#2610
Konto na IDR: Jamajka
Wiek: 21
Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2014-01-17, 18:03   

jaka jest radosc z diabelka, gdy gra sie samemu?? I don't get it.
Moda testowalem, fajny. dla jednak takich osob, ktore graja same przydaby sie sprzymierzeniec. mowie tutaj o obecnosci lotrzycy, wloczni z drugiego, wilka i barbaina.
Zawsze wolalem miec gromadke istot wokol siebie, niz polegac tylko na okrzykach barba, z tego powodu nie zabawialem dluzej niz 50 poziomow innymi postaciami jak necro i druid
dlatego proponuje wprowadzic dwoch najemnikow (moze to i samolubne, ale nikt nie powiedzial, ze maja tu byc tylko te *zyczenia*, ktore sa realne do wprowadzenia)

przepraszam za brak polskich znakow, liter przecinkow itd ale pisze z telefonu :P
 
 
     
Sheani 

Dołączył: 09 Kwi 2011
Wysłany: 2014-01-17, 23:21   

Czy bylaby mozliwosc wprowadzenia skrzyni znanej z plugy? Jednej strony dzielonej miedzy postaciami i kilkudziesieciu innych tak zeby mozna bylo bawic sie w kompletowanie graala? Ogrom itemow sprawia ze chce sie kolekcjonowac wszystko a to znacznie zwiekszyloby chec grania bo nie widze sensu robienia setek mulow i przerzucania itemow miedzy nimi. Jesli bylaby taka mozliwosc to dla mnie apokaliptic > wsxystkie inne mody. Mam nadzieje ze znajdzie sie gro ludzi ktorzy mysla podobnie. Poza tym wielkie graty kawsl dobrej roboty. Dawno nie spedzilem z d2 tyle czasu ile dzis
 
     
Kreon 


Wiek: 29
Dołączył: 05 Lis 2011
Skąd: Z piekla
Wysłany: 2014-01-18, 12:01   

Wszystko zostanie przedyskutowane przez nas :) dzięki za mile słowa na temat moda :)
_________________

 
     
mikowi 

Wiek: 24
Dołączył: 06 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-18, 15:25   

Popieram pomysł Sheani
wlaśnie takiej skrzyni mi brakuje
Jestem typem kolekcjonera - chciałbym mieć jak najwiecej setów i legend ... a miejsca brak :/
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2014-01-19, 11:21   

Ode mnie jeszcze jeden pomysł. Wprowadzenie czegoś takiego jak "niewrażliwość najemnika na ogłuszenie". Nie jako stała cecha, ale na przykład pochodząca od przedmiotu. Właściwie, to przydałoby się, żeby przyzywane istoty też mogły korzystać z tej cechy, więc może dobrym pomysłem byłoby zrobienie przedmiotu na wzór nexusa, który dawałby możliwość rzucania zaklęcia na potwory, aby nie mogły ogłuszać. Nie wiem tylko, czy jest to wykonalne.
Pomysł swój motywuję tym, że nawet najlepszy najemnik nie ma szans na przeżycie, jeśli wpadnie w stado bestii mrozu albo byczków z szałem bitewnym :|

Edit:
Jeszcze kwestia talizmanu powstałego po połączeniu nexusa z krwią hrabiny. Daje on cztery zaklęcia, które są rzucane podczas zadawania ciosu, co powoduje, że pokrzywdzone są postacie nie walczące wręcz, bo one z tych zaklęć nie skorzystają. Chyba, że się mylę i rzucanie czarów też się liczy jako "zadawanie ciosu".
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo